Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
11
33%
32 - Joel Matip
5
15%
4 - Virgil Van Dijk
11
33%
21 - Kostas Tsimikas
2
6%
10 – Mac Allister ud 85. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud 73. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ud 54. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ud 85. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud 54. min.
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberchind 54. min
4
12%
7 - Luis Diaz ind 54. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind 73. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 85. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind 85. Min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 33

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » lørdag, 25. nov, 2023 15:07

ARNOOOOOLD!

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 25. nov, 2023 15:08

richs skrev:
lørdag, 25. nov, 2023 15:04
VanDjik4 skrev:
lørdag, 25. nov, 2023 14:58
Kom nu Liverpool! Lidt mere energi på det angreb og sats de sidste 20 min…. !! Man City er langt fra meget bedre end os. Næppe! De lever desværre på et resultat 1-0, her i 2. halvleg.
Syntes nu de er bedre og ikke mindst smartere end os.
Trent 1-1…!!!! Scouser ❤️

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » lørdag, 25. nov, 2023 15:10

Fuldt fortjent faktisk. Vi er rent faktisk kommet på banen og fik sendt en afslutning afsted.

Heldige med underkendelse af deres mål og Alisson med en stor redning, men vi har været med i kampen i anden halvleg.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » lørdag, 25. nov, 2023 15:27

😮💨

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 25. nov, 2023 15:29

Der kan stemmes.
Jeg har foreløbig smidt een af mine stemmer på Trent.
Om jeg vil bruge flere, vil jeg lige tænke over/analyserer på
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. nov, 2023 15:34

Godkendt
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » lørdag, 25. nov, 2023 15:38

Som udehold havde vi vel lidt fordel af, at den her kamp blev spillet 12.30 efter landskampspause. Men den neutrale seer må undre sig over de genier, der har lavet programmet.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 25. nov, 2023 17:08

Den her kunne vi godt have vundet!1
De får en heldig kasse, fordi Alisson glider i et udspark, hvilket gør, at den situation, hvor vi skulle have fanget 3 mod 3 blev til en overtalssituation til MCFC. Ellers har vi ligeså mange chancer, og der er jo klart frispark på Alisson, da City tror de har scoret. Den fløjtes med det samme, og ingen VAR, så det kan ikke være mere tydeligt. Jeg vil dog ærgre mig over, at der var et par situationer, hvor vi kommer i godt angreb, men spilleren med bolden "fryser" eller tøver, og i stedet for at forsøge en afslutning, spilles der videre ud i ingenting.

Vi kunne godt have vundet, så er lidt ærgerlig, men samtidig også tilfreds med, at vi fik et point og holdt afstanden til MCFC.

Taktisk synes jeg det var en fejl at starte med Curtis Jones. Han mistede mange bolde, og løb flere gange i blindgyder. Da Gravenberch kom ind, var der langt mere drev i ham, og han vendte som regel en mand af, og tog efterfølgende hurtigt 10-20-30 meter. Matip spillede en god kamp, og her kan jeg ikke brokke mig over, at Klopp valgte ham isf Konaté. Men Curtis Jones fra start var i mine øjne en fejl.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7304
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. nov, 2023 17:56

Guardiola er bare en kæmpemæssig klaphat. Er glad for, at Darwin ikke finder sig i hans pis. Havde næsten været en karantæne værd at nikke Pep en skalle, men også kun næsten.

Som andre skriver, så kunne vi godt have vundet. Etihad er et underligt sjælløst stadion uden atmosfære og nerve. Udefra set lyder Etihad nærmest som at spille på neutral grund under Covid-lockdown. Man hørte stort set kun Liverpool fans som altid er en fornøjelse.

Dejligt at tage point fra snyderne. 115 charges FC har intet på os.

Vores bedste i dag var Trent og Virg aka vicekaptajn og kaptajn. Fornøjelse gutter.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 25. nov, 2023 18:03, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7304
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. nov, 2023 18:00

AJJ skrev:
lørdag, 25. nov, 2023 15:38
Som udehold havde vi vel lidt fordel af, at den her kamp blev spillet 12.30 efter landskampspause. Men den neutrale seer må undre sig over de genier, der har lavet programmet.
Que?

De lægger kampen tidligt, fordi det er primtime aftentid i Asien og Liverpool er kæmepstore i Asien. Vi har haft den snak før.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3082
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 25. nov, 2023 18:17

Hvad skete der i situationen med Nunez og klaphatten ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7304
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 25. nov, 2023 18:26

Håber at Nunez spurgte klaphatten, hvilken shampoo til håret han bruger eller viste ham 1-1-5 tegn.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » lørdag, 25. nov, 2023 18:49

Fint resultat, på en bane vi har haft det meget svært på.

Vi så dog også der stadig mangler en rigtig 6’er.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » lørdag, 25. nov, 2023 19:45

Mærkelig tam kamp. Tempoet var vildt lavt. Jeg er med på 12.30, lange rejser og alt det der, men der var nærmest ingen energi. På begge sider.

Det positive er for mig Van Dijk og Matip. Udover, at de gør det virkelig godt defensivt, så bryder de også selv af og til kæderne, hvilket skaber så mange nye muligheder, når det sker. Det var Van Dijk vildt god til, da han kom til Liverpool. Men siden skaden og indtil denne sæson, har han nærmest overhovedet ikke gjort det. For mig at se, er Van Dijk tilbage på toppen af listen over de bedste CBs. Og det er vigtigt.

Endnu engang synes jeg, at det så helt forkert ud med Macca på 6eren. Han var ikke skandaløs på nogen måde. Men han var bare heller ikke særligt god. Derudover blev Trent, m.fl. i perioder kørt rundt af Doku. Hvem kunne dog have forudset det? Udover alle Liverpool fans.

Når Macca nu ikke er videre fantastisk som 6er, og man åbenbart ikke har tiltro nok til at spille Endo der, hvorfor hede hule hel... kan vi så ikke snart give Trent en chance derinde? Trent gjorde det ikke dårligt på backen i dag imod en vildt dygtig modstander. Men det var igen i spillet med bolden, at han shinede. Lad nu Gomez mose alle Doku'erne, så vi kan få vores egen scouse Pirlo. Vi spilder Englands potentielt bedste midtbanespiller.

Resultatet var i øvrigt femragende. Der er jo ingen andre, der tager point på Etihad. Så vi skal måske nok passe på med at gøre præstationerne dårligere, end de var. Og målet var faktisk fantastisk. Det er en ret svær førsteberøring Trent får lavet helt perfekt. Og det er endnu bedre at nå at afslutte så hurtigt. Det kunne resten af vores offensive spillere have lært noget af. For der var masser af situationer, hvor det havde været oplagt at afslutte.
Kloppite

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Manchester City FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 26. nov, 2023 09:46

MoM Trent Alexander Arnold! Hans jubelscene er helt fantastisk på et stille Etihad. Kæft han blomstrede, selvom han havde den sværeste opgave i kampen mod Doku (Kæmpe talent på 21, fast landshold for Belgien; Minder mig om en Kun Aguerro som kørte rundt med PrL holdene før i tiden)

Besvar