Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
2
33%
84 – Conor Bradley
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i pausen
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
3
50%
44 – Luke Chambers ud i 63. minut
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i pausen
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones
0
Ingen stemmer
50 – Ben Doak ud i 63. minut
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
49 – Kaide Gordon ud i 76. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i pausen
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind i pausen
0
Ingen stemmer
27 - Darwin Nunez ind 63. min
0
Ingen stemmer
48 - Calum Scanlon ind 63. min.
0
Ingen stemmer
53 – James McConnell ind 76. min.
1
17%
 
Afgivne stemmer: 6

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7309
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 14. dec, 2023 20:42

En ting er de unge talenter gerne vil vise sig frem, men ikke gør det. Noget andet er Cody Gakpo, han må da have været opsat på at levere et godt indtryk inden Man United, men han var nærmest usynlig. Er godt med på, at han heller ikke får meget at arbejde med fra typer som Ben Doak, Bradley, Scanlon osv. som simpelthen ikke er gode nok (endnu), men alligevel, så må han selv tage teten og vise lidt vilje og tro.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11297
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Cynwal » torsdag, 14. dec, 2023 20:43

Slut-Prut og videre til søndag. Ingen bragte sig positivt i spil til at komme nærmere 1. holdt.
Quansah får en stemme for første seniormål
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af VanDjik4 » torsdag, 14. dec, 2023 21:11

Ingen skader, og sikker 1er i puljen… Videre mod scum på Anfield Road med 57.000 tilskuere.!!

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af TG12 » fredag, 15. dec, 2023 08:38

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 20:42
En ting er de unge talenter gerne vil vise sig frem, men ikke gør det. Noget andet er Cody Gakpo, han må da have været opsat på at levere et godt indtryk inden Man United, men han var nærmest usynlig. Er godt med på, at han heller ikke får meget at arbejde med fra typer som Ben Doak, Bradley, Scanlon osv. som simpelthen ikke er gode nok (endnu), men alligevel, så må han selv tage teten og vise lidt vilje og tro.
Synes det samme kunne siges om; Konate, Jones, Endo. Som alt andet lige burde have et ønske om at vise sig frem.

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 15. dec, 2023 09:50

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 20:42
En ting er de unge talenter gerne vil vise sig frem, men ikke gør det. Noget andet er Cody Gakpo, han må da have været opsat på at levere et godt indtryk inden Man United, men han var nærmest usynlig. Er godt med på, at han heller ikke får meget at arbejde med fra typer som Ben Doak, Bradley, Scanlon osv. som simpelthen ikke er gode nok (endnu), men alligevel, så må han selv tage teten og vise lidt vilje og tro.
Jeg vil aldrig dømme spillere efter sådan en kamp. En fuldstændig ligegyldig kamp. De spillere som spillede, har næsten ikke spillet sammen tidligere. Mange af spillerne er meget unge. De har fået vigtig erfaring, og det er positivt at det kan lade sig gøre.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af TG12 » fredag, 15. dec, 2023 11:07

Hr. Drejer skrev:
fredag, 15. dec, 2023 09:50
JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 20:42
En ting er de unge talenter gerne vil vise sig frem, men ikke gør det. Noget andet er Cody Gakpo, han må da have været opsat på at levere et godt indtryk inden Man United, men han var nærmest usynlig. Er godt med på, at han heller ikke får meget at arbejde med fra typer som Ben Doak, Bradley, Scanlon osv. som simpelthen ikke er gode nok (endnu), men alligevel, så må han selv tage teten og vise lidt vilje og tro.
Jeg vil aldrig dømme spillere efter sådan en kamp. En fuldstændig ligegyldig kamp. De spillere som spillede, har næsten ikke spillet sammen tidligere. Mange af spillerne er meget unge. De har fået vigtig erfaring, og det er positivt at det kan lade sig gøre.
For spillere som; Doak, Quansah (gjorde det fint), Endo, Eliott, Gordon, Bradley. Er der jo netop ikke en ligegyldig kamp i min bog.

Det er en af de 5-10 kampe i sæsonen, hvor de får muligheden for at vise sig frem, at bevise de er værd at satse på og at de har niveauet.

Man bliver ikke førsteholds spiller, eller en del af start-11 på potentiale alene, men skal også bevise man faktisk kan noget. Det synes jeg ikke de hjorde.

Jeg er sådan set enig i resultatet var underordnet , og havde det været et 2-1 nederlag, hvor de unge og marginalspillerne viste gnist, fight og vilje, var alt godt. Men det gjorde de ikke.

Selvom de naturligvis også har en anden situation, har jeg stadig stor respekt for Pep altid ønsker og går efter holdet skal vinde. De kunne såmænd også have fedet den imod røde stjerne, men de viste alligevel de ville vinde, mere end vi gjorde. De går ikke ind med en lad indstilling.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7309
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 15. dec, 2023 13:23

Hr. Drejer skrev:
fredag, 15. dec, 2023 09:50
JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 14. dec, 2023 20:42
En ting er de unge talenter gerne vil vise sig frem, men ikke gør det. Noget andet er Cody Gakpo, han må da have været opsat på at levere et godt indtryk inden Man United, men han var nærmest usynlig. Er godt med på, at han heller ikke får meget at arbejde med fra typer som Ben Doak, Bradley, Scanlon osv. som simpelthen ikke er gode nok (endnu), men alligevel, så må han selv tage teten og vise lidt vilje og tro.
Jeg vil aldrig dømme spillere efter sådan en kamp. En fuldstændig ligegyldig kamp. De spillere som spillede, har næsten ikke spillet sammen tidligere. Mange af spillerne er meget unge. De har fået vigtig erfaring, og det er positivt at det kan lade sig gøre.
Medmindre vedkommende havde heddet Darwin Nunez...

Hvem siger i øvrigt, at man "dømmer" spillere? Gakpo skal gribe de chancer han får, ellers er der ingen grund til, at han spiller sådan en kamp, det ved både han og Klopp, og når han velsagtens er den største stjerne på holdkortet, så må man prøve at gå forrest, tage teten og vise viljen og vejen for de unge. Vi er nået et punkt i sæsonen, hvor det ikke længere handler om at spille sig i form, men at gøre reelt indtryk og vise, man hører til på holdet.
For den indvididuelle fodboldspiller, er kampe ikke ligegyldige uanset, hvad vi fans måtte føle, det er en mulighed for dem til at gøre indtryk på manageren. De skal gribes. Som TG12 nævner, kan man nævne andre af de rutinerede spillere, der burde have haft en vis insisteren og grund til at efterlade et stærkt indtryk op til søndagens kamp, men det gjorde de ikke.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Union Saint-Gilloise - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 15. dec, 2023 18:36

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 15. dec, 2023 13:23
Medmindre vedkommende havde heddet Darwin Nunez...
:lol: Touché
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar