LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ud 79. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
1
3%
78 - Jarell Quansah
6
21%
21 – Kostas Tsimikas ud 91. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud 65.min
2
7%
38 – Ryan Gravenberch ind 76. Min
1
3%
67 - Harvey Elliott
5
17%
50 – Ben Doak ud 65.min
2
7%
18 – Cody Gakpo
5
17%
20 - Diogo Jota
1
3%
27 - Darwin Nunez ind 65. min
1
3%
8 – Dominik Szoboszlai ind 65. min
5
17%
43 – Stefan Bajcetic ind 79. min
0
Ingen stemmer
44 - Luke Chambers ind 91. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 29

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af STMO » onsdag, 27. sep, 2023 22:54

mortenbak skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:47
Cynwal skrev:
STMO skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:31
Jeg vil se ham sparke direkte frispark næste gang lejligheden byder sig. Han sparker jo lige så hårdt som Rainer Bonhof!
Det var sgu da en reference der siger noget om afsenderens alder :D Kan du også huske Peter Lorimer fra Leeds?
Billede
Lækker reference!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, da. Sammen med Billy Bremner. Så engang en kamp Leeds mod Bayern München, der havde alle koryfæere på banen.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 27. sep, 2023 22:55

mortenbak skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:47
Cynwal skrev:
STMO skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:31
Jeg vil se ham sparke direkte frispark næste gang lejligheden byder sig. Han sparker jo lige så hårdt som Rainer Bonhof!
Det var sgu da en reference der siger noget om afsenderens alder :D Kan du også huske Peter Lorimer fra Leeds?
Billede
Lækker reference!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bonhof eller Lorimer? ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 27. sep, 2023 22:57

STMO skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:54
mortenbak skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:47
Cynwal skrev:
STMO skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:31
Jeg vil se ham sparke direkte frispark næste gang lejligheden byder sig. Han sparker jo lige så hårdt som Rainer Bonhof!
Det var sgu da en reference der siger noget om afsenderens alder :D Kan du også huske Peter Lorimer fra Leeds?
Billede
Lækker reference!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, da. Sammen med Billy Bremner. Så engang en kamp Leeds mod Bayern München, der havde alle koryfæere på banen.
Mesterholdenes finale i 1975 i Paris mener jeg (Parc de Prince?) Bayern vandt ufortjent. Leeds fik en scoring fjelagtigt annuleret for offside og et kæmpe straffespark på Allan Clarke blev ikke dømt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 27. sep, 2023 23:02

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 20:54
Vild dommerindsats. Når de ikke har VAR at læne sig op ad, så er de rent cirkus af forkerte kendelser.
Må citere mig selv her og eventuelt lægge en begmand over egen næse, for ser man bort fra, at det lignede et straffespark til Doak, så var dommeren en fornøjelse. Han lagde en linje, hvor spillerne fik lov at gå til den og spille bold og det var da især medgivende til en ualmindelig underholdende fodboldkamp! Og så skal Leicester også roses for at ville spille bold og holde ved deres koncept. Fed kamp! Vild bredde vi har :shock:
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 27. sep, 2023 23:03, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af STMO » onsdag, 27. sep, 2023 23:03

Cynwal skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:57
STMO skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:54
mortenbak skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:47
Cynwal skrev:
STMO skrev:
onsdag, 27. sep, 2023 22:31
Jeg vil se ham sparke direkte frispark næste gang lejligheden byder sig. Han sparker jo lige så hårdt som Rainer Bonhof!
Det var sgu da en reference der siger noget om afsenderens alder :D Kan du også huske Peter Lorimer fra Leeds?
Billede
Lækker reference!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, da. Sammen med Billy Bremner. Så engang en kamp Leeds mod Bayern München, der havde alle koryfæere på banen.
Mesterholdenes finale i 1975 i Paris mener jeg (Parc de Prince?) Bayern vandt ufortjent. Leeds fik en scoring fjelagtigt annuleret for offside og et kæmpe straffespark på Allan Clarke blev ikke dømt.
Ja, nemlig. Jeg var 10 år, holdt vidst mest med Bayern, da jeg var fan af alle deres spillere. Det var en underholdende kamp, husker jeg.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 27. sep, 2023 23:18

Vi skal åbenbart vinde 3-1 😁

Dejlig underholdende kamp stemte quansah, Wataru og Gakpo,

Er lidt skuffet over Elliot og Gravenberch i denne kamp hvor vi får så meget plads, der synes de får for lidt slutprodukt på, men rigtig god kamptræning for dem det skal nok blive bedre 🙂

Vanvittig mål af Szoboslai 🙈⚽️ kæft hvor er Han god
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af texy » torsdag, 28. sep, 2023 00:05

En af de bedste fodboldkampe jeg har set længe. Synes, at vi havde så ufatteligt meget energi, at det var helt utroligt. Leicester (som i mine øjne er bedre end de nederste 6 i PL) var jo afsindigt heldige med ikke at tabe tre gange så stort. Mindst.

Kostas fejlede lidt i første halvleg. Derudover var det i min optik top præstationer over hele linjen.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » torsdag, 28. sep, 2023 12:53

Super indsats.

Gravenberch har lidt Pogba (da han faktisk var go') over sig.

Tror han kan blive rigtig spændende når han bliver spillet rigtigt ind på holdet.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: LFC - Leicester City FC (Carabao Cup) >> Kamptråden

Indlæg af Bock » lørdag, 30. sep, 2023 04:31

jeg vil nødigt lyde for negativ, men at vi møder et hold, der er bedre end de 6 nederste i den nuværende PL? De vandt et mesterskab, da det af uransalige grunde var billigt til salg, ligeså FA cup´en At Leicester ikke har fået foretaget en decideret åreladning, og at de har fået plads til en dansk sekundaspillerpå holdet gør dem ikke til et kvalitetshold. De har smidt et par kvalitetsspillere (Madisson især). Det er flot, hvad de i forgangne år har opnået på trods af en manchestermålmand, men de er altså ikke mytestof. Vi overvandt nu et tidligere overpræsterende 2. rangs hold med - om det var med besvær, må ligge i beskuerens øjne. Fint nok vi vinder over noget fra anden hylde, men er vi nået derti,l, at vi ødelægger søndagsbenklæderne derved, står vi s´gu med et selvopfattelsesproblem. Tottenham er lakmusprøven, ikke det forhåndenværende championshipførerhold. Come on...

Besvar