LFC -Aston Villa >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson ud 73. min
0
Ingen stemmer
3 - Fabinho ud 81. min
0
Ingen stemmer
14 - Jordan Henderson ud 73. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ud 63. min
0
Ingen stemmer
18 - Cody Gakpo
1
13%
23 - Luis Diaz ud 73. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 63. min
0
Ingen stemmer
09 - Roberto Firmino ind 73.min
7
88%
7 - James Milner Ind 73. min.
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas Ind 73. min.
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott ind 81. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 8

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC -Aston Villa >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 21. maj, 2023 12:48

Var det i øvrigt ikke den her skoddommer, som Klopp jublede op i ansigtet på, da Jota scorede det afgørende mål mod Spurs?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC -Aston Villa >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 21. maj, 2023 12:53

JudgeArdaStudge skrev:Nu har jeg også set situationen igen og man kan tydeligt se, at Aston Villa spilleren forsøger at bruge sit ben til at afværge situationen, det er bare uheldigt for ham, at den falder til van Dijk. Der er altså mål. Det er en dommerfejl og det er beskæmmende, når han tilmed er ude og kigge situationen igennem på VAR.

Vi får dog ingen undskyldning fra Howard Webb, men det er en kæmpe fejl af en evig inkompetent dommerinstans. I det hele taget var gårsdagens dommer rystende ringe og har vist meget godt af, at sæsonen er ovre, så han komme i ekstra træning.

Jeg er dog glad for, at vi herinde er nået til samme konklusion, nemlig at målet skulle have stået, for det gjorde mig virkelig perpleks at tro, jeg var den eneste, der mente, der var klart mål og kæmpe dommerfejl.
Du skal læse indlæggene lidt grundigere, hvis du tror du stod alene med den holdning
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC -Aston Villa >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 21. maj, 2023 14:44

Emmy skrev:
søndag, 21. maj, 2023 12:53
JudgeArdaStudge skrev:Nu har jeg også set situationen igen og man kan tydeligt se, at Aston Villa spilleren forsøger at bruge sit ben til at afværge situationen, det er bare uheldigt for ham, at den falder til van Dijk. Der er altså mål. Det er en dommerfejl og det er beskæmmende, når han tilmed er ude og kigge situationen igennem på VAR.

Vi får dog ingen undskyldning fra Howard Webb, men det er en kæmpe fejl af en evig inkompetent dommerinstans. I det hele taget var gårsdagens dommer rystende ringe og har vist meget godt af, at sæsonen er ovre, så han komme i ekstra træning.

Jeg er dog glad for, at vi herinde er nået til samme konklusion, nemlig at målet skulle have stået, for det gjorde mig virkelig perpleks at tro, jeg var den eneste, der mente, der var klart mål og kæmpe dommerfejl.
Du skal læse indlæggene lidt grundigere, hvis du tror du stod alene med den holdning
Nu mente jeg i forhold til kommentatorerne, mens jeg så kampen. Under kampen læser jeg ikke så mange indlæg. Så er glad for, at vi herinde godt kan se, at målet skulle have stået, for synes ikke, der blev stillet spørgsmålstegn ved dommerskønnet fra kommentatorerne.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC -Aston Villa >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 21. maj, 2023 16:40

Kommentatorernes mening er ret ligegyldig. De fatter ikke en skid.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar