Hvem er Liverpools største stjerne?

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar

Afstemning sluttede søndag, 15. sep, 2019 16:18

Klopp
13
48%
Mané
1
4%
Salah
3
11%
Van Dijk
8
30%
Firmino
1
4%
Milner
0
Ingen stemmer
Robertson
1
4%
Allison
0
Ingen stemmer
Henderson
0
Ingen stemmer
Du har glemt ham!
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 27

Brugeravatar
Ponzac
Geografisk sted: Danmark
Alder: 30

Indlæg af Ponzac » søndag, 08. sep, 2019 16:18

Hvem ser i som Liverpools største stjerne? Jeg synes selv det faktisk er ret svært at svarer på, men måske i er mere klar i mælet?

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 08. sep, 2019 18:43

Van Dijk tæt forfulgt af Salah

Edit:
Van Dijk er den bedste på sin position og har lige vundet UEFA player of the season. Og folk har fået øjnene op for hvor meget han har gjort for Liverpool.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem er Liverpools største stjerne?

Indlæg af Niels K » mandag, 09. sep, 2019 09:44

Jeg fik trykket på VvD, og det mener jeg egentlig også, at han er blandt vores spillere, men så så jeg jo lige Klopp for oven, og ham ville jeg egentlig have givet min stemme så ;)

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 09. sep, 2019 10:03

Niels K skrev:
mandag, 09. sep, 2019 09:44
Jeg fik trykket på VvD, og det mener jeg egentlig også, at han er blandt vores spillere, men så så jeg jo lige Klopp for oven, og ham ville jeg egentlig have givet min stemme så ;)
Den fejl lavede jeg også, eller jeg besluttede mig ivhertfald for van Dijk inden jeg tænkte på at have Klopp med i ligningen. :wall:
Der er jo ingen tvivl om at Klopp er en klæmpe stjerne for klubben og hvis medierne frit kan vælge hvem de vil interviewe vælger de jo kun enhver anden end Klopp for variationensskyld.

Alligevel tror medierne jo at Pep Guardiola er en bedre træner end Klopp, så på den måde er han ikke den bedste på sin plads, ligesom van Dijk er. Men stjernestatus handler jo om mere end bare kvalitet på banen. Men vi ved jo også godt at Pep er verdens bedste træner - Pep Lijnders :laughin:.

Vi er jo et hold der fokuserer meget på holdarbejdet og at løfte i flok, og så tager man jo noget stjernestatus og flytter fra sine bedste spillere og over på træneren når han er en karismatisk fætter som Klopp. Samtidig så må der altså hænge mange van Dijk plakater på børneværelser rundt omkring.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 46

Indlæg af Niche » mandag, 09. sep, 2019 10:57

Klopp på første, Klopp på anden og Klopp på tredjepladsen for mig. Det er Klopp, der har skabt det hold vi ser idag, og det er Klopp, der har forvandlet fantastisk dygtige spillere til absolutte verdensstjerner. Salah, Mané, Firmino, Robbo, TAA, ja selv VVD og Alison har han lagt lag på. Han ser helheden i truppen, og han får enderne til at mødes. Han kunne se Firminos betydning for den måde han vil have holdet til at spille. Han har holdt fast i Hendo som holdets anfører fordi han har kunnet se hans kvaliteter. Han har haft en ufattelig høj succesrate på transfermarkedet (dog sammen med analyseafdelingen), og så er han den bedst tænkelige ambassadør for klubben med sin karisma og fantastiske håndteren af medier, fans og andre interessenter. Klopp har skaffet os to Chl finaler i streg og pokalen kom hjem i andet forsøg. Klopp står bag klubbens bedste sæson nogensinde rent pointmæssigt, og kun et fantastisk spilende snydehold forhindrede det nittende mesterskab.
Klopp All the way 🤘🏼
Jürgen Klopp om sin fronttrio: Mo Salah is world class, but not evert day. Sadio Mané is world class, but not every day. Firmino is world class, and pretty much every day...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » mandag, 09. sep, 2019 22:21

At jeg synes, at der kan findes argumenter for både at gøre Salah, Van Dijk, Mane, Alisson, Robbo, Bobby, Fabinho og Kaptajn Hendo til den største stjerne, kan jeg kun tolke som om, at holdet er stjernen. Og så må stemmen jo falde på manden bag holdet - Klopp.

Vi har mange stjerner. Og jeg er ikke sikker på, at de ville nyde samme status og ramme samme niveau i andre klubber (Coutinho??), så jeg er egentlig ret overbevist om min stemme.
"I am the normal one"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 14. sep, 2019 15:31

Hvis du giver mig Klopp i 20 år. men vi mister VVD Salah mane og Firmino i morgen.

Så tager jeg stadig Klopp.
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

Besvar