LFC - Newcastle >> Kamptråden [Efter: side 4]

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the Match

Afstemning sluttede tirsdag, 24. sep, 2019 15:36

Adrian
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
1
1%
Matip
2
3%
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
4
5%
Fabinho
11
14%
Wijnaldum
2
3%
Oxlade-Chamberlain
1
1%
Salah
3
4%
Mane
25
33%
Origi
0
Ingen stemmer
Firmino
27
36%
Milner
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 76

Dieks
Alder: 33

Re: LFC - Newcastle >> Kamptråden

Indlæg af Dieks » lørdag, 14. sep, 2019 14:10

Dejlig erobring af Firmino.. stærkt spillet!!

Ps. Inden kampen blev der snakket om forholdet mellem Salah og Mané, hørte desværre kun bider af det. Men ved Manés første scoring i dag jubler Salah næsten mere end Mané.
Senest rettet af Dieks lørdag, 14. sep, 2019 14:14, rettet i alt 1 gang.
YNWA..!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 14. sep, 2019 14:12

Bobby er så vild :headbang: Ser hvor han skal involvere sig, stjæler bolden og sætter assist'en :love3:

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 39

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 14. sep, 2019 14:14

Niels K skrev:Det er vildt, at dommeren åbenbart ikke ser den temmelig lange sekvens, hvor Matip holdes for til sidst, når bolden kommer, og dommeren 100% burde have synet mod den og de 2 spillere, at han så ikke dømmer straffe, når Matip rives væk fra sin gode hovedstødmulighed. Og hvorfor kommer VAR ikke ind og skal se på dén situation - helt væk imo.

Mané er til gengæld så sindsyg sikker, når han får sådan en mulighed, hvor han kan sætte den op i modsatte hjørne - fedt, fedt, fedt.

Nu skal vi lægge max. pres på halvlegen ud.
Det er vel mere vildt at de ikke ser det i VAR rummet det er vel det de sidder derfor

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 14. sep, 2019 14:22

Mane fortjener at få en bedre sang, han er VILD

Kom så gutter. lad os smadre dem!
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 14. sep, 2019 14:28

Både dommer og VAR dømmer i min optik fuldstændigt korrekt i situationen med Matip. IKKE straffe. matip for det til at ser mere ud af end hvad det er, og jeg forlangte også VAR ved næste spilstop og dommerens hoved på et fad.
MEN Matip bliver altså ikke forhindret synderligt i at nå bolden - den er bare for langt foran han. Newcastle spilleren har rigtig armene rundt om ham, og løst over ham, men han forhindre altså ikke, i mine øjne, Matip i at nå bolden.

Hvad Bewcastle angår er det i mine øjne 50/50 flot sparket ind, samt muliggjort at Adrian gær stort set alt galt. Han står for langt mod nærmeste stolpe i forhold til at trent tydeligvis ønsker at presse ham ud af banen, han er tung i røven idet han springer (kombineret med det hårde skud)fordi han tager sådan et Pre-spring hvir han bliver fanget midt i det, og så fatter jeg simpelthen ikke han forsøger tage den med Højre ...

Men hey, Mane har vores ryg !
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 14. sep, 2019 14:37

Bellamy_fever skrev:
lørdag, 14. sep, 2019 14:28
Både dommer og VAR dømmer i min optik fuldstændigt korrekt i situationen med Matip. IKKE straffe. matip for det til at ser mere ud af end hvad det er, og jeg forlangte også VAR ved næste spilstop og dommerens hoved på et fad.
MEN Matip bliver altså ikke forhindret synderligt i at nå bolden - den er bare for langt foran han. Newcastle spilleren har rigtig armene rundt om ham, og løst over ham, men han forhindre altså ikke, i mine øjne, Matip i at nå bolden.
Det vel er spørgsmål om lov, du må ikke hvile, røre eller placerer dine arme omkring nakken eller halsen på en modstander, om du så river, flår, står eller hviler på ham så er der frispark/straffe.

No matter what så er matip forhindret i at gøre hvad han ville hvis det var at newcastle spilleren ikke havde haft armene der.
Vi kan godt blive enige om at han nok ikke havde scoret men det er ikke pointen.

Jeg er også godt klarover at det her sker konstant, men forsvarspillerne lære det aldrig hvis det ikke bliver dømt. så bliver det bare reglen istedet, så omskriv fodboldloven imo.
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Brugeravatar
Olle

Indlæg af Olle » lørdag, 14. sep, 2019 14:43

Ox bør skiftes ud. Helt væk.

Sent from my iPad using Tapatalk

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 14. sep, 2019 14:52

Kan godt lide at VVD bare forsvare på kanten af deres felt istedet for nede i vores forsvar.

Might aswell :))

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 14. sep, 2019 14:53

Oxen mangler så meget.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 14. sep, 2019 14:57

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 14. sep, 2019 14:53
Oxen mangler så meget.
Ja det ser ikke rigtig godt ud. Men lad os se om det ikke bliver lidt bedre senere på sæsonen.

Brugeravatar
Olle

Indlæg af Olle » lørdag, 14. sep, 2019 15:00

Hold nu kæft hvor er Firmino god.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 14. sep, 2019 15:01

HOLD KÆFT VI ER GODE :)

Jeg tager Mane - Firmino - Salah over any front 3 du kan sammensætte i verden

også over Messi + Ronaldo.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 14. sep, 2019 15:03

Scherwin skrev:
lørdag, 14. sep, 2019 14:37
Bellamy_fever skrev:
lørdag, 14. sep, 2019 14:28
Det vel er spørgsmål om lov, du må ikke hvile, røre eller placerer dine arme omkring nakken eller halsen på en modstander, om du så river, flår, står eller hviler på ham så er der frispark/straffe.

No matter what så er matip forhindret i at gøre hvad han ville hvis det var at newcastle spilleren ikke havde haft armene der.
Vi kan godt blive enige om at han nok ikke havde scoret men det er ikke pointen.

Jeg er også godt klarover at det her sker konstant, men forsvarspillerne lære det aldrig hvis det ikke bliver dømt. så bliver det bare reglen istedet, så omskriv fodboldloven imo.
Fuldstændig enig, og anderledes kan og bør det ikke være.

Ærgerligt at Bobby ikke får en assist på det flotte fremspil til Robbo, men så får han bare en hælassist til Salah :clap: :clap: :clap: Outstanding

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 39

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 14. sep, 2019 15:04

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 14. sep, 2019 14:53
Oxen mangler så meget.
Ja det ser ikke rigtig godt ud. Men lad os se om det ikke bliver lidt bedre senere på sæsonen.
Han er rusten, jo flere minutter jo bedre bliver det forhåbentlig.. Husk hvor god han var inden skaden BilledeBillede

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk

Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Olle

Indlæg af Olle » lørdag, 14. sep, 2019 15:04

Giv nu Shaq det sidste kvarter istedet for Wijnaldum.

Besvar