Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Cynwal » lørdag, 28. okt, 2023 08:36

Bock skrev:
fredag, 27. okt, 2023 11:42
:headbang: "Vi smadrer de det pishold" skrev du vist engang. Jeg syntes, det var så sejt; jeg har været med af og på i mange år under forskellige navne. Forskellige omstændigheder har forhindret min konstans (tit en dårlig undskyldning). Men det var dejligt at se dig overtage. Mugge gjorde sikkert hvad han ja...Bare det, at han han gad. Ikke et ondt ord om det - inspirerende var han ikke desto mindre sat´me ikke. Nu skal det ikke lyde som om om, jeg bager på dig (du har det forkerte køn), men når det er sagt er du en fantastisk moderator (betegnelsen er vist ikke dækkende): Utroligt vidende, ditto humoristisk og nærværende mht. LFC. (Herefter forventer jeg ingen kritik af mine kommentarer). Alvorligt talt: Nogle gange er snakken om LFC næsten mere interesssant end selve kampene, og det bærer du en del af æren for. Jeg burde bidrage mere, og der er sikkert folk der synes min minimale deltagelse er rigelig, men dels er jeg ikke noget netgeni, dels er der mange , der ved mere om LFC endskønt jeg har har været hardcorefan siden jeg som 9-årig så dem/os vinde i 1978. Jeg er ikke på sociale medier ellers (har aldrig spillet et sekund på playstation: læs bonderøv), så Forum er min eneste sociale netaktivitet. Der er mange dygtige skribenter på forum, om jeg nyder det høje niveau og humoren, men du er prikken over i'et. Lad være med at tro, du er noget -jeg bor tæt på Mors - men du gør det mere end pænt. Så keep up osv.
Det er er store ord fra Mors-egnen. Jeg har på et tidspunkt været vinduessælger for KPK, så jeg kender udmærket folk på de kanter, og ved, hvad der kan ligge i et anerkendende nik. Takker.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar