Sommertræningslejr i Tyskland - åben træning?

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Sommertræningslejr i Tyskland - åben træning?

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 04. jul, 2023 14:20

Det er et par dage siden, jeg sidst har skrevet her på forummet, men dejligt at se, at nogle af de gamle drenge stadig hænger i. :D Måske et lyst Liverpool-hoved kan hjælpe, for det er ikke lykkedes for mig at finde noget info om det -måske er det bare ikke officielt endnu.

Sagen er, at jeg med familien er på sommerferie i Alsace ikke så pokkers langt fra hotel Öschberghof i Schwartzwald-området, hvor Liverpool har træningslejr inden turen går til Singapore. Kampen mod Karlsruhe virker det desværre urealistisk at få billetter til alle fem, men måske er der en enkelt dag med åben træning. Tror I, det er er realistisk, eller roen omkring træningen i Tyskland så vigtigt, at det forbliver hermeneutisk lukket mon?
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Sommertræningslejr i Tyskland - åben træning?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 04. jul, 2023 14:59

Hey Rasmus - Stadig øl-entusiast?
Så vidt jeg kan læse mig frem til bliver det kun på turen til Asian, at der i Singapore bliver afholdt en Open Training Session.
https://www.thisisanfield.com/2023/05/w ... on-so-far/
Men umiddelbart ser lidt sondering via Google Maps da ud til, at området omkring Anton Mall Stadion i Donaueschingen (som jeg går ud fra bliver området, hvor der skal trænes) da ud til at være luftigt og tilgængeligt og uden høje mure.
Ellers må du finde en skraldespand ligesom i gamle dage på Melwood:
Billede

Kort sagt, hvis du er i Alsace, og hele familien er lidt LFC interesseret/inficeret, så er det en tur værd. Går ud fra, at det er en bilferie, så du er mobil.

.....og så holder vi da selvfølgelig tråden her åben, så du kan lægge billeder op, specielt hvis du må op at stå på en skraldespand for at se træningen.... :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Sommertræningslejr i Tyskland - åben træning?

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 04. jul, 2023 21:53

Tak for moralsk opbakning, Carsten. Og godt at høre fra dig. :-) Jeg ved sgu ikke, om jeg selv vil køre 2x1,5 time for at stå på en papkaste og skimte ind til stjernerne, så hvis der ikke bliver en rigtig officiel åben træning, bliver vi nu nok væk. Havde håbet på billetter til Karlsruhe gennem den tyske klub, men der er først salg til sæsonkort og siden medlemmer, og da det samtidig er åbningen af deres nye stadion, bliver der sgu nok alene derfor run på. Billetter gennem fanklubben (altså denne) i Liverpool-enden er vel ikke realistiske? Jeg skal jo også gerne bruge fem styk.

Ja, jeg drikker stadig gode øl, når jeg kan slippe afsted med det...og jeg er vidst kun blevet mere fin på den, hvad det angår. Men ellers ligner jeg nok mig selv. :aliboronz8:
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Besvar