LFC - Brighton >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemningen varer indtil tirsdag, 10. dec, 2019 17:38

Alisson
0
Ingen stemmer
Alexander-Arnold
12
23%
Lovren
3
6%
Van Dijk
20
38%
Robertson
6
12%
Wijnaldum
1
2%
Henderson
5
10%
Oxlade-Chamberlain
2
4%
Mane
0
Ingen stemmer
Salah
0
Ingen stemmer
Firmino
2
4%
Lallana
0
Ingen stemmer
Origi
0
Ingen stemmer
Adrian
1
2%

Afgivne stemmer: 52

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

LFC - Brighton >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » fredag, 29. nov, 2019 05:54

Hvornår:
Lørdag d. 30. november, kl. 16.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
TV3+

Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Efter kampens afslutning oprettes der en Man of the match afstemning

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 32

Re: LFC - Brighton >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 29. nov, 2019 08:18

Så er det tilbage i de vante PL-rammer. 3 point er selvfølgelig første punkt på dagsordenen, andet punkt er en overbevisende sejr og under eventuelt er minutter til et par bænkevarmere.

Fabinho er både skadet og har karantæne, Klopp fortæller os nok senere i dag om skadens omfang.
Isoleret set til denne ene kamp, kunne Lallana jo sagtens træde til, men ser vi på en længere pause til Fab, så forestiller jeg mig at Hendo tager sin 6'er plads tilbage og så må Chambo og Milner(og forhåbentlig også Keita) træde til på de halve 10'ere.
Jeg tror vi bør stille op i:
Mané----Firmino----Salah
----Chambo---Gini-----
--------Hendo--------
Robbo-VvD--Lovren--Trent
--------Allie-------------

Simpelthen holder vi os til kun at skifte Fabinho, for vi skal have en grundstruktur fastlagt uden ham, så håber vi selvfølgelig at han er tilbage hurtigt.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 29. nov, 2019 08:51

Mit bud er nu, at Gini tager 6'eren, og det håber jeg sådan set også selv på. Uden Fabinho er tiden rigtig nok kommet til, at vi vil se mere til Milner, Lallana, Oxlade og forhåbentlig også Keita, som meget gerne må vise, hvorfor vi var så vilde for at købe ham, og hvorfor vi har så store forventninger til ham.
Vi har brug for at de næste i rækken træder ind på den store scene og viser, at vi har en kvalificeret bredde til at stå igennem et tætpakket program og egentlig sæsonen ud.
Brighton kan være en god kamp at få gang i Salah på, men får han heller ikke noget ud af denne kamp mpå hjemmebane, så er det måske tid til en pause og en mulighed for Origi til at vise, at han også kan være med ?

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 29. nov, 2019 10:10

tjoo, Gini vs. Hendo er jo lidt en smagssag på 6'eren, jeg mener bare at det ikke var tilfældigt at det var Hendo der sad tungt på den plads indtil Fabinho trådte frem på den store scene.

Tjoo, jeg tror bare at Salah skal have lidt tid, så skal han nok komme i gang igen.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 44

Indlæg af texy » fredag, 29. nov, 2019 11:11

Jeg foretrækker Hendo på 6eren, når Fabinho er ude. Hendo er stærkere i duelspillet, og hans lange pasninger er bedre end Gini's.

Med Fab ude lugter det lidt af en Hendo, Gini, Milner/Ox trio. Hvis det er tilfældet håber jeg, at Ox trækker det længste strå i forhold til Milner. Men er det ikke tid til igen at prøve at få gang i Keita? Han skulle være tilbage fra skade igen, og hvis han nogensinde skal blive et aktiv for os, så skal han have lov at spille. Bliver Hendo, Keita og Ox for fræk? Er fristet til at forsøge det.
"I am the normal one"

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 29. nov, 2019 12:13

texy skrev:
fredag, 29. nov, 2019 11:11
Jeg foretrækker Hendo på 6eren, når Fabinho er ude. Hendo er stærkere i duelspillet, og hans lange pasninger er bedre end Gini's.

Med Fab ude lugter det lidt af en Hendo, Gini, Milner/Ox trio. Hvis det er tilfældet håber jeg, at Ox trækker det længste strå i forhold til Milner. Men er det ikke tid til igen at prøve at få gang i Keita? Han skulle være tilbage fra skade igen, og hvis han nogensinde skal blive et aktiv for os, så skal han have lov at spille. Bliver Hendo, Keita og Ox for fræk? Er fristet til at forsøge det.
Jeg tror den bliver lige fræk nok, især når Hendo er "ny" på DM. Jeg forestiller mig dog lidt at vi starter med Hendo, Gini og Chambo, og så er Keita jo pludselig en plads tættere på spilletid, så hvis han har vist sig godt frem til træning, så kan han jo komme ind senere i kampenene som Chambo jo lidt har gjort nogle gange.
Jeg tænker at Chambo stadig halter lidt efter formmæssigt eller med smerter efter skaden, for mig virker det til at Klopp ikke vil lade ham få hele kampe. Så muligheden for Keita vil jo sikkert komme.

Så er der også det der VM, som jeg tænker er en oplagt mulighed

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 29. nov, 2019 16:15

texy skrev:
fredag, 29. nov, 2019 11:11

Som Klopp siger, så har han Lallana, Hendo og Gini, som er nogenlunde familiære med pladsen, og de kan sikkert passes ind alt efter modstanderen. Jeg husker bare starten af sidste sæson, hvor Fabinho havde brug for indkøringstid, der spillede Gini fantastisk og viste alle, hvor alsidig han er som spiller. Derop synes jeg aldrig, Henderson kom som 6'er, selvom han ydede en god indsats generelt.

I sidste sæson's hjemmekamp mod Brighton gik det således for Wijnaldum ifølge den norske:

Georginio Wijnaldum 8

Hadde et stort arbeidsområde i dag. Fikk også se nogle prov på den ballkontrollen nederlenderen har. Rolig spiller som har synbar stor selvtillit denne gang da han trikset med ballen over en motspiller og tar den igjen, før han ble tatt. Strålende førsteomgang, litt mer bort i andre omgang. Men hadde 75 pasningsforsøk og traff med 74. Liverpools bestemann.

Analysing Georginio Wijnaldum’s impressive transition into the No. 6 role

https://www.thisisanfield.com/2018/08/a ... no-6-role/

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 30. nov, 2019 10:53

Selvom det naturligvis er en bet at skulle undvære en fantastisk spillende Fabinho, så er vi jo nød til at fokusere på, hvad vi så kan få ud af situationen. Eftersom Fabinho var sikker starter hver kamp, var der jo kun 2 pladser tilbage at kæmpe om, og Hendo, Gini og Milner havde sat sig relativt tungt på disse 2 også grundet div. skader til Ox, Keita og Lallana.

Om vi bruger Henderson eller Wijnaldum som 6'er, så bliver der plads til en mere offensiv midtbanespiller, end vi har været vant til på en af 8'erne. Hvis vi nu får det bedste at se fra Ox, Keita og Lallana, så blev skaden til Fabinho egentlig til held i uheld, men vi kan ikke bruge de 3 til særlig meget, hvis de ikke leverer op mod deres bedste.

Wijnaldum as No. 6 and chances for Ox & Shaqiri – Predicting the Liverpool lineup vs. Brighton

https://www.thisisanfield.com/2019/11/w ... -brighton/

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 30. nov, 2019 15:27

Jeg har en fornemmelse af at Ox griber chancen. Man kan sige, vi får noget dynamik ind på holdet og vi bliver måske lige en tand mere offensive i den opstilling. Og med Citys pointtab, så er det jo bare 3 point der gælder!

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 30. nov, 2019 15:30

City har lige smidt 2 p, nu skal vi være kyniske!
Kom så, drenge!

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 41

Indlæg af ilusio » lørdag, 30. nov, 2019 15:35

STMO skrev:
lørdag, 30. nov, 2019 15:30
Kom så, drenge!
Ja det er en gylden mulighed for at udbygge forspringet.
Jeg har godt nok været nervøs de sdiste dage. Jeg synes vi har for mange ting der går i den forkerte retning:
- Skaden til Fabinho
- Slitage/skader til Robbo og Salah
- manglende evne til at holde buret rent

Så luner det at vores konkurrenter også har det svært.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 30. nov, 2019 15:38

Jeg tipper en stille og rolig 3-0'er :alcohol:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 44

Indlæg af Thommo » lørdag, 30. nov, 2019 16:05

ilusio skrev:
lørdag, 30. nov, 2019 15:35
STMO skrev:
lørdag, 30. nov, 2019 15:30
Kom så, drenge!
Ja det er en gylden mulighed for at udbygge forspringet.
Jeg har godt nok været nervøs de sdiste dage. Jeg synes vi har for mange ting der går i den forkerte retning:
- Skaden til Fabinho
- Slitage/skader til Robbo og Salah
- manglende evne til at holde buret rent

Så luner det at vores konkurrenter også har det svært.
Vi har MAtip og Fabinho skadet, det er da luksus med nærmest ingen skader, tilmed har vi et overflod af midtbane spillere så det går nok uden al de piveri der er på nettet over en skade til en af vores rugbrødsspillere. At Robbo og Salah er slidte er jo et bevidst valg af Klopp så det vidste vi jo ville ske, Firmino dykker nok også snart, Mane kan vel løbe non stop til sommer så det går nok. 2-0 og så ellers videre i programmet
Some people have a way with words, and other people...oh, uh, not have way....

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 31

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 30. nov, 2019 16:34

Verdens bedste spiller

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 55

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. nov, 2019 16:49

Den her tror jeg ikke engang at Atkinson kan ødelægge....
Steve Heighway - Fra en tid, hvor der fandtes rigtige wings og kvalificerede indlæg, og hvor TV var nuancer af grå og SKolen var Sort.

Besvar