Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
17
44%
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ud 57. min
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
5
13%
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i pausen
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud 74. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud 57. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
6
15%
9 - Darwin Nunez
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 74. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i pausen
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo Ind 57. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté Ind 57. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ind 74. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 74. min
11
28%
 
Afgivne stemmer: 39

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2023 15:35

3 point og videre.
Alisson suverænt MoM
...og så en stemme også på Elliot fra mig

DER KAN STEMMES!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2023 15:37

Vi ligger nummer ÉT
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 09. dec, 2023 15:40

Vi har sku været middelmådigt spillede i de fleste kampe i denne sæson. Men vi har en Salah som redder os i den ene ende og vi har en Alisson som redder os i den anden. Både super fedt og noget skræmmende.

Dejligt med endnu en sejr.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af STMO » lørdag, 09. dec, 2023 15:46

Oomph242 skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 15:40
Vi har sku været middelmådigt spillede i de fleste kampe i denne sæson. Men vi har en Salah som redder os i den ene ende og vi har en Alisson som redder os i den anden. Både super fedt og noget skræmmende.

Dejligt med endnu en sejr.
Enig. De to pumper points ind på kontoen. Det er en stor lettelse at komme igennem med sejr i dag.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 09. dec, 2023 15:47

3 point på en dag, hvor intet fungerede. Vi spillede under pari. Hodgson stoppede vores kanter, og jeg forstår ikke at vi ikke startede inde med Elliott, han er super i den slags kampe.

Der er to klare kandidater til MOM; Alisson og Elliott. Begge leverede kampafgørende momenter.

@Redtothebone:

Nunez har slet ikke leveret i den røde trøje. Langt fra. Han har været her i halvanden sæson, og han står bogført med 4 mål i i 16 PL kampe. Det er ikke godt nok til et tophold. Han leverer en fin arbejdsindsats, men den skal man ikke betale £85 M. for. Slet ikke! Jeg synes ikke han er god nok til at tophold i PL. Måske han kan blive det, men nu er han ikke.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 09. dec, 2023 15:52

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 15:47
3 point på en dag, hvor intet fungerede. Vi spillede under pari. Hodgson stoppede vores kanter, og jeg forstår ikke at vi ikke startede inde med Elliott, han er super i den slags kampe.

Der er to klare kandidater til MOM; Alisson og Elliott. Begge leverede kampafgørende momenter.

@Redtothebone:

Nunez har slet ikke leveret i den røde trøje. Langt fra. Han har været her i halvanden sæson, og han står bogført med 4 mål i i 16 PL kampe. Det er ikke godt nok til et tophold. Han leverer en fin arbejdsindsats, men den skal man ikke betale £85 M. for. Slet ikke! Jeg synes ikke han er god nok til at tophold i PL. Måske han kan blive det, men nu er han ikke.
“Der er to klare kandidater til MOM; Alisson og Elliott. Begge leverede kampafgørende momenter”.

Og det gjorde Salah ikke😀

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 09. dec, 2023 15:57

De leverede flere. Alisson med flere kæmpe redninger. Elliott trækker rødt, og scorer et mål. Salah var også god, men der skal mere til for at falde ned af stolen, fordi det er Salah
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. dec, 2023 16:10

Helt dybt godnat det straffe de får foræret. Ingen som helst kontrol over bolden og en situation der aldrig vil føre til noget som helst overhovedet. Den første der bliver trukket tilbage i 1. halvleg er der ikke straffe. Jeg kan ikke se Virgil rammer. Frisparket på Endo er klokkeklart.
Jeg klarer snart ikke flere af de her comebacks og det kan selvfølgelig heller ikke blive ved med at gå. En stille 4-0 sejr vil være fint næste weekend...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. dec, 2023 16:13

Det er iøvrigt også et yderst tyndt rødt kort CP får
"We're not racist, we only hate the mancs"

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 09. dec, 2023 16:34

Emmy skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 16:13
Det er iøvrigt også et yderst tyndt rødt kort CP får
Det er en klokkeklar advarsel, nr 2 gule. Dommeren gjorde det fint i alle situationer.
C Palace mission mislykkedes heldigvis, med at kvæle kampen med en 0-0 efter FT.
3 points videre mod Man U på Anfield Road. (Pt bagud på egen bane mod bundproppen Bournemouth :lol: ) God lørdag, hvis Aston Villa punktere Arsenal, som crusher pt i CL og PL…

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11285
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2023 19:54

"Uglen" aka Hodgson tuder over 2 x gult til Ayew:
https://www.youtube.com/watch?v=-LTDa2s ... =TNTSports
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » lørdag, 09. dec, 2023 22:50

Nå, så ligger vi sørme nr. 1.

Vi skal bare lige huske, at vi mangler intensitet, en 6'er, vores forsvar er ringe, for slet ikke at tale om Nunez, vi spiller generelt dårligt.

Godnat.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » søndag, 10. dec, 2023 02:42

Ingen tvivl om, at jeg betragter Szobo som et kongekøb. Men han skal også have pauser, Og både Trent og Elliott har vist spil, der kunne berette dem til også at få en chance fra start på den position af og til.

Hvor er jeg bare glad på Elliotts vegne. Jeg er helt med på, at det er som om, at han mangler et eller andet, hvis han vil være fast starter på så godt et hold. Måske handler det om, at han skal lære at kunne bruge begge fødder. Men for dælen, hvor har han været en suveræn indhopper for os i denne sæson. Altid vanvittigt hårdtarbejdende. Altid med idéer offensivt. Og i dag kampafgørende. Han er stadig kun 20 år. Er så glad for, at han fik den succesoplevelse i dag.

Men Alisson kan man ikke tage MoM fra. Verdens bedste. Længere er den ikke.
Kloppite

Junte
Indlæg: 156
Tilmeldt: mandag, 22. jul, 2019 01:00

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Junte » søndag, 10. dec, 2023 07:00

Det er helt fantastisk at kampe som disse vindes.
Det vidner trods alt om en mentalitet, som mesterskabs hold kan være lavet af.

Og hvor er Ali bare hjarn’ dø’ go altså.
At han ikke er Brasiliens førstemålmand, er jo uforståeligt.

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » søndag, 10. dec, 2023 08:49

Dejligt med en sejr i sidste ende.
Hvorfor skal vi altid bringe os selv i problemer før vi vågner?
Inden CP´s mål, var det by far én af de mest røvsyge ligegyldige fodboldkampe i denne sæson med 2 hold, som lignede at 0-0 var fint. Fuldstændig uden intensitet og nerve. Og det er ikke første gang vi ser den attitude hos vores 11 startere. Boldtrilleri i serie 4 tempo og dårlige afleveringer på sidste 3 del. Når vi så er i problemer eller bagud er det som om at vi stepper lidt op. Og bevares - det er da fedt at vi med næb og kløer får hevet sejren hjem og tabellen lyver jo ikke - men derudover er jeg enig med AJJ ´s indlæg.
Jeg lyder som en utaknemlig fan - men den 1 plads "smager" bare lidt "forkert".
Og jeg ved godt at vi ikke kan spille heavy metal fodbold i 38 kampe og det er heller ikke det jeg efterspørger, men man kan vel godt forvente at vores spillere kan koncentrere sig om at spille i 90 minutter. Også selvom gameplanen er at spille med tålmodighed mod de lavtforsvarende hold og vente på at den rigtige mulighed falder.
Jeg er i pricippet ligeglad om vi vinder 1 eller 4 -0 - men jeg synes godt nok det er røvsygt at sidde og glo på 70 minutters serie 4 bold og 20 minutters panikbold, hvor uafgjort virker som et tilfredsstillende resultat at få med og det gik jo også galt mod Luton og det bliver ikke de sidste "dumme" point vi smider. Point vi så står og mangler på den sidste dag i maj.

Men det er jo set fra sofaen og det er som sådan heller ikke brok - jeg forstår det bare ikke.
Og måske er det bare en del af Klopps overordnede masterplan og at vi så i foråret fyrer den max af og sætter alle de andre. Det ligner en sæson der kan "stjæles" og det er måske det Unai Emery har set med Aston Villa, fordi de "store" smider dumme point.
Men lad os nu smadre Scum på søndag - Bournemouth viste os hvordan igår :gunfire:
I øvrigt vildt at de kan ligge nummer 6 med -3 i målscore :shock: :dontknow:

YNWA

Besvar