LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley
14
35%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez
1
3%
10 – Mac Allister
2
5%
38 – Ryan Gravenberch ud 56 min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones
9
23%
19 - Harvey Elliott ud 56. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota i
3
8%
7 - Luis Diaz
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind 56. min
8
20%
18 – Cody Gakpo ind 56. min
3
8%
 
Afgivne stemmer: 40

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 10. jan, 2024 22:30

Booooooooom
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3085
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af mortenbak » onsdag, 10. jan, 2024 22:30

Sådan!
Fortsæt!


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2409
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af AJJ » onsdag, 10. jan, 2024 22:30

Vi lægger os bare ikke ned i den her sæson

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Emmy » onsdag, 10. jan, 2024 22:31

Darwin er bare så pisse ringe...
Kampen er vendt efter han kom ind. Masser af power
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. jan, 2024 22:41

Ja, så længe han ikke spiller foran mål, og bliver anvendt som impact player. Så er ganske udmærket.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 10. jan, 2024 22:41

Dejligt at spille uden VAR
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11300
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Cynwal » onsdag, 10. jan, 2024 22:58

Conor Bradley er kampens helt store spiller i mine øjne. Det var hans gennembrudskamp vi så.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Junte
Indlæg: 156
Tilmeldt: mandag, 22. jul, 2019 01:00

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Junte » onsdag, 10. jan, 2024 22:59

Resultatet er intet mindre end fremragende ift hvordan kampen blev spillet det meste af tiden.
Bradley og Macca synes jeg var de klart bedste af de startende spillere.
Den sidste stemme giver jeg dog til Nunez.
Kaptajn kaos viste i den grad, hvad det er han kan byde ind med. Muligt han scorer for lidt, men han kan bare have en vanvittig indflydelse på et kampforløb, med sin lettere vilde spillestil og kampgejst.

grauballemanden
Indlæg: 225
Tilmeldt: lørdag, 11. dec, 2010 20:51
Geografisk sted: Odense
Alder: 54

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af grauballemanden » onsdag, 10. jan, 2024 23:00

Cynwal skrev:
onsdag, 10. jan, 2024 22:58
Conor Bradley er kampens helt store spiller i mine øjne. Det var hans gennembrudskamp vi så.
Han spillede en fantastisk kamp
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7310
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 10. jan, 2024 23:51

Så er Darwin vores assistkonge med 10 af slagsen. Fremragende indhop af ren kaos, præcis som håbet og forventet. Gakpo også super potent i sit indhop.

Bradley med en solid hel kamp, et par gange bliver han kyset eller driblet forbi af Willian og Fulham, men det hører sig med. Synd at han ikke får en assist på sit flotte oplæg til Nunez, men Leno har alle dage været en dygtig målmand og det viste han også i dag.

Big Virg havde en svær første halvleg, men mon ikke, det skal ses lidt i lyset af, at han lige har været ude med sygdom. Det var lidt som forventet. Diaz og Gravenberch skuffer mig, desværre, det er meget fugl eller fisk, hvad de to får ud af deres spil og Diaz ligner desværre ikke den Diaz, vi kender og holder af. Han skal gerne tilbage i den rille og så skal Gravenberch nok bare have tid til at tilpasse sig spillet og systemerne. Det her er et fint udgangspunkt inden returen og nu har vi 11 dage, hvor spillerne kan hvile og nogle stykker forhåbentlig komme tilbage fra lazarettet eller landsholdlejr.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Bock » torsdag, 11. jan, 2024 00:28

Stadig: Vi er med i 4 turneringer, og bukserne begynder at sprække. N.B. Jeg ser "problemer", hvor andre ser "udfordringer," hvilket selvfølgeligt ligger langt fra progressivt nutidsdansk. Beklager, men der er altså et problem i, at vi udbygger skadeshistorikken og trætheden for at vinde 4 turneringer...Vi vinder som hold, men i det lange løb er der en meget stor risiko for, at arabiske steroider i længden viser sig stærker, hvorfor der burde have været prioriteret.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11300
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Cynwal » torsdag, 11. jan, 2024 05:23

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 11. jan, 2024 13:26

Det tager kun et sekund at høre, det er en scouser, der snakker. "Fææærst half"... :lol:

De to kampe med Fulham og FA Cup-opgøret mod Arsenal har virkelig "mentality monsters" written all over. Så fedt, mand.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 11. jan, 2024 13:40

Med tanke på at vi inden sæsonen snakkede en del om at truppen var MEGET smal

Så må jeg bøje mig i støvet over at Klopp virkelig har rykket truppen som helhed, der er bare mange flere som griber chancen og ikke falder igennem når de spiller.

Disse spillere var slet ikke med i truppen - Trent, Matip, Robertson, Tsimikas, Thiago, Bajcetic, Endo, Salah, Szoboslai, Doak

Og disse spillere startede på bænken - Alisson, Nunez, Gakpo, Quansah

I bund og grund har vi vel egentlig den bredeste trup vi har haft siden Klopp og måske også den bredeste trup i hele PRL, eller hvad synes i ?
YNWA

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden EFL Carabao Cup

Indlæg af TG12 » torsdag, 11. jan, 2024 14:08

Redtothebone skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 13:40
Med tanke på at vi inden sæsonen snakkede en del om at truppen var MEGET smal

Så må jeg bøje mig i støvet over at Klopp virkelig har rykket truppen som helhed, der er bare mange flere som griber chancen og ikke falder igennem når de spiller.

Disse spillere var slet ikke med i truppen - Trent, Matip, Robertson, Tsimikas, Thiago, Bajcetic, Endo, Salah, Szoboslai, Doak

Og disse spillere startede på bænken - Alisson, Nunez, Gakpo, Quansah

I bund og grund har vi vel egentlig den bredeste trup vi har haft siden Klopp og måske også den bredeste trup i hele PRL, eller hvad synes i ?
Både og-

Jeg synes som udgangspunkt aldrig "antallet" af spillere har været problemet. På papiret har vi sådan set de fleste år haft ganske mange spillere i truppen. Problemet er derimod vi har en del spillere, som synes at blive skadet ofte. På visse dele af banen synes jeg bredde har været større f.eks. da vi have Keita, Ox, Gini, milner, Hendo, Fab, Jones.

Thiago, Konate, Matip, Jota, Jones er alle dygtige spillere med niveau, men de har alle haft skades problemer i større eller mindre grad. Hvilket egentligt er det som udfordre bredden. Herudover er der spillere, som tiltider bliver vurderet bedre end de reelt er på nuværende tidspunkt. Her tænker jeg eksempelvis Doak og Bajtetic, som ganske vsit er store talenter, men bestemt ikke er klar til at spille fast i PL. Ligesom f.eks. Hendo/Milner blev tidligere vurderet udfra hvad de tidligere kunne, fremfor deres reelle niveau nu og her.

Så numerisk synes jeg bredde er OK, men hvis man tager truppens skadeshistorik i betragtning mener jeg ikke den er der.
Vi er heldige Quansah virker til at være "the real deal", således vi formentligt kan komme igennem Matips skade fornuftigt, men var han ikke kommet ud af det blå, havde vi godt nok haft et problem på CB nu.

Besvar