Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. okt, 2023 14:46

Der er mange som er forsvundet. Jeg husker i Forums heydays, at der kunne kamptråden kommer op over 25 sider. Det var fantastisk. Hvis man var væk fra Forum i en uge, så skulle man igennem en stak romaner for at komme up-to-date med Forum :lol:

Men jeg synes vi skal reklamere mere for Forum på SoMe.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 24. okt, 2023 14:48

Jeg er enig i AJJ's betragtninger. De unge/nye fans har andre kanaler at debattere i - hvor det er hurtige replikker og smarte onliners der dominere. Og samtidig med - som også nævnt - udvandingen af selve fodbolden, så er det nok bare svært at holde et 'gammeldags' forum kørende for fuld skrue.

Jeg har været medlem siden 2011 men skriver sjældent herinde, da jeg tit kommer lidt på bagkant og alt hvad jeg har at sige derfor allerede er skrevet - og altid meget bedre formuleret end jeg selv ville have gjort det. :)
Negativiteten og nedladenheden over for andre med anden holdning end en selv holdt mig fra overhovedet at skrive i meget lang tid, samtidig kunne man se at mange gode og meget skarpe debattører faldt helt fra.

Jeg syntes i gør et super stykke arbejde og jeg nyder altid at komme herind og læse hvad folk har at sige, både før og efter kampene og især ros til dig Cynwall, for de fantastiske kamp oplæg, det er virkelig en fornøjelse at læse.

Thommo husere forøvrigt stadig på bold.dk hvor han sidst jeg kiggede, var bannet fra at kommentere.

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 24. okt, 2023 14:54

bblauritzen skrev:
tirsdag, 24. okt, 2023 14:48
Thommo husere forøvrigt stadig på bold.dk hvor han sidst jeg kiggede, var bannet fra at kommentere.
the man, the myth, the legend

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 25. okt, 2023 12:38

Kære CYNWAL
Først og fremmest tak for at tage en beundringsværdig tørn for fællesskabet. Engagementet er måske kun bemærket af få, men det er i høj grad værdsat.
Jeg er en af de brugere der gradvist har trukket mig fra aktiv deltagelse på Forum. Men selvom jeg ikke er aktivt skrivende er jeg stadig aktiv voyeur! Jeg er ofte inde og læse optakter samt de kommentarer og analyser der måtte være fra den standhaftige kerne af brugere. Det foretrækker jeg til hver en tid frem for SoMe, hvor de få guldkorn er blandet op med ligegyldigheder og idioti.

Den faldende aktivitet fra min side har flere årsager:

1. Lede ved sporten generelt
Penge styrer verden – og fodbolden. Det er ikke nyt. Men omfanget af pengenes dominans er taget gradvist til siden oligarkopkøbet af Chelsea i 2003. Det er grotesk som Man C har fået lov til at gøre hvad det passer dem i de sidste 12-14 år. De sæsoner hvor vi fik tæt på 100 point uden at blive mestre var vanvittige. For mit vedkommende endte det med at tage noget af glæden ved kampene. Det mindste fejltrin – pointtab – uanset modstander og uanset om det var ude eller hjemme – var nærmest katastrofal. Det betød at bitterheden over et tabt point langt oversteg glæden over en sejr. Det blev næsten ulideligt at være i, fordi kampene blev forbundet med en konstant nervøsitet. Her på Forum viste det sig især ved, at visse debattører begyndte at sætte forventningerne urealistisk højt. En sejr var langt fra tilstrækkeligt – der var konstant kritik af spillet. Dér begyndte jeg at miste interessen for at skrive indlæg.

2. Fodboldtræthed
Igennem en længere årrække har vi været massivt eksponeret for fodbold. Tilgængeligheden af fx tv-kampe (kun folk der er 40+ benytter ordet TV!) er nærmest ubegrænset. Eksklusiviteten er forsvundet – det der før var en luksus er blevet almindeligt og dermed også trivielt. Jeg får sværere og sværere ved at sætte mig op til vores kampe.

3. Formindsket online debatbehov
Min ældste søn er blevet 17 år, og det er gennem en ihærdig, vedvarende indsats lykkedes at få ham indoktrineret til at være en tænksom – og kritisk! - Liverpool-fan. Via SoMe er han sædvanligvis bedre indsat i forholdene omkring klubben og spillerne end jeg. Vi har naturligvis en del samtaler om fodbold generelt og Liverpool i særdeleshed, hvilket reducerer mit behov for aktivt at debattere her på Forum. Derudover kan jeg mærke, at jeg har mindre overskud til at engagere mig aktivt i debatter. Der er helt enkelt (for) mange andre ting, der konkurrerer om min opmærksomhed og fokus.

Hvis du vælger at trække stikket som admin vil det være trist og ærgerligt – men fuldt forståeligt. Alting har sin tid – selv for os halvgamle nisser, der udgør broderparten af de tilbageværende forumister. Det er en skam, at vi bor spredt ud over hele landet. Det kunne måske puste lidt liv i fodboldglæden hvis vi (en gruppe) kunne samles og se en kamp på en lokal pub fra tid til anden.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

mortenbak
Indlæg: 3096
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af mortenbak » torsdag, 26. okt, 2023 07:34

Godt indlæg Mysjkin!
Det opsumerer meget min egen tilgang i disse dage.
Som dig er jeg også ivrig voyeur herinde og læser alle indlæg og Cynwals fantastiske kampoplæg.

Cynwal du gør et virkelig godt stykke arbejde og jeg kan godt forstå at det nogengange må føles som om du skriver for blinde - men din tilgang som admin, har reddet forum for mig. Jeg håber du har energi til at fortsætte.
Som Hr. Drejer skriver længe oppe i tråden, kunne det måske være en idé at prøve at lokke folk fra SoME platformene med herind. Jeg diskuterer tit fodbold med mine yngre kollegaer og mange af dem er sgu kloge nok at høre på og ikke bare oneliners og "fyr dem allesammen"
Jeg deltager slet ikke selv på diverse SoMe platforme. Dette forum er min primære kilde til nyheder om Liverpool og Premier Leugue.

YNWA CYNWAL!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Emmy » torsdag, 26. okt, 2023 09:13

Jeg vil gerne slå endnu et slag for at få indført den lille "tak" knap. Her et screenshot fra et andet forum der bruger samme base som dette. Så jeg ved det kan lade sig gøre. Det giver en mulighed for at anerkende et indlæg, vise at man har læst det, er enig med afsenderen osv. Uden at det er nødvendigt at skrive et indlæg. Det giver så Cynwal og andre en indikation af hvor mange der egentlig læser med. Og at de kan lide hvad de læser. [IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202310 ... f56469.jpg[/IMG]
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 26. okt, 2023 19:36

Emmy skrev:Jeg vil gerne slå endnu et slag for at få indført den lille "tak" knap. Her et screenshot fra et andet forum der bruger samme base som dette. Så jeg ved det kan lade sig gøre. Det giver en mulighed for at anerkende et indlæg, vise at man har læst det, er enig med afsenderen osv. Uden at det er nødvendigt at skrive et indlæg. Det giver så Cynwal og andre en indikation af hvor mange der egentlig læser med. Og at de kan lide hvad de læser. [IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202310 ... f56469.jpg[/IMG]
Det ur er vidst lidt inspireret af IWC Big Pilot


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 51

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Merseyside Boys » fredag, 27. okt, 2023 11:30

Jeg kan kun istemme med flere af jeres gode indlæg og ikke mindst årsagsforklaringer på manglende forum-aktivitet.

Jeg har gennem mange år nydt forummet, også særligt de mange ikke-LFC-tråde.
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Bock » fredag, 27. okt, 2023 11:42

:headbang: "Vi smadrer de det pishold" skrev du vist engang. Jeg syntes, det var så sejt; jeg har været med af og på i mange år under forskellige navne. Forskellige omstændigheder har forhindret min konstans (tit en dårlig undskyldning). Men det var dejligt at se dig overtage. Mugge gjorde sikkert hvad han ja...Bare det, at han han gad. Ikke et ondt ord om det - inspirerende var han ikke desto mindre sat´me ikke. Nu skal det ikke lyde som om om, jeg bager på dig (du har det forkerte køn), men når det er sagt er du en fantastisk moderator (betegnelsen er vist ikke dækkende): Utroligt vidende, ditto humoristisk og nærværende mht. LFC. (Herefter forventer jeg ingen kritik af mine kommentarer). Alvorligt talt: Nogle gange er snakken om LFC næsten mere interesssant end selve kampene, og det bærer du en del af æren for. Jeg burde bidrage mere, og der er sikkert folk der synes min minimale deltagelse er rigelig, men dels er jeg ikke noget netgeni, dels er der mange , der ved mere om LFC endskønt jeg har har været hardcorefan siden jeg som 9-årig så dem/os vinde i 1978. Jeg er ikke på sociale medier ellers (har aldrig spillet et sekund på playstation: læs bonderøv), så Forum er min eneste sociale netaktivitet. Der er mange dygtige skribenter på forum, om jeg nyder det høje niveau og humoren, men du er prikken over i'et. Lad være med at tro, du er noget -jeg bor tæt på Mors - men du gør det mere end pænt. Så keep up osv.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Redtothebone » fredag, 27. okt, 2023 12:21

Bock skrev:
fredag, 27. okt, 2023 11:42
. Lad være med at tro, du er noget -jeg bor tæt på Mors - men du gør det mere end pænt.
Jeg tror sgu Bock har et crush på Cynwal
YNWA

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af STMO » fredag, 27. okt, 2023 17:52

Jeg læser dine oplæg og indlæg med glæde Cynwal.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 27. okt, 2023 21:57

Redtothebone skrev:
fredag, 27. okt, 2023 12:21
Bock skrev:
fredag, 27. okt, 2023 11:42
. Lad være med at tro, du er noget -jeg bor tæt på Mors - men du gør det mere end pænt.
Jeg tror sgu Bock har et crush på Cynwal
Cynwal kommer vist en del i swingerklubben ved Ringe, Bock.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Cynwal » fredag, 27. okt, 2023 23:10

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 27. okt, 2023 21:57
Redtothebone skrev:
fredag, 27. okt, 2023 12:21
Bock skrev:
fredag, 27. okt, 2023 11:42
. Lad være med at tro, du er noget -jeg bor tæt på Mors - men du gør det mere end pænt.
Jeg tror sgu Bock har et crush på Cynwal
Cynwal kommer vist en del i swingerklubben ved Ringe, Bock.
Jeg er IKKE krøbet til korset endnu ang. Nunez - Som var det der startede hele snakken om kors og swingerklub :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Bock » lørdag, 28. okt, 2023 03:38

:) Jeg synes bare, at vi :o har en fantastisk moderator. Men den som fisen lugte kan...

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Forums udvikling - LÆS og giv FEED BACK

Indlæg af Bock » lørdag, 28. okt, 2023 06:13

Angående mit crush har vor moderator en røv, der vil noget. Medmindre, som onde tunger siger, at avataren skal forestille et ansigt.

Besvar