Chelsea - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede onsdag, 30. sep, 2020 19:19

Alisson
17
20%
Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
Fabinho
26
30%
Van Dijk
0
Ingen stemmer
Robertson
4
5%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Henderson
0
Ingen stemmer
Keita
0
Ingen stemmer
Mane
28
33%
Salah
1
1%
Firmino
1
1%
Thiago
9
10%
Milner
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 86

AJJ

Re: Chelsea - LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » søndag, 20. sep, 2020 22:43

Formentligt en sæson med et two horse show. Alternativt endnu et rødt one horse show...
Kan helt ærligt ikke se andre scenarier - uden at begynde at spekulere i langtidsskader til Vvd m.fl.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Indlæg af Mads T. » søndag, 20. sep, 2020 22:48

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 20. sep, 2020 22:12
Vi sad på det hele. Næsten i hvert fald. Kampen kunne dog nemt se helt anderledes ud, hvis ikke vores danske ven, havde trukket rød.
Ja så havde vi været foran 1-0 ved pausen.

Fedt at vi kan sætte 3 point på kontoen i en af de vel 3-4 sværeste kampe i sæsonen. Det var det helt rigtige tidspunkt at møde dem på, hvor de endnu ikke er sammenspillet og hvor Pulisic og Ziyech er skadet.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 20. sep, 2020 22:50

Mads T. skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Vi sad på det hele. Næsten i hvert fald. Kampen kunne dog nemt se helt anderledes ud, hvis ikke vores danske ven, havde trukket rød.

Fedt at vi kan sætte 3 point på kontoen i en af de vel 3-4 sværeste kampe i sæsonen. Det var det helt rigtige tidspunkt at møde dem på, hvor de endnu ikke er sammenspillet og hvor Pulisic og Ziyech er skadet.
Ja for pokker.

Desværre er vi ikke det eneste hold der har handlet godt ind.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 47

Indlæg af Niche » søndag, 20. sep, 2020 23:33

liverpoolfc86 skrev:
søndag, 20. sep, 2020 22:50
Mads T. skrev:
liverpoolfc86 skrev:

Ja for pokker.

Desværre er vi ikke det eneste hold der har handlet godt ind.

Det er da lige meget. Vi har stadig et af de bedste to hold... Der er ikke nogen hold, der har handlet noget, der er bedre end hvad vi havde i forvejen...
Jürgen Klopp om sin fronttrio: Mo Salah is world class, but not evert day. Sadio Mané is world class, but not every day. Firmino is world class, and pretty much every day...

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 21. sep, 2020 09:15

liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
søndag, 20. sep, 2020 21:13
athomsen skrev:3 meget vigtige point
Helt vildt og netop tage point fra en af de forventede top 5.

Der var vel nogle stykker, der nærmest havde dem som en af favoritterne, fordi de har været ude at gå shop amok, men det var nu den gode gamle Liverpoolgarde, der styrede tingene, og selvom Firmino ikke spillede prangende, så var han arkitekten bag Mané's flotte header.

Mon ikke også vi klarer os med Fabinho som den 4. CB ? Han var jo fuldstændig outstanding.

Thiago bliver en fornøjelse at følge :clap: :clap: :clap:
Jeg har da netop talt chelsea op. Det skal ikkr være nogen hemnelighed.

Jeg har brokket mig mange gange og ment vores trup var for tynd. Med vores 2 indkøb får vi netop masser af muligheder for at byttet rundt på angrebet, men også sætte Fab i forsvaret som i dag.

Det er okay at tale rivalerne op. Især hvis de selv læser det og begynder selv at tro, at de er bedre end de er ... :dance:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 21. sep, 2020 09:24

Sledgehammer skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:

Der var vel nogle stykker, der nærmest havde dem som en af favoritterne, fordi de har været ude at gå shop amok, men det var nu den gode gamle Liverpoolgarde, der styrede tingene, og selvom Firmino ikke spillede prangende, så var han arkitekten bag Mané's flotte header.

Mon ikke også vi klarer os med Fabinho som den 4. CB ? Han var jo fuldstændig outstanding.

Jeg har brokket mig mange gange og ment vores trup var for tynd. Med vores 2 indkøb får vi netop masser af muligheder for at byttet rundt på angrebet, men også sætte Fab i forsvaret som i dag.

Det er okay at tale rivalerne op. Især hvis de selv læser det og begynder selv at tro, at de er bedre end de er ... :dance:
Og med det mener du? Tror ikke jeg er den eneste der tænker Chelsea er på vej i og med de har handlet "fornuftigt" ind (købt de spillere vi måske også selv har været interesseret i).

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » mandag, 21. sep, 2020 10:59

Det gik langt bedre end jeg havde turdet drømme om.
Vi styrtede det meste og fik selvfølgelig også god hjælp af det røde kort.

Eneste anke er vel at vi trods spilleovertag, ikke får lukket kampen tidligt nok ned og straffe sparket kunne have bragt dem tilbage

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 21. sep, 2020 11:14

liverpoolfc86 skrev:
mandag, 21. sep, 2020 09:24
Sledgehammer skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:

Og med det mener du? Tror ikke jeg er den eneste der tænker Chelsea er på vej i og med de har handlet "fornuftigt" ind (købt de spillere vi måske også selv har været interesseret i).

Såmænd ikke andet end at hvis rivalerne forfalder til selvovervurdering/nonchalance, så kan det kun blive til vores fordel.

Og jeg er da helt enig i, at Chelsea bliver stærke, hvis deres nye folk lever op til forventningerne. Men hvem ved om de gør, og under alle omstændigheder skal de lige spilles ind på holdet.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 42

Indlæg af ilusio » mandag, 21. sep, 2020 12:09

Chelsea ender max som nummer 4.
Lampard er elendig. Han har aldrig vist noget.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

STMO

Indlæg af STMO » mandag, 21. sep, 2020 12:38

Enighed om at Alisson, Fabinho og Mane var MoM. I min optik var Fabinho bedst, og klart bedre end Gomez.
Det ser godt ud. Selvom udvisningen var en vigtig brik, så var vi en klasse bedre alligevel. Og det siger ikke så lidt, når vi snakker om Chelsea på udebane.
Skal jeg pege på svagheder vil jeg pege på Wijnaldum og Firmino. Til gengæld har vi en 7-8 spillere, der er overlegent gode.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. sep, 2020 12:40

ilusio skrev:
mandag, 21. sep, 2020 12:09
Jeg tror virkelig de savner Willian, især hvis det lykkedes dem at sælge Kanté eller han bliver skadet igen.
Han var sgu god til at hanke op i dem i sidste sæson.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 21. sep, 2020 13:07

STMO skrev:
mandag, 21. sep, 2020 12:38
Enighed om at Alisson, Fabinho og Mane var MoM. I min optik var Fabinho bedst, og klart bedre end Gomez.
Det ser godt ud. Selvom udvisningen var en vigtig brik, så var vi en klasse bedre alligevel. Og det siger ikke så lidt, når vi snakker om Chelsea på udebane.
Skal jeg pege på svagheder vil jeg pege på Wijnaldum og Firmino. Til gengæld har vi en 7-8 spillere, der er overlegent gode.
Enig med Fabinho. Klart bedst i den kamp. Mane og Alisson var også gode. Jeg er også enig med Firmino. Jeg så gerne at Minamino snart fik en 3-4 kampe i streg i stedet for Firmino.

Dernæst så synes jeg at Keita lider af store koncentrationssvigt under kampen - og helt generelt. Nu hvor der ingen tilskuere er på stadion, kunne jeg høre Klopp igen og igen skrige "NABYYYYY". Han missede et par tilbageløb. Og han missede også en simpel tæmning, da Hendo spillede en frisparksbold hen til ham. Jeg forstår udmærket at Klopp tog ham ud efter 60 minutter, og jeg tror der går noget tid, før han starter inde i en PL kamp.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland

Indlæg af ilusio » mandag, 21. sep, 2020 13:31

Filos of Isk skrev:
mandag, 21. sep, 2020 12:40
ilusio skrev:
Jeg tror virkelig de savner Willian, især hvis det lykkedes dem at sælge Kanté eller han bliver skadet igen.
De har købt nogle gode spillere med potentiale, men deres manager har endnu ikke vist han kunne gøre andet end nærmest gå tilbage. Han bliver nok fyret før Mourinho endda. Jeg tænker de ligger nummer 6 til jul.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland

Indlæg af Emmy » mandag, 21. sep, 2020 14:11

Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:
Sælge Kanté? Det vil seriøst være ubeskriveligt tåbeligt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 21. sep, 2020 15:41

Emmy skrev:
mandag, 21. sep, 2020 14:11
Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:
Sælge Kanté? Det vil seriøst være ubeskriveligt tåbeligt
Jep, men hvis de vil fortsætte med at opretholde illusionen om at drive klubben økonomisk bæredygtigt, så er det jo nok der det ender. Medmindre de kan få helt åndsvage beløb for Rüdiger og Kepa.

Jeg tror heller ikke de gør det, tror mest det har været meget løse rygter fordi man ved at Chelsea skal sælge ud. Kan da godt være de har haft følere ude for at se hvor meget de kunne få PSG til at betale(man ved jo aldrig om de smækker Neymar penge på bordet), men tvivler også stærkt på at de sælger.

Besvar