Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. okt, 2023 10:01

Kære medforumister,
Tilbage i april søsatte vi (LFCDB, undertegnede samt jer) et forsøg på at redde vores Fanforum.
Hvis I har brug for genopfriskning, så læs her: https://www.liverpoolfc.dk/forum/viewto ... 12#p553194

Det har fra starten af peget meget i den rigtige retning, synes jeg. Men nu føler jeg en afmatning/træthed fra manges side af, som også smitter af på mig.

Debatten er i mange tilfælde alt for svær at få i gang, og jeg føler ofte, at jeg diskuterer alt for meget med én ad gangen. Altså: Der er én som kommer med et kort svar på et kampoplæg, og da ingen svarer, ender det med at jeg skriver noget, i et velment forsøg på at få noget debat i gang. Men det er ingen succes, med en tråd der indeholder: Langt oplæg fra Cynwal – kort svar/input fra forumist 1 – svar/input Cynwal – (Pause) - svar input forumist 2 - svar/input Cynwal –(Pause) - svar input forumist….osv.
DET VIRKER efter min bedste overbevisning BARE IKKE. Det bliver ALT for meget Cynwal og ALT for lidt aktive medlemmer. Jeg kan i alt for mange tilfælde få en tendens til at fylde alt for meget, især i de forkerte sammenhænge, men til gengæld er der den fordel ved at have en moden alder, at jeg godt kan tåle at få det at vide, og til dels også er selvbevidst om det.

Men noget skal nødvendigvis ske, for ellers bliver det undertegnede, der krampagtigt prøver at holde gang i Forum, med det resultat at mange bliver trætte af det samme bræk fra mig hele tiden (Jeg ved godt at jeg har spændt buen lidt hårdt, med mit anstrengte forhold til: konspirations/korrupktions tanker om PGMOL, men jeg kan forsikre jer for, at det har været inderligt følt!). …og samtidig kører jeg træt i et solo-show, som hverken jeg eller I forumister gider.

Alt skal helst være drevet af lyst, og det gælder selvfølgelig også jeres deltagelse i debatten/debatterne. Men alligevel vil jeg opfordre jer rimeligt aktive (men faldende) til at deltage mere i ”arbejdet” med at få gjort Forum interessant igen. Jeg kan i hvert fald klart mærke, at det ikke bliver interessant for hverken mig eller alle andre, hvis hvert andet indlæg på Forum kommer fra mig.

Såfremt I har ting/ønsker, så sig det endelig til mig. Jeg er i hvert fald villig til at lytte, og kan også tåle kritik. Jeg vil blot gerne have reaktioner fra dem jeg agerer sammen med og for. Eksempelvis blev jeg i starten opfordret til 2 ting:
1. Åbne kamptråde tidligt, så der var tid til god debat inden kampen
2. Mere fyldige kampoplæg
Jeg har forsøgt at levere på begge, men må indrømme, at jeg er noget skuffet over responsen.

Tag eksempelvis West Ham kamptråden, den er lagt op ca. 2 dage før kampen. I tiden inden kampen når der at komme i alt 6 indlæg, hvoraf de 4 er fra undertegnede:
https://www.liverpoolfc.dk/forum/viewto ... f=5&t=8250

Jeg ved godt, at der har været landskampspause samt en trættende Spurs kamp mm., men vil gerne understrege, at det er en fælles opgave at få et aktivt og levende Forum, til glæde for os alle sammen. Jeg hører meget gerne kommentarer – også kritiske – og input til mit ”sure opstød”, for noget skal der ske, hvis jeg skal bebeholde interessen for at prøve at holde gang i Forum. Lad mig i den forbindelse også understrege, at det er legitimt at svare, at jeg prøver kunstigt åndedræt og hjertestarter på en allerede død patient.

En anden udfordring er, at jeg har ingen føling med, hvor mange der læser med på Forum - og finder det interessant - uden på noget tidspunkt at deltage i debatten, eller yderst sjældent deltage i debatten. Jeg vil også gerne række ud til jer, i det jeg er med på at det kan være bøvlet, hvis I ikke har en profil, eller ikke er så glade for at formulere jer på skrift. I er i givet fald velkomne til at skrive en mail til mig, med jeres input på cl@5750.dk , og så vil jeg videreformidle jeres input i tråden her, gerne anonymt, hvis I foretrækker det.

Lad mig høre hvad I tænker/føler, og igen: Jeg kan godt tåle kritik.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Emmy » søndag, 22. okt, 2023 10:28

Patienten er oppegående og helingsprocessen stadig i gang. Der dukkede mange kendte navne op igen, som desværre ikke ser ud til rigtigt at hænge ved. Men niveauet og aktiviteten er stadig steget. Dog fra et ganske lavt niveau, men man må tage det positive med sig. Det er vigtigt at de få ildsjæle der hænger i, ikke giver op. For så dør det helt sikkert ud. Jeg prøver det bedste jeg kan, men er for tiden så ufattelig træt af selve sporten. Det hænger mig langt ud af halsen. Millioner og milliarder flyver rundt til højre og venstre, dybt korrupte og problematiske ejere, et internationalt system der er gennemsyret af nepotisme og korruption. Det dræber bare min glæde ved den sport jeg har elsket de sidste 40 år. Og det kommer desværre til afspejling i mit aktivitets niveau herinde.
Min teenage agtige udmelding om at boykotte fodbold gør det jo heller ikke nemmere at følge med i vores kampe

Du skal blive ved Carsten. Ikke give op endnu. Og så må vi andre komme op i gear og være mere involverende. Der er liv. Og selvom det ofte er en lille lukket gruppe der diskuterer frem og tilbage, så synes jeg det har stor værdi.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. okt, 2023 10:38

Emmy skrev:
søndag, 22. okt, 2023 10:28
Min teenage agtige udmelding om at boykotte fodbold gør det jo heller ikke nemmere at følge med i vores kampe Billede
Du er den første nogensinde, hvor jeg har tænkt: Grumpy Old "Teenager" ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Emmy » søndag, 22. okt, 2023 10:39

Det er en utrolig præcis beskrivelse
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 22. okt, 2023 12:38

Jeg har været på Forum siden 2007, og jeg synes det er fedt at debattere med ligesindede som har samme passion, men andre vinkler på tingene. Det er værd at bevare.

Først og fremmest, synes jeg at Cynwal gør et fantastisk arbejde! Og jeg mener at du skal aflønnes for dit arbejde, for man kan se at der ligger mange timers research bag din kampoptakt. Måske er vejen frem, at det skal koste penge at være på Forum, så begynder folk måske at tage det mere seriøst(?). Man kan eksempelvis forlange 20 kroner om måneden for at være på Forum. Jeg ved at det er unormalt at det skal koste penge at debattere, men på den anden side vil jeg gerne holde liv i Forum. Ellers bliver debatterne flyttet over på SoMe, hvor man skal trækkes med dumme fans af andre klubber, der blot har til hensigt at afmontere en fornuftig debat.

p.s. Jeg har det lidt ligesom Emmy. Jeg kan også blive lidt grumpy en gang i mellem over korruption, oliesheiker, sportswashing, ja, og så er der så Nunez. I morgen er det måske en anden :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Emmy » søndag, 22. okt, 2023 12:58

Nunez er klart vores bedste angriber
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. okt, 2023 13:44

Hr. Drejer skrev:
søndag, 22. okt, 2023 12:38
p.s. Jeg har det lidt ligesom Emmy. Jeg kan også blive lidt grumpy en gang i mellem over korruption, oliesheiker, sportswashing, ja, og så er der så Nunez. I morgen er det måske en anden :lol:
Så vi har både en Grumpy Old Teenager og en grumpy Old Midlifes-crises..... :lol:
Spøg til side, og tak for dine kommentarer.
Jeg vil med det samme tillade mig at skyde betaling ned, da det ikke kommer på tale til mig. Jeg er gammeldags foreningsmenneske, og der er ting, som man bare gør fordi det er sjovt, og bærer en løn i sig selv, og derudover, så koster inddrivningssystemer og teknisk set up ofte langt mere end en eventuel mikro-opkrævningsforretning, ....og hvis det ikke er noget software, men skal køres manuelt, så stiger "arbejdsmængden" til det 3-4 dobbelte.

Men tak for de varmende ord om kampoptakterne, men/og modtag min hjerteligste og velmente opfordring til at deltage i at holde gryden i kog, op til - under (hvis det ikke ødelægger kampoplevelsen) og efter kampen. Dette er en opfordring til alle, og derfor ingen kritik af dig Hr. Drejer, da du er der med jævne mellemrum. Nu jeg tænker over det, kan det jo også være, at du nogen gange vælger ikke at skrive, fordi du lige sorterer de værste svinere til Nunez fra ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Redtothebone » mandag, 23. okt, 2023 15:56

Hej Cynwal

Personligt er jeg meget glad for din kamp oplæg som jeg læser hver gang og ofte lærer lidt nyt, det er fedt.

Jeg synes helt sikkert du har pustet liv i et forum, der var på vej mod afgrunden, men jeg kan godt se aktivitetsniveauet herinde ikke er det største. Det er positivt at nogle af de største brokrøve er forsvundet herinde, for det dræber et hvert forum hvis der er bruger der kun kommer med negative kommentarer, men desværre er der forsvundet mange af dem som kom positive, interresante og gennemtænkte indlæg. Thommo, Kasper88 og Niels K for bare at nævne et par stykker.

Jeg tror mange forsvandt pga. den negative stemning der var herinde, jeg ved ikke om man kan skrive til dem og forsøge at få dem lidt igang igen.

Personligt holder jeg mig langt væk fra facebook debatgruppe, fordi der altid er nogen der bruger det som skraldespand.

Jeg ved godt der er også er nogen jeg har pisse af fordi jeg forsøge at beholde de positve briller på, fordi jeg bare elsker at følge Liverpool i medgang og modgang, personligt vil jeg hade hvis Liverpool bliver solgt til en sandkasse stat der kaster guldmønter efter ny indkøb.

Et problem lige nu (også for dette forum) tror jeg er fodboldmæthed generelt - der bliver spillet alt for mange ligegyldige kampe. Landskampe bliver mere og mere uinterresante, de skal ofte bare overståes for spilleren. I år kan vi også se at Liverpool bare forsøge at komme igennem cup kampe og europa league kamp, med mindst mulig indsats, og derfor tror jeg også entusiamen falder hos tilhængerne. Næste år tror jeg også Champions League bliver ødelagt med det nye format, det handler kun om at spytte.

Men vi er nok nødt til at prøve noget nyt for at holde gang i forum, jeg prøvede før sæsonen at starte en lille konkurrence herinde, men det var der ingen interesse i så den slettede jeg igen.

Men det kunne være fedt med flere indput om hvad folk godt kan lidt og savner herinde... Hvis der er noget jeg kan hjælpe med vil jeg gerne give det et forsøg, for jeg nyder at besøge forum hver dag.
YNWA

grauballemanden
Indlæg: 225
Tilmeldt: lørdag, 11. dec, 2010 20:51
Geografisk sted: Odense
Alder: 54

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af grauballemanden » mandag, 23. okt, 2023 17:20

Redtothebone skrev:
mandag, 23. okt, 2023 15:56
Hej Cynwal

Personligt er jeg meget glad for din kamp oplæg som jeg læser hver gang og ofte lærer lidt nyt, det er fedt.

Jeg synes helt sikkert du har pustet liv i et forum, der var på vej mod afgrunden, men jeg kan godt se aktivitetsniveauet herinde ikke er det største. Det er positivt at nogle af de største brokrøve er forsvundet herinde, for det dræber et hvert forum hvis der er bruger der kun kommer med negative kommentarer, men desværre er der forsvundet mange af dem som kom positive, interresante og gennemtænkte indlæg. Thommo, Kasper88 og Niels K for bare at nævne et par stykker.

Jeg tror mange forsvandt pga. den negative stemning der var herinde, jeg ved ikke om man kan skrive til dem og forsøge at få dem lidt igang igen.

Personligt holder jeg mig langt væk fra facebook debatgruppe, fordi der altid er nogen der bruger det som skraldespand.

Jeg ved godt der er også er nogen jeg har pisse af fordi jeg forsøge at beholde de positve briller på, fordi jeg bare elsker at følge Liverpool i medgang og modgang, personligt vil jeg hade hvis Liverpool bliver solgt til en sandkasse stat der kaster guldmønter efter ny indkøb.

Et problem lige nu (også for dette forum) tror jeg er fodboldmæthed generelt - der bliver spillet alt for mange ligegyldige kampe. Landskampe bliver mere og mere uinterresante, de skal ofte bare overståes for spilleren. I år kan vi også se at Liverpool bare forsøge at komme igennem cup kampe og europa league kamp, med mindst mulig indsats, og derfor tror jeg også entusiamen falder hos tilhængerne. Næste år tror jeg også Champions League bliver ødelagt med det nye format, det handler kun om at spytte.

Men vi er nok nødt til at prøve noget nyt for at holde gang i forum, jeg prøvede før sæsonen at starte en lille konkurrence herinde, men det var der ingen interesse i så den slettede jeg igen.

Men det kunne være fedt med flere indput om hvad folk godt kan lidt og savner herinde... Hvis der er noget jeg kan hjælpe med vil jeg gerne give det et forsøg, for jeg nyder at besøge forum hver dag.
Jeg synes også at Cynwal laver nogle gode oplæg til kampene. Jeg får ikke selv skrevet så meget herinde. Men kan godt li' at følge med, da der er mange gode indlæg, som gi'r mig mulighed for at spotte nogle ting fremadrettet til kampene. Det er det fede ved at vi har forskellige fokus punkter, når bolden ruller. Jeg kan godt følge dig i forhold til mæthed/træthed. Landsholdsbold gi'r mig ikke særlig meget glæde mere. Det har også noget med topledelserne i FIFA og uefa at gøre. Jeg er så træt af deres opførsel. Jeg vil prøve på at deltage lidt mere i debatten. Så jeg forhåbentlig stadig kan nyde de mange gode indlæg I andre skriver. Dem skal I ha' tak for.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Cynwal » mandag, 23. okt, 2023 17:46

grauballemanden skrev:
mandag, 23. okt, 2023 17:20
Redtothebone skrev:
mandag, 23. okt, 2023 15:56
Hej Cynwal

Personligt er jeg meget glad for din kamp oplæg som jeg læser hver gang og ofte lærer lidt nyt, det er fedt.

Jeg synes helt sikkert du har pustet liv i et forum, der var på vej mod afgrunden, men jeg kan godt se aktivitetsniveauet herinde ikke er det største. Det er positivt at nogle af de største brokrøve er forsvundet herinde, for det dræber et hvert forum hvis der er bruger der kun kommer med negative kommentarer, men desværre er der forsvundet mange af dem som kom positive, interresante og gennemtænkte indlæg. Thommo, Kasper88 og Niels K for bare at nævne et par stykker.

Jeg tror mange forsvandt pga. den negative stemning der var herinde, jeg ved ikke om man kan skrive til dem og forsøge at få dem lidt igang igen.

Personligt holder jeg mig langt væk fra facebook debatgruppe, fordi der altid er nogen der bruger det som skraldespand.

Jeg ved godt der er også er nogen jeg har pisse af fordi jeg forsøge at beholde de positve briller på, fordi jeg bare elsker at følge Liverpool i medgang og modgang, personligt vil jeg hade hvis Liverpool bliver solgt til en sandkasse stat der kaster guldmønter efter ny indkøb.

Et problem lige nu (også for dette forum) tror jeg er fodboldmæthed generelt - der bliver spillet alt for mange ligegyldige kampe. Landskampe bliver mere og mere uinterresante, de skal ofte bare overståes for spilleren. I år kan vi også se at Liverpool bare forsøge at komme igennem cup kampe og europa league kamp, med mindst mulig indsats, og derfor tror jeg også entusiamen falder hos tilhængerne. Næste år tror jeg også Champions League bliver ødelagt med det nye format, det handler kun om at spytte.

Men vi er nok nødt til at prøve noget nyt for at holde gang i forum, jeg prøvede før sæsonen at starte en lille konkurrence herinde, men det var der ingen interesse i så den slettede jeg igen.

Men det kunne være fedt med flere indput om hvad folk godt kan lidt og savner herinde... Hvis der er noget jeg kan hjælpe med vil jeg gerne give det et forsøg, for jeg nyder at besøge forum hver dag.
Jeg synes også at Cynwal laver nogle gode oplæg til kampene. Jeg får ikke selv skrevet så meget herinde. Men kan godt li' at følge med, da der er mange gode indlæg, som gi'r mig mulighed for at spotte nogle ting fremadrettet til kampene. Det er det fede ved at vi har forskellige fokus punkter, når bolden ruller. Jeg kan godt følge dig i forhold til mæthed/træthed. Landsholdsbold gi'r mig ikke særlig meget glæde mere. Det har også noget med topledelserne i FIFA og uefa at gøre. Jeg er så træt af deres opførsel. Jeg vil prøve på at deltage lidt mere i debatten. Så jeg forhåbentlig stadig kan nyde de mange gode indlæg I andre skriver. Dem skal I ha' tak for.
Tak for input. Jeg giver en øl på søndag, Grauballe. Andre, som er i nærheden af Odense - eller gerne vil køre langt - er også velkomne på Kick Off. Kunne være hyggeligt at sætte ansigt på nogle flere Forumister.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Oomph242 » mandag, 23. okt, 2023 17:52

Emmy skrev:
søndag, 22. okt, 2023 12:58
Nunez er klart vores bedste angriber
Ja, men han er vel vores rigtige angriber😀

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Emmy » mandag, 23. okt, 2023 21:02

Oomph242 skrev:
mandag, 23. okt, 2023 17:52
Emmy skrev:
søndag, 22. okt, 2023 12:58
Nunez er klart vores bedste angriber
Ja, men han er vel vores rigtige angriber😀
Korrekt, han er jo faktisk eneste ægte angriber. Hvis sådan en overhovedet findes efterhånden??
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Forums udvikling - Feed back ønskes

Indlæg af Cynwal » mandag, 23. okt, 2023 22:26

Emmy skrev:
mandag, 23. okt, 2023 21:02
Oomph242 skrev:
mandag, 23. okt, 2023 17:52
Emmy skrev:
søndag, 22. okt, 2023 12:58
Nunez er klart vores bedste angriber
Ja, men han er vel vores rigtige angriber😀
Korrekt, han er jo faktisk eneste ægte angriber. Hvis sådan en overhovedet findes efterhånden??
Det er det, der i dag hedder en falsk, falsk 9'er ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af AJJ » tirsdag, 24. okt, 2023 09:45

Jeg har før rost for de gode kampoplæg, som jeg virkeligt nyder - selvom jeg ikke altid responderer på dem...

Men altså - som andre vist også er inde på - de fleste af os herinde er nok lidt nogle halv- eller helgamle røvhuller, som ganske vist har et stort hjerte for Liverpool, men også har tabt en del for sporten, givet udviklingen.

(I min verden var alt i øvrigt bedre i 'gamle dage' - næsten...)

Og derfor måske ikke altid kan svinge os op til de store debatter/passionerede skriv

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 24. okt, 2023 14:05

Forum konceptet har været død siden de sociale medier tog over.
Årsagen til, at jeg fandt vejen her til, tilbage i 2018 var fordi jeg aktivt søgte efter et forum der omhandler den klub jeg holder med. Problemet er, at det gør folk ikke længere, derfor falder aktiviteten også når der ikke kommer nye til. Herinde er der en kernegruppe af folk som har været her i mange år, og det kan selvfølgelig også godt føles som om, at man ikke er en del af fællesskabet, især når folk kender hinandens navne osv (red. Carsten)

Men I skal huske, at det er det som gør, at denne forum stadig er i live, det er jer som har været her i lang tid og som stadig har lyst til at blive og forsætte diskussionen.

Jeg savner at se Robbie_God_Fowler herinde. Han var den eneste der havde lidt fornuftigt at sige :D og han var også knivskarp analytisk.
Ham må I gerne få tilbage til forum. :)

I øvrigt mindes jeg, at Kasper88 stadig er på forum, men har fået et andet navn - ArdaTuranStudge.

Jeg tror Thommo smuttede pga at det handlede alt for meget om politik og ikke nok om fodbold længere, det har han lavet et indlæg om.

Der var også en Filo_so_fisk, han var meget aktiv, men ser ham ikke længere.

Besvar