LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
4
24%
4 - Virgil Van Dijk
3
18%
21 - Kostas Tsimikas ud 36. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud
3
18%
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ud 68. min
2
12%
11 - Mohamed Salah
3
18%
18 – Cody Gakpo ud 68. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 68. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind 36. min
2
12%
9 - Darwin Nunez ind 68. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 68. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 68. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 17

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » lørdag, 23. dec, 2023 21:33

Prime Klopp 1.0 havde kørt det her Arsenal hold midt over på Anfield. Bedre er de ikke, og PL-titlen er billigere til salg, end den har været i flere sæsoner.

Det er forkert, at vi havde 2. halvleg. Mistede pusten efter de første 20 minutter, hvor Arsenal var på hælene. Arsenal var bedst og mest boldsikre til sidste. På den baggrund et ok resultat.

Indskiftningerne fungerede ikke i dag.

Og skal vi lige huske perspektivet? Ingen havde jo regnet med, at vi ville være 1 point fra 1. pladsen på nuværende tidpunkt.

Ps. Endo er altså virkelig ved at finde sig til rette. Dejlig no nonsense spiller, som kender egne begrænsninger, og derfor holder det simpelt.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 23. dec, 2023 21:46

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 20:51
Skuffende indsats i dag. Præcis som mod Man U. Vi har mistet et lille skridt i kampen om mesterskabet med de to uafgjorte kampe, og det irriterer mig grænseløst, fordi vi stod med en lille sætbold.

Det var tydeligt at tempoet var alt for højt til Gravenberch og Nunez.

Go,mez var rigtig god i dag. Konate lavede nogle vigtige tacklinger. VDV dirigerede udmærket. Szobo er ved at finde tilbage til storformen. Jones var lidt anonym. Endo ok. Salah bidrog med mest i vores offensiv.

MOM Salah og Konate
Vi er 1 point efter. Indsatsen var god i dag.

Selvfølgelig revser du Nunez, mens du ikke nævner et ord om Cody Gakpo. Nunez skulle have startet i dag. Nunez skal starte hver gang og så er det bare ærgerligt Gakpo eller Diaz, men han er tilfører holdet meget mere end de gør.

Nej, han var ikke. Jones var god i dag. Vi mistede flow og det høje pres, da han blev pillet ud.

Endo var decideret fremragende og MotM potentiale. Han får min stemme sammen med Konaté og shout out til Gomez for et stærkt indhop.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. dec, 2023 22:15

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 21:46
Selvfølgelig revser du Nunez, mens du ikke nævner et ord om Cody Gakpo.
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 20:51
Gakpo og Diaz har også set bedre dage.
8-)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pingel
Indlæg: 1010
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » lørdag, 23. dec, 2023 22:42

Vi var ikke titeludfordrere da sæsonen startede, men vi ligger hvor det er spændende nu - og selvfølgelig skal vi gøre hvad vi kan for at hænge på. Men det her er altså starten på Klopps Liverpool 2.0, ikke det færdige produkt - og jeg vil være tilfreds med top 4.

Jeg synes at det var en flot kamp i dag, og vi kunne have vundet. Men jeg er også glad for, ikke at tabe pga et kluntet straffe fra Trent i 2. Halvleg - der er fløjtet for mindre…

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 23. dec, 2023 23:04

AJJ skrev:Prime Klopp 1.0 havde kørt det her Arsenal hold midt over på Anfield. Bedre er de ikke, og PL-titlen er billigere til salg, end den har været i flere sæsoner.

Det er forkert, at vi havde 2. halvleg. Mistede pusten efter de første 20 minutter, hvor Arsenal var på hælene. Arsenal var bedst og mest boldsikre til sidste. På den baggrund et ok resultat.

Indskiftningerne fungerede ikke i dag.

Og skal vi lige huske perspektivet? Ingen havde jo regnet med, at vi ville være 1 point fra 1. pladsen på nuværende tidpunkt.

Ps. Endo er altså virkelig ved at finde sig til rette. Dejlig no nonsense spiller, som kender egne begrænsninger, og derfor holder det simpelt.
Hvad mener du med prime klopp? Synes du han er faldet fra den? Uddyb gerne


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 24. dec, 2023 00:44

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 22:15
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 21:46
Selvfølgelig revser du Nunez, mens du ikke nævner et ord om Cody Gakpo.
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 20:51
Gakpo og Diaz har også set bedre dage.
8-)
Forskellen er, jeg ikke kører decideret hetz mod Gakpo. Du vil jo nærmest af med Nunez allerede. Det så fair, hvis det ikke er fordi, du holder hånden over hans konkurrenter. Så bliver det lidt useriøst, når det er det billede hver gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. dec, 2023 03:42

Jeg fandt kampen online, og så den med Carragher/Neville som kommentatorer. Der var der konsensus om, at hele Liverpools angreb var dårligt, lige bortset fra Salahs ene aktion.

I mine øjne spillede Endo sin bedste kamp indtil nu for Liverpool, og han har fået den ene af mine stemmer.
Den anden er gået til VVD, som spillede med stor autoritet.
Ang. Konaté, så har jeg det lidt ligesom jeg havde det med Sakho: Jeg bliver altid nervøs, når han er i boldbesiddelse eller tæt på en situation. Eksempelvis som i en situation i går, hvor han ikke kommunikerer med Alisson, og header en håbløs ballon-bold ud i et område fyldt med gule trøjer.

Bortset fra det, så var vi tættere på sejren end gunners. Helt præcis 4-5 centimeter, da Trent misser på det skammeligste. I slow kunne man dog se, at det er et opspring på bolden som gør, at hans afslutning bliver unødigt høj.
I studiet havde de Redknapp og Theo Walcott, og selv Walcott sagde: "Its a pennalty!" om Ødegaards håndbolddribling i feltet.

2-1 eller 3-1, og så havde vi ikke brugt kræfter på at diskutere, hvem af vore angribere der var ringest.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 24. dec, 2023 08:34

Pisse ærgeligt med en 1-1 i en velspillet kamp, specielt i 2. h, Der steppede de røde for alvor op på kedlerne.

De næste 2 kampe skal give fuldt udbytte. Burnley (away) og Newcastle.
Get in Reds!

pingel
Indlæg: 1010
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » søndag, 24. dec, 2023 10:33

Vi mistede altså noget energi mod slutningen, og især Szobo så lidt slidt ud. Desværre havde vi kun børn på bænken at sætte ind - så vi må håbe at vores skadede snart vender tilbage. Det bliver to hårde kampe vi skal spille nu - 4 point…

Og skulle vi så ikke lige shoppe en venstrebenet centerforsvarer asap😌

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » søndag, 24. dec, 2023 11:00

Fowler89 skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 23:04
AJJ skrev:Prime Klopp 1.0 havde kørt det her Arsenal hold midt over på Anfield. Bedre er de ikke, og PL-titlen er billigere til salg, end den har været i flere sæsoner.

Det er forkert, at vi havde 2. halvleg. Mistede pusten efter de første 20 minutter, hvor Arsenal var på hælene. Arsenal var bedst og mest boldsikre til sidste. På den baggrund et ok resultat.

Indskiftningerne fungerede ikke i dag.

Og skal vi lige huske perspektivet? Ingen havde jo regnet med, at vi ville være 1 point fra 1. pladsen på nuværende tidpunkt.

Ps. Endo er altså virkelig ved at finde sig til rette. Dejlig no nonsense spiller, som kender egne begrænsninger, og derfor holder det simpelt.
Hvad mener du med prime klopp? Synes du han er faldet fra den? Uddyb gerne


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prime Klopp 1.0 = 2019-holdet

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af STMO » søndag, 24. dec, 2023 11:08

Vi spiller bedre end kommentarerne her på forum lader antyde. United og Arsenal kampene kunne nemt have givet sejr, og det er marginaler, der adskiller os fra at ligge velfortjent nummer et. Jeg har kun set City spille bedre end os i år. Lad os nu se og tage en kamp af gangen. Newcastle spiller dårligt for tiden, det er et held for os. Nu skal vi i gang med at sejre. Vores største problem er, at vores bedste mand Salah er væk i længere tid, det kan blive et stort problem, men ellers er vi grundlæggende gode. At vi kan skifte Gomez ind, og han gør det så godt, er også positivt. Det var knapt så godt med Gravenberg i dag, han kunne ikke finde sig til rette med tempoet.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 24. dec, 2023 11:15

STMO skrev:
søndag, 24. dec, 2023 11:08
Det var knapt så godt med Gravenberg i dag, han kunne ikke finde sig til rette med tempoet.
Vi skal huske, at Gravenberch kun er 21 år, og yngre spillere har typisk større udsving/lavere bundniveau end ældre og mere rutinerede spillere. Det vil blive bedre med tiden. Jeg er enig i, at der er absolut ikke nogen grund til at gå i krisestemning over resultaterne, men ærgrelse over 0-0 i en kamp vi burde have vundet og 1-1 i en kamp vi kunne have vundet og måske også burde (norsk håndbold + Trent-afbrænder) er ærgerlige pointtab, men ikke jordens undergang.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

pingel
Indlæg: 1010
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » søndag, 24. dec, 2023 13:31

Cynwal skrev:
søndag, 24. dec, 2023 11:15
STMO skrev:
søndag, 24. dec, 2023 11:08
Det var knapt så godt med Gravenberg i dag, han kunne ikke finde sig til rette med tempoet.
Vi skal huske, at Gravenberch kun er 21 år, og yngre spillere har typisk større udsving/lavere bundniveau end ældre og mere rutinerede spillere. Det vil blive bedre med tiden. Jeg er enig i, at der er absolut ikke nogen grund til at gå i krisestemning over resultaterne, men ærgrelse over 0-0 i en kamp vi burde have vundet og 1-1 i en kamp vi kunne have vundet og måske også burde (norsk håndbold + Trent-afbrænder) er ærgerlige pointtab, men ikke jordens undergang.
Nemlig. Vi er på vej mod noget rigtig godt, og er kun lige begyndt…

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 25. dec, 2023 14:16

AJJ skrev:
Fowler89 skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 23:04
AJJ skrev:Prime Klopp 1.0 havde kørt det her Arsenal hold midt over på Anfield. Bedre er de ikke, og PL-titlen er billigere til salg, end den har været i flere sæsoner.

Det er forkert, at vi havde 2. halvleg. Mistede pusten efter de første 20 minutter, hvor Arsenal var på hælene. Arsenal var bedst og mest boldsikre til sidste. På den baggrund et ok resultat.

Indskiftningerne fungerede ikke i dag.

Og skal vi lige huske perspektivet? Ingen havde jo regnet med, at vi ville være 1 point fra 1. pladsen på nuværende tidpunkt.

Ps. Endo er altså virkelig ved at finde sig til rette. Dejlig no nonsense spiller, som kender egne begrænsninger, og derfor holder det simpelt.
Hvad mener du med prime klopp? Synes du han er faldet fra den? Uddyb gerne


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prime Klopp 1.0 = 2019-holdet
Det er ikke Klopp som er prime men spillerne på holdet. Mane i 2019 kunne meget mere end Gakpo, Nunez osv


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 26. dec, 2023 08:00

Nu fik jeg lige lidt tid til at fact-tjekke JudgeArdaStudge mht Gunners spending.
Her i denne sæson ser det sådan her ud:
Billede

Sidste sæson:
Billede

Forrige sæson:
Billede

Så netspending på 2½ sæson er
£ 407 mill.

.......eller i danske kroner 3,5 millard
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar