LFC - Newcastle >> Kamptråden [Efter: side 4]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the Match

Afstemning sluttede tirsdag, 24. sep, 2019 15:36

Adrian
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
1
1%
Matip
2
3%
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
4
5%
Fabinho
11
14%
Wijnaldum
2
3%
Oxlade-Chamberlain
1
1%
Salah
3
4%
Mane
25
33%
Origi
0
Ingen stemmer
Firmino
27
36%
Milner
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 76

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Re: LFC - Newcastle >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 12. sep, 2019 22:08

Niels K skrev:Jeg vil egentlig tro, at 2 af vores brasilianere er friske nok til på lørdag:

https://www.liverpool.no/nyheter/2019/9 ... a-melwood/
Det er vel også mere et spørgsmål om at se skal være friske nok til Napoli og Chelsea og at vi bør kunne spare en eller begge og stadig slå Nyborg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 13. sep, 2019 08:40

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Jeg vil egentlig tro, at 2 af vores brasilianere er friske nok til på lørdag:

Det er vel også mere et spørgsmål om at se skal være friske nok til Napoli og Chelsea og at vi bør kunne spare en eller begge og stadig slå Nyborg.

Klassisk tilbagevendende diskussion. Landskampe, 3 kampe om ugen, prioriteringer.
For mig at se er der ingen grund til at tro at Klopp ændrer noget som helst på den formular han anvendte sidste år. Han bruger spillerne så længe de er friske og så roterer han.
Så jeg tror sådan set vi får at se 3 kampe, hvor vi nogenlunde ser den samme kerne af spillere, fordi deres friskhed burde være nogenlunde intakt.
Det er klart Chelsea-kampen er den kamp, hvor man sådan for alvor frygter noget træthed, men man skal så også huske på, at Chelsea truppen jo også presses nu.
Og vi kan lige så godt vænne os til det, for det bliver en meget lang periode med et tæt program.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 13. sep, 2019 09:53

Filos of Isk skrev:
torsdag, 12. sep, 2019 22:08

Der skal overhovedet ikke spares nogen. Er de bedste friske nok, så skal de spille. Er kampen afgjort efter en time, kan de skiftes. Er kampen ikke afgjort efter en time, så har vi brugt for vores bedste spillere. Der skal ikke sættes point til hjemme mod Newcastle pga. sparret spillere, hvis vi på nogen som helst måde ser os selv som titel kandidater, når værste konkurrent er så stærk som Man. City er.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » fredag, 13. sep, 2019 10:30

Vores gruppe i CL er markant svagere i år end sidste år. Derfor vil det være et sted vi kunne spare en spiller eller to vil jeg mene.

Adrian
TAA - Matib - VVD - Robbo
Milner - AOC - Fabinho
Salah - Firmino - Mane

Det ligner jo meget vores tæt på stærkeste opstilling, men lad os komme foran med 2 hurtigt og så smide de andre ind.
Gerne Brewster og en der kan give Robbo en pause eller mindre kampe.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 13. sep, 2019 10:39

Jesper skrev:
fredag, 13. sep, 2019 08:40
Filos of Isk skrev:

Klassisk tilbagevendende diskussion. Landskampe, 3 kampe om ugen, prioriteringer.
For mig at se er der ingen grund til at tro at Klopp ændrer noget som helst på den formular han anvendte sidste år. Han bruger spillerne så længe de er friske og så roterer han.
Så jeg tror sådan set vi får at se 3 kampe, hvor vi nogenlunde ser den samme kerne af spillere, fordi deres friskhed burde være nogenlunde intakt.
Det er klart Chelsea-kampen er den kamp, hvor man sådan for alvor frygter noget træthed, men man skal så også huske på, at Chelsea truppen jo også presses nu.
Og vi kan lige så godt vænne os til det, for det bliver en meget lang periode med et tæt program.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ja, det er rigtigt. Vi aner ikke hvor trætte spillerne reelt er og som regel er det ikke de spillere man forventer der er først trætte.

Men det bedste modargument imod at spare spillere er jo at det ikke er specielt effektivt at spare spillere på forskud. Det hjælper kun at spare spillerne hvis man er bange for at de er begyndt at være trætte. og det også nærmere når vi rammer at have haft en længere periode med tre kampe om ugen at det begynder at blive et problem.

Og jeg syntes bestemt heller ikke vi skal rotere bare for at gøre det. Men da Chelsea kampen er den sidste af de her tre kampe i denne klump, så giver det da mening at se på om man forventer at nogle af spillerne vil få problemer i den kamp, hvis de skal spille alle tre.
Desuden tænker jeg også at Shaqiri er velegnet til en modstander som Newcastle der formentlig graver sig ned.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 13. sep, 2019 13:48

Man kan alligevel få 21.00 gange penge igen på en straightup newcastle sejr :)

Det er vel et fair nok odds Liverpool sejr giver kun 1.1
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 13. sep, 2019 20:58

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 13. sep, 2019 21:55

Hvem er det ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 14. sep, 2019 09:03

Som sædvanligt kan der tilføjes flere rekorder til klubben efter dagens kamp:

https://www.liverpoolfc.com/news/first- ... ier-league

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 14. sep, 2019 12:35

Liverpool: Adrian; Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson; Fabinho, Oxlade-Chamberlain, Wijnaldum; Salah, Mane, Origi

Substitutes: Kelleher, Gomez, Milner, Henderson, Lallana, Shaqiri, Firmino

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 14. sep, 2019 13:17

Niels K skrev:Liverpool: Adrian; Alexander-Arnold, Matip, Van Dijk, Robertson; Fabinho, Oxlade-Chamberlain, Wijnaldum; Salah, Mane, Origi

Substitutes: Kelleher, Gomez, Milner, Henderson, Lallana, Shaqiri, Firmino
Origi og AOC kommer ind.

AOC er vel mere taktisk, hvor Origi er for at holde Firmino helt frisk.
Det er vel også meget fornuftigt, Newcastle er et hold vi bør kunne slå også uden en enkelt stjerne.

Brugeravatar
DRU3N
Geografisk sted: Espergærde
Alder: 28

Indlæg af DRU3N » lørdag, 14. sep, 2019 14:00

Hvad skal man så bruge VAR til!?!

Mané ❤️

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 39

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 14. sep, 2019 14:03

Taa virker som om han har brug for en pause... Alt går i stå når han får bolden. Og vi behøver ikke snakke om hans opdækning..

Virker som om spillerne lige havde brug for at vågne, lad os håbe det bliver bedre nu

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Dieks
Alder: 33

Indlæg af Dieks » lørdag, 14. sep, 2019 14:03

MANÉ MANÉ.. sjældent man ser romersk fribrydning i feltet der ikke kaster et eller andet af sig. VAR mig i ræven.!
YNWA..!

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 14. sep, 2019 14:09

Det er vildt, at dommeren åbenbart ikke ser den temmelig lange sekvens, hvor Matip holdes for til sidst, når bolden kommer, og dommeren 100% burde have synet mod den og de 2 spillere, at han så ikke dømmer straffe, når Matip rives væk fra sin gode hovedstødmulighed. Og hvorfor kommer VAR ikke ind og skal se på dén situation - helt væk imo.

Mané er til gengæld så sindsyg sikker, når han får sådan en mulighed, hvor han kan sætte den op i modsatte hjørne - fedt, fedt, fedt.

Nu skal vi lægge max. pres på halvlegen ud.

Besvar