Fixture list 20/21

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Fixture list 20/21

Indlæg af Niels K » onsdag, 16. sep, 2020 07:34

Klart for det første møtet med Lincoln City siden Shanklys dager

League One-klubben Lincoln City blir Liverpools motstander i ligacupens tredje runde.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/9 ... lys-dager/

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Re: Fixture list 20/21

Indlæg af Mads T. » torsdag, 17. sep, 2020 23:10

Det bliver Leicester eller Arsenal på hjemmebane i fjerde runde af Carabao Cuppen, såfremt vi slår Lincoln i tredje runde. Though draw...for dem.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 06. okt, 2020 17:16

Der bliver knald på, når de kommer tilbage fra landsholdspausen. Jeg håber virkelig, at vi har mange af de syge/skadede spillere tilbage:

Transfers, Merseyside derby & Champions League – Liverpool’s key dates for the rest of October

Liverpool kicked off October with a miserable loss and a quiet transfer deadline day, but now face a busy rest of the month after a frustratingly timed international break.

https://www.thisisanfield.com/2020/10/t ... f-october/

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 18. nov, 2020 16:59

5 things Liverpool fans can look forward to after the international break

Liverpool may be suffering an injury crisis, but there are still lots of positives on the horizon after the final international break of 2020.

https://www.thisisanfield.com/2020/11/5 ... nal-break/

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. nov, 2020 10:19

Jeg ved godt, at vi tager en kamp ad gangen, og jeg er bestemt ikke skråsikker på en sejr over Leicester på hjemmebane nu her, men jeg synes, programmet ser rigtig godt ud for os helt frem til den 02.01.2021.

Vi har 2 CL kampe på hjemmebane, hvor vi godt kan tillade os at spare spillere og gå efter en uafgjort, som de 2 andre hold sikkert også vil være tilfredse med.
Vi har Leicester, Wolves og Spurs på hjemmebane.

Lad os håbe, at vi bliver skånet for flere skader i denne periode, og at vi kan bruge Thiago, Hendo, Ox og Salah efter Leicester-kampen, og så er Trent forhåbentlig klar til Juleprogrammet.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 22. nov, 2020 09:30

Niels K skrev:Jeg ved godt, at vi tager en kamp ad gangen, og jeg er bestemt ikke skråsikker på en sejr over Leicester på hjemmebane nu her, men jeg synes, programmet ser rigtig godt ud for os helt frem til den 02.01.2021.

Vi har 2 CL kampe på hjemmebane, hvor vi godt kan tillade os at spare spillere og gå efter en uafgjort, som de 2 andre hold sikkert også vil være tilfredse med.
Vi har Leicester, Wolves og Spurs på hjemmebane.

Lad os håbe, at vi bliver skånet for flere skader i denne periode, og at vi kan bruge Thiago, Hendo, Ox og Salah efter Leicester-kampen, og så er Trent forhåbentlig klar til Juleprogrammet.
Enig. Det kan jo også være at vi er så svineheldige at nogle backup spillere får tyr i den i de næste par uger, så de kan hjælpe til i juleprogrammet og resten af sæsonen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar