O. Lyon - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Re: O. Lyon - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jul, 2019 20:14

Flot mål af Wilson. Han bidrager med skud trussel udenfor feltet.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 31. jul, 2019 20:40

Ham Elliott skal nok blive til noget om nogle år.

STMO

Indlæg af STMO » onsdag, 31. jul, 2019 20:54

Det var en fin performance.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 31. jul, 2019 20:57

Elliott 16, Hoever 17, Larouci 18. Det ser squ meget fornuftigt ud med fødekæden :D

Presspillet sad virkelig i skabet i 2. halvleg, og jeg sad og glædede mig over, at det nærmest kun var de unge spillere, der stod for det fra Bobby Duncan's afslutning til Harry Wilson's lækre bredside, men det fortsatte jo nærmest kampen ud, og det var ikke meget, vi fik set til Lyon, som vel også står over for sæsonstart lige om lidt ?

Fed kamp, og så er vi klar til den 1. pokal i skabet :dance:

Brugeravatar
Kasper88

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 31. jul, 2019 20:59

Harvy Elliot har godt nok et talent, som virker sjælden set. Her er jo ikke blot tale om, at man er dygtig på bolden, han har også et godt blik for spillet, for at positionere sig, for at presse med holdet og ikke alene og så har han et gå-på-mod og tilpas selvtillid og arrogance til at turde drible. Han er 16 år gammel.

Også superfedt, at Wilson kanonerede bolden ind. Det er nu eller aldrig, hvis han skal gribe chancen og blive til noget i LFC.

Derudover synes jeg, det var hovedløst at give så få minutter til Lewis, Duncan og van den Berg og til dels Brewster. Det kan kun være for at give dem lidt selvtillid, at de kom ind og fik så få minutter midt i kampen. Af negative ting, så imponerende Lallana mig ikke på den centrale midtbane og Ox havde igen en skidt kamp. Men alt i alt, havde vi oppet niveauet og intensiteten.
Flovt førstemedlem af gruppen for dem, der tvivlede på Alex Oxlade-Chamberlain.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jul, 2019 21:04

Fin omgang træning inden det går løs på søndag. Vi har nogle spændende unge spillere på vej; Larouci, Hoever, Elliot, Lewis, Brewster, Duncan, Berg. Det er ikke alle der bliver stjerner hos os, men det tyder på at vi har de rigtige personer ansat som scouts og i vores akademi. Og det er positivt.

Men hvad med Wilson? Skal han sælges, eller skal vi beholde ham?

Jeg glæder mig til søndag!
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 31. jul, 2019 21:06

Jeg så ikke kampen eller for den sags skyld de øvrige kampe her i optakten. Sådan når det for alvor strammer til-hvor mange af de unge tror I realistisk bliver en del af holdet i PL og CL?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jul, 2019 21:20

Jesper skrev:
onsdag, 31. jul, 2019 21:06
Jeg så ikke kampen eller for den sags skyld de øvrige kampe her i optakten. Sådan når det for alvor strammer til-hvor mange af de unge tror I realistisk bliver en del af holdet i PL og CL?

Den er svær. Men vores to backs Hoever og Larouci, kan fint være stand in i lavprofil kampe, som mod svagere hold i PL og CL.

Jeg kan lide Wilson, men spørgsmålet er om han er en highligt player. Jeg synes at han mangler i store dele af kampen, hvor han 'bliver væk'. Man flot mål han scorede i dag. Et dommerdagshug oppe i hjørnet. det kan han! Elliot skal vi passe på. Hans fysik er ikke den bedste og han er stadig i voksealderen. Vi skal ikke lave samme fejl med ham, som med Owen. Men talent har han. Fin teknik, flotte førstegangsberøringer, og han har vision for spillet (utrolig veludviklet for en 16 årig). Han er ren klasse! Brewster så jeg ikke meget til. Han skal køres forsigtigt frem. forventningerne til ham er tårnhøje, og han skal de have nogle kampe i den lille liga cup, og så må vi se. Må han har målnæse som en vis 80'er herre fra Wales.

Duncan, Lewis og Berg fik lidt tid. Ikke nok til jeg sådan rigtigt fik et indtryk, men de havde nogle gode aktioner. Men jeg tror de har længst til kampe. Men hvis Lovren bliver solgt, så kan det da være at Berg for nogle indhop.

Min lille vurdering.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 31. jul, 2019 21:29

Jesper skrev:
onsdag, 31. jul, 2019 21:06

Jeg så ikke kampene i USA, men dem skal vi nok heller ikke tillægge for meget værdi, da der var drønvarmt, banerne virkelig ikke særlig gode, og så alt det rejseri. Mod Napoli så vi tonstunge ud i benene hele vejen rundt, og afstemningen i presspillet var ikke-eksisterende, så når bolden blev mistet, og det gjorde den ofte grundet dårlige afleveringer og dårlige første berøringer, så var der en motorvej igennem til et prisgivet forsvar.

For mig var kampen i dag et goddag til det velkendte Liverpool, og det var uanset, hvem vi spillede med og på trods af rigtig mange udskiftninger. Bolden blev spillet flot og rimelig hurtigt rundt. Vi spillede tålmodigt, men satte fart på de rigtige tidspunkter, vi så de gode dybdeløb, producerede gode chancer, og ikke mindst sad det kollektive pres lige i skabet.
Jeg mangler lidt fra Oxlade og Origi stadigvæk, men det var langt bedre end mod Napoli, det vi så i dag, og Lallana var også bedre, selvom han varmer den lidt for meget, og der manglede noget end product.

Alle de unge var gode, og der var ingen, der spillede sig væk fra deres fremtidsdrømme, men hvis Wilson kan blive lidt mere kontant i sit presspil (forsvarsspil), som Shaqiri jo også havde problemer med sidste sæson, så ligner han en mand, vi godt kan bruge, da han har fin teknik og overblik, og så har han altså et dræberhuk, som ikke mange andre spillere.
Hoever og Larouci er rigeligt gode for mig til at varetage reserverollen som back ups for Trent og Robbo, selvom de selvfølgelig ikke er færdigudviklede, men potentialet er meget stort.
Lewis, Sepp og Brewster gjorde det helt fint, Duncan lidt bedre, og Elliott ligner the real deal.
Glemte jeg nogle ?

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 34

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 01. aug, 2019 01:22

Wow Harry Elliott ser spændende ud.
kun lige blevet 16 i april.

Hans evne til at tage de rette beslutninger er meget imponerende hans alder taget i betragtning.
og så er han på ingen måde bange for at tage ansvar. Han bliver spændende at følge.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 35

Indlæg af Mads T. » torsdag, 01. aug, 2019 09:14

pommelfeen skrev:
torsdag, 01. aug, 2019 01:22

Hans evne til at tage de rette beslutninger er meget imponerende hans alder taget i betragtning.
og så er han på ingen måde bange for at tage ansvar. Han bliver spændende at følge.
Harvey ;)

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 01. aug, 2019 10:03

Mads T. skrev:
torsdag, 01. aug, 2019 09:14
pommelfeen skrev:
torsdag, 01. aug, 2019 01:22

Harvey ;)
Kommentatoren ville også have, han hed Harry :D

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 01. aug, 2019 11:17

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 31. jul, 2019 21:04
Fin omgang træning inden det går løs på søndag. Vi har nogle spændende unge spillere på vej; Larouci, Hoever, Elliot, Lewis, Brewster, Duncan, Berg. Det er ikke alle der bliver stjerner hos os, men det tyder på at vi har de rigtige personer ansat som scouts og i vores akademi. Og det er positivt.

Men hvad med Wilson? Skal han sælges, eller skal vi beholde ham?

Jeg glæder mig til søndag!
Vi har de normale 3 plus, Origi, Shaqiri, Brewster, Wilson og Elliot. Da de tre af dem er så unge syntes jeg det er en fint nok. Origi og Shaqiri er som udgangspunkt reserverne til angrebet og de tre unge må kæmpe for at få spilletiden.
Men hvis der dukker en ekstra angriber op i transfermarkedet, så ville jeg næsten sælge Wilson. Jeg kunne godt tænke mig at bytte Wilson ud med en der kunne spille den højrebenede venstrekant.*
Jeg tror Wilson får lov at blive mindst en halv sæson, vi har VM og LC og måske et par meget nemme CL kampe. så kan vi sikkert sælge ham til et panikt ramt Bournemouth hold for 35 millioner i januar hvis han har scoret to flotte mål imod Plymouth i Liga Cuppen.

Shaqiri skal måske spille mere på midten og det åbner jo for at Wilson kan få lidt kampe.

* Vi har selvfølgelig Oxalde der også kan gøre det godt der - han var forfærdelig imod Napoli, men i den kamp tror jeg Klopp ofrede taktikken for at få de spillere på banen han helst ville give spilletid. Oxlade har allerede vist at han ikke har mistet sin hurtighed og det ville være den store bekymring. Det kan være at lægerne er så positive omkring hans genoptræning at Klopp ikke er bekymret for følgeskader, det er jo sådan noget vi fans kun kan spekulere om.

Besvar