Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
10
48%
2 - Joe Gomez ud 73. min
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
1
5%
4 - Virgil Van Dijk
2
10%
26 - Andy Robertson
1
5%
10 – Mac Allister ud 80. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
3
14%
48 - Curtis Jones rødt kort 26. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud 73. min
2
10%
18 – Cody Gakpo ud i halvlegen
1
5%
7 - Luis Diaz ud 73. min
1
5%
20 - Diogo Jota ind .
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ind 73. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind 73. min
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind 73. min.
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 80. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 21

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 03. okt, 2023 23:11

Det er jo fucking vanvittigt det der, jeg er faktisk overrasket over hvor hurtigt de får tegnet streger osv. men hvordan fuck kan man ikke finde ud af at fortælle det til dommeren.

Nu vil man da gerne høre lydfilerne omkring udvisningerne også…
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 04. okt, 2023 03:00

Personen vi kan høre opdage fejlen og bede spillet stoppet, er blevet identificeret som Mo Abby, en ung elev i Hawk-eye technology, fra Holland, der normalvis ikke taler, når dommer og VAR-rum kommunikerer. Han fortjener respekt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. okt, 2023 07:18

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 04. okt, 2023 03:00
Personen vi kan høre opdage fejlen og bede spillet stoppet, er blevet identificeret som Mo Abby, en ung elev i Hawk-eye technology, fra Holland, der normalvis ikke taler, når dommer og VAR-rum kommunikerer. Han fortjener respekt.
Det var så den eneste voksne, der var tilstede.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » onsdag, 04. okt, 2023 08:56

Cynwal skrev:
onsdag, 04. okt, 2023 07:18
JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 04. okt, 2023 03:00
Personen vi kan høre opdage fejlen og bede spillet stoppet, er blevet identificeret som Mo Abby, en ung elev i Hawk-eye technology, fra Holland, der normalvis ikke taler, når dommer og VAR-rum kommunikerer. Han fortjener respekt.
Det var så den eneste voksne, der var tilstede.
Fire 10-årige drenge, der spiller et online-spil sammen, kommunikerer mere sammenhængende og rationelt.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. okt, 2023 09:21

Det værste ved hele denne her sag er, at det kan godt være at Liverpool får "folkelig opbakning", da de tydeligvis er blevet uretfærdigt behandlet.

Men Yorkshire-mafiaen i PGMOL, som jo statistisk har et horn i siden på Liverpool, risikerer at reagere ved at sige: "Nu skal jeg ikke beskyldes for at favorisere Liverpool bare fordi der er blevet lavet en fejl over for dem", hvorefter deres bias bliver endnu mere udtalt, så PGMOL kommer til at stå for: Pissed-off Gentlemen Must Overrule Liverpool. For der er ingen tvivl om, at dommerne ser sig selv som ærværdige gentlemen, hævet over mistanke for noget som helst, i den gamle engelske tradition om fairplay og sportsmanship. Det sidste holder bare ikke en meter!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » onsdag, 04. okt, 2023 09:58

Cynwal skrev:
tirsdag, 03. okt, 2023 20:28
Det er jo simpelthen for TUDE-tosset, at der ikke er en voksen til stede, og stopper kampen. Der er på det tidspunkt hvor de erkender fejlen sket nul og en skid i kampen, og de kunne have rullet tiden de 40 sekunder tilbage, eller spillet 1 minut længere. Oli må være Michael Oliver. Men man kan da høre, at den store skurk er Darren England, som siger: "I can¨t do anything". De skal fandeme undersøge ham i hoved og røv og scanne for udenlandske bankkonti, Jeg stoler overhovedet ikke på at UAE IKKE tager en chance for at påvirke naive englændere, når de velvilligt kommer på besøg i deres land, ....og ja, jeg ved godt at jeg er forudindtaget.
Hvor mange af dommerne til kampen var i UAE i dagene op til kampen?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 04. okt, 2023 12:40

Darren England (VAR) og Dan Cook (AVAR) var de to, som angiveligt var i UAE og dømme fodbold 48 timer før kick off.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 04. okt, 2023 12:40

Emmy skrev:
onsdag, 04. okt, 2023 09:58
Cynwal skrev:
tirsdag, 03. okt, 2023 20:28
Det er jo simpelthen for TUDE-tosset, at der ikke er en voksen til stede, og stopper kampen. Der er på det tidspunkt hvor de erkender fejlen sket nul og en skid i kampen, og de kunne have rullet tiden de 40 sekunder tilbage, eller spillet 1 minut længere. Oli må være Michael Oliver. Men man kan da høre, at den store skurk er Darren England, som siger: "I can¨t do anything". De skal fandeme undersøge ham i hoved og røv og scanne for udenlandske bankkonti, Jeg stoler overhovedet ikke på at UAE IKKE tager en chance for at påvirke naive englændere, når de velvilligt kommer på besøg i deres land, ....og ja, jeg ved godt at jeg er forudindtaget.
Hvor mange af dommerne til kampen var i UAE i dagene op til kampen?
VAR-dommer Darren England og VAR-assistent Dan Cook samt 4. dommer Michael Oliver.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » torsdag, 05. okt, 2023 09:53

Jeg bliver simpelthen så ærgerlig og indebrændt over at diskussionen i fodbold verdenen mest af alt handler om Livarpool, "always the victims" og en hel masse lorte snak der har fokus det helt forkerte sted. Man går efter manden og ikke efter bolden.
Jeg har haft nogle voldsomme diskussioner. Specielt når de smider always the victims kortet, så bliver jeg rasende. Det er så imbecilt og uvidende.
Så utroligt mange evner ikke at forholde sig til selve situationen. Men fryder sig bare over at det går ud over Liverpool. Jeg kommer aldrig til at forstå dem der ikke ser det store billede i sådanne situationer her. Det er fuldstændigt ødelæggende for fodbolden. Og er langt vigtigere end hjernedøde rants
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » torsdag, 05. okt, 2023 11:43

Emmy skrev:
torsdag, 05. okt, 2023 09:53
Jeg bliver simpelthen så ærgerlig og indebrændt over at diskussionen i fodbold verdenen mest af alt handler om Livarpool, "always the victims" og en hel masse lorte snak der har fokus det helt forkerte sted. Man går efter manden og ikke efter bolden.
Jeg har haft nogle voldsomme diskussioner. Specielt når de smider always the victims kortet, så bliver jeg rasende. Det er så imbecilt og uvidende.
Så utroligt mange evner ikke at forholde sig til selve situationen. Men fryder sig bare over at det går ud over Liverpool. Jeg kommer aldrig til at forstå dem der ikke ser det store billede i sådanne situationer her. Det er fuldstændigt ødelæggende for fodbolden. Og er langt vigtigere end hjernedøde rants
Drop Twitter/X mv. Det er ikke det værd. Der kommer kun negativ energi ud af det.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 05. okt, 2023 15:27

AJJ skrev:
torsdag, 05. okt, 2023 11:43
Emmy skrev:
torsdag, 05. okt, 2023 09:53
Jeg bliver simpelthen så ærgerlig og indebrændt over at diskussionen i fodbold verdenen mest af alt handler om Livarpool, "always the victims" og en hel masse lorte snak der har fokus det helt forkerte sted. Man går efter manden og ikke efter bolden.
Jeg har haft nogle voldsomme diskussioner. Specielt når de smider always the victims kortet, så bliver jeg rasende. Det er så imbecilt og uvidende.
Så utroligt mange evner ikke at forholde sig til selve situationen. Men fryder sig bare over at det går ud over Liverpool. Jeg kommer aldrig til at forstå dem der ikke ser det store billede i sådanne situationer her. Det er fuldstændigt ødelæggende for fodbolden. Og er langt vigtigere end hjernedøde rants
Drop Twitter/X mv. Det er ikke det værd. Der kommer kun negativ energi ud af det.
Ja! Det er også gået op for mig, at jeg altid ender med at blive enten vred, irriteret, skræmt, trist, apatisk eller misantropisk. Eller det hele på én gang.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Tottenham Hotspurs – LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 05. okt, 2023 21:36

Enig med AJJ. Jeg er med på den galej, der hedder drop Twitter/X, selvom jeg har nydt at snakke Liverpool med Oliver Zahle og Jens Unmack. Der er gode æg derinde, men der er langt mellem dem. Og Twitter/X er desværre også overfyldt med folk, der forsøger at tjene penge på det, hvilket vil sige, at de skriver det, de tror giver mest clickbait og ramaskrig.

Mht. usaglighed, så synes jeg bold.dk er lidt det samme, ufattelig giftigt sted, der minder om Nationen for fodboldtosser. Der sidder folk med decideret had til Liverpool derinde. Det er komisk ud over alle grænser.

Det er bare ikke det værd at lade sig ophidse over den slags individer, selvom jeg sagtens kan forstå jer Emmy og Mysjkin - intet provokerer og irriterer mig mere end "always the victim" retorikken, og de ved udmærket godt, at det bærer konationer til Hillsborough, hvilket er det værste ved, at de gør det. Det er ren provokation, gement, ondskabsfuldt og slet ikke sagligt.

Spurs fans især slår mig efter opgøret som nogle kæmpe usikre børn, der bærer nag over Champions League finalen. De er helt førfærdelige og jeg under ikke længere dem nogen form for succes. Men desværre har alle fangrupperinger tosser rendende og de råber oftest højest.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar