Real Madrid - LFC >> Kamptråden
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 46
- Kontakt:
Real Madrid - LFC >> Kamptråden
Hvornår:
Tirsdag d. 6. april, kl. 21.00
Turnering:
Champions League, Kvartfinale, 1. kamp
TV-kanal:
TV3+
Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!
Radiokanal:
LFCTV GO
Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.
Afstemning omkring Man of the match tilføjes tråden kort før/efter kampens afslutning
Tirsdag d. 6. april, kl. 21.00
Turnering:
Champions League, Kvartfinale, 1. kamp
TV-kanal:
TV3+
Online:
Viaplay
Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!
Radiokanal:
LFCTV GO
Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.
Afstemning omkring Man of the match tilføjes tråden kort før/efter kampens afslutning
-
Re: Real Madrid - LFC >> Kamptråden
Bør Jota starte inde og gør han det?
Ja og nej
-
Mon ikke vores start-11’er kommer til at se således ud:
Alisson
Arnold - Phillips - Kabak - Robertson
Thiago - Fabinho - Wijnaldum
Salah - Firmino - Mané
Jota må siges at være brandvarm, men jeg spår at Klopp giver ham en start på bænken, og tiltænker ham en joker-rolle.
Jeg tror Real kunne finde på at starte i samme formation som mod Atalanta (3-5-2), og jeg er super spændt på hvordan vores trio i front vil løse det i så fald.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Alisson
Arnold - Phillips - Kabak - Robertson
Thiago - Fabinho - Wijnaldum
Salah - Firmino - Mané
Jota må siges at være brandvarm, men jeg spår at Klopp giver ham en start på bænken, og tiltænker ham en joker-rolle.
Jeg tror Real kunne finde på at starte i samme formation som mod Atalanta (3-5-2), og jeg er super spændt på hvordan vores trio i front vil løse det i så fald.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Real Madrig er ikke hvad de har været med en aldrene trup. Hvis rygterne er sande omkring Ramos (jeg vil nu vente og se om han ikke spiller minimum den anden kamp) er det et kæmpe tab for dem. Det lidt jeg ser Real er det meget tydeligt Real er markant bedre med Ramos på banen end uden.
Selvom vi viste de "gamle" takter imod Arsenal er vi heller ikke helt hvor vi har været. Dog tror jeg vi er klar på at slutte sæsonen godt af.
Nøglen for os vil være at sætte os på midtbanen, angribe og stresse Kroos og Modric til at de ikke kan diktere spillet. Derfor er jeg faktisk tilbøjelig til at ville gå med "beton" midtbanen.
Selvom vi viste de "gamle" takter imod Arsenal er vi heller ikke helt hvor vi har været. Dog tror jeg vi er klar på at slutte sæsonen godt af.
Nøglen for os vil være at sætte os på midtbanen, angribe og stresse Kroos og Modric til at de ikke kan diktere spillet. Derfor er jeg faktisk tilbøjelig til at ville gå med "beton" midtbanen.
-
Varane er ramt er Corona.
Det er lige meldt ud nu.
Selvfølgelig synd og lad os håbe det ikke er alvorligt. Men må man vel gerne glæde sig lidt over det alligevel.
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er lige meldt ud nu.
Selvfølgelig synd og lad os håbe det ikke er alvorligt. Men må man vel gerne glæde sig lidt over det alligevel.
Og så er han vel også ude af returkampen?`
Der findes vel en fodboldgud, der lige syntes, at Real skulle betale lidt tilbage på Ramos behandling af Salah.
Der findes vel en fodboldgud, der lige syntes, at Real skulle betale lidt tilbage på Ramos behandling af Salah.
-
Spørgsmålet er om flere er ramtAJJ skrev:Og så er han vel også ude af returkampen?`
Opstilling:
Alisson; Trent, Phillips, Kabak, Robertson; Fabinho, Keita, Wijnaldum; Salah, Mane, Jota
Alisson; Trent, Phillips, Kabak, Robertson; Fabinho, Keita, Wijnaldum; Salah, Mane, Jota
-
Lækker opstilling vi starter med.
Meeen real's er nu også ret skræmmende
Hvor er den skræmmende?liverpoolfc86 skrev: ↑tirsdag, 06. apr, 2021 19:52Lækker opstilling vi starter med.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 57
Vi er da alt for stillestående her i starten, når vi er i boldbesiddelse. Stort set ingen bevægelse for/omkring boldholder.
Vi SMADRER det PIShold
- Cynwal
...og Keita virker meget langt fra kampform. Alt for langsom på bolden, og tror han har meget mere tid end han har.
Vi SMADRER det PIShold
- Cynwal
Så straffede Vinicius vores langsomme, højtliggende forsvar med et dybedeløb og sikker scoring til 1-0 

Vi SMADRER det PIShold
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 48
Nogle gange må man bare give kredit til modstanderen.. hold nu op et lækkert mål..
Vi er kommet alt for langsomt ud til denne kamp..
Vi er kommet alt for langsomt ud til denne kamp..