LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
8
18%
66 - Trent Alexander-Arnold ud 76. Min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
1
2%
4 - Virgil Van Dijk
5
11%
26 - Andy Robertson
2
4%
8 - Szoboszlai
16
36%
10 – Mac Allister
1
2%
18 – Cody Gakpo ud 63. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 87. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud 76. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 87. min
10
22%
3 – Wataru Endo ind 63. min
2
4%
12 - Joe Gomez ind 76. Min.
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott ind 76. Min.
0
Ingen stemmer
27 - Darwin Nunez ind 87. Min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind 87. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 45

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 19. aug, 2023 17:54

pingel skrev:Jep. Szobo er virkelig god, og Diaz gør alt det man håber påBillede
Vi må ikke glemme Alisson. Han er verdens bedste keeper, ingen bias.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 19. aug, 2023 18:01

Dejligt med 3 point i sæsonens første hjemmekamp. Szobo er min MOM.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 19. aug, 2023 18:02

Godkendt og dejligt med en sejr men bekymrende med små skader til trent, diaz og karantæne til macca, næsten gang er der rigtig hård modstand.

Bedst Allison, Virgil, szobo og Diaz
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 19. aug, 2023 18:04

Redtothebone skrev:
lørdag, 19. aug, 2023 18:02


Bedst Allison, Virgil, Szobo og Diaz
Jeps. De var fremragende. Virgil begynder at ligne sit gamle jeg.

Og hvor er det rart at have en med kompetence og fodboldforstand i studiet i form af Francis.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af pingel » lørdag, 19. aug, 2023 18:06

Robertson var også god i dag - bedre end længe ihvertfald…

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » lørdag, 19. aug, 2023 18:08

3 point og videre. Ufattelig ringe start, fint comeback og en kamp ødelagt af et rødt kort.

MOM: Szobo, Allison og Diaz. Hold da op hvor er Szoboszlai dog en superstjerne. Jeg havde store forventninger til ham, og hvor er han bare i gang med at smadre dem fra start. Hold da kæft hvor han kommer med alt hvad vi har savnet. SzoboMac med en fin CDM bag sig, så har vi sq en midtbane igen.

Alisson med en fejl i starten, men siden laver han sine sædvanlige fantatiske redninger. Stopper kampen fra at blive spænende til sidst. Diaz med et mål og generelt set synes jeg er sætter sig tungt på den LW. Jota ender med ikke at få en stemme og jeg synes egentlig ikke at han spiller en særlig god kamp, men hold nu kæft hvor han bare laver vigtige mål for os og han stepper altid op når vi har brug for ham(Salah/Mane til AFCON og Firmino skadet, efter vi smed kampen mod Spurs og nu hvor vi lige har fået et rødt kort).

Fin kamp af VVD/Konate makkerparret, omend de bliver solgt af vores taktik der skaber total forvirring i vores defensive struktur. Svært at sige noget til Endo, når han kommer ind i en smadret kamp. Fald ikke igennem i hvert fald, og selv hvis Macca ikke får fjernet sin karantæne, så bør Endo starte næste kamp.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 19. aug, 2023 18:24

Hvad skal man bruge VAR til, når de åbenlyst lader et helt forkert dømt rødt kort passere? Skal de ikke kigge sådan noget igennem?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. aug, 2023 18:27

sjampen skrev:
lørdag, 19. aug, 2023 18:08
Svært at sige noget til Endo, når han kommer ind i en smadret kamp. Fald ikke igennem i hvert fald, og selv hvis Macca ikke får fjernet sin karantæne, så bør Endo starte næste kamp.
NÅR Macca får fjernet karantænen, så glider han jo bare ind som een af to 8'ere sammen med Szobo, og så Endo bag dem. Så kan Gakpo komme derop, hvor han spiller godt og binder hele vores angrebsspil sammen samt starter det gode oppres.
Det eneste negative jeg kan finde at sige om Szoboszlai er, at han falder alt for let. Det var som at se en Manchester United spiller :twisted:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 19. aug, 2023 18:37

Når kontakten er der, og det var den, så synes jeg det er okay at søge frisparket. Der er ikke tale om film på nogen måde. Det er tyndt, bevares. Men jeg synes ikke det slemt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 19. aug, 2023 18:40

Szobo og Alisson var de bedste. Vores nye 8er vækker minder om vores tidligere kaptajn. Jeg har nydt ham i Bundesligaen og var henrykt da vi købte ham. Han har præsteret fra dag 1.
Vores debutant får også en stemme fra mig. For det skal debutanter bare have.
"We're not racist, we only hate the mancs"

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af STMO » lørdag, 19. aug, 2023 19:04

Det bliver lidt rodet af en dårlig start og et forkert dømt rødt kort (til gengæld kunne Allison have fået rødt), men ellers var vi overbevisende bedst, og det vidner om en vis moral at overkomme modgangen. Vi skaber mange chancer.

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 19. aug, 2023 21:24

Stærk indsats fra alle kæderne.
Midtbanen var benhård idag, dog med en kæmpe svipser af Trent og co. Det må simpelthen ikke ske..!!!

MoM nr.8 - Gal et godt indkøb af Klopp. Han stepper op.

Næste gang; Newcastle away - Det bedste spillende hold i ligaen fortiden. Det er guf for LFC! Come on Reds.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 19. aug, 2023 22:43

Fanme lækkert med en hjemme sejr. Men den var sku dyrt købt med karantæne og skader. Øv!

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 19. aug, 2023 23:05

VanDjik4 skrev:
lørdag, 19. aug, 2023 21:24
Stærk indsats fra alle kæderne.
Midtbanen var benhård idag, dog med en kæmpe svipser af Trent og co. Det må simpelthen ikke ske..!!!

MoM nr.8 - Gal et godt indkøb af Klopp. Han stepper op.

Næste gang; Newcastle away - Det bedste spillende hold i ligaen fortiden. Det er guf for LFC! Come on Reds.
Bedst spillende er nok at tage lidt rigeligt i. De tabte fortjent til Man C uden at skabe nogen større chancer.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » lørdag, 19. aug, 2023 23:18

Mysjkin skrev:
lørdag, 19. aug, 2023 23:05
VanDjik4 skrev:
lørdag, 19. aug, 2023 21:24
Stærk indsats fra alle kæderne.
Midtbanen var benhård idag, dog med en kæmpe svipser af Trent og co. Det må simpelthen ikke ske..!!!

MoM nr.8 - Gal et godt indkøb af Klopp. Han stepper op.

Næste gang; Newcastle away - Det bedste spillende hold i ligaen fortiden. Det er guf for LFC! Come on Reds.
Bedst spillende er nok at tage lidt rigeligt i. De tabte fortjent til Man C uden at skabe nogen større chancer.
Det er vist også et hold nede på den engelsk sydkyst som er OK kørende rent spillemæssigt.

Det er i øvrigt ikke ligefrem min fornemmelse at Newcastle er et sprudlende spillende fodboldhold. Derfor kan man jo godt være gode, men den sidste halvanden måned af forrige sæson hvor vi jagtede dem og scum så jeg en del Newcastlekampe og jeg var ikke blæst bagover.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar