LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
3
9%
66 - Trent Alexander-Arnold ud I 90. min
0
Ingen stemmer
32 - Joel Matip
2
6%
4 - Virgil Van Dijk
11
31%
21 - Kostas Tsimikas
2
6%
3 – Wataru Endo
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud i 94. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud 84. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
10
29%
9 - Darwin Nunez
3
9%
20 - Diogo Jota ud 84. min
3
9%
7 - Luis Diaz ind 84. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 84. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind i 90. min
0
Ingen stemmer
53 - James McConnell ind 94. min
1
3%
 
Afgivne stemmer: 35

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 11. nov, 2023 13:22

Hvornår: Søndag den 12. november kl. 15:00
TV: See og Viaplay - Transmission starter 14:00
Sted: Anfield
Dommer: Paul Tierney VAR: Stuart Attwell
Billede
Hvis der er to, som har en dårlig kemi (Manager/Dommer) så er det Klopp og Tierney. "Vi har ingen problemer med andre dommere - Kun med DIG" Råbte Klopp efter 2-2 kampen på Anfield mod Spurs i december 2021. En kamp, hvor Tierney bedømte Harry Kanes frontale nedslagtning af Andy Robertson til et gult kort :shock:, i en sæson, hvor slutstillingen blev Liverpool nr. 2, ÈT point bag snyderne fra Man City. Kan du ikke huske mordet, så gense det her:
I relation til Poul Tomkins, så er Tierney fra Wigan i Greater Manchester, og Stuart Attwell er fra Leeds i West Yorkshire. Enough said!

Indbyrdes statistik:
Billede

Indbyrdes resultater:
Billede

Sidste opgør, som var på Anfield, var en tæt kamp, som Liverpool vandt snævert på en tidlig scoring af Salah. Men bl.a. Mbeumo fik en fin scoring underkendt for en korrekt, men meget lille offside. Se højdepunkterne her:
Det er da også Bryan Mbeumo som er topscorer for Brentford. Deres topscorer sidste år, Ivan Toney er jo som bekendt ude med langtidskarantæne grundet gambling på fodboldkampe. Her er alle Brentford målscorere i år i alle turneringer:
Billede

Formbarometer:
Billede
Brentford kommer helt klart ind til kampen på søndag, ridende på den bedste formkurve. Senest viste de stor fight og vilje, da de bagud hjemme i pausen 1-2 mod Hammers, alligevel bliver ved, og ender med at vinde 3-2. ...og West Ham er altså et "gritty" hold med stor fysik, som kan være vanskelige at spille mod. Tager vi så Liverpools spil i de to sidste kampe mod Luton og Toulouse med i betragtningen, så burde Brentford faktisk være favoritter. ....hvis altså ikke lige det var fordi kampen spilles på Fort Anfield. LFC har 100% statistik i sæsonens PL, EL og EFL Cup (Carabao) med lutter sejre. Men jeg kan alligevel ikke se bort fra indstillingen i truppen i de sidste to kampe, uden at min afføring begunder at blive tynd, og jeg afleverer grønne grise i tønden ved mine hyppige toiletbesøg op til kampen. "I have a bad feeling about this one" som en ung Obi Wan Kenobi siger til Master Jedi Quigon i den første sætning i "Star Wars The phantom menace".

Brentford FC
Brentford ligger ca. 15 km vest for City, ned til Themsen på den nordlige flodbred. Det er ca. midt imellem London City og Heathrow Airport. Brenfords lokalrivaler er Luton og Queens Park Rangers, og afhængig af hvilken række de 3 "elevatorhold" ligger i - Eller er Brenford ved at blive stabilt PL hold? - så omtales indbyrdes kampe imellem disse 3 klubber som West London Derby. Brentford er oprindeligt et arbejderkvarter, men med bebyggelse ned til Themsen, er de gennemsnitlige huspriser skudt i vejret til små 5 mill. kroner i gennemsnit. Brentford betragtes som et pænt kvarter, og der er ikke store, etniske populationer.

Èn ting er sikkert: I Brentford kender - og elsker - alle Thomas Frank. Han har nu været manager i BFC mere end 5 år, og er i gang med sin 3. sæson i Premier League. Blandt nuværende managers i PL, er det kun Klopp (+ 8 år) og Guardiola (+7 år) som har været managers længere. Kigger man på BFC's placeringer over de sidste 20 år, som spænder over alle 4 divisioner, så forstår man godt kærligheden til Thomas Frank, da hans resultater er enestående i Brentfords historie:
Billede

...og det er også måden, hvorpå Frank og BFC har opnået resultaterne, der gør kærligheden stor. De er ikke kommet på basis af defensiv pindsvinefodbold, men er skabt med moderne, angrebs- og presspil orienteret fodbold, og så udstråler spillerne vilje og intensitet. Med andre ord, så kan det være opskriften på en skrækmodstander for LFC, specielt lige nu, hvor gejst og vilje i LFC truppen ser ud til at være en by i Rusland!

Det er så endnu mere imponerende, at Brentford ligger der hvor de ligger lige nu (9. pladsen) taget i betragtning at holdets helt store stjerne og topscorer Ivan Toney har haft karantæne hele sæsonen. Men andre har taget over, og Brentford er den type hold, hvor det er HOLDET, som er den største stjerne. Kigger man på deres sommerindkøb, så har de ikke været vanvittige som andre PL klubber, men velovervejede. Her er sommerens indkøb:
Billede
Brentford havde et netspend på små £ 50 mill, efter forholdsvis begrænset salg af spillere:
Billede

Som det fremgår er Brenford også yderst aktive mht til lån og udlån af spillere, og kigger man på hvem der ejer BFC, så kommer navnet Matthew Benham frem. Han er en engelsk forretningsmand, som bl.a. er grundlægger og ejer af Smartodds. Et firma, som beskæftiger sig med analyse af og rådgivning omkring statistikker vedr. professionelle fodboldspillere - Altså ren Moneyball, og så er han ejer af Matchbook Betting exchange. En lille krølle på dette er, at Ivan Tony jo fik 8 måneders karantæne, men ejere af PL klubber må åbenbart gerne beskæftige sig med betting. Guardian har således gravet frem, at Benham sågar også spiller i eget navn på kampe, så han sidder "på begge sider af bordet" i betting-markedet, både som udbyder og kunde. Men det må man så godt iflg. PL's regler :shock: Matthew Benham var også tidligere ejer af FC Midtjylland, men har nu solgt sine aktier til Anders Holch Povlsen (Bestseller).

Brentford spiller 4-3-3, og fokuserer på hurtigt at bringe bolden frem fra egne rækker, eller at vinde bolden højt oppe på banen, for hurtigt at komme til afslutninger. Så det kan hurtigt blive en rigtig tju-bang kamp, med masser af action i begge ender.

Liverpool
Det er vist ikke rigtig lykkedes for mig at skjule mine bange anelser op til denne kamp, og samtidig bliver det vanskeligt at forudsige, hvordan Klopp vælge at stille holdet op til udfordringen mod Brentford. Mac Allister har karantæne efter gult kort nr. 5. Curtis Jones og Ryan Gravenberch er begge tvivlsomme grundet små skader, og efter Wataru Endo's og Tsimikas (mangel på) performance mod Toulouse, hvor meget tror Klopp så på dem til denne kamp? På pressemødet op til søndagens kamp - som vel at mærke (iflg. This is Anfield) blev optaget INDEN kampen mod Toulouse, - talte Klopp om muligheden for at anvende Trent Alexander Arnold på midtbanen. Men udfordringen er, at Joe Gomez kun kan bruges som vikar på én plads, og således ikke kan vikariere både for TAA og Tsimikas. ....og Gomez så også rimelig malplaceret ud, da han spillede venstrebacken mod Luton, og vi manglede indlæg fra venstrefløjen med venstrepoten. Så der er masser af problemstillinger, som kan løses på forskellige måde, og udfordringerne viser, hvor hurtigt det kan gå i fodbold. I oplægget til sidste weekends kamp mod Luton skrev jeg følgende:
  • "Det er lang tid siden, at truppen har været så bred og fuld af kvalitet, som den er lige nu. Til alle 3 kæder er der nu 2-3 spillere ekstra, som kan sættes ind, stort set uden at holdet svækkes, og der er kun et par eller 3 pladser, hvor erstatningen er en lille, grænsende til minimal svækkelse."
Ovenstående følelse er fuldstændig væk efter to mildest talt elendige kampe med slatten vilje og indstillng fra spillerne.
....men heldigvis har vi ÈN KÆMPE konstant på holdet: Verdens bedste målmand: Alisson Becker, og spørgsmålet er, om ikke meget af uroen i forsvaret mod Toulouse var en kombination af spillere fra andet geled samt at Kelleher ikke udstråler samme stabilitet og sikkerhed. I midterforsvaret er VVD også sikker, og Konaté er efterhånden etableret som fast sidekick til Kaptajnen. Resten af 4-kæden i forsvaret, afhænger så af, hvordan Klopp vælger at besætte 6'eren på den defensive midtbane. Tidligere i sæsonen har vi spillet med Macca eller Curtis Jones, som begge er ude eller Wataru Endo. Min (foreløbige) konklusion på Endo er, at han ikke dur som 6'er mod hold, som kommer med hurtigt oppres, da hans tanke-til-handling foregår for langsomt, eller endnu ikke er vænnet til PL-tempoet. Så jeg går med, at TAA får 6'er rollen, også baseret på Klopps udtalelser på pressekonferencen. Holder det stik, så bliver Gomez højre back, og VB bliver enten Tsimikas eller unge Luke Chambers. Jeg tror Klopp er godt og grundigt træt af Tsimikas utroligt lave bundniveau, og vælger at gå med Luke Chambers.

Midtbanen får alt TAA som 6'er, og så skal Szoboszlai se om han kan finde melodien igen på 8'eren. Han har set mærkeligt tam og "menneskelig" ud de sidste to kampe, men det har været hele holdet, der har manglet gnist og gejst. Så lad os håbe, at PL's bedste hjemmepublikum kan tænde ham igen. Sidste 8'er plads får Elliot så, da 3 midtbanefolk ude gør valgmulighederne begrænsede.

Fremme i front er Mo Salah stensikker på holdkortet, og Gakpos rædderlige kamp mod Toulouse må give Darwin Nunez chancen fra start. Venstre fløj er jeg i tvivl om. Diaz var ikke mange sure sild værd i torsdags, og Jota var eneste lille lyspunkt, da han fik de sidste 10 minutter + overtid. Jeg tror imidlertid, at Diaz var på den sidste del af en følelsesmæssig rutchebanetur med faderens bortførelse og frigivelse, så jeg tror han vurderes "frisk igen" og får tilliden til at vise det fra starten af.

Så jeg går med følgende opstilling:
Billede

....men hvad siger I?
Der er MASSER at diskutere, i ventetiden inden kampoptakten starter på See i morgen kl. 14:00:
  • Er jeg for hård ved Wataru Endo
  • ...og Tsimikas?
  • Bliver Curtis Jones klar?
  • ...eller Gravenberch?
....og hvad tror du er grunden til, at vi pludselig i to kampe spiller som en sæk kartofler?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 11. nov, 2023 15:35

Cynwal skrev:
lørdag, 11. nov, 2023 13:22

....men hvad siger I?
Der er MASSER at diskutere, i ventetiden inden kampoptakten starter på See i morgen kl. 14:00:
  • Er jeg for hård ved Wataru Endo
  • ...og Tsimikas?
  • Bliver Curtis Jones klar?
  • ...eller Gravenberch?
....og hvad tror du er grunden til, at vi pludselig i to kampe spiller som en sæk kartofler?
Jamen lad os starte fra en ende og fin optakt med nogle interessante problemstillinger.

For hård ved Wataru er svært at sige, man nok er, især ovenpå Toulouse kampen hvor han ikke slap heldigt afsted. Når han spiller ska vi nok være forberedte på, at det er meget forsimplet spil og så være okay med det. Synes slet ikke, han behøver være så involveret i det spilopbyggende eller komme med så langt frem, lad ham blive tilbage, når Trent fx skyder med frem, ligesom Henderson på et tidspunkt havde for vane. Vi fans sidder også og forventer, han er en fantastisk spilopbygger og det er han jo ikke. Groft sagt så skal han spille ukønt og uinteressant, sådan spillede oprydderne engang, i dag er de nærmest ankerpunktet i en fodbolverden der har bildt sig selv og fans ind, at man ikke kan klare sig uden en 6er og som omvendt nærmest er ved at udrydde 10eren.

Fodbold er et evigt udviklende spil. Jeg kunne godt tænke mig, at Klopp var først og forrest i den udvikling som han var engang. Al det der med Trent i inverted roller og hvad ved jeg, det er sgu ikke mig. Du er back og gider du ikke arbejde som en back, så er du bænk. Mit problem ved tanken om Trent på 6eren er, at han har vist tegn på, at han ikke er vant til at spille der. Han er vant til altid at have front og krop vent mod modstanderens bane, på midtbanen vil han skulle modtage bolden med ryggen til modstanderens bane ofte og der er han ofte sløset og arrogant i sit spil, men så igen, det har Mac Allister også været. Der skal det bare gå hurtigere, få den bold eksekveret første gang og er du i tvivl så spark tilbage til Alisson. Du behøver ikke holde på den bold hele tiden, afsted med den.

Tsimikas fortjener al tænkelig hård medfart. Hvor er han irriterende. At man spiller dårligt, det kan ske for alle, men de der børnesygdomme, hvor han ikke skiller sig af med bolden og modstanderen løber ned og scorer, dem har han for mange af - fik jeg sagt, at de skal stoppe med at holde på bolden. Husker en anden kamp, hvor han gjorde det samme og smed sig i tro og håb om et frispark, men han fik det ikke. Så lå han deroppe ved midterlinjen og var til ingen nytte, mens modstanderen havde motorvej til at løbe ned og score. Når man spiller med så høj en bagkæde, så må man ikke tabe bolden som første geled, så er Alisson (eller Kelleher) solgt og det er ikke fair. Vi forlængede med ham i sommers i den tro, at han blot skulle være back up og spille cup kampe. Han er ikke god nok til nuværende rolle på holdet, når Robbo er ude. Gomez på venstreback har heller ikke set godt ud, for det falder ham ikke naturligt at spille derovre. Mod Brentford giver jeg Tsimikas chancen igen, fordi vi er på Anfield, og så satser vi på, at fejlene ophører. Hans offensive kvaliteter og indlæg får vi brug for. Var Gomez lige så stærk i venstreside som i højreside, så spillede han uden tvivl pladsen.

Ingen idé mht. om Jones og Gravenberch bliver klar. Håber det og jeg kan godt leve med Jones på den skide 6er, hvis det absolut skal være. Han er blevet rigtig meget hårdtarbejdende og hidsig i sine indgreb og måden han læser spillet og presser op. Det er fedt at se den udvikling i Jones spil og taktiske forståelse. En individualist er blevet til en holdspiller.

Hvorfor vi har set så sløje ud i 2 kampe (3 kampe, vi var sløje mod Bournemouth) tror jeg mest af alt er noget mentalt. Manglende evne til at sætte sig op mod mindre modstandere og tage dem tilpas seriøst og så ender det med panik ved lukketid, hvis de scorer eller minutterne går og vi stadig ikke selv har scoret. Det har vi set mange gange, at vi undervurderer mindre modstandere og ikke er i stand til at sætte os ordentlig op overfor dem og så mangler vi også en eller to, der viser vejen og viljen. Omvendt mod Luton, havde vi scoret på mulighederne i starten, så havde vi vundet stort. Sådan er fodbold også bare nogle gange. Vi er ikke inde i nogen krise endnu, men uanset formkurve, så vil jeg altid frygte Thomas Franks Brentford, for de er kyniske og har opskriften på at dræbe fodboldkampe, de er gode til at trække tiden, begå professionelle frispark og så er de rigtig stærke i kontraløb og gift mod boldspillende hold. Synes de er fremragende.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 11. nov, 2023 23:18

Denne kamp kan blive en ’bananskræl’ eller det træ vi rejser os ved igen. Kampen er vanskelig fordi Thomas Frank er en dygtig taktikker og han finder svagheden ved os med det samme. Derfor vil jeg helst ikke starte med Kostas på banen. Som Cynwal så fint skriver, er Brentford dygtige til at vinde bolden langt fremme på banen, og Thomas Frank har bemærket Kostas’ ’varmen bolden’ og hans usikkerhed i visse situationer. Brentford spillerne vil lægge yderligere pres på ham. For at skåne ham for det foretrækker jeg Gomez, som er i alle spillets facetter er langt dygtigere end Kostas. Men man kan også gå efter den lidt frække, og vælger Chambers, som Cynwal argumentere for. VDV og Konate i midterforsvaret, og så må valget af back stå mellem Trent, Gomez og Chambers.

Jeg håber Gravenberch eller Jones er klar. De er begge gode til at føre bolden frem samt til at skabe overtalssituationer. Mac Allister træk sidst et gult kort, hvilket jeg tror var med vilje, så han ikke risikerede Man C kampen. Endo’s niveau er ikke højt, men Brentford er en kamp, hvor jeg tænker at han kan have en rolle i at bryde deres opspil, og sikre at de møder modstand, når de vinder bolden højt oppe på banen. Jeg regner med at vi vil være i boldbesiddelse mellem 60-70% af tiden, og hans rolle som oprydder har derfor ’begrænset arbejdstid’. Men måske går det alligevel for stærkt for ham, og Jones – hvis klar – er at foretrække. Den her er lidt svær, og du er lidt hård ved ham, Cynwal.

Oppe foran er Salah selvskreven. Nunez synes jeg er bedst som indskifter, og han svinger også meget i niveau, men han har en fysik som ingen af vores andre offensive kort har. Jota og Gakpo leverer (næsten) altid, selvom Gakpo leverede årets ringeste mod Toulouse. Diaz ved jeg om han er i stand til at spille. Han har været igennem et sand mareridt med kidnapningen af forældrene. Jeg vil gerne udfordre mig selv; Jota, Nunez & Salah danner vores offensive trio.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af texy » søndag, 12. nov, 2023 09:43

Ja tak, Cynwal.

Endelig ramte du "min" startopstilling med Trent på 6eren. Noget jeg har råbt på under hele sommerens transfervindue, og hele denne sæson også.

Jeg forstår godt, hvis folk bliver nervøse ved tanken om Trent på den position, fordi han af og til tager sig nogle "kogere". Men jeg tror personligt, at hvis han får den chance, så griber han den. Og det er mig nærmest ubegribeligt, at han ikke har fået den chance rigtigt endnu. Han er siden Arsenal-kampen sidste år, blevet bedt om at søge ind på positionen i det opbyggende spil, hvilket han er god til. Men samtidig er han blevet bedt om at passe sin back i det defensive spil, hvilket han af uransagelige årsager er blevet virkelig dårlig til. I det lys giver Trent på 6eren så meget mening.

Jeg har den vildeste respekt for, hvad Frank har gjort med Brentford. De er et mandskab alle kan slå sig på. Og det er faktisk imponerende, at de i denne sæson uden deres absolutte stjerneangriber Toney, og efterfølgende også uden en af ligaens bedste backs Henry, stadig er et top 10 hold. Det er et hold, der godt kan gøre ondt på os. Dog vil jeg tro, at Klopp har været så rasende over de to seneste resultater, at vi kommer til at løbe solen sort i et ustyrligt arbejdsraseri. Spillerne skal alligevel hjem på badeferie bagefter.
Kloppite

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 12. nov, 2023 10:03

Håber på start11;

Ali
Trent, -Konate -Van Djik -Tshimikas

Szhobo -Macca - Gakpo/Gravenberch(?)

Salah — Nunez — Diaz(Jota genvalg?)

Der er 2 boblere på (?), da jeg tror Klopp går all in på PL nu efter konkurrenterne svinger i deres kampe nu. OG Europa League er næsten sikret til foråret. 99% sikret. Videre.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 12. nov, 2023 10:10

texy skrev:
søndag, 12. nov, 2023 09:43
Ja tak, Cynwal.

Endelig ramte du "min" startopstilling med Trent på 6eren. Noget jeg har råbt på under hele sommerens transfervindue, og hele denne sæson også.
Nu bliver det så spændende, om Klopp læser med her på Forum ;) .....og om han er enig :?
Jo mere jeg tænker over det, så tror jeg Gomez får VB, Trent får HB og så spiller han Endo på 6'eren. Klopp er nogen gange traditionalist. ....nogen gange grænsende til det stædige. Men vi er alle klogere kl. 14:00, når See starter opvarmningen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af peter42 » søndag, 12. nov, 2023 14:05

Tyndeste bænk længe

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » søndag, 12. nov, 2023 14:12

peter42 skrev:
søndag, 12. nov, 2023 14:05
Tyndeste bænk længe
Ja det er helt vildt. Men desværre siger det lidt om bredden på holdet.

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 12. nov, 2023 14:17

Tynd bænk - tjek

Klopp går efter punktere kampen allerede i 1. Halvleg - Lets see….

Brentford har altid haft det svært på Anfield Road ligesom alle de andre hold.
5/5 på hjemmebane - tjek

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 12. nov, 2023 14:24

Glæder mig til at se Endo fra start sammen med de “bedste”.

Men hold da op en bænk 🙈
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 12. nov, 2023 14:31

Billede
Ja - Tynd bænk, og vi ser nok ikke 5 udskiftninger, som vi plejer.
Har nogen hørt, om Gomez er blevet skadet?

......og så er det da et hak i tuden til Elliot, at han ikke kan komme i start-11 selv i dag,
Gakpo har endnu ikke set god ud, når han spiller midtbane, men det kan jo komme i dag.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 12. nov, 2023 14:46

Med præsentationen af Brentfords fysiske stil, og mange små obstruction frispark, så er mit blodtryk allerede på vej mod et farligt niveau :evil:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 12. nov, 2023 14:52

Ja, der er ikke meget rutine på den bænk der!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 12. nov, 2023 14:55

Cynwal skrev:
søndag, 12. nov, 2023 14:46
Med præsentationen af Brentfords fysiske stil, og mange små obstruction frispark, så er mit blodtryk allerede på vej mod et farligt niveau :evil:
Jaa, det sagde jeg jo :gunfire: Der stod også flere steder sidste sæson, at de var det hold, der trak tiden mest, sammen med Newcastle. Frank har en kynisk og kalkuleret måde at spille på. Det kan sagtens blive en af de kampe, hvor man river sig i håret, men lad for guds skyld de frispark være netop små obstructions, så vi ikke får flere skader. Det kan vi ikke tåle.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Brentford FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 12. nov, 2023 15:04

Cynwal skrev:
søndag, 12. nov, 2023 14:31
......og så er det da et hak i tuden til Elliot, at han ikke kan komme i start-11 selv i dag,
Brentford spiller meget fysisk og satser benhårdt på dødbolde, så synes ikke det er en kamp der passer til Elliot, generelt er det imø også hans problem, han har mange mangler.
YNWA

Besvar