Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
4
13%
66 - Trent Alexander-Arnold
1
3%
5 - Ibrahima Konaté
2
7%
4 - Virgil Van Dijk
12
40%
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
6
20%
10 – Mac Allister ud 57. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
3
10%
11 - Mohamed Salah ud 67. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud 86. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 67. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ind 57. min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind 67. min
2
7%
19 - Harvey Elliott ind 67. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 86. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 30

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » torsdag, 07. dec, 2023 07:55

Jo flere gange jeg ser Nunez tackling i træk, desto tættere kommer jeg på et gult kort nummer 2 i kampen. Utroligt satset, og burde have været undgået. Men det gik, og vi fik lukket kampen…

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1686
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mysjkin » torsdag, 07. dec, 2023 09:18

I de seneste par år har vi haft det vanskeligt på udebane mod oprykkere. Typisk formår de at gøre kampene meget fysiske - og de får også lov til det af dommeren. Sådan begyndte det også i går, og da dommeren undlod at give gult til Vinicius efter han kom en halv time for sent ind i en tackling med Mac Allister, der var tæt på at sætte sidstnævnte ud af spillet, troede jeg at det ville blive helt forfærdeligt.
Men efter de indledende 20 min fik vi bedre kontrol over begivenhederne, hvilket varede kampen ud. Det blev en scrappy kamp, men jeg synes ikke den var så forfærdelig som nogen giver udtryk for. Vi udviste større vilje og autoritet end vi har gjort længe, hvilket også var nødvendigt mod en ringe modstander, som kun har fysikken at spille på. Det er ikke kun en synsning; for første gang i 7 PL-kampe vandt vi flere nærkampe (ground duels) end vi tabte - 51%-49%. Mod Luton vandt vi blot 32%, mod Man C 34% og mod Brentford 38%.

Det med intensiteten er blevet lidt en kæphest for mig. Jeg er helt med på, at det er umuligt at spille heavymetal fodbold i mere end en håndfuld udvalgte kampe over en sæson - mere end det holder spillerne ikke til. Men hvis vi går for langt ned i gear så ender vi med for mange kampe som den mod Luton. Det er ikke godt nok til at blive mestre. Vi bør som minimum nogenlunde kunne matche modstanderen i den henseende - præcis som vi gjorde i går.

Jeg synes egentlig ikke vores spil har nået de store højder på noget tidspunkt i efteråret, hvilket måske til dels skyldes at der er konstant rotation - i modsætning til fx Arsenal, der stort set stiller med de samme 11 hver gang (og forhåbentlig også kommer til at betale for det). Alligevel ligger vi nummer to og er i den grad stadig i spil til et mesterskab. Det vidner trods alt om en vist klasse.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Fowler89
Indlæg: 1289
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 07. dec, 2023 10:36

Jeg tror aldrig jeg har set så stor vilje hos Trent som jeg så i dag. Hold kæft han kæmpede!

Det kommer som en overraskelse, at jeg er den eneste som har stemt på ham som MOTM.

I øvrigt god røv.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. dec, 2023 10:49

Fowler89 skrev:
torsdag, 07. dec, 2023 10:36
I øvrigt god røv.
...og god weekend.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » torsdag, 07. dec, 2023 11:17

Kelleher fik sit clean sheet, selvom det var tæt på i 1. H… med kæmpe brøler fra Gomez, som har fået den nye Milner rolle i klubben.

MoM Virgil Van Djik, klasse indsats , og vanvittig lederevner den mand har! Min klart ynglings spiller efter Henderson er ude af klubben til moneymakers i Saudi Arabien 7.0 mio kr i ugen for Hendo. :music: :hello1: Dobbelt så meget som Mo. Salah mener jeg det er. :dontknow:

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » torsdag, 07. dec, 2023 13:36

Mysjkin skrev:
torsdag, 07. dec, 2023 09:18
I de seneste par år har vi haft det vanskeligt på udebane mod oprykkere. Typisk formår de at gøre kampene meget fysiske - og de får også lov til det af dommeren. Sådan begyndte det også i går, og da dommeren undlod at give gult til Vinicius efter han kom en halv time for sent ind i en tackling med Mac Allister, der var tæt på at sætte sidstnævnte ud af spillet, troede jeg at det ville blive helt forfærdeligt.
Men efter de indledende 20 min fik vi bedre kontrol over begivenhederne, hvilket varede kampen ud. Det blev en scrappy kamp, men jeg synes ikke den var så forfærdelig som nogen giver udtryk for. Vi udviste større vilje og autoritet end vi har gjort længe, hvilket også var nødvendigt mod en ringe modstander, som kun har fysikken at spille på. Det er ikke kun en synsning; for første gang i 7 PL-kampe vandt vi flere nærkampe (ground duels) end vi tabte - 51%-49%. Mod Luton vandt vi blot 32%, mod Man C 34% og mod Brentford 38%.

Det med intensiteten er blevet lidt en kæphest for mig. Jeg er helt med på, at det er umuligt at spille heavymetal fodbold i mere end en håndfuld udvalgte kampe over en sæson - mere end det holder spillerne ikke til. Men hvis vi går for langt ned i gear så ender vi med for mange kampe som den mod Luton. Det er ikke godt nok til at blive mestre. Vi bør som minimum nogenlunde kunne matche modstanderen i den henseende - præcis som vi gjorde i går.

Jeg synes egentlig ikke vores spil har nået de store højder på noget tidspunkt i efteråret, hvilket måske til dels skyldes at der er konstant rotation - i modsætning til fx Arsenal, der stort set stiller med de samme 11 hver gang (og forhåbentlig også kommer til at betale for det). Alligevel ligger vi nummer to og er i den grad stadig i spil til et mesterskab. Det vidner trods alt om en vist klasse.
Jeg tror vi skal balancere intensitet, og vælge hvornår heavy metal er nødvendigt.

Men problemet er vi dels mangler spillere med kreative egenskaber. Vi er super når intensiteten er høj fordi vi ligesom skaber kaos med den intensitet. Men engang imellem havde det været ønskværdigt vi bare havde flere kreative hjerner på holdet, som kunne udspille modstanderen, uden at skulle løbe 110%. Den anden del er vi mangler en kynisk angriber, der ikke behøver 3-5 chancer for at score en enkelt.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 07. dec, 2023 13:50

Fowler89 skrev:
torsdag, 07. dec, 2023 10:36
Jeg tror aldrig jeg har set så stor vilje hos Trent som jeg så i dag. Hold kæft han kæmpede!

Det kommer som en overraskelse, at jeg er den eneste som har stemt på ham som MOTM.

I øvrigt god røv.
Synes også han forsøger at kæmpe mere, men det er stadig lidt on/off med ham synes jeg, der var også igår et par gang hvor han bliver driblet let forbi med en "husmands finte" - men det så bedre ud igår.

Selvom han laver et par super kasse mod Fulham, så ser han faktisk skidt ud ved alle 3 af deres mål.
Det først løber Wilson lige hen foran ham og prikker den ind.
Ved 2-2 målet har han ikke direkte indflydelse på målet, men han står bogstaveligt talt og klør sig i røven da de slår hjørnet, var bolden slået langt så havde deres nummer 3 stået helt fri bagved Van Dijk.
Ved 3-2 målet snorksover han og kigger fodbold midt i feltet efter et dovent tilbageløb.

I mine øjne mangler han ganske enkelt koncentration og kommer til tider nemt til at fremstå med et lidt dovent udtryk, det ville også glæde ham at tage flere sprints i tilbageløb.

Han er jo ofte genial i den anden ende af banen, men der er bare lidt ting han skal arbejder mere med.

Tror de hjalp ham igår at Endo var med, Endo er ikke verdens bedst spiller men han løber og kæmper utrætteligt hele kampen.
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1289
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 07. dec, 2023 15:22

Redtothebone skrev:
torsdag, 07. dec, 2023 13:50
Fowler89 skrev:
torsdag, 07. dec, 2023 10:36
Jeg tror aldrig jeg har set så stor vilje hos Trent som jeg så i dag. Hold kæft han kæmpede!

Det kommer som en overraskelse, at jeg er den eneste som har stemt på ham som MOTM.

I øvrigt god røv.
Synes også han forsøger at kæmpe mere, men det er stadig lidt on/off med ham synes jeg, der var også igår et par gang hvor han bliver driblet let forbi med en "husmands finte" - men det så bedre ud igår.

Selvom han laver et par super kasse mod Fulham, så ser han faktisk skidt ud ved alle 3 af deres mål.
Det først løber Wilson lige hen foran ham og prikker den ind.
Ved 2-2 målet har han ikke direkte indflydelse på målet, men han står bogstaveligt talt og klør sig i røven da de slår hjørnet, var bolden slået langt så havde deres nummer 3 stået helt fri bagved Van Dijk.
Ved 3-2 målet snorksover han og kigger fodbold midt i feltet efter et dovent tilbageløb.

I mine øjne mangler han ganske enkelt koncentration og kommer til tider nemt til at fremstå med et lidt dovent udtryk, det ville også glæde ham at tage flere sprints i tilbageløb.

Han er jo ofte genial i den anden ende af banen, men der er bare lidt ting han skal arbejder mere med.

Tror de hjalp ham igår at Endo var med, Endo er ikke verdens bedst spiller men han løber og kæmper utrætteligt hele kampen.
Jeg er sådan set enig i det du siger.

Han spiller 2 positioner på banen, han er både RB og DM. Når han forsvarer ryger han over til højrebacken, når vi angriber er han tit i midten. Det gør, at vi er enormt svækket på kontraangreb, og du har fuldstændig ret i, at han mangler koncentration. Det samme kan man sige om Joe Gomez.

Det kunne være godt for TAA's udvikling, at man købte en konkurrent til højrebacken, det ville være med til at udvikle ham. På hans gode dage er han verdens bedste højreback i mine øjne, men der har været langt mellem snapsne på det sidste. I går viste han klasse, han tænkte hele tiden offensivt, arbejdede hårdt og lavede nogle kanon nøgleafleveringer, som sagtens kunne have endt med mål.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » torsdag, 07. dec, 2023 17:00

Fowler89 skrev:
torsdag, 07. dec, 2023 10:36
Jeg tror aldrig jeg har set så stor vilje hos Trent som jeg så i dag. Hold kæft han kæmpede!

Det kommer som en overraskelse, at jeg er den eneste som har stemt på ham som MOTM.

I øvrigt god røv.
Jeg er ikke uenig. Trent vil rigtig meget og arbejder også derefter.

Men mon ikke stemmerne mangler, fordi det er altså ekstremt tydeligt, at han allerhelst vil rigtig meget fremad. Vores højre forsvarsside blev for Gud ved hvilken gang udstillet som vores svaghedspunkt. I dag lidt kombineret med den anden side, fordi Gomez som altid, når han placeres i den side, lavede fejl på fejl - især indledningsvis.

Det er efterhånden kun Klopp, der ikke kan se, at vi bliver bedre, hvis vi accepterer, at Trent rent faktisk er en dårlig forsvarsspiller. Det kommer ikke til at såre hverken Trent eller holdet. For der er andre ting, han potentielt er blandt verdens bedste til. Og han kan sikkert få masser af spilletid som både 6er, 8er, kant og 10er, hvis man bare gider at indse, at han har udviklet sig fra den spiller, han var engang.

Nogle gyser lidt ved tanken, når 6eren nævnes, og tænker mere som TG12.
TG12 skrev:
onsdag, 06. dec, 2023 15:11
Jeg er varm fortaler for Trent på midtbanen. Men jeg ser ham ikke som en 6'er.

Det baserer jeg på, at de bedste 6'ere for mig er typer som; Fabinho, Mascherano, og Makalele.

Hvad de tre har tilfælles, er de var eminente i deres timing af tackling, placerings evne, og til at læse spillet defensivt.
Det er fremragende 6ere, der nævnes der. Man kunne smide Rodri, Busquets og andre på samme liste. Men når jeg tænker Trent på 6eren, så tænker jeg playmakeren. Pirlo, Alonso og Thiago typerne.

Og uanset hvad, har jeg svært ved at se, at det ikke skulle blive et step op i forhold til både Endo og Macca. Og Gomez på HB vil i hvert fald blive et skridt op fra Trent.

Jeg havde i øvrigt klart Van Dijk som MoM. Synes, at han har gang i en af sine bedste sæsoner hos os. Jeg er dybt dybt dybt imponeret.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » torsdag, 07. dec, 2023 20:58

texy skrev:
torsdag, 07. dec, 2023 17:00

Det er fremragende 6ere, der nævnes der. Man kunne smide Rodri, Busquets og andre på samme liste. Men når jeg tænker Trent på 6eren, så tænker jeg playmakeren. Pirlo, Alonso og Thiago typerne.

Og uanset hvad, har jeg svært ved at se, at det ikke skulle blive et step op i forhold til både Endo og Macca. Og Gomez på HB vil i hvert fald blive et skridt op fra Trent.

Jeg havde i øvrigt klart Van Dijk som MoM. Synes, at han har gang i en af sine bedste sæsoner hos os. Jeg er dybt dybt dybt imponeret.
En sådan rolle, kunne jeg sådan set godt se Trent i. Men i større eller mindre grad mener jeg ingen af de tre du nævner passer på et hold som vil spille “heavy-metal” (Klopp) bold. De ville stor-trives i Benetiz, Mourinho, eller Ancelotti bold.

De hold, som de tre spillede den dybt liggende 6’er på var ikke high-intensity, eller høje forsvarslinjer, højt pres og kontra fokuserede.

Den type 6’er kræver vi ændre taktikken betragteligt og det tror jeg ikke Klopp vil. Men det er et spændende bud.

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » torsdag, 07. dec, 2023 23:00

Enhver der har spillet football manager ved, at positionen er en ting, men rollen er en helt anden og ofte den langt mere vigtige. Og ofte handler fodbold om at finde typer af spillere som komplimentere hinanden godt.

Der er selvfølgelig en gigantisk forskel på en destroyer/bolderobrer som Mascherano og en spiller som Pirlo. Derudover har du så spillere som Makelele, som måske primært var en bolderobrer, men som altså var guld værd som en en spiller der med moderne data termer "recycler possession", altså fastholder bolden ja, men i den grad også kontrol med kampen og tempoet. Man kunne også må gå helt over til Busquets, der selvfølgelig primært vil blive husket for en fantastisk pasningsspiller og en lige så stor skuespiller. Man glemmer bare lidt, at han i en periode over flere sæsoner, i gennemsnit havde 2 eller 3 interceptions flere pr. kamp end den nærmeste CDM i europæisk topfodbold. Han var bestemt ikke ueffen defensivt, selvom han da ganske rigtig ikke tordnede tacklinger igennem som man ser i de lavere, engelske rækker. Xabi Alonso var også LANGT bedre defensivt en folk giver ham kredit for. Vi var enormt sikre defensivt med Alonso og Mascherano.

For mig er der ingen tvivl om, at en spiller som Thiago kan spille defensiv midtbane. Det har han naturligvis også gjort før, men det betyder altså ikke at han udfylder samme rolle som Fabinho, Rodri eller hvad de ellers hedder. Hvilket bringer Pirlo op som det perfekt eksempel. For han var ganske rigtigt en fremragende CDM, hvilket jo bedst blev understreget i hans prime for AC Milan i Ancelotti's juletræsformation. Han gjorde det endda uden at kunne forsvare. Man har det bare lidt med at glemme, at han stort set altid var flankeret af Gattuso og Ambrosini. I bedste fald energiske boks til boks spillere, i værste fald spillere som primært skal erobre bolde og kæmpe en krig uden så meget fodbold. I visse kampe, hev de vist Seedorf ned som 8'er for at få mere fodbold i holdet, men Gattuso og Ambrosini kom tilbage i de store kampe. Også skal man også huske på at de ganske rigtig havde enormt offensive Cafu, men også spillede med Maldini som VB, så Nesta og Jaap Stam kunne spille de to CB positioner.

For min skyld kunne vi godt smide både Thiago og selvfølgelig Trent op på midtbanen, selvom ingen af dem kan forsvare. Vi har jo faktisk allerede lidt benyttet den model med Alexis Mac Allister. Og jeg synes problemerne er meget tydelige. Vi er alt for lette at skabe chancer imod. Hvilket vel ikke er så underligt, når man tænker på hvem af Mac Allister, Szobozlai, Gravenberch, Jones og til dels Elliott der skal udfylde rollen som Gennaro Gatuso? Det er vel netop primært der Endo, har sin værdi. Nemlig at hans rolle på banen, frigiver de rigtige spillere til at udnytte deres bedste egenskaber og at han koncentrere sig som at sikre os defensivt. Vi kæmper stadig med at bruge Mac Allister som 8'er, hvor han ofte falder ud af kampen, men for mig er det afgørende at vi får en defensiv stabilisator med mere kvalitet end Endo ind på midtbanen, hvad enten det så er en agressiv bolderobrer eller et mere defensivt anker. Jeg ville foretrække det sidste, specielt fordi en CDM vil skulle kunne dække både sin egen position, men også kunne hjælpe Trent mod at blive alt for isoleret.

Efter min mening løser vi som udgangspunkt ikke vores midtbaneproblem ved at smide Trent derpop. Det er hans defensive mangler simpelthen for store til, og jeg tror ikke at kravene på magisk vis bliver mindre som CDM eller endda som 8'er. Kan han udvikle de evner som midtbanespiller? Måske. Han har ikke rigtig kunne som HB. Skal vi så bare ignorere hele øvelsen? Nej, det synes jeg selvfølgelig heller ikke. For jeg synes også, selvom han har spillet nogle OK kampe på det seneste, at det er tydeligt at vi ganske enkelt ikke kan leve med Trents defensive mangler på højre dør længere.

Jeg har længe ikke rigtig gidet at diskutere Trent som midtbane, fordi Klopp med al tydelighed ikke var interesseret. Jovist, den her inverted wingback var da et tegn, men som udgangspunkt var der ikke meget der tydede på at han permanent skulle spille på midten. Det synes jeg vi ser tegn på nu. Hvilket specielt er interesant med skaderne til både Robbo og Konate, hvor vi vel netop ikke burde "skade" vores bredde i forsvarskæden.

Nu skrev jeg at vi mangler det defensive anker på midten. Jeg tror min løsning ville være, at flytte den "mangel" til forsvaret. Altså acceptere, at vi spiller med 3 eller 4 forsvarsspillere, som primært skal være statister på bolden. Selvfølgelig så meget som en dygtig boldspiller som f.eks. VVD kan være statist. Men ganske enkelt i stedet for at have 2 CBs og en CDM, samt måske en back til at forsvare, så have 2 CBs og en back, samt måske den anden back til at forsvare. Altså, lade summen af spillere hvis primære opgave er et forsvare, forblive på 3 eller 4, men lade dem alle rent faktisk være forsvarsspillere. En meget lidt moderne fortolkning, med den popularitet den offensive back har set gennem de sidste 10-15 år.

Jeg ville flytte Trent op på midten, enten ved siden af Mac Allister i en 4231 med Szobo som 10'er, eller i vores 433 på linje med Macca og Szobo, hvor Trent og Alexis så må slås om hvem der er 6'er og hvem der er 8'er. Jeg ville foretrække Trent som 8'er, da han ganske enkelt er mere målfarlig.

På den baggrund ville jeg så efterlade en bagkæde der reelt var VB-CB-CB-"CB" eller endda "CB"-CB-CB-"CB". Eller sagt på en anden måde Robbo-VVD-Konate-Gomez eller Gomez-VVD-Matip/Quansah-Konate, også bede Gomez eller Gomez/Konate om primært at forsvare. Altså lade vores backs spillere mere som yderstoppere i et tremandsforsvar, selvom vi spiller med 4. Det ville kræve en ret betydelig investering i vores "HB", da jeg ikke stoler på Gomez i længden, specielt med hans skader. Og fordi vi ikke har nogen bredde på positionen. Man kunne endda overveje og ofre Robertson, på samme måde som Pep ofrede Joao Cancelo. For min skyld behøver vi ikke kopiere al Guardiolas CB der træder op/Libero og backs der bliver CBs i possesion. Bare ganske enkelt finde 4 forsvarspillere som primært har samme roller som 4-backkæden i Sean Dyche's gamle Burnley hold, forsvar for satan.

Men jeg er måske bare super farvet af, at jeg ikke har tiltro til Trents defensive evner på HB og mit passionerede had til vores inverted wingback 3-2-2-3 formation som Lijnders synes er en genial ide.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » torsdag, 07. dec, 2023 23:40

Jeg køber overhovedet ikke præmissen om, at Trent ikke vil kunne forsvare på midtbanen. Han har problemer med det på HB af et par årsager. For det første bliver han bedt om, at være hyper-offensiv og er derfor ofte out-of-position. Og for det andet står vi med en høj bagkæde, hvorfor modstanderne kan udnytte deres hurtighed til at komme forbi ham.

Når vores bagkæde står højt, betyder det også, at der ikke er meget rum at løbe i imellem vores midtbanekæde og bagkæde. Så Trent vil få langt bedre forudsætninger for sit forsvarsspil fra 6er positionen. Og han er fantastisk til at læse spillet og opsnappe pasninger. Derudover må vi ikke glemme, at på vores hold arbejder alle stenhårdt. Så vores 6er skal ikke nødvendigvis være en defensiv nødbremse i stil med Macherano. Det hårde pres lægges af de forreste 5, mens 6eren og forsvaret skal læse de satsede afleveringer, som modstanderne prøver at komme ud af vores pres med.

Men som det nævnes af nogle, så bliver diskussionen lidt ligegyldig, fordi Klopp bliver ved med at mene, at Trent godt kan være vores defensive back, mens han er vores offensive 6er. Det er vel i realiteten hans rolle lige nu. Og så er det ikke mærkeligt, hvis den ene del af rollen ikke leveres overbevisende.
Kloppite

Fowler89
Indlæg: 1289
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Sheffield United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » fredag, 08. dec, 2023 13:34

Gode pointer sjampen.

Og ja, i FM termer ville TAA være en "deep lying playmaker" i DM rollen, ligesom Pirlo også var.

Vi har nok mere brug for en tackle stærk "ball winning midfielder" som Casemiro.

Men jeg står ved mine ord om, TAA har brug for noget konkurrence på HB positionen. Se hvor ringe Maguire var inden han blev bænket, nu har han lige vundet månedens spiller præmie for November.

Besvar