Leeds - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede onsdag, 22. sep, 2021 19:22

Alisson
4
9%
Alexander-Arnold
4
9%
Matip
4
9%
Van Dijk
4
9%
Robertson
0
Ingen stemmer
Fabinho
8
17%
Thiago
9
19%
Elliott
3
6%
Mane
0
Ingen stemmer
Salah
10
21%
Jota
1
2%
Henderson
0
Ingen stemmer
Oxlade-Chamberlain
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 47

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 46
Kontakt:

Leeds - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » onsdag, 01. sep, 2021 21:18

Hvornår:
Søndag d. 12. september, kl. 17.30

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
Xee

Online:
Viaplay
LFCTV Go (forskudt)

Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Der tilføjes afstemning om Man of the match kort efter kampens afslutning

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Leeds - LFC >> Kamptråden

Indlæg af richs » mandag, 06. sep, 2021 17:10

Glæder mig til vi kan komme igang igen, hader landsholds pauser.

Pausen har kastet 2 skader og en “fanget” spiller af sig😡. Minamino og Elliot er skadet, mens keita er fanget i Guinea (militærkup).

Håber på denne opstilling:
Alison
Trent,matip,vvd,rob
Thiago, henderson,fabinho
Mane, firminino, salah

Leeds er ikke startet så stærkt, så mit håb bliver en sikker 0-2 sejr

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. sep, 2021 19:52

Jeg mener at Firmino er skadet. Elliott skulle blive klar. Måske skal Salah ind på midten og Mané og Elliott på hver side.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 07. sep, 2021 07:39

Firmino må stå over de næste kampe, og Elliott blev vist sendt hjem med skade fra U21 landsholdet.

Jota skal på banen, og så må vi se, om dem fra bænken (Taki, Ox, Curtis og Origi) kan levere noget output, hvis de skiftes ind i løbet af kampen.

Firmino kan miste tre kamper

Flere Liverpool-spillere sliter med småskader.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/9 ... re-kamper/

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » onsdag, 08. sep, 2021 17:10

Ser ud til at FIFA spærre alle vores spillere fra Brasilien, så alison og fabinho er også ude af kampen.

Vi bliver lidt presset med spillere

texy
Geografisk sted: København
Alder: 46

Indlæg af texy » torsdag, 09. sep, 2021 13:50

richs skrev:
onsdag, 08. sep, 2021 17:10
Ser ud til at FIFA spærre alle vores spillere fra Brasilien, så alison og fabinho er også ude af kampen.

Så lose/lose....

Havde de fået lov at tage afsted, ville de være i karantæne (både i Brasilien og ved returnering til England). Og ved at nægte dem afrejse opnår de også karantæne.

FIFAs karantæne bør vi anke.
Kloppite

mortenbak

Indlæg af mortenbak » torsdag, 09. sep, 2021 21:18

texy skrev:
torsdag, 09. sep, 2021 13:50
richs skrev:
onsdag, 08. sep, 2021 17:10

Så lose/lose....

Havde de fået lov at tage afsted, ville de være i karantæne (både i Brasilien og ved returnering til England). Og ved at nægte dem afrejse opnår de også karantæne.

FIFAs karantæne bør vi anke.
Hvad er det for en fuldstændig fjollet regel, at det Brasilianske forbund, kan kræve de spillere som Liverpool har købt og aflønner i dyre domme, sat i karantæne ? Jeg kan forstå coronakarantæne/isolation, da det gælder alle mennesker lige..... Egentlig burde der jo slet ikke spilles Landskampe på kryds og tværs i disse tider. Fifa og Uefa´s turneringer burde ligge stille, så længe der ikke er styr på situationen i de forskellige lande.
Kan Guinea, så også sanktionere Keita, fordi han og Liverpool ikke vil sende ham afsted til landets næste hjemmekamp, midt i en borgerkrig ? (tænkt eksempel)

Ja vi skal da helt sikkert anke, sammen med de andre berørte klubber - hvor Neverton åbenbart ikke behøver at være med i anken. Kæft jeg synes det lyder latterligt :evil:

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 10. sep, 2021 07:24

Er det helt sikkert, at brasilianerne ikke er med? Læste noget med at Richardlison ikke var omfattet af kravet fra det brasilianske FA, da de har et godt forhold til Everton. Hvis det er sandt, så skal vi da se stort på deres krav

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » fredag, 10. sep, 2021 10:28

athomsen skrev:
fredag, 10. sep, 2021 07:24
Er det helt sikkert, at brasilianerne ikke er med? Læste noget med at Richardlison ikke var omfattet af kravet fra det brasilianske FA, da de har et godt forhold til Everton. Hvis det er sandt, så skal vi da se stort på deres krav
Ja det er fordi Everton frigav ham til OL og det vil Brasiliens landshold gerne takke for ved ikke at omfatte ham.

Ser vi stort på det og spiller med dem alligevel , siger rygterne at straffen bliver sat op til flere kampe.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 10. sep, 2021 16:38

richs skrev:
fredag, 10. sep, 2021 10:28
athomsen skrev:
fredag, 10. sep, 2021 07:24
Ja det er fordi Everton frigav ham til OL og det vil Brasiliens landshold gerne takke for ved ikke at omfatte ham.

Ser vi stort på det og spiller med dem alligevel , siger rygterne at straffen bliver sat op til flere kampe.
Men reglerne gælder vel alle - det synes jeg vi skal slå på.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 10. sep, 2021 21:14

Jeg har da aldrig hørt noget så latterligt at FIFA nu kan bestemme over hvem der må spille kampe i de forskellige klubber/ligaer/lande ?

Kan nogen forklare mig, hvad baggrunden er for det ? Eller det rimelige i det ?

Hvis jeg overser åbenlyse fornuftige argumenter for ovenstående vil jeg med glæde tage imod dem.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 30

Indlæg af jensemand » fredag, 10. sep, 2021 21:30

mortenbak skrev:
fredag, 10. sep, 2021 21:14
Jeg har da aldrig hørt noget så latterligt at FIFA nu kan bestemme over hvem der må spille kampe i de forskellige klubber/ligaer/lande ?

Hvis jeg overser åbenlyse fornuftige argumenter for ovenstående vil jeg med glæde tage imod dem.
Det er vist en regel der er indført for at klubber ikke bare konsekvent holder sine spillere hjemme i stedet for at lade dem tage til landsholdssamlinger. Men det er en tåbelig regel, og især i denne sammenhæng er den fuldstændigt ude i hampen....
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 11. sep, 2021 00:50

jensemand skrev:
mortenbak skrev:
fredag, 10. sep, 2021 21:14

Det er vist en regel der er indført for at klubber ikke bare konsekvent holder sine spillere hjemme i stedet for at lade dem tage til landsholdssamlinger. Men det er en tåbelig regel, og især i denne sammenhæng er den fuldstændigt ude i hampen....
Ja og en regel, som jo kun er blevet relevant pga en pandemi og de forskellige landes situation og restriktioner.

Det har jo aldrig været et problem tidligere (ved ikke hvor længe denne regel har eksisteret)

Men uanset må vi som klub jo kalde force majeure sammen med de andre klubber. Covid 19 har jo reelt skylden og den er svær at diskutere med da den gælder alle.

Det bliver endnu mere børnehave, når Richarlison godt må spille for Neverton, fordi de åbenbart har opført sig ordentlig iflg Brasiliansk FA

Hvad fanden foregår der egentlig ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » lørdag, 11. sep, 2021 01:35

Og nu må vi så bruge dem igen 😁, kan man læse alle steder. :roll:

Frem og tilbage er lige langt

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. sep, 2021 07:57

Alisson og Fabinho får spille!

De søramerikanske spillerne får spille i denne Premier League-runden.

Det store samtaleemnet den siste uken har fått en lykkelig slutt.

Paul Joyce i The Times rapporterer at Brasil, Chile, Mexico og Paraguay har valgt å droppe ønsket sitt om å utestenge spillerne som ikke dro på landslagsoppdrag.

I utgangspunktet kunne alle de søramerikanske spillerne bli utestengt i fem dager, noe som ville betydd at Liverpool måtte klart seg uten Fabinho, Alisson og uansett skadde Roberto Firmino mot Leeds United.

Nå har klubbene fått grønt lys til å bruke spillerne – og Liverpool kan stille både med Alisson og Fabinho på Elland Road.

Leeds vil ha sin største stjerne, Raphina, tilgjengelig til kampen.

Besvar