LFC - Wolves >> Kamptråden [Efter: side 5]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede onsdag, 22. maj, 2019 17:52

Alisson
8
20%
Alexander-Arnold
7
18%
Matip
5
13%
Van Dijk
3
8%
Robertson
0
Ingen stemmer
Fabinho
0
Ingen stemmer
Henderson
4
10%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Mane
13
33%
Salah
0
Ingen stemmer
Origi
0
Ingen stemmer
Milner
0
Ingen stemmer
Gomez
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 40

VanDjik4
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 24

Re: LFC - Wolves >> Kamptråden [Efter: side 5]

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 12. maj, 2019 22:41

Man City har brugt skumle hensigter i at bruge pengene værst tænkeligt.

Jeg hørte på baren i Herning i dag, metoden de gør i den blå del af Manchester.
De har åbenbart eksterne kontrakter med deres service personale i et andet firma, og de shaiks bruger det vel som et styks "hobby" for rige arabere og så landets medløber fans.

Man C tabte deres eneste kamp om CHL trofæ, som de aldrig har taget da de er ikke gode nok på den europæiske scene, men kan vinde alt her i England uanset deres skumle bagmænd ved hele kagen...

Alt mellem Liverpool FC og Jürgen Klopp er at der efter 3.5 år i klubben, at klubben er på rette vej mod de største titler.

Et CHL trofæ og én 2.plads er vidst kun noget man kunne havde drømt om i sommer/efteråret 2018 med den her nye trup som er spillet sammen nu.

Kun ét nederlag i måske verdens stærkeste liga, besidder bare høj klasse.!!!

Jeg synes dog kampen i dag på OIP var en fornøjelse med det fælleskab, gamle eller unge .. whatever, imens der sad selvfede Chelsea fans i den anden ende, tavse og uden nogle form for succes stolthed ligesom Citys fans herhjemme.. plastisk fans, herre gud...(De er glemt om få år, ligesom PSG som også er blevet straffet med deres pengegriske klubber rundt omkring)

En anden topklub, som står på fald er både Real Madrid og Bayern München som ikke kunne komme igennem Europa, Liverpool og Ajax m.m
Eller Spurs slog Man City ud over 2 kampe, mens Liverpool slog Barcelona ud over 2 kampe.. ja vel, kan vel godt sige at engelsk fodbold er stærkest(!!)

EL finale Chelsea VS Arsenal
CHL finale SPURS Vs LIVERPOOL FC...

Lad den bedste vinde, men hørte for flere medfans i dag at Spues højest sandsynligt ikke får Kane klar til kamp, mens Firmino, Salah og Mané kan komme og Shine i finalen hvilket de gjorde mod Bayern München hvor den offensiv kan gøre ondt mod Spurs, der dog har Alli og Son der kan overraske.

Men men, jeg håber på en stor opbakning til den finale... Selvom de store steder, hvor The redmen Family (Danmarks største uofficielle) fanskare, vil møde op med buldre og brag.. PB hvis i vil hører mere om et tydeligt bevis på fælleskab, ægte Liverpool ånd og god bold... Flere forskellige steder her i Danmark..

MoM: Springer over, da jeg så kun kampen med et halvt øje... Puha jeg glæder mig til d 1 juni, som havde mit fokus under Wolves kampen .. ;-)

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » mandag, 13. maj, 2019 07:45

Sledgehammer skrev:Havd man inden sæsonen spået, at vi ville slutte 31 - enogtredive!!! - points foran Scum, var man formodentlig blevet akutindlagt på psykiatrisk hospital... :P
Og hvis man forudsiger, at vi lander under 40 point mere end scum til næste sæson, så kommer de samme folk i Den Blå Vogn og henter dig til den lukkede ;)
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 13. maj, 2019 08:41

Hmmmm dagen derpå selvom det har været en fantastisk sæson som kommer følelsen nu......

Hvis du er nummer 1 er du nummer 1 - hvis du er nummer 2 er du bare den bedste taber :?

Vi skal bare vinde CHL nu !!!!!!!! :!:

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. maj, 2019 09:05

Vi skal også passe på med at fremskrive alt for meget. Efter sidste sæson(17/18) var der en udpræget stemning af at Man City ville få endnu flere point i denne(18/19).

Vi kan jo ikke gøre andet end at byde dem op til dans igen, og det tror jeg da at vi vil. Man City har jo også lidt det problem at deres hold er svært at forstærke.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 28

Indlæg af AJ » mandag, 13. maj, 2019 11:23

Filos of Isk skrev:Man City har jo også lidt det problem at deres hold er svært at forstærke.
Sikken et problem...

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. maj, 2019 11:57

AJ skrev:
Filos of Isk skrev:Man City har jo også lidt det problem at deres hold er svært at forstærke.
Sikken et problem...
Det kan det være hvis de prøver for hårdt alligevel. Vi har også lidt samme problem, men ikke lige så meget. Det gør det nemmere for os rent faktisk at forstærke os via transfers.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 13. maj, 2019 12:04

AJ skrev:
Sikken et problem...
Man kalder det et ikke-problem :D
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. maj, 2019 14:13

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:
Sikken et problem...
Ja ok, jeg tror jeg var lidt for mandagsramt da jeg syntes det var logisk i morges. Til mit forsvar havde jeg et par flytninger i går, så er pænt smadret i dag.

Men forhåbningen må jo være at Man City har toppet, Fernandinho, Aguerro, Kompany og Silva bliver ikke yngre og har været stærke i mange år. Men det er jo langt fra sikkert at de sagtner farten lige foreløbig.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 40
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 13. maj, 2019 18:04

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:
Sikken et problem...
Ja ok, jeg tror jeg var lidt for mandagsramt da jeg syntes det var logisk i morges. Til mit forsvar havde jeg et par flytninger i går, så er pænt smadret i dag.

Men forhåbningen må jo være at Man City har toppet, Fernandinho, Aguerro, Kompany og Silva bliver ikke yngre og har været stærke i mange år. Men det er jo langt fra sikkert at de sagtner farten lige foreløbig.
Til gengæld er resten af truppen nærmest alle 28 eller yngre.. Det er naturligvis nogle store navne at erstatte, men det er ikke en uoverskuelig opgave.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 14. maj, 2019 09:41

Og Pep vil angiveligt (kilden er Daily mail...) lige "friske" sin trup op med en forsvarer, et par midtbanespiller og en angriber :lol:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -them.html

Besvar