CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede tirsdag, 11. jun, 2019 22:55

Alisson
48
34%
Alexander-Arnold
5
4%
Matip
10
7%
Van Dijk
38
27%
Robertson
4
3%
Fabinho
2
1%
Henderson
12
8%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Mane
8
6%
Salah
1
1%
Firmino
0
Ingen stemmer
Origi
14
10%
Milner
0
Ingen stemmer
Gomez
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 142

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af AJ » fredag, 10. maj, 2019 12:11

Kasper88 skrev:Den gamle Fernando Torres tråd er også meget god. Det var vist i første indlæg, eller i hvert fald på første side, at en bruger herinde proklamerede, at Torres ville blive et flop.
Det var også mig.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af AJ » fredag, 10. maj, 2019 12:14

Hvis jeg skal skyde lidt på andre end mig selv, så var der en bruger herinde, der ikke ville have Alisson i sommer. Han foretrak Nick Pope.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af AJ » fredag, 10. maj, 2019 12:16

Kasper88 skrev:Uden at være ude i så ekstreme påstande der, så mindes jeg også, at jeg ikke havde verdens største fidus til Virgil og heller ikke til Mané.
Det samme her. Jeg har været skeptisk over for flere af Klopps indkøb. De to du nævner, men også f.eks. Wijnaldum og Oxlade. Sikkert mange flere.

Sidste sommer besluttede jeg dog at lægge al skepsis til side, da Klopp har ramt plet stort set hver gang.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Kasper88 » fredag, 10. maj, 2019 12:18

@AJ:

Du har ramt lidt ved siden af må man sige i løbet af årene :lol:

Mht. Ox, så taler min signatur vist for sig selv, selvom han er fandens meget skadet. Han gik dengang under betegnelsen "Arsenal skrald".

Samme her, selvom jeg havde betænkninger ved Alisson, omend jeg ikke ønskede Nick Pope, den vil jeg ikke have hængende på mig.
Men fra nu af: In Klopp we trust.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Niels K » fredag, 10. maj, 2019 12:49

AJ skrev:
Kasper88 skrev:Uden at være ude i så ekstreme påstande der, så mindes jeg også, at jeg ikke havde verdens største fidus til Virgil og heller ikke til Mané.
Det samme her. Jeg har været skeptisk over for flere af Klopps indkøb. De to du nævner, men også f.eks. Wijnaldum og Oxlade. Sikkert mange flere.

Sidste sommer besluttede jeg dog at lægge al skepsis til side, da Klopp har ramt plet stort set hver gang.
Sidder lige og får en lille griner på, når du bare skraber dem allesammen til dig :lol: Men Klopp er helt sikkert en hård nyser, at stille sig op imod, og det er altså heller intet mindre end verdensklasse spotning og spejderarbejde at ramme ikke kun indenfor skiven så mange gange, men det er jo Bull's Eye, vi taler om:

18/19
Naby Keita, RB Leipzig, £52,75M
Fabinho, Monaco, £39.3M + £4.3M
Isaac Christie-Davies, Chelsea, kompensasjon
Bobby Duncan, Manchester City, £200.000
Xherdan Shaqiri, Stoke, £13M
Alisson Becker, Roma, £66,8M

17/18
Dominic Solanke, Chelsea, ukjent beløp mellom £3M og £10M
Mohamed Salah, Roma, £36.9M+£7.03M
Andy Robertson, Hull, £8M + £2M
Alex Oxlade-Chamberlain, Arsenal, £35M + £5M
Virgil van Dijk, Southampton, £70M + £5M
Tony Gallacher, Falkirk, £200 000

16/17
Joel Matip, Schalke, gratis.
Loris Karius, FSV Mainz 05, £4,7M.
Sadio Mane, Southampton, £30M.
Ragnar Klavan, Augsburg, £4,2M.
Alex Manninger, Augsburg, Gratis.
Georginio Wijnaldum, Newcastle, £23M+£2M.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Thommo » fredag, 10. maj, 2019 13:39

AJ skrev:Hvis jeg skal skyde lidt på andre end mig selv, så var der en bruger herinde, der ikke ville have Alisson i sommer. Han foretrak Nick Pope.
Var det mig? jeg ville have alle andre end dem der var i LFC, om ikke andet. Men om jeg ratede Pope over Allison kan jeg ikke huske, men helt umuligt er det ikke.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 10. maj, 2019 14:22

AJ skrev:Hvis jeg skal skyde lidt på andre end mig selv, så var der en bruger herinde, der ikke ville have Alisson i sommer. Han foretrak Nick Pope.
Har det ikke været en der foretrak Nick Pope til 20 millioner(rent gæt) + Fekir for 50 millioner frem for Alisson til 70?

Jeg vil stadig hellere have Alisson, men han var umådelig dyr, syntes man indtil Napoil-kampen :headbang: .

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 10. maj, 2019 14:24

ilusio skrev:Første sæson i CL med VAR.

1 spansk hold i semi og ingen i finalen.

hmmm
nice, den missede jeg næsten i al transfer flop snakken!

Godt set. Også af Florentino Perez at de lige så godt kunne cashe ind på fRonaldo med det samme.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Scherwin » fredag, 10. maj, 2019 17:16

Jeg lærte meget hurtigt at "In klopp we trust"

Der var ingen af os som kunne se verdensstjernerne i de spiller vi hentede, fordi de IKKE var stjerner da vi hentede dem.
Det Klopps fortjenste at vi nu har 4-5 Hylde 1 spillere. og 10 hylde 2 spillere.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 10. maj, 2019 17:53

Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:Vertonghen er måske tvivlsom https://www.plbold.dk/nyhed/er-finalen- ... aa-krykker

I så fald bliver det vel Sanchez (I ved Cynwals gamle crush, som vi skulle have faret ud og brugt VvD-pengene på :-)) i stedet. Han kan nemt forvandles til en hovedløs høne.
Ouchhhh - :oops:
Jeg indrømmer, at mine øjne så meget mere i Davinson Sanchez, end hans talent har kunnet bære i hvertfald her i hans første PL sæson.
EDIT: Finder så lige ud af, at tiden går ad Helvede til, og det allerede er to sæsoner siden han startede hos Spurs. så én gang til: Ouuuccchhhh :oops:
Men det er jo en vigtig lektie at huske når nu vi ser på spillere vi syntes der skal købes.

Det er nemmere at se godt ud inde mindre ligaer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg troede Morientes vil blive et hit i den røde trøje :?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Cynwal » lørdag, 11. maj, 2019 17:57

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:
Jeg troede Morientes vil blive et hit i den røde trøje :?
Den var jeg med på, for han var jo BRANDVARM i Monaco sæsonen forinden. Men da han fik en fuld-rød trøje (isf hvor den der mærkelige ½rød-½hvid på skrå Monaco trøje) kunne han jo ikke ramme en lade om så han stod inde i den, eller tæmme en kommode, eller som Mister (Michael Laudrup) sagde forleden aften: "Drible uden om en papkasse"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Thommo » lørdag, 11. maj, 2019 21:48

Hvis der var en angriber i hele universet jeg håbede på i LFC, var navnet Morientes. Jeg var SIKKER på succes, og fattede ikke han kun kostede småpenge :dontknow: Til gengæld er jeg ærgelig over vi aldrig fik hentet Joaquin(Betis), om jeg begriber vi ikke hentede ham, ham og SteG havde flænset PL år efter år, og trofæ skabet havde været endnu mere stuvende fuldt.....Nu med nylige trofæer i massevis. Kæft mand en drømme spiller, som fik 50 kampe for få for Spanien, og 250 for få for LFC
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Niels K » søndag, 12. maj, 2019 09:12

Thommo skrev:Hvis der var en angriber i hele universet jeg håbede på i LFC, var navnet Morientes. Jeg var SIKKER på succes, og fattede ikke han kun kostede småpenge :dontknow: Til gengæld er jeg ærgelig over vi aldrig fik hentet Joaquin(Betis), om jeg begriber vi ikke hentede ham, ham og SteG havde flænset PL år efter år, og trofæ skabet havde været endnu mere stuvende fuldt.....Nu med nylige trofæer i massevis. Kæft mand en drømme spiller, som fik 50 kampe for få for Spanien, og 250 for få for LFC
jeg var også på Morientes-holdet, og lige som Joaquin håbede jeg også dengang, at vi ville nappe Mata og David Silva ;)

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Jesper » søndag, 12. maj, 2019 09:43

Realisme findes ikke lærte vi i ugen. Og dog alligevel...hvad tænker I odds er?
Jeg vil give os selv 85 % chance for sejr.
City giver jeg 90%.

Jeg sætter os selv lavere pga at vi uundgåeligt vil få resultater undervejs og det vil kunne dæmpe lysten til sejr.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: CL-Finalen - Warm Up til Spurs pøllebank!!

Indlæg af Champen » søndag, 12. maj, 2019 10:57

Endnu engang slår de værste sortbørshandlere af dem alle til igen (Rejseselskaberne). 45.000 pr mand på fodboldrejser pr. snude for finalen i Madrid. Utroligt det er lovligt.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Besvar