LFC - Brentford >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
4
22%
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
3
17%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson Ud 82. min
2
11%
3 - Fabinho
3
17%
48 - Curtis Jones Ud 82. min
0
Ingen stemmer
18 - Cody Gakpo
2
11%
20 - Diogo Jota ud 73. min
1
6%
11 - Mohamed Salah
3
17%
27 - Darwin Nunez ud 64. min
0
Ingen stemmer
23 - Luis Diaz ind 64. min.
0
Ingen stemmer
14 - Jordan Henderson ind 73. min.
0
Ingen stemmer
7 - James Milner Ind 82. min.
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas Ind 82. min.
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 18

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. maj, 2023 20:36

Det kommer ikke til at ske Carsten. Ét eksperiment er rigeligt for Klopp. Jeg kan slet ikke på nogen måde se Klopp stille op i den formation med så meget på spil her i sæsonens sidste kampe.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 20:38

Emmy skrev:
lørdag, 06. maj, 2023 20:31
Jeg tygger lige lidt på hvem der skal have MoM. Synes ikke der er nogen oplagte.
.............
Gakpo er den store synder i dag. Han burde som minimum have scoret 1 mål på de to kæmpe chancer han har.
Afstemning via Tapatalk er tjekket, og det virker 8-)
............
Gakpo kunne ikke finde sin rytme på en anderledes plads i dag. Han kan intet gøre på den, hvor han er helt blank foran kassen. Den kommer så hårdt og hurtigt, at den simpelthen bare rammer ham på hans standben, uheldigvis så den ryger uden om målet. Nr. 2 er en fifty/fifty om hvorvidt den går i kassen eller ej.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. maj, 2023 20:44

Afstemningen virker dog er jeg spændt på at se om det også er tilfældet på min iPad. Jeg har en teori om at det er på den det ikke virker.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 06. maj, 2023 20:56

3 point og så i bad. Motm Virgil han er ikke i form men han kæmper og dirigere.

Komisk Alison får gul for tidsudtræk, hvor mange gange har modstanderens målmand gjort det i år uden der sker en fuck. Slap fommerlinie.
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 06. maj, 2023 21:03

Interviewer: "Thomas, flere Brentford spillere appellerer ved målet Liverpool scorer, hvad er din vurdering?"

Thomas Frank "Der er mål."

Han er altså en fin og fed type. Lækkert at se ham have succes med Brentford.

Vild opstilling i dag, utrolig offensiv formation og det gav jo heldigvis pote.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 06. maj, 2023 21:57

Så er der karakterer. Prøver noget nyt.
Har samlet karakterer fra hhv This is Anfield og Liverpool Echo:

Billede

For uddybning læs:
https://www.thisisanfield.com/2023/05/l ... r-ratings/
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-26859115
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

krumme
Indlæg: 43
Tilmeldt: lørdag, 15. jan, 2011 23:04
Geografisk sted: frederiksværk
Alder: 59

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af krumme » søndag, 07. maj, 2023 06:59

Hej alle LFC fans
Alt det som jeg vil havde skrevet om kampen står i alle jeres andres indlæg.
Dejligt vi er enig.

God søndag YNWA Krumme

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af JaFu » søndag, 07. maj, 2023 09:11

Cynwal skrev:Så er der karakterer. Prøver noget nyt.
Har samlet karakterer fra hhv This is Anfield og Liverpool Echo:
Dejlig overskueligt sat op.
Er egentlig ret enig i vurderingerne, men synes måske det generelle karakterniveau er en karakter for højt sat. Trent er også min Motm men ligefrem et 8 tal. Det er kun to karakterer fra topkarakter, og jeg har tidligere set ham spille både tre og fire niveauer over præstationen fra i går.

Robertson så meget træt ud, da han blev udskiftet. Tre kampe på syv dage tærer på holdet, så det er nok godt med flere dages pause nu - også selv om vi rider på en dejlig stor bølge med masser af sejre og god momentum.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 07. maj, 2023 09:41

Jeg synes ikke Trent kan få MoM denne gang. Han er stadig i en tilvænnings fase med sin nye rolle, så der skal selvfølgelig være plads til fejl. Men han har et par meget sløsede boldtab på midten af banen i dag, som fører til store brentford chancer. Han skal være mere præcis og nøjagtig på den nye position. Det koster meget mere at miste bolden på midten af banen, end på back positionen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 07. maj, 2023 09:42

Iøvrigt, ingen mulighed for at stemme på MoM via tapatalk på min IPad. Jeg prøver lige at tjekke for opdateringer og ser om det kan være problemet.

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202305 ... 7eba5c.png[/IMG]
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 07. maj, 2023 09:53

JaFu skrev:
søndag, 07. maj, 2023 09:11
Er egentlig ret enig i vurderingerne, men synes måske det generelle karakterniveau er en karakter for højt sat. Trent er også min Motm men ligefrem et 8 tal. Det er kun to karakterer fra topkarakter, og jeg har tidligere set ham spille både tre og fire niveauer over præstationen fra i går.

Robertson så meget træt ud, da han blev udskiftet. Tre kampe på syv dage tærer på holdet, så det er nok godt med flere dages pause nu - også selv om vi rider på en dejlig stor bølge med masser af sejre og god momentum.
Ja, der er rigeligt plads til forbedringer for alle 14 markspillere i går. Jeg tror, at det som undrer mig mest er Echo's 8 og MoM til Salah. Det virker i mine øjne som en "præmie" fordi han scorede Anfieldmål nr. 100 / Kom på niveau med Gerrard i total antal mål for LFC / scorede for 9. hjemmekamp i træk (ny all time rekord i Klubben).

Trent spillede da en udmærket kamp i går, men han var også usikker/sloppy i et par situationer, som kunne have kostet den anden vej. Jeg var faktisk mest positiv over for Jota, som jeg synes spillede yderst fornuftigt hele vejen igennem den tid han var på banen. Farlig på sine løb, slap fornuftigt af med bolden til medspillere, var meget effektiv i vores presspil. Glædede mig også over at se en koncentreret og arbejdsvillig indsats fra Van Dijk. Allison spillede i mine øjne fejlfrit, krydret med en cheesy dribling uden for feltet og et perfekt backerslag (volleystyle) i feltet, da han var bange for at gribe bolden og glide uden for straffesparksfeltet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 07. maj, 2023 15:39

Herrn Klopps pressekonference efter kampen.
[YouTube]iRBJXtMdYTo&t=114s[/YouTube]
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar