LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
3
9%
66 - Trent Alexander-Arnold ud 72. Min.
6
17%
32 - Joel Matip
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez
3
9%
26 - Andy Robertson
0
Ingen stemmer
8 - Szoboszlai
13
37%
10 – Mac Allister ud 87. Min
4
11%
48 - Curtis Jones ud i 65. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
4
11%
27 - Darwin Nunez ud 65.
2
6%
7 - Luis Diaz ud 65. min
0
Ingen stemmer
67 - Harvey Elliott ind 65. Min.
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 65. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind 65. min.
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind 72. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind 87. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 35

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 04. sep, 2023 09:05

Jeg synes, det er sjovt at bemærke, at det forsvar, der startede inde igår, har kostet os sammenlagt 10,5 mio. pund i transfers :D

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 04. sep, 2023 10:30

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 03. sep, 2023 16:59
I dag synes jeg, vi så vores stærkeste formation, minus van Dijk og så må tiden vise om Thiago eller Gravenberch kan tage pladsen fra Jones

Konaté mener jeg også hører til i vores bedste opstilling, selv om Joe Gomez overraskede mig positivt i går. Faktisk overraskede han så meget, at jeg i sejrsrusens glæde smed en MoM-stemme efter ham, umiddelbart efter kampen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » mandag, 04. sep, 2023 11:49

Cynwal skrev:
mandag, 04. sep, 2023 10:30
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 03. sep, 2023 16:59
I dag synes jeg, vi så vores stærkeste formation, minus van Dijk og så må tiden vise om Thiago eller Gravenberch kan tage pladsen fra Jones

Konaté mener jeg også hører til i vores bedste opstilling, selv om Joe Gomez overraskede mig positivt i går. Faktisk overraskede han så meget, at jeg i sejrsrusens glæde smed en MoM-stemme efter ham, umiddelbart efter kampen.
Der var jo en gang, hvor alle var enige om, at vores makkerpar i de næste mange år hed Gomez/VvD. Så god var Gomez faktisk.
Han har et højt topniveau, men har været uheldig med langvarige impact/akutte skader. Det er en myte, at han er injuryprone a la Keita, Thiago m.fl.

Han har været med længe, så man glemmer måske lidt, at han kun er 26 år. Hvis han nu kan få en stabil periode med mange spilminutter, så er han måske alligevel en del af Klopp 2.0?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 04. sep, 2023 12:24

AJJ skrev:
mandag, 04. sep, 2023 11:49
Cynwal skrev:
mandag, 04. sep, 2023 10:30
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 03. sep, 2023 16:59
I dag synes jeg, vi så vores stærkeste formation, minus van Dijk og så må tiden vise om Thiago eller Gravenberch kan tage pladsen fra Jones

Konaté mener jeg også hører til i vores bedste opstilling, selv om Joe Gomez overraskede mig positivt i går. Faktisk overraskede han så meget, at jeg i sejrsrusens glæde smed en MoM-stemme efter ham, umiddelbart efter kampen.
Der var jo en gang, hvor alle var enige om, at vores makkerpar i de næste mange år hed Gomez/VvD. Så god var Gomez faktisk.
Han har et højt topniveau, men har været uheldig med langvarige impact/akutte skader. Det er en myte, at han er injuryprone a la Keita, Thiago m.fl.

Han har været med længe, så man glemmer måske lidt, at han kun er 26 år. Hvis han nu kan få en stabil periode med mange spilminutter, så er han måske alligevel en del af Klopp 2.0?
Som fortsættelse af Gomez debatten, så fald jeg lige over denne post:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 05. sep, 2023 10:34

Kommentatorerne sagde også, at det var Gomez kamp nummer 200 for Liverpool. Flot måde at fejre jubilæum!

Ja, Gomez var vanvittig engang, han havde en hurtighed som få kunne matche. Det var da man talte Gomez og van Dijk som det bedste makkepar i ligaen og måske Europa.

I øvrigt og noget helt andet, hvis man har set den officielle Behind the Scenes video fra kampen, så kan man se, at Martinez får fingrene på Salahs indlæg, som Nunez header lige forbi målet. Vild "redning".
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Aston Villa F.C >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 06. sep, 2023 10:12

Gomez viste sit positive sider i Aston Villa kampen, Brølstærk og fik fint hjælp af Trent og Robbo , tildels også Matip.

Det er nogle gode back ups, og eftersigende kan Endo også spille CB ifølge eksperterne.

Vores nye nr 8 er ren Stevie klassen, med det højre / venstre ben.. Kæmpe løbe styrke og viser bare at han vil Liverpool trøjen… Pisse fedt!!! MacAlister har også gjordt det godt btw.

Besvar