Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
21 – Kostas Tsimikas ud i pausen
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i pausen
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott
0
Ingen stemmer
50 – Ben Doak ud i pausen
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 73. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud I 81. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i pausen
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind i pausen
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind i pausen
0
Ingen stemmer
27 - Darwin Nunez ind 73. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 81. min.
6
100%
 
Afgivne stemmer: 6

Hr. Drejer
Indlæg: 13747
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. nov, 2023 20:52

Toulouse vinder fortjent. De ville det mere end os. Jeg bebrejder Klopp nederlaget, idet han ikke har formået at sætte holdet op. De lallede bare rundt og tog alt for let på opgaven.

Er vi inde i en lille krise? Vi smider point mod hold som Luton og Toulouse, som vi vel ret beset skal slå. Men november er heller ikke Klopps ynglings måned. Nu har Klopp lidt tid til at sætte holdet ordentligt op mod Brentford. Hvis ikke vi er 100% på, så vil Thomas Frank's tropper løbe med alle tre point på Anfield.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 09. nov, 2023 21:01

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 09. nov, 2023 20:52
Toulouse vinder fortjent. De ville det mere end os. Jeg bebrejder Klopp nederlaget, idet han ikke har formået at sætte holdet op. De lallede bare rundt og tog alt for let på opgaven.
Er det virkelig Klopps opgave/ansvar?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af sjampen » torsdag, 09. nov, 2023 21:02

Fuldt fortjent nederlag. Ikke mange spillere fra reserverne der presser på for en startplads. Latterlig attitude vi kommer med, og ikke for første gang.Totalt mangel på tempo i 70 minutter af kampen og alt for mange personlige fejl.

Kelleher kan vist godt glemme det med at blive førstemålmand i en stor klub. Matip og Tsimikas decideret forfærdelige, Gomez med store fejl som man normalt ser fra Trent, de heller ikke leverede et imponerende indhop.

Endo ligner en spiller der ville savne tempo på oldboyniveau. Elliott med endnu en dårlig kamp, og ligner en spiller der kunne trænge til et udlån til lavere niveau med en masse spilletid. Ikke vanligt niveau fra Szobo. Og hvad i al verden er der dog sket med Mac Allister. Jeg var så imponeret af hans start, men nu ligner han den spiller jeg frygtede vi købte.

Gakpo var så forfærdelig at Doaks enormt ringe kamp ikke sprang i øjnene. Den unge mand ligner forunderligt nok en spiller der skal bruge minimum 1 år og nok nærmere 2 i ungdomsfodbold, og samtidig en spiller der skal lære at spille med de voksne og ikke forsøge alt selv og hele tiden. Hvor er Gakpo fra disse sæson? Klart outshinet af både Jota og Nunez indhop. Ikke meget magi fra Salah i dag.

Skuffende, skuffende kamp. Jeg vil ikke kalde det en krise endnu, der er tale om 2 dårlige resultater. Der er dog nogle bekymrende tendenser som vi kan genkende helt tilbage fra sidste sæson.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

grauballemanden
Indlæg: 225
Tilmeldt: lørdag, 11. dec, 2010 20:51
Geografisk sted: Odense
Alder: 54

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af grauballemanden » torsdag, 09. nov, 2023 21:11

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 09. nov, 2023 21:01
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 09. nov, 2023 20:52
Toulouse vinder fortjent. De ville det mere end os. Jeg bebrejder Klopp nederlaget, idet han ikke har formået at sætte holdet op. De lallede bare rundt og tog alt for let på opgaven.
Er det virkelig Klopps opgave/ansvar?
Spillerne må også tage ansvar. Det er deres job, og de er vist rimeligt pænt betalt allesammen. Så kan det ikke passe at de ikke lige gider på dagen. Det er vist kun Jota der kan være sin indsats bekendt idag. Ærgerligt han fik færrest minutter. Klopp og spillerne må have en alvorlig snak om det her.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Hr. Drejer
Indlæg: 13747
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. nov, 2023 21:23

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 09. nov, 2023 21:01
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 09. nov, 2023 20:52
Toulouse vinder fortjent. De ville det mere end os. Jeg bebrejder Klopp nederlaget, idet han ikke har formået at sætte holdet op. De lallede bare rundt og tog alt for let på opgaven.
Er det virkelig Klopps opgave/ansvar?
Han er manager. Det er ham der har ansvaret for truppen. Men spillerne kan heller ikke undslå sig et ansvar. Det er klart.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af TG12 » torsdag, 09. nov, 2023 22:46

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 09. nov, 2023 21:23
[quote=JudgeArdaStudge post_id=556975 time=<a href="tel:1699560095">1699560095</a> user_id=918]
[quote="Hr. Drejer" post_id=556974 time=<a href="tel:1699559536">1699559536</a> user_id=678]
Toulouse vinder fortjent. De ville det mere end os. Jeg bebrejder Klopp nederlaget, idet han ikke har formået at sætte holdet op. De lallede bare rundt og tog alt for let på opgaven.
Er det virkelig Klopps opgave/ansvar?
[/quote]

Han er manager. Det er ham der har ansvaret for truppen. Men spillerne kan heller ikke undslå sig et ansvar. Det er klart.
[/quote]

Det der med motivationen holder ikke.
Start-11 bestod langt hen af vejen af spillere der ikke spiller fast og slet ikke i de store kampe. Hvis folk som Doak, Khellerer, Quansah, Endo, Gomez med flere ikke kan finde motivationen frem når de “endelig” får en chance fra start til at vise de kan/vil mere end at være backup, så er de ikke den røde trøjen værdige.

Jeg tror mere problemet var ingen af se startende 11 tager ansvar eller hanker op i holdet. Den rolle Hendo/Milner var gode til. Det er VvD og Robbo også, men de var der ikke. Derudover kan man diskutere om der var for meget rotation, der var ingen “prøvet” stamme, men snarere var det en helt ny start-11. Sidst men ikke mindst - stiller præstationen kæmpe spørgsmål ved om vores reserver tilnærmelsesvist har det niveau de burde..

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af Bock » fredag, 10. nov, 2023 06:33

Søren Lerby, der med sin nyligt udkomne bog, Dirigenten, er blevet bragt i behagelig erindring med sine ord om, at fodbold ikke er for de stumme. Han var en indpisker, der gerne svinede sine medspillere for at pace dem frem. Sådan er min opfattelse af Henderson (oplært af Sir G.) også. Denne indpisker mangler vi i dag. Van Dijk skal nok spanke sine medspillere i forsvaret, men på midtbanen og i angrebet mangler vi en hård hærfører. Midtbanen har Macca og Szobo, men de er nyindkøb, og føler sig muligvis derfor ikke berettigede til en sådan rolle Elliott og Jones er for unge, kan man sige, men Beckenbauer ville næppe selv i sine unge dage have ventet til dag 2 med at indtage en autoritær rolle. I angrebet er den naturlige autoritet Salah heller ikke den højtråbende type. Fred være med det, han har så meget andet. Hvor om alting er, mangler vi tilsyneladende at etablere et hierarki, der kan fremtvinge nossere, når det er påkrævet.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11289
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af Cynwal » fredag, 10. nov, 2023 09:03

Bock skrev:
fredag, 10. nov, 2023 06:33
Søren Lerby, ..............................................................
..................... Hvor om alting er, mangler vi tilsyneladende at etablere et hierarki, der kan fremtvinge nossere, når det er påkrævet.
Jeg ser nok mest af alt muligheder for dette i Szoboszlai. Anfører for Ungarn. Vindermentalitet. Arbejdshest.
....bortset fra at han altså er faldet kraftigt i kadence i de 2 sidste kampe, hvor hele holdet har set skidt ud.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League

Indlæg af TG12 » fredag, 10. nov, 2023 15:55

Cynwal skrev:
fredag, 10. nov, 2023 09:03
Bock skrev:
fredag, 10. nov, 2023 06:33
Søren Lerby, ..............................................................
..................... Hvor om alting er, mangler vi tilsyneladende at etablere et hierarki, der kan fremtvinge nossere, når det er påkrævet.
Jeg ser nok mest af alt muligheder for dette i Szoboszlai. Anfører for Ungarn. Vindermentalitet. Arbejdshest.
....bortset fra at han altså er faldet kraftigt i kadence i de 2 sidste kampe, hvor hele holdet har set skidt ud.
Det er et godt bud, men det er svært at være indpisker når man starter på bænken.

Selvom opstillingen i går sikkert på papiret burde være stærk nok, så havde de startende 11 nærmest aldrig spillet en kamp sammen, og der manglede lederen.

Klopp laver en taktisk brøler i at spille for mange perifær spillere, uden nogen der tager "ansvaret" på banen.

Besvar