Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
17
44%
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ud 57. min
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
5
13%
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i pausen
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud 74. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud 57. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
6
15%
9 - Darwin Nunez
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 74. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i pausen
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo Ind 57. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté Ind 57. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ind 74. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 74. min
11
28%
 
Afgivne stemmer: 39

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. dec, 2023 12:00

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 15:47

Nunez har slet ikke leveret i den røde trøje. Langt fra. Han har været her i halvanden sæson, og han står bogført med 4 mål i i 16 PL kampe. Det er ikke godt nok til et tophold. Han leverer en fin arbejdsindsats, men den skal man ikke betale £85 M. for. Slet ikke! Jeg synes ikke han er god nok til at tophold i PL. Måske han kan blive det, men nu er han ikke.
Den er altid sjovt. Når nogle skal forsøge at tale en spiller ned, så nævner kritikkerne et maksbeløb (dvs. inklusiv mulige add-ons), når nogle omvendt skal forsøge at tale en spiller op, så nævner de salgsprisen (uden mulige add-ons). Fælles for begge beløb er, at det ikke er Nunez, der har sat prisskiltet og forlangt vi skulle betale pengene, men du stirrer dig fuldstændig ind i en gyde, hvor det eneste, der er at forholde sig til er, at Nunez ikke leverer det du mener en whatever-dyr spiller bør levere. Det er svært for en spiller at leve op til et potentiale, hvis prisskiltet forleder folk til at have forventninger derudfra.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. dec, 2023 14:56

Jeg kunne ikke selv huske det første gule kort til Ayew, som "Uglefar" Hodgson jo tuder over var unfair, og ligefrem forkasteligt spekulativt af Van Dijk.

Men nu fandt jeg det, i Crystal Palace's highlights på deres Youtube-kanal.

Så her er highlights courtesy of Crystal Palace, og situationen med VVD og Ayew kan ses ved minuttal/timeframe 1:24
Hodgson påstår, at Ayew er på vej væk fra situationen, men her er det klart og tydeligt, at Ayew kommer fra siden af VVD, og vender fronten ind mod VVD for at forhindre hurtig afvikling. Da VVD så tager frisparket alligevel, prøver Ayew at flytte sig/hoppe, men rammes af bolden. Det er således en klar og bevidst obstruktion af modstanderens mulighed for at tage et hurtigt frispark, hvilket iflg regelsamlingen er = et gult kort.

Der er således INTET at tude over for Uglefar Hodgson, og her gik jeg og troede, at ugler har et godt syn....
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 11. dec, 2023 11:04

Cynwal skrev:
søndag, 10. dec, 2023 14:56
Jeg kunne ikke selv huske det første gule kort til Ayew, som "Uglefar" Hodgson jo tuder over var unfair, og ligefrem forkasteligt spekulativt af Van Dijk.

Men nu fandt jeg det, i Crystal Palace's highlights på deres Youtube-kanal.

Så her er highlights courtesy of Crystal Palace, og situationen med VVD og Ayew kan ses ved minuttal/timeframe 1:24
Hodgson påstår, at Ayew er på vej væk fra situationen, men her er det klart og tydeligt, at Ayew kommer fra siden af VVD, og vender fronten ind mod VVD for at forhindre hurtig afvikling. Da VVD så tager frisparket alligevel, prøver Ayew at flytte sig/hoppe, men rammes af bolden. Det er således en klar og bevidst obstruktion af modstanderens mulighed for at tage et hurtigt frispark, hvilket iflg regelsamlingen er = et gult kort.

Der er således INTET at tude over for Uglefar Hodgson, og her gik jeg og troede, at ugler har et godt syn....
Hodgson plejer normalt at være fin at hører på, men her skal han bare lukke i.

Crystal Palace forsøgt helt åbenlyst bare at sparke spille ned eller holde fast i dem, hver gang i hver gang der var en omstilling og ja de slap endda ift. gul kort. Ved 1-1 målet bliver der begået kæmpe frispark på Curtis og klart gul kort, mener det var Ward (som havde gult i forvejen) og der var var også minimum to situationer mere hvor de bare holder fast i Diaz.

De slap billigt og fik lov af dommeren til alt for meget fra start af.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 11. dec, 2023 15:06

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 15:47
@Redtothebone:

Nunez har slet ikke leveret i den røde trøje. Langt fra. Han har været her i halvanden sæson, og han står bogført med 4 mål i i 16 PL kampe. Det er ikke godt nok til et tophold. Han leverer en fin arbejdsindsats, men den skal man ikke betale £85 M. for. Slet ikke! Jeg synes ikke han er god nok til at tophold i PL. Måske han kan blive det, men nu er han ikke.
Ud fra den logik, så tænker jeg også du må været meget utilfreds med Gakpo og Diaz ;)

Diaz - 4 mål de sidste 24 PRL kampe
Gakpo - 3 mål de sidste 20 PRL kampe
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » mandag, 11. dec, 2023 15:26

Redtothebone skrev:
mandag, 11. dec, 2023 15:06
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 15:47
@Redtothebone:

Nunez har slet ikke leveret i den røde trøje. Langt fra. Han har været her i halvanden sæson, og han står bogført med 4 mål i i 16 PL kampe. Det er ikke godt nok til et tophold. Han leverer en fin arbejdsindsats, men den skal man ikke betale £85 M. for. Slet ikke! Jeg synes ikke han er god nok til at tophold i PL. Måske han kan blive det, men nu er han ikke.
Ud fra den logik, så tænker jeg også du må været meget utilfreds med Gakpo og Diaz ;)

Diaz - 4 mål de sidste 24 PRL kampe
Gakpo - 3 mål de sidste 20 PRL kampe
Mon ikke mere kritikken af Nunez, Diaz, Gakpo og Jota går på, at de på ingen måde er på det niveau Firmino og Mane havde i deres prime.

Alisson, VvD, Salah, Mane, Firmino og Fabinho var da de var bedst blandt de absolut bedste i verden på deres pladser.
Gino, Henderson, Trent, Milner og Robertson en hylde ned, men de passede perfekt ind.

Med klubbens økonomi vil det være nærmest umuligt at så mange guldkorn på samme tid igen....

Det er nok lidt det vi ser i disse år...

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 11. dec, 2023 19:34

Redtothebone skrev:
mandag, 11. dec, 2023 15:06
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 15:47
@Redtothebone:

Nunez har slet ikke leveret i den røde trøje. Langt fra. Han har været her i halvanden sæson, og han står bogført med 4 mål i i 16 PL kampe. Det er ikke godt nok til et tophold. Han leverer en fin arbejdsindsats, men den skal man ikke betale £85 M. for. Slet ikke! Jeg synes ikke han er god nok til at tophold i PL. Måske han kan blive det, men nu er han ikke.
Ud fra den logik, så tænker jeg også du må været meget utilfreds med Gakpo og Diaz ;)

Diaz - 4 mål de sidste 24 PRL kampe
Gakpo - 3 mål de sidste 20 PRL kampe
Diaz mangler end-product, deri er jeg enig med mølleren. Gakpo er den af de tre med klart den største spilintelligens. Han kan spille i små rum, hvorimod Diaz og Nunez er bedst i løb med front mod mål.

Men Redtothebone, du ved udmærket at de tre du nævner er købt til at udfylde helt forskellige roller på vores hold. Nunez er købt som den der skal score målene, hvorimod det ikke er det vigtigste for de to andre. Diaz skal være den udfordrende på fløjen, som skal sætte sin mand og skabe overtalssituationer på den sidste tredjedel af banen. Gakpo ligner mere og mere en schweizerkniv, hvor han løser opgaver på fløjen, som centralt angriber og på vores midtbane.

Nunez har ikke levet op til det vi købte ham til. Han har scoret 4 mål på 16 kampe, til sammenligning kan jeg nævner Solanke som har scoret 8 mål på 16 kampe. Forskellen på de to er £65 M. Redtothebone, er Nunez ud fra din logik en succes?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 12. dec, 2023 16:06

Hr. Drejer skrev:
mandag, 11. dec, 2023 19:34

Diaz mangler end-product, deri er jeg enig med mølleren. Gakpo er den af de tre med klart den største spilintelligens. Han kan spille i små rum, hvorimod Diaz og Nunez er bedst i løb med front mod mål.

Men Redtothebone, du ved udmærket at de tre du nævner er købt til at udfylde helt forskellige roller på vores hold. Nunez er købt som den der skal score målene, hvorimod det ikke er det vigtigste for de to andre. Diaz skal være den udfordrende på fløjen, som skal sætte sin mand og skabe overtalssituationer på den sidste tredjedel af banen. Gakpo ligner mere og mere en schweizerkniv, hvor han løser opgaver på fløjen, som centralt angriber og på vores midtbane.

Nunez har ikke levet op til det vi købte ham til. Han har scoret 4 mål på 16 kampe, til sammenligning kan jeg nævner Solanke som har scoret 8 mål på 16 kampe. Forskellen på de to er £65 M. Redtothebone, er Nunez ud fra din logik en succes?
Min pointe er egentlig primært, jeg forstår ikke den hetz der skal være mod Nunez, fordi han har brændt en del chancer, der er ikke fokus på alt det han gør godt, og jeg synes tydeligt han har forbedret sig i forhold til sidste sæson, meget bedre til at deltage i presspil, bedre til at tage løb uden bold og han samspil med specielt Salah og Trent bliver bedre og bedre, han engelsk skulle eftersigende også været blevet bedre, hvilket også hjælper ham i kommunikationen.

Hvis vi skal kigge på antal brændte chancer så har Salah flere år været helt i toppen af den liste uden at få kritik.

For mig skal en angriber eller fløj selvfælgelig score mål, men han skal også lave assist og skabe chancer og plads til medspillere, hvilket blandt andet var det Firmino var fremragende til, Firmino lå i hans tid i Liverpool på et snit på 10-20 mål og 4-8 assist per sæson og han ser mange vel som en pænt stor succes.

Jeg køber heller ikke dine stats, du skriver 16 kampe, fakta er at det er 871 minutter i PRL.
Du kigger udelukkende på mål, og jeg synes som minimum man bør regne assist med i "regnskabet for en offensiv spiller.

Nunez har i alle kampe lavet 7 mål og 7 assist på 1178 minutter = mål eller assist for hver 84 minutter 871/ 96 minutter i PRL

Salah har 14 mål og 8 assist på 1658 minutter = mål eller assist for hver 75 minutter uden straffespark hedder det mål eller assist for hver 92 minutter.

Gakpo mål eller assist for hver 122 minutter
Diaz mål eller assist for hver 200 minutter
Jota mål eller assist for hver 115 minuter

Gakpo, Diaz og Jota har til sammen 3 assist, det synes jeg er tankevækkende.

Sammenligning med Solanke er for dum til at jeg vil kommentere på den ;)

Synes jeg Nunez er en succes ? hmm overall vurderet vil jeg giver ham ham et 7 tal, med pil op (på 1-10) indtil nu i denne sæson, vurderet for han samlede indsats for holdet, af vores offensive spillere vurdere jeg ham næst bedst efter Salah.

Jeg ved at alle har forskellige roller, men jeg synes faktisk der er mere grund til bekymringer omkring Diaz og Gakpo pt, udfra deres indsats for holdet.
Senest rettet af Redtothebone onsdag, 13. dec, 2023 12:41, rettet i alt 1 gang.
YNWA

AJJ
Indlæg: 2411
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » tirsdag, 12. dec, 2023 19:34

Diaz var bedste angriber i starten af sæsonen. Og har generelt været rigtigt god indtil for nylig (var Mom flere steder i derbyet, reddede os mod Luton bl.a.).

Nu er han så lidt nede i en bølgedal, men come on....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » tirsdag, 12. dec, 2023 19:56

@Redtothebone

Tak fordi du reddede mig fra at skrive et langt lignende indlæg.

I forhold til debatten om alle 4 (Jota, Gakpo, Diaz og Nunez), så er de vel købt for at erstatte Mané og Bobby, der stort set spillede alle kampe selv i en lang periode. Altså lidt mere bredde og sikring ved skader, karantæner, træthed, m.m. Men forhåbentlig med samme mål og assist output.

Hvis de nuværende 4 fortsætter i samme gear som indtil videre, så ender de samlet set på 31 mål og 12 assists. Kun i de to fantastiske sæsoner (18/19 og 19/20) kom Mané og Bobby op på et lignende antal mål og assists samlet (34 + 9 & 27 + 17). I øvrigt også de to sæsoner, hvor de samlet set fik mest spilletid i ligaen. Bobby deltog i alle 38 kampe i mesterskabssæsonen.

Jeg påstår ikke, at de 4 nuværende nødvendigvis er bedre. Mané og Bobby er legender. Men de leverer indtil videre det output og arbejde, som vi skal bruge fra dem.

I øvrigt paradoksalt, at 9eren Nunez indtil videre er den eneste af de 4 med assists. Og så fik han hverken assist eller mål, da han bankede bolden i mål via stolpe og Cash mod Villa. Jeg medgiver dog, at han skal score lidt oftere. Det ændrer bare ikke på, at jeg er helt vild med ham.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 14. dec, 2023 18:41

@Redtothebone

Vi har forskellig syn på Nunez. Fred være med det. Jeg forholder mig til det jeg ser. Og jeg ser en spiller som arbejder hårdt, han løber meget og han kæmper. Det er godt at se.

Men jeg ser også en spiller som har problemer med at score mål, og jeg synes ærlig talt ikke han er £85 M. værd. Måske er det hvad man får for pengene i dag. Højlund kostede jo £72 M. og han har endnu sit første PL mål til gode.

Du kan ikke sammenligne Salah med Nunez (antal brændte chancer). Nunez er ikke i nærheden af Salahs niveau, og jeg tror heller aldrig han kommer det.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » torsdag, 14. dec, 2023 19:11

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 18:41
@Redtothebone

Vi har forskellig syn på Nunez. Fred være med det. Jeg forholder mig til det jeg ser. Og jeg ser en spiller som arbejder hårdt, han løber meget og han kæmper. Det er godt at se.

Men jeg ser også en spiller som har problemer med at score mål, og jeg synes ærlig talt ikke han er £85 M. værd. Måske er det hvad man får for pengene i dag. Højlund kostede jo £72 M. og han har endnu sit første PL mål til gode.

Du kan ikke sammenligne Salah med Nunez (antal brændte chancer). Nunez er ikke i nærheden af Salahs niveau, og jeg tror heller aldrig han kommer det.
Du gør det igen - han har ikke kostet 85, nærmere 65… Og er han så dårlig som du synes, bliver han ikke meget dyrere ;-)

https://www.espn.com/soccer/story/_/id/ ... record-fee

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 14. dec, 2023 22:12

pingel skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 19:11
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 18:41
@Redtothebone

Vi har forskellig syn på Nunez. Fred være med det. Jeg forholder mig til det jeg ser. Og jeg ser en spiller som arbejder hårdt, han løber meget og han kæmper. Det er godt at se.

Men jeg ser også en spiller som har problemer med at score mål, og jeg synes ærlig talt ikke han er £85 M. værd. Måske er det hvad man får for pengene i dag. Højlund kostede jo £72 M. og han har endnu sit første PL mål til gode.

Du kan ikke sammenligne Salah med Nunez (antal brændte chancer). Nunez er ikke i nærheden af Salahs niveau, og jeg tror heller aldrig han kommer det.
Du gør det igen - han har ikke kostet 85, nærmere 65… Og er han så dårlig som du synes, bliver han ikke meget dyrere ;-)

https://www.espn.com/soccer/story/_/id/ ... record-fee
Jeg tror mere på statistiknørderne i LFChistorynet, end på espn

https://www.lfchistory.net/transfers/top15bought/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » fredag, 15. dec, 2023 06:34

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 22:12
pingel skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 19:11
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 18:41
@Redtothebone

Vi har forskellig syn på Nunez. Fred være med det. Jeg forholder mig til det jeg ser. Og jeg ser en spiller som arbejder hårdt, han løber meget og han kæmper. Det er godt at se.

Men jeg ser også en spiller som har problemer med at score mål, og jeg synes ærlig talt ikke han er £85 M. værd. Måske er det hvad man får for pengene i dag. Højlund kostede jo £72 M. og han har endnu sit første PL mål til gode.

Du kan ikke sammenligne Salah med Nunez (antal brændte chancer). Nunez er ikke i nærheden af Salahs niveau, og jeg tror heller aldrig han kommer det.
Du gør det igen - han har ikke kostet 85, nærmere 65… Og er han så dårlig som du synes, bliver han ikke meget dyrere ;-)

https://www.espn.com/soccer/story/_/id/ ... record-fee
Jeg tror mere på statistiknørderne i LFChistorynet, end på espn

https://www.lfchistory.net/transfers/top15bought/
Ja ja, hvis det er sådan kontrakten er skruet sammen, så koster han 76…

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 19. dec, 2023 05:49

Redtothebone skrev:
tirsdag, 12. dec, 2023 16:06
Hr. Drejer skrev:
mandag, 11. dec, 2023 19:34

Diaz mangler end-product, deri er jeg enig med mølleren. Gakpo er den af de tre med klart den største spilintelligens. Han kan spille i små rum, hvorimod Diaz og Nunez er bedst i løb med front mod mål.

Men Redtothebone, du ved udmærket at de tre du nævner er købt til at udfylde helt forskellige roller på vores hold. Nunez er købt som den der skal score målene, hvorimod det ikke er det vigtigste for de to andre. Diaz skal være den udfordrende på fløjen, som skal sætte sin mand og skabe overtalssituationer på den sidste tredjedel af banen. Gakpo ligner mere og mere en schweizerkniv, hvor han løser opgaver på fløjen, som centralt angriber og på vores midtbane.

Nunez har ikke levet op til det vi købte ham til. Han har scoret 4 mål på 16 kampe, til sammenligning kan jeg nævner Solanke som har scoret 8 mål på 16 kampe. Forskellen på de to er £65 M. Redtothebone, er Nunez ud fra din logik en succes?
Min pointe er egentlig primært, jeg forstår ikke den hetz der skal være mod Nunez, fordi han har brændt en del chancer, der er ikke fokus på alt det han gør godt, og jeg synes tydeligt han har forbedret sig i forhold til sidste sæson, meget bedre til at deltage i presspil, bedre til at tage løb uden bold og han samspil med specielt Salah og Trent bliver bedre og bedre, han engelsk skulle eftersigende også været blevet bedre, hvilket også hjælper ham i kommunikationen.

Hvis vi skal kigge på antal brændte chancer så har Salah flere år været helt i toppen af den liste uden at få kritik.

For mig skal en angriber eller fløj selvfælgelig score mål, men han skal også lave assist og skabe chancer og plads til medspillere, hvilket blandt andet var det Firmino var fremragende til, Firmino lå i hans tid i Liverpool på et snit på 10-20 mål og 4-8 assist per sæson og han ser mange vel som en pænt stor succes.

Jeg køber heller ikke dine stats, du skriver 16 kampe, fakta er at det er 871 minutter i PRL.
Du kigger udelukkende på mål, og jeg synes som minimum man bør regne assist med i "regnskabet for en offensiv spiller.

Nunez har i alle kampe lavet 7 mål og 7 assist på 1178 minutter = mål eller assist for hver 84 minutter 871/ 96 minutter i PRL

Salah har 14 mål og 8 assist på 1658 minutter = mål eller assist for hver 75 minutter uden straffespark hedder det mål eller assist for hver 92 minutter.

Gakpo mål eller assist for hver 122 minutter
Diaz mål eller assist for hver 200 minutter
Jota mål eller assist for hver 115 minuter

Gakpo, Diaz og Jota har til sammen 3 assist, det synes jeg er tankevækkende.

Sammenligning med Solanke er for dum til at jeg vil kommentere på den ;)

Synes jeg Nunez er en succes ? hmm overall vurderet vil jeg giver ham ham et 7 tal, med pil op (på 1-10) indtil nu i denne sæson, vurderet for han samlede indsats for holdet, af vores offensive spillere vurdere jeg ham næst bedst efter Salah.

Jeg ved at alle har forskellige roller, men jeg synes faktisk der er mere grund til bekymringer omkring Diaz og Gakpo pt, udfra deres indsats for holdet.

Jeg er ked af at sige det, men det er dér jeg vurderer ham til at være. Hans niveau er ikke til mere.

Han skal godt nok ha en meget stejl læringskurve, hvis jeg skal give ham over 4 på din 1-10 skala.

Han skal forbedre sig kraftigt i anden halvdel af sæsonen, men det hjælper ham heller ikke at Diaz konstant skærer ind i banen på sin højre fod, og Szobo oplever et formdyk og Mac Allister er skadet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 19. dec, 2023 05:59

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 10. dec, 2023 12:00
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 15:47

Nunez har slet ikke leveret i den røde trøje. Langt fra. Han har været her i halvanden sæson, og han står bogført med 4 mål i i 16 PL kampe. Det er ikke godt nok til et tophold. Han leverer en fin arbejdsindsats, men den skal man ikke betale £85 M. for. Slet ikke! Jeg synes ikke han er god nok til at tophold i PL. Måske han kan blive det, men nu er han ikke.
Den er altid sjovt. Når nogle skal forsøge at tale en spiller ned, så nævner kritikkerne et maksbeløb (dvs. inklusiv mulige add-ons), når nogle omvendt skal forsøge at tale en spiller op, så nævner de salgsprisen (uden mulige add-ons). Fælles for begge beløb er, at det ikke er Nunez, der har sat prisskiltet og forlangt vi skulle betale pengene, men du stirrer dig fuldstændig ind i en gyde, hvor det eneste, der er at forholde sig til er, at Nunez ikke leverer det du mener en whatever-dyr spiller bør levere. Det er svært for en spiller at leve op til et potentiale, hvis prisskiltet forleder folk til at have forventninger derudfra.
Om så Nunez kostede halvdelen af det han kostede, vil han stadig være for dyr.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar