LFC - Fulham >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
6
27%
66 - Trent Alexander-Arnold
5
23%
4 - Virgil Van Dijk
2
9%
5 - Ibrahima Konaté Ud 66. min.
2
9%
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
3 - Fabinho
2
9%
14 - Jordan Henderson
1
5%
48 - Curtis Jones Ud 83. min.
2
9%
11 - Mohamed Salah Ud 83. min.
0
Ingen stemmer
23 - Luis Diaz Ud 66. min.
1
5%
27 - Darwin Nunez Ud 83. min.
0
Ingen stemmer
18 - Cody Gakpo Ind 66. min.
1
5%
26 - Andy Robertson ind 66. min
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott Ind 83. min.
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota Ind 83. min
0
Ingen stemmer
7 - James Milner Ind 83. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 22

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » onsdag, 03. maj, 2023 22:55

Oomph242 skrev:
onsdag, 03. maj, 2023 22:17
AJJ skrev:
onsdag, 03. maj, 2023 22:02
Bestemt godkendt 1. halvleg, hvor det ses, at holdet har fået noget selvtillid på det seneste.

Men Fulham er altså ikke ufarlige

Diaz, Trent, Jones og Salah gode. Nunez står lidt svagt i billedet. Men god aktion ved straffesparket.

Ps. Har Texy ret?? Er Trent ikke bare midtbanespiller nu og så bruge nogle penge på en god ny VB!
Vi mister 3 midtbanespillere til sommer. Thiago er ude i længere tid og Henderson skal på skånetjeneste...
Trent er ikke nok.
Det tror jeg heller ikke, at nogen herinde mener :)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 03. maj, 2023 23:01

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 03. maj, 2023 22:53
Vi mangler .... .... og en leder, som kan svinge taktstokken i vores offensive spil.
Jeg tror vi fik afsløret hvor vigtig for sammenhængen i vores angrebsspil, at Cody Gakpo er, ved at han ikke var med de første 66 minutter. Der manglede hans ro og boldkontrol, og sans for, hvornår bolden skal spilles hurtigst muligt, eller afleveringen lige trækkes lidt indtil hullet er der.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » onsdag, 03. maj, 2023 23:05

Vigtig arbejdssejr. Der blev rokeret lidt rundt og givet spilletid til andre. 5 sejre o streg og det ser nu ganske sandsynligt ud med europæisk fodbold til næste sæson..
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. maj, 2023 05:13

Fulham manager Marco Silva brokker sig over kendelsen med straffespark til Nunez:
Silva: "I will listen over the next few days if it is a harsh decision but for me it is clearly not a penalty. The player is already in the air."
Her er lidt af sammenhængen hvori han siger ovenstående, på hans postmatch pressekonference:
Jeg synes nu den ene af vinklerne ret tydeligt viste, en rimelig hård kontakt på Nunez' venstre ben, men omvendt kan jeg også godt se, at Nunez meget bevidst går efter at få kontakten. Konklusionen må være: Kontakten er der og selv Per Frimann ville sige: "Den kan dømmes"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. maj, 2023 05:30

En afdæmpet men tilfreds Klopp efter kampen sige bl.a. om kampen:
"Nunez was like a racehorse. Just running, running, running......"
Roser til Alisson for at være der, når der er brug for ham.
Nævner også, at de forholdsvis mange udskiftninger i startopstillingen var et spørgsmål om rotation, for skåne nogle spillere i den hektiske slutfase. Han omtaler også, at han efter Salahs to brændte straffe i træk havde en "voksensnak" ("it was 2 grown men having a talk...." med Mo, og at de besluttede at fortsætte med ham som straffesparksskytte, isf. at skifte til Fabinho eller Trent som nr. 2-3 i rækken af straffesparksskytter.

Hele Klopps postmatch pressekonference kan ses her:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. maj, 2023 05:39

This is Anfield er ude med følgende karakterer til spillerne efter Fulham kampen:

1 - Alisson Becker 8
66 - Trent Alexander-Arnold 8 (Man the of Match)
4 - Virgil Van Dijk 7
5 - Ibrahima Konaté 7
21 - Kostas Tsimikas 6
3 - Fabinho 7
14 - Jordan Henderson 6
48 - Curtis Jones 7
11 - Mohamed Salah 7
23 - Luis Diaz 6
27 - Darwin Nunez 5
----Indskiftere----------
18 - Cody Gakpo 7
26 - Andy Robertson 6
67 - Harvey Elliott 6
20 - Diogo Jota 6
7 - James Milner 6

For uddybning og kommentarer se: https://www.thisisanfield.com/2023/05/l ... r-ratings/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » torsdag, 04. maj, 2023 09:29

Underligt kun at give Diaz 6. Og 5 til Nunez er lidt hårdt, selvom han stod svagest i billedet af de tre forreste.

Men ellers en opløftende aften med mange gode tendenser i angrebsspillet - der manglede bare, at den sidste aflevering sad i skabet - som mod Tottenham i de første 20 minutter.

Og det er jo ikke sådan, at Fulham taber kampe med 3-4 mål.

Så vælger at se glasset som halvfyldt - særligt med tanke på, hvordan sæsonen har været indtil nu. Så kan grumpy old men som Drejer jo fortsætte i deres tristesse og se ned i deres halvtomme glas.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. maj, 2023 11:09

AJJ skrev:
torsdag, 04. maj, 2023 09:29
Så vælger at se glasset som halvfyldt - særligt med tanke på, hvordan sæsonen har været indtil nu. Så kan grumpy old men som Drejer jo fortsætte i deres tristesse og se ned i deres halvtomme glas.
Prøv at hæve niveauet for en gang skyld, AJJ. I stedet for at blive perfid og personlig. Det klæder ingen mennesker.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » torsdag, 04. maj, 2023 12:00

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 04. maj, 2023 11:09
AJJ skrev:
torsdag, 04. maj, 2023 09:29
Så vælger at se glasset som halvfyldt - særligt med tanke på, hvordan sæsonen har været indtil nu. Så kan grumpy old men som Drejer jo fortsætte i deres tristesse og se ned i deres halvtomme glas.
Prøv at hæve niveauet for en gang skyld, AJJ. I stedet for at blive perfid og personlig. Det klæder ingen mennesker.
Det var skrevet med et glimt i øjet - tag det nu roligt.

Din sidste respons på et af mine indlæg var vist noget hån med, at det var bullshitbingo og skrevet af FSG's spindoktor.

Så hvis man er lidt sart, skal man måske overveje egen stil

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 04. maj, 2023 13:20

Cynwal skrev:
torsdag, 04. maj, 2023 05:39
This is Anfield er ude med følgende karakterer til spillerne efter Fulham kampen:

1 - Alisson Becker 8
66 - Trent Alexander-Arnold 8 (Man the of Match)
4 - Virgil Van Dijk 7
5 - Ibrahima Konaté 7
21 - Kostas Tsimikas 6
3 - Fabinho 7
14 - Jordan Henderson 6
48 - Curtis Jones 7
11 - Mohamed Salah 7
23 - Luis Diaz 6
27 - Darwin Nunez 5
----Indskiftere----------
18 - Cody Gakpo 7
26 - Andy Robertson 6
67 - Harvey Elliott 6
20 - Diogo Jota 6
7 - James Milner 6

For uddybning og kommentarer se: https://www.thisisanfield.com/2023/05/l ... r-ratings/

Det er ikke helt skævt, og det viser lidt at når hovedparten af holdet levere en solid 7 ud 10 præstation, så vinder vi de fleste.

Et par ting jeg hæfter mig ved er, at da Trent de sidste 20-25 går tilbage som mere normal back, så kommer Fulham frem til flere chancer, så selvom vi på papiret står mere defensivt, så har vi sværere ved at lukke af.

Sejre giver selvtillid - selvom flere af dem er trætte efter en lang sæson, så synes jeg i denne kampe pilen peger op for Van Dijk, Henderson, Fabinho og Curtis, og de løfter hele holdet når vores presspil fungere bedre.

Salah ligner også en der igen har fundet spilleglæde, han smider stadig for mange bolde væk (21), men lykkedes med 5 ud af 5 driblinger og vinder 6 ud af 8 ground duels.

Nunez, Diaz og Salah fungere alle bedre når de har en Firmino eller Gakpo på midten til at binde det hele sammen. Nunez løber rigtig meget, men lykkedes med 0 driblinger, har kun 28 boldberøringer og er helt nede på en 53% i præcise afleveringer, til gengæld får han det straffespark vi vinder på, men synes et 5 tal eller lille 6 tal er helt fortjent. Jeg tror Nunez vil stå stærkere efter en god sommer opstart.

En sidste ting João Palhinha fra Fulham vil en lækker signing for os, han kan sgu lidt af det hele, et bæst i nærkamp men kan samtidig både drible og lave lange afleveringer, god med hovedet og samtidig også et mål hist og her.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 04. maj, 2023 13:34

Cynwal skrev:
onsdag, 03. maj, 2023 07:10

Så "hit me" med jeres meninger, ønsker og holdninger........
Du gør det godt Cynwal :clap: Sejre giver også altid bedre stemning på forum, når de sure gamle mænd ikke har så meget at brokke sig over :D

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre men i forhold til MOM, så synes jeg det kunne være fedt hvis vi kunne giver hver spiller en karakter 1-10 eller 1-6.

Helt overordnet så tror jeg der skal flere skribenter i gang på forum, hvis det skal løftes, jo flere gode indlæg der kommer, så kommer der også bedre snakke efterfølgende både før og efter kampene. Jeg vil selv prøve at skrive lidt om transfer til sommer som et forsøg, jeg er bare ikke super god til at formulere mig så det må i bære over med.

Jeg synes selv Maych der er kendt fra Redmen TV er interessant at følge, her sammenligner han den nuværende trup med den fra 18/19, og han kommer snart med bud på hvilke transfers vi kunne gå efter til sommer, det er selvfølgelig kun rygter men de har flere gange sagt, at de mener Mount til Liverpool allerede er tæt på at være på plads.

https://www.youtube.com/watch?v=C_r0uZyXPog
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. maj, 2023 14:50

AJJ skrev:
torsdag, 04. maj, 2023 12:00
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 04. maj, 2023 11:09
AJJ skrev:
torsdag, 04. maj, 2023 09:29
Så vælger at se glasset som halvfyldt - særligt med tanke på, hvordan sæsonen har været indtil nu. Så kan grumpy old men som Drejer jo fortsætte i deres tristesse og se ned i deres halvtomme glas.
Prøv at hæve niveauet for en gang skyld, AJJ. I stedet for at blive perfid og personlig. Det klæder ingen mennesker.
Det var skrevet med et glimt i øjet - tag det nu roligt.

Din sidste respons på et af mine indlæg var vist noget hån med, at det var bullshitbingo og skrevet af FSG's spindoktor.

Så hvis man er lidt sart, skal man måske overveje egen stil
Ok den fangede jeg ikke. Beklager :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC YNWA
Indlæg: 25
Tilmeldt: søndag, 19. maj, 2019 14:29
Geografisk sted: Sønderjylland

Re: LFC - Fulham >> Kamptråden

Indlæg af LFC YNWA » fredag, 05. maj, 2023 15:35

Fowler89 skrev:
onsdag, 03. maj, 2023 12:13
Jeg er også enig med Emmy. Det er en kæmpe opgradering med Cynwal på styret, og der er kommet meget mere liv herinde.
Ja @Cynwal gør et kæmpe stort og flot arbejde, hatten af for det ;)
YNWA

Besvar