LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
4
24%
4 - Virgil Van Dijk
3
18%
21 - Kostas Tsimikas ud 36. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud
3
18%
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ud 68. min
2
12%
11 - Mohamed Salah
3
18%
18 – Cody Gakpo ud 68. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 68. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind 36. min
2
12%
9 - Darwin Nunez ind 68. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 68. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 68. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 17

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » lørdag, 23. dec, 2023 19:25

Gakpo har ikke bidraget med meget, men det er samtidig også en kamp hvor en overtændt Nunez sagtens kunne få et tyndt rødt kort på ganske få minutter.

Ind med sydamerikaneren også har han forhåbentlig mål i dagens støvler.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 23. dec, 2023 19:53

Ind med Darwin Nunez, og ud med Diaz.

Så vinder vi 2-1!!!! Come on Reds :love3:

Arsenal er møg ringe her i 2. halvleg… Liverpool er klart bedst.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. dec, 2023 19:57

Kom så Nunez. Det er nu du skal slå til!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. dec, 2023 20:02

Så er jeg spændt på, om spillet på højrefløjen bliver bedre nu, hvor Elliot og Szoboszlai kan ligge og skifte plads som mod Hammers. ......og om Mo smider færre bolde væk nu hvor han spiller på top.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. dec, 2023 20:06

4 mod 1 og alene igennem, så skal der være mål!!
Kæmpe misser af Trent :shock:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » lørdag, 23. dec, 2023 20:12

Ændringer har desværre givet Arsenal initiativet tilbage. Lugter mere af mål til dem lige nu.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7312
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 23. dec, 2023 20:16

Dommeren er i lommen på Arsenal. Han er forfærdelig. Hver gang de har brug for et pusterum, så giver han et ikke-eksisterende frispark til dem og det straffespark, der ikke blev dømt er korrupt i sig selv.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. dec, 2023 20:18

Gravenberch har været ringe i dag.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » lørdag, 23. dec, 2023 20:25

Vores afleveringer sidder bare elendigt.
Alt for mange bolde finder ikke den rette mand.
Der er alt for lidt præcision i spillet..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7312
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 23. dec, 2023 20:38

Hold kæft hvor er den skævnæsende narrøv til Martin Jørgensen ulidelig. "Liverpool skulle vinde" - Hvad fanden snakker du om? Vi er 1 point efter i mesterskabskampen din lallende amatør af en amøbe. Jeg kan blive så træt af de skide eksperter, han er så dum at høre på.

Arteta kører rovdrift på de samme 11 spillere og det bider dem i røven til sidst i sæsonen. De falder fra igen. Det er jeg ikke i tvivl om.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » lørdag, 23. dec, 2023 20:44

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 20:38
Hold kæft hvor er den skævnæsende narrøv til Martin Jørgensen ulidelig. "Liverpool skulle vinde" - Hvad fanden snakker du om? Vi er 1 point efter i mesterskabskampen din lallende amatør af en amøbe. Jeg kan blive så træt af de skide eksperter, han er så dum at høre på.

Arteta kører rovdrift på de samme 11 spillere og det bider dem i røven til sidst i sæsonen. De falder fra igen. Det er jeg ikke i tvivl om.
Vi er Liverpool og på hjemmebane. Selvfølgelig skulle vi vinde. Der findes ikke et hold der skal have point med fra Anfield. Slet ikke hvis vi har ambitioner om et mesterskab. Jeg tror heller ikke at City var tilfredse efter at vi tog et point på emptyhad.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. dec, 2023 20:47

Som vi spillede idag var 1-1 vel et meget rimeligt resultat. Noget pis med to skadede spillere.

Hvorfor var vi ikke med i kampen om Rice? Forfanden han hvor er han god.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. dec, 2023 20:51

Skuffende indsats i dag. Præcis som mod Man U. Vi har mistet et lille skridt i kampen om mesterskabet med de to uafgjorte kampe, og det irriterer mig grænseløst, fordi vi stod med en lille sætbold.

Arsenal har 1. halvleg og vi har 2. halvleg. Arsenal stod godt på banen de første 20 minutter, hvor vi halsede et halv skridt efter. Vi startede 2. halvleg som lyn og torden, og havde Arsenal på hælene. Men hold op hvor er Rice god. Han forhindrede egenhændigt flere af vores angreb i at udvikle sig til store chancer.

I det 68 minut skifter vi Elliott, Gravenberch og Nunez ind. Og Elliott var den med afstand klart bedste af de tre indskiftere. Det var tydeligt at tempoet var alt for højt til Gravenberch og Nunez. Gravenberch er lidt ligesom Jones; han spiller et par gode kampe, som efterfølges af 5 halvsløje. Jeg håber de to bliver mere stabile i deres præstationer, fordi deres spil bidrager til vores offensiv. Gakpo og Diaz har også set bedre dage. Jeg vil ikke kritisere Nunez alt for meget af frygt for at Redtothebone mister sit julehumør :)

Go,mez var rigtig god i dag. Konate lavede nogle vigtige tacklinger. VDV dirigerede udmærket. Szobo er ved at finde tilbage til storformen. Jones var lidt anonym. Endo ok. Salah bidrog med mest i vores offensiv.

MOM Salah og Konate
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7312
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 23. dec, 2023 21:13

sjampen skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 20:44
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 20:38
Hold kæft hvor er den skævnæsende narrøv til Martin Jørgensen ulidelig. "Liverpool skulle vinde" - Hvad fanden snakker du om? Vi er 1 point efter i mesterskabskampen din lallende amatør af en amøbe. Jeg kan blive så træt af de skide eksperter, han er så dum at høre på.

Arteta kører rovdrift på de samme 11 spillere og det bider dem i røven til sidst i sæsonen. De falder fra igen. Det er jeg ikke i tvivl om.
Vi er Liverpool og på hjemmebane. Selvfølgelig skulle vi vinde. Der findes ikke et hold der skal have point med fra Anfield. Slet ikke hvis vi har ambitioner om et mesterskab. Jeg tror heller ikke at City var tilfredse efter at vi tog et point på emptyhad.
Det er da godt nok at have mangel på respekt for sin modstander, hvis man SKAL vinde over Arsenal, blot fordi man er på hjemmebane. Det er noget sludder, beklager, men det er det. Han udlægger det som om, at Liverpool skulle vinde for at blive ved med at være med i mesterskabskampen og det passer jo ikke en skid. Vi er 1 point efter Arsenal, de plejer at gå kold i anden halvdel af sæsonen, vi plejer at blive bedre og ramme de der voldsomme winning streaks.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » lørdag, 23. dec, 2023 21:20

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 21:13
sjampen skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 20:44
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 23. dec, 2023 20:38
Hold kæft hvor er den skævnæsende narrøv til Martin Jørgensen ulidelig. "Liverpool skulle vinde" - Hvad fanden snakker du om? Vi er 1 point efter i mesterskabskampen din lallende amatør af en amøbe. Jeg kan blive så træt af de skide eksperter, han er så dum at høre på.

Arteta kører rovdrift på de samme 11 spillere og det bider dem i røven til sidst i sæsonen. De falder fra igen. Det er jeg ikke i tvivl om.
Vi er Liverpool og på hjemmebane. Selvfølgelig skulle vi vinde. Der findes ikke et hold der skal have point med fra Anfield. Slet ikke hvis vi har ambitioner om et mesterskab. Jeg tror heller ikke at City var tilfredse efter at vi tog et point på emptyhad.
Det er da godt nok at have mangel på respekt for sin modstander, hvis man SKAL vinde over Arsenal, blot fordi man er på hjemmebane. Det er noget sludder, beklager, men det er det. Han udlægger det som om, at Liverpool skulle vinde for at blive ved med at være med i mesterskabskampen og det passer jo ikke en skid. Vi er 1 point efter Arsenal, de plejer at gå kold i anden halvdel af sæsonen, vi plejer at blive bedre og ramme de der voldsomme winning streaks.
Nu er det jo normalt og statistisk set nemmere at vinde hjemme - end ude.
Derfor er en go hovedregel - vind dine hjemme kampe imod dine direkte konkurrenter og få uafgjort på ude bane, så står man godt til st blive mester..

Følger man den device og slår de lavere placerede hold står man godt til at blive mester.

Dermed ikke sagt det er nemt at slå Gunners hverken ude eller hjemme. Men vi har sku nok nemmere ved det hjemme - med Anfield i ryggen.

Derfor er det skuffende særligt hvis man, som jeg selv håber på vi kan blande os i kampen om PL..

Besvar