LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
3
9%
66 - Trent Alexander-Arnold ud I 90. min
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
2
6%
4 - Virgil Van Dijk
11
31%
21 - Kostas Tsimikas
2
6%
3 – Wataru Endo
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud i 94. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud 84. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
10
29%
9 - Darwin Nunez
3
9%
20 - Diogo Jota ud 84. min
3
9%
7 - Luis Diaz ind 84. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 84. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind i 90. min
0
Ingen stemmer
53 - James McConnell ind 94. min
1
3%
 
Afgivne stemmer: 35

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af STMO » søndag, 12. nov, 2023 20:33

Jeg stemmer på Salah, Van Dijk og Allison de er altså ganske goe'

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » søndag, 12. nov, 2023 21:52

Cynwal skrev:
søndag, 12. nov, 2023 18:32
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 12. nov, 2023 18:16
Hr. Drejer skrev:
søndag, 12. nov, 2023 17:44
Vi er tilbage på vintersporet. God kamp af os, Kostas spillede sig op fra midtugekampen.

MOM: VDV som klar nr 1. Salah som nr. 2 og Jota som 3'er.
Godt shout med Jota, ham glemte jeg lidt i mængden. Flot kamp. Han har bare noget, de andre ikke har, den måde han kan drive bolden frem på sine fødder er der ikke mange i ligaen der kan. Flot mål oveni den hat.
Jota får højeste karakter med 9 ud af 10 hos Liverpool Echo
Jota er tillige vores mest kliniske afslutter. Skal tilbage til Suarez og Sturridge for at finde nogen bedre.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af texy » søndag, 12. nov, 2023 22:20

Synes, at vi leverede en ret stilsikker kamp i dag, hvor der i så høj grad som det er muligt imod et rigtig godt PL mandskab, var styr på tingene.

Nunez og Van Dijk var mine MoMs. Det ser virkelig ud til, at Nunez har fattet Klopps udtalelser tidligere på sæsonen om, at der skal arbejdes jernhårdt oppe foran. For han slider virkelig for holdet. Det er ikke alle, der ser hans løb lige godt, men ham og Salah har virkelig øje for hinanden. Det er en fornøjelse at se. I dag fik Salah målene og Nunez den ene assist. Næste gang er det måske omvendt.

Er der nogen der ved, hvad Gomez fejler? Undrede mig over, at han slet ikke var i truppen, hvilket umuliggjorde muligheden for at spille Trent på 6eren.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 12. nov, 2023 22:58

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 12. nov, 2023 18:16
Hr. Drejer skrev:
søndag, 12. nov, 2023 17:44
Vi er tilbage på vintersporet. God kamp af os, Kostas spillede sig op fra midtugekampen.

MOM: VDV som klar nr 1. Salah som nr. 2 og Jota som 3'er.
Godt shout med Jota, ham glemte jeg lidt i mængden. Flot kamp. Han har bare noget, de andre ikke har, den måde han kan drive bolden frem på sine fødder er der ikke mange i ligaen der kan. Flot mål oveni den hat.
Tak. Ja, jeg synes virkelig at Jota oser af kvalitet. Han kan drive bolden frem, han kan drible, han kan presse, og han kan skyde på mål. Og han er rigtig god afslutter. Jeg diskuterer lidt med mig selv om Jota eller Gakpo er vores bedste afslutter. I dag får Jota æren :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 13. nov, 2023 06:56

texy skrev:
søndag, 12. nov, 2023 22:20
Er der nogen der ved, hvad Gomez fejler? Undrede mig over, at han slet ikke var i truppen, hvilket umuliggjorde muligheden for at spille Trent på 6eren.
This is Anfield omtaler det som "slight knocks":

The absence of both Joe Gomez and Ibrahima Konate, however, was an unexpected surprise that leaves Liverpool’s bench with an average age of 20 – with only Luis Diaz not having played at academy level for the club.
Both defenders were in the squad against Toulouse – Gomez played 90 minutes and Konate went unused – but were omitted from Sunday’s squad due to slight knocks, This Is Anfield understands.
While the international break immediately follows this fixture, there was no desire to risk either, with Virgil van Dijk and Joel Matip ready to start – and Jarell Quansah on the bench as back up.

https://www.thisisanfield.com/2023/11/w ... brentford/

Interessant observation ang. bænken, at alle spillere på bænken i går, bortset fra Luis Diaz, var spillere opfostret på eget Academy.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » mandag, 13. nov, 2023 10:21

At vi udelukkende har academy spillere på bænken, minus Luiz, ser jeg som et stærkt signal om at der kan være virkelig gode spillere på vej derfra. Quensah er tæt på startopstillingen allerede og Chambers har vist at han godt kan bruges. Doak er selvfølgelig også med. Det er super spændende
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 13. nov, 2023 10:44

Emmy skrev:
mandag, 13. nov, 2023 10:21
At vi udelukkende har academy spillere på bænken, minus Luiz, ser jeg som et stærkt signal om at der kan være virkelig gode spillere på vej derfra. Quensah er tæt på startopstillingen allerede og Chambers har vist at han godt kan bruges. Doak er selvfølgelig også med. Det er super spændende
Spændene tja måske, det handler vel primært om at der var 7 mand ude med skader og karantæner, jeg ser det mest som svaghed at have så mange 16-18 årige spillere på bænken. Specielt bekymrende at Konate igen er ude med skade, heldigvis spiller Matip tilbage på højt niveau (jeg er virkelig overrasket over ham)
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 13. nov, 2023 11:07

Foruden Quansah som ser utrolig spændende ud, men som oftest jo er substitut for vores kaptajn, så har jeg på nuværende også lidt svært ved at se det positive i, at bænken bestod af så mange fra akademiet, men omvendt ændrer det sig jo hurtigt når Jones, Mac Allister og Gravenberch er tilbage og så må vi vente lidt på Robbo. Konate er bare en stor omvandrede skade, det er ved at blive et større bekymringspunkt, men når Matip leverer så er han i øvrigt også bedre end Konate, synes jeg personligt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 15. nov, 2023 12:30

Helt ufatteliget, at VVD har fået flere stemmer end Salah til MOTM herinde.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 15. nov, 2023 14:11

"Helt ufatteligt" ligefrem...Synes van Dijk var verdensklasse igen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 15. nov, 2023 16:21

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 15. nov, 2023 14:11
"Helt ufatteligt" ligefrem...Synes van Dijk var verdensklasse igen.
Det var han da også absolut. Men jeg synes det bliver taget for givet, at Salah uge efter uge præsterer og faktisk er den største årsag til, hvor vi ligger på tabellen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. nov, 2023 15:23

Jeg vil også udpege Alisson til at have en kæmpe andel i vores flotte sæsonstart. En redningsprocent på 80, er vild. Og den bedste i ligaen :clap:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 17. nov, 2023 22:10

Alisson er den bedste i verdenen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar