LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
3
12%
2 - Joe Gomez
2
8%
32 - Joel Matip ind 81. min
1
4%
4 - Virgil Van Dijk
4
15%
26 - Andy Robertson
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ud 87. min
2
8%
8 – Dominik Szoboszlai
5
19%
48 - Curtis Jones ud 76. min
1
4%
11 - Mohamed Salah
4
15%
27 - Darwin Nunez ud 81. min
3
12%
7 - Luis Diaz ud 81. min
1
4%
38 – Ryan Gravenberch ind 76. Min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 81. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind 81. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind 87. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 26

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 24. sep, 2023 16:24

SÅDAN NUNEZ. ENDELIG!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. sep, 2023 16:33

Hr. Drejer skrev:
søndag, 24. sep, 2023 16:24
SÅDAN NUNEZ. ENDELIG!
Den skal bare være svær nok, så kan han godt ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 24. sep, 2023 16:44

Hvorfor brænder Nunez så meget


Sent from my iPhone using Tapatalk

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af STMO » søndag, 24. sep, 2023 16:54

Jeg synes, vi har mange gode i dag, så jeg er spændt på jeres MoM. Jeg synes Allison, Diaz og Van Dijk har været blandt de bedste.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 24. sep, 2023 17:07

Syncs Liverpool spiller en rigtig flot kamp, der er faktisk ingen der har en dårlig kamp, ja vi burde score flere mål, men synes vi spiller meget disciplineret mod et fysisk hold der ikke er nemme at spille imod.

Før sæsonen var jeg meget nervøse for vores forsvar men Matip og Gomez spiller en rigtig god kamp. Vi virker meget fokuseret på dødbolde i begge ender og presspillet virker bedre og bedre.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. sep, 2023 17:10

SLUT! Godkendt resultat med 3 point, men der er plads til individuelle forbedringer.

Mine MoM-stemmer går til:

Dominik Szoboszlai: Han styrer den midtbane og er så vigtig for vores genpres. Samtidig har han både de hurtige fødder og tanker til at gøre vore kontraangreb hyper farlige.

Alexis Mac Allister: Fik i den grad revancheret sig for hans "jetlag" kamp mod Wolves. Brød mange opspil på sin forudseenhed, og så krydrede han det lige med en super-assist til Nunez gude-mål.

Darwin Nunez: Vores Kaos-Pilot i angrebet. Hvis han scorede på bare ½-delen af alle sine chancer, så toppede han topscorerlisten. Ja, han mangler lidt teknik en gang imellem, men han er mere end en håndfuld for alle forsvarere.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Junte
Indlæg: 156
Tilmeldt: mandag, 22. jul, 2019 01:00

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Junte » søndag, 24. sep, 2023 17:28

Jeg synes udviklingen i holdet er tydelig.
Ganske fremragende at se holdet udfolde sig, når det lykkes.
Bevares, der er individuelle dumheder, men de koster ikke, eller giver farlige situationer, hver eneste gang længere.
Midtbanen fylder så meget mere, holdet er i balance, og der lukkes bare ned for modstanderne langt mere effektivt.

Mener mange fortjener kampens spiller, men er bare så glad for at have en midtbane igen, at jeg er nødt til at smide stemmer på de tre startende.

Hørte i øvrigt NCF efter kampen udtale at Liverpool kun liiiige vandt med hiv og sving.
Det billede kan jeg slet ikke genkende, hvilket statistikkerne heller ikke kan - men så igen, der er heller ikke ret meget NFC siger der giver mening 🤷‍♂️

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » søndag, 24. sep, 2023 17:49

Dejligt med endnu en sejr.

Er Bajcetic skadet igen eller er han røget ud af truppen?

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 24. sep, 2023 18:09

Fantastisk sejr til de bedste spillende i England (Sammen med Shitty)

Vil give MoM til Klopps energiske hold, det er en fornøjelse med det show. Gir den til Van Djik. My man efterfuldt af Mo og Alisson. :love3:

PrL nr 2… Og allerede mødt Newcastle og Chelsea ude. Talstærkt sæson endtil videre!

Dansk superliga hold LFC de møder i Europa, (ala FCM/OB)hvor spændingen niveauet ikke er særlig højt i senest kamp mod Lask linz… Men Liverpool er også stor favoritter til CL næste sæson… Håber dæleme Klopp forlænger, hvis det bliver til guld iår. YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 24. sep, 2023 19:30

Oomph242 skrev:
søndag, 24. sep, 2023 17:49
Dejligt med endnu en sejr.

Er Bajcetic skadet igen eller er han røget ud af truppen?
Tænker han er 7 valg til midtbanen, tænker det er helt fint at han kan bygge form op i cup kampene og derfor får han spilletid på onsdag
YNWA

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » mandag, 25. sep, 2023 09:05

VanDjik4 skrev:
søndag, 24. sep, 2023 18:09
Fantastisk sejr til de bedste spillende i England (Sammen med Shitty)

Vil give MoM til Klopps energiske hold, det er en fornøjelse med det show. Gir den til Van Djik. My man efterfuldt af Mo og Alisson. :love3:

PrL nr 2… Og allerede mødt Newcastle og Chelsea ude. Talstærkt sæson endtil videre!

Dansk superliga hold LFC de møder i Europa, (ala FCM/OB)hvor spændingen niveauet ikke er særlig højt i senest kamp mod Lask linz… Men Liverpool er også stor favoritter til CL næste sæson… Håber dæleme Klopp forlænger, hvis det bliver til guld iår. YNWA
Super sæson indtil videre.

De næste par uger bliver dog afgørende, med Tottenham, og Brighton ude.

Begge hold er godt kørende og det er der vi skal holde momentum.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » mandag, 25. sep, 2023 10:01

TG12 skrev:
mandag, 25. sep, 2023 09:05
VanDjik4 skrev:
søndag, 24. sep, 2023 18:09
Fantastisk sejr til de bedste spillende i England (Sammen med Shitty)

Vil give MoM til Klopps energiske hold, det er en fornøjelse med det show. Gir den til Van Djik. My man efterfuldt af Mo og Alisson. :love3:

PrL nr 2… Og allerede mødt Newcastle og Chelsea ude. Talstærkt sæson endtil videre!

Dansk superliga hold LFC de møder i Europa, (ala FCM/OB)hvor spændingen niveauet ikke er særlig højt i senest kamp mod Lask linz… Men Liverpool er også stor favoritter til CL næste sæson… Håber dæleme Klopp forlænger, hvis det bliver til guld iår. YNWA
Super sæson indtil videre.

De næste par uger bliver dog afgørende, med Tottenham, og Brighton ude.

Begge hold er godt kørende og det er der vi skal holde momentum.
Jeg tror desværre vores smalle trup kommer til kort omkring årsskiftet. Det er ikke meget vi har at komme med ved skader og træthed… vi har brug for et solidt forspring ned til EL pladserne.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » mandag, 25. sep, 2023 10:18

Oomph242 skrev:
mandag, 25. sep, 2023 10:01
TG12 skrev:
mandag, 25. sep, 2023 09:05
VanDjik4 skrev:
søndag, 24. sep, 2023 18:09
Fantastisk sejr til de bedste spillende i England (Sammen med Shitty)

Vil give MoM til Klopps energiske hold, det er en fornøjelse med det show. Gir den til Van Djik. My man efterfuldt af Mo og Alisson. :love3:

PrL nr 2… Og allerede mødt Newcastle og Chelsea ude. Talstærkt sæson endtil videre!

Dansk superliga hold LFC de møder i Europa, (ala FCM/OB)hvor spændingen niveauet ikke er særlig højt i senest kamp mod Lask linz… Men Liverpool er også stor favoritter til CL næste sæson… Håber dæleme Klopp forlænger, hvis det bliver til guld iår. YNWA
Super sæson indtil videre.

De næste par uger bliver dog afgørende, med Tottenham, og Brighton ude.

Begge hold er godt kørende og det er der vi skal holde momentum.
Jeg tror desværre vores smalle trup kommer til kort omkring årsskiftet. Det er ikke meget vi har at komme med ved skader og træthed… vi har brug for et solidt forspring ned til EL pladserne.
Det er det "evige" problem vi har, og jeg synes desværre 1. halvelg imod LASK tegnede et billede af vores B-hold ikke er så godt som det burde være, hvis vi vil være titel aspiranter. Ret skal være ret, der var en del nye og folk der nærmest aldrig har spillet sammen. Men det tegnede et billede af 14-22 manden ikke er så stærke.

Undgår vi skader og formnedgang i bagkæden er jeg dog fortrøstningsfuld, da vi på midten og angreb er dækket OK ind. Men forsvaret skal ikke have mange skader før det ser tyndt ud.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Bock » mandag, 25. sep, 2023 21:57

Enig, og skaderne er så småt begyndt at luske sig ind i forsvaret; hb og cb er berørte og erstatningerne er både skrøbelige og mindst en klasse under førstevalgene. Mølby antydede, at det var en ulykke, der ventede på at ske, og jeg synes, det er vanskeligt at argumentere mod denne skepsis. Den hidtidige succes og kvalitet i angreb og på midtbane er betinget af et defensivt fundament, der ser ud til at have meget let ved at smuldre som en kolos på lerfødder. Det er, som om, vi allerede nu balancerer på et knivsæg mellem succes og fiasko. Men det kan selvfølelig også være mig, der uvant med rød toppplacering, har fået overdrevent sarte nerver, hvilket jeg ikke skal klage over, for hvor er det rart at have noget at kunne tabe igen :dontknow: ;)

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - West Ham United F.C: >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 26. sep, 2023 14:21

TG12 skrev:
mandag, 25. sep, 2023 10:18
Det er det "evige" problem vi har, og jeg synes desværre 1. halvelg imod LASK tegnede et billede af vores B-hold ikke er så godt som det burde være, hvis vi vil være titel aspiranter. Ret skal være ret, der var en del nye og folk der nærmest aldrig har spillet sammen. Men det tegnede et billede af 14-22 manden ikke er så stærke.

Undgår vi skader og formnedgang i bagkæden er jeg dog fortrøstningsfuld, da vi på midten og angreb er dækket OK ind. Men forsvaret skal ikke have mange skader før det ser tyndt ud.
Jeg synes sgu egentlig ikke det ser så slemt, det ser altid værre ud når nærmest hele B-kæden ryger på banen samtidig som vi så mod LASK.

Hvis du spiller i Liverpool og er backup spiller til Allison, Trent, Virgil, Robertson, MacAllister, Szoboszlai, Salah, så er du nødt til at acceptere at du er backup spiller, derfor er det også enormt svært at have fuld god erstatning, fordi hvis du er en fuldgod erstatning så forventer du også at få tæt på fuld spilletid.

Hvis alle er fit og skadesfri så har vi 14 spillere der er gode nok til at starte (forventer at få spilletid næsten hver gang)
Allison, Trent, Konate, Virgil, Robertson, MacAllister, Szoboszlai, Curtis, Thiago, Salah, Nunez, Jota, Diaz, Gakpo.

Så følger en gruppe som måske besidder 80-90 % kvalitet i forhold til øverste gruppe som øjebliks billede (kan acceptere at være backupspillere)
Kelleher, Tsimikas, Gomez, Matip, Gravenberch, Elliot

Så har vi en gruppe af de unge + en japaner, som kæmper for at kunne springe op i den næste gruppe (acceptere små indhop/Milner rolle)
Bajcetic, Doak, Quansah, Bradley, Wataru, Clark

I den idelle verden så var der måske 2 spillere mere i hver af de øverste 2 lag, hvis det var en Champions League sæson, personligt synes jeg Gravenberch, Elliot, Bajcetic og Wataru har potentiale til at springe en gruppe op.

Hvis du står som spiller fra en en klub, så er den korteste vej til en start plads i Liverpool imø hvis du er CB eller 6er samt en ekstra 8er til næste sommer hvor Thiago nok stopper.

Tanken om en trup med 22 lige gode spillere, det tror jeg aldrig kommer til at ske, det har City eller Arsenal heller ikke, jeg tror der er nødt til at være spillere på hver niveau i en velfungerende trup.
YNWA

Besvar