Lincoln City - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede søndag, 04. okt, 2020 22:32

Adrian
0
Ingen stemmer
N. Williams
0
Ingen stemmer
R. Williams
0
Ingen stemmer
Van Dijk
3
8%
Tsimikas
0
Ingen stemmer
Grujic
6
17%
Jones
10
28%
Elliott
0
Ingen stemmer
Shaqiri
6
17%
Minamino
11
31%
Origi
0
Ingen stemmer
Fabinho
0
Ingen stemmer
Jota
0
Ingen stemmer
Keita
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 36

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Re: Lincoln City - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. sep, 2020 21:39

Mugge skrev:
texy skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 20:01
@Mugge

Så vidt jeg kan se, så vises kampen på 3Max?

https://www.tv3sport.dk/tv-guide
Tak for det!
I er fandme to smukke mennesker, jeg var lige begyndt at krise en lille smule over at den ikke var i tv og at barer skal lukke efter første halvleg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 22. sep, 2020 22:31

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 22. sep, 2020 17:09
Er Lincoln spillerne testet før kampen?

Spurs betalte en test for Leyton, og det viste sig at næsten hele spillertruppen viste positiv Covid-19 testresultat.

Vi har jo et stramt program, og vi skal helst undgå smitte i truppen.

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... de/8299092
Læste et sted at Liverpool har betalt for Lincoln truppens test, så det skulle de være blevet.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 23. sep, 2020 09:05

Manager, key players & Shankly – The lowdown on Liverpool’s League Cup opponents Lincoln

Liverpool are to meet Lincoln in the third round of the League Cup, and ahead of the Reds’ trip we take a deeper look at the League One side.

https://www.thisisanfield.com/2020/09/m ... s-lincoln/

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 23. sep, 2020 13:17

Lijnders på pressemødet:

Jota

– Han har en så stor fremtid foran seg. Han er som et «pressemonster». Han vil passe rett inn.

– Jeg har kjent ham siden han var veldig ung. Han er fra byen Porto. Vi spilte mot ham da han var ung. I Portugal sier de alle at Liverpool har gjort et veldig godt kjøp. Han vil passe veldig godt inn i spillestilen vår, og teknisk er han like god som de tre vi har på topp. Alle tingene vi har hørt om ham er sant.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. sep, 2020 13:31

Niels K skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 13:17
Lijnders på pressemødet:

Jota

– Han har en så stor fremtid foran seg. Han er som et «pressemonster». Han vil passe rett inn.

– Jeg har kjent ham siden han var veldig ung. Han er fra byen Porto. Vi spilte mot ham da han var ung. I Portugal sier de alle at Liverpool har gjort et veldig godt kjøp. Han vil passe veldig godt inn i spillestilen vår, og teknisk er han like god som de tre vi har på topp. Alle tingene vi har hørt om ham er sant.
Men han var ikke lige til at lokke til at afsløre om de to nyeste starter, jeg tror Jota starter og Thiago bliver holdt klar til Arsenal, selvom jeg tror vi starter med de samme 11 imod Arsenal, som imod Chelsea, men Thiago kommer jo nok ikke til at mangle kamptræning.

Han lovede også et stærkt hold og at der nok ville være nogle der var overraskede over hvor stærkt holdet bliver.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 42

Indlæg af Emmy » onsdag, 23. sep, 2020 13:59

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
Lijnders på pressemødet:

Jota

Men han var ikke lige til at lokke til at afsløre om de to nyeste starter, jeg tror Jota starter og Thiago bliver holdt klar til Arsenal, selvom jeg tror vi starter med de samme 11 imod Arsenal, som imod Chelsea, men Thiago kommer jo nok ikke til at mangle kamptræning.

Han lovede også et stærkt hold og at der nok ville være nogle der var overraskede over hvor stærkt holdet bliver.
Hendo er skadet, så det bliver ikke de samme 11 fra start med Arsenal.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 23. sep, 2020 14:38

Emmy skrev:
onsdag, 23. sep, 2020 13:59
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:
Lijnders på pressemødet:

Jota

Hendo er skadet, så det bliver ikke de samme 11 fra start med Arsenal.
Kunne ikke høre hvad manden sagde om Hendo, men åbentbart var det:
"Hendo, hopefully he will get back next week, but tomorrow for sure is too soon. Maybe [back for Arsenal], yeah, hopefully."
https://www.premierinjuries.com/injury-table.php
Så, maybe. :dontknow:

anyway, så vidt det er muligt, men derfor er det jo godt at have Thiago klar.

YNWA-1892

Indlæg af YNWA-1892 » torsdag, 24. sep, 2020 11:20

----------Adrian
Neco--Sepp--Fabinho--Tsimikas
---Gini----Milner---Jones
Jota-----Bobby----Shaq
“We have to change, from doubters to believers — now.”

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 24. sep, 2020 12:22

YNWA-1892 skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 11:20
----------Adrian
Neco--Sepp--Fabinho--Tsimikas
---Gini----Milner---Jones
Jota-----Bobby----Shaq
årh, det ville varme hvis Shaq var klar til at starte en cup-kamp!

Helt generelt er det en super ambitiøs opstilling og det ville være fantastisk for Jota at få spilletid sammen med Firmino.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 24. sep, 2020 12:53

------------Adrian-----------
Williams--Phillips-Koumetio*-Tsimikas
------------Grujic'---------------
-----Milner--------Jones----------
Elliot--------Minamino------Jota

*Berg hvis Koumetio ikke er nået at blive klar. Det er et ungt forsvar.

'Grujic er nok bedst som midt-midt(ihvertfald for andre hold end LFC) og ikke DM, men med Jones på den ene 8'er så tror jeg alligevel at der vil ske det at Jones skubber frem og Milner kompenserer ved at gå ned ved siden af Grujic og meget af tiden vil det være Milner og Grujic bagved Jones eller delvist bagved Jones. Derfor vil jeg gerne have at det er Milner der skal være manden med overblikket, der skal justere sit spil, hvor Grujic har gavn af at Milner kan guide ham og Jones har gavn af at han kan tage sine løb valvidende at Milner har styr på holdets balance. Jeg har sendt Thiago hjem, fordi han kommer til at spille rigeligt bold i den kommende tid.
Grujic er nok heller ikke en langtidsløsning i klubben, men han var med på bænken i Community Shield, hvilket for mig tyder på at Klopp stoler bare en lille smule på ham. Men er han lige ved at skifte klub, så skal han selvfølgelig ikke spille.

Origi kunne godt komme på tale, men jeg vil så gerne bare pleje vores venstrebende angribere, men Klopp kunne sagtens finde på at starte med Origi, Jota og Minamino som de 3 eller fjerne Grujic og spille 4-2-3-1 . Jeg syntes så også at Minamino og Origi skal bytte i pausen.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Kolding
Alder: 30

Indlæg af zalcos » torsdag, 24. sep, 2020 19:52

#LFC XI to face Lincoln City: Adrian, N Williams, R Williams, van Dijk, Tsimikas, Grujic, Jones, Elliott, Shaqiri, Minamino, Origi.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 24. sep, 2020 19:56

zalcos skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 19:52
#LFC XI to face Lincoln City: Adrian, N Williams, R Williams, van Dijk, Tsimikas, Grujic, Jones, Elliott, Shaqiri, Minamino, Origi.
Hvad skal VvD dog der? Han burde spares i en kamp som denne ...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 24. sep, 2020 19:57

Jeg ved godt det er kort med mulighederne i det centrale forsvar, men begriber ikke vi sætter VVD ind i denne kamp.

Der er altid risiko for skader, men i denne kamp som undskyld mig, må anses som 4. prioritet af de turneringer vi er med i, hvorfor løber man risikoen..? Så hellere tage en risiko og lade Van Der Berg spille

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense

Indlæg af henry » torsdag, 24. sep, 2020 20:32

Det er lang tid siden, at vi har vundet det her Carling Cup. Det gør vi i år. Derfor vinder vi også om lidt.
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 56

Indlæg af Cynwal » torsdag, 24. sep, 2020 20:37

henry skrev:
torsdag, 24. sep, 2020 20:32
Det er lang tid siden, at vi har vundet det her Carling Cup. Det gør vi i år. Derfor vinder vi også om lidt.
Det er næsten længere tid side, at vi har haft fornøjelsen af dig herinde Henry. Velkommen tilbage
Vi SMADRER det PIShold

Besvar