Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 02. maj, 2024 21:23

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 17:24
Redtothebone skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 15:05
Her er en godt video som fortælle lidt om Arne Slots spillemåde og hvilke spillere han bruger idag :-)
Vildt spændende.
:lol:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 02. maj, 2024 21:27

Oomph242 skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 21:06
Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....


'40 people' will leave with Jurgen Klopp

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-32666706
40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJJ
Indlæg: 2431
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af AJJ » torsdag, 02. maj, 2024 21:51

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 21:27
Oomph242 skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 21:06
Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....


'40 people' will leave with Jurgen Klopp

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-32666706
40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.
Ja, når Ryan Babel siger det, så er det sikkert rigtigt.

mortenbak
Indlæg: 3114
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » torsdag, 02. maj, 2024 22:21

JudgeArdaStudge skrev:
Oomph242 skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 21:06
Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....


'40 people' will leave with Jurgen Klopp

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-32666706
40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.
Som de spiller for tiden er vel rimeligt at de selv smører madpakker Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 02. maj, 2024 22:32

@mortenbak:

Touché :D
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af TG12 » lørdag, 11. maj, 2024 10:33

Nu meldes Ward også på vej tilbage.

Det synes mere og mere som Klopp har været en stor faktor i at flere af vores ellers hæderskronede profiler der arbejder bag scenen forlod klubben.

Det kan også synes en besynderligt Klopp eftersigende er “udkørt” hvis han samtidigt selv har påtaget sig mere og mere ansvar. Måske han faktisk kunne have holdt længere - hvis han lod Edwards, Ward etc beholde sit ansvar ?

Der er nok en hel del mere til historien vi aldrig vil høre om, men det tyder på at der har været en intern magtkamp i noget tid.

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » mandag, 13. maj, 2024 08:49

TG12 skrev:
lørdag, 11. maj, 2024 10:33
Nu meldes Ward også på vej tilbage.

Det synes mere og mere som Klopp har været en stor faktor i at flere af vores ellers hæderskronede profiler der arbejder bag scenen forlod klubben.

Det kan også synes en besynderligt Klopp eftersigende er “udkørt” hvis han samtidigt selv har påtaget sig mere og mere ansvar. Måske han faktisk kunne have holdt længere - hvis han lod Edwards, Ward etc beholde sit ansvar ?

Der er nok en hel del mere til historien vi aldrig vil høre om, men det tyder på at der har været en intern magtkamp i noget tid.
Han er da virkelig en bandit ham Klopp :D Edward stoppede og Ward stoppede var de hæderskronede profiler eller kunne de ikke leve op til Klopps niveau?

Jeg er spændt på om Edwards kan køre noget på egen hånd. Et er at lave copypaste på Dortmunds indkøbspolitik og hente spillere til Klopp. At hente spillere til en træner som har trænet et hold på Superliga niveau og dem og ham til at præstere som verdensklasse bliver en helt anden opgave.. Jeg er spændt på om Arne holder sæsonen ud..

Nu bliver det hele også meget mere amerikansk og hierarkisk topstyret med en alt overskyggende direktør.
Vi må se hvordan det kommer til at gå..

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » mandag, 13. maj, 2024 08:52

mortenbak skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 22:21
JudgeArdaStudge skrev:
Oomph242 skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 21:06
Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....


'40 people' will leave with Jurgen Klopp

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-32666706
40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.
Som de spiller for tiden er vel rimeligt at de selv smører madpakker Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dont kill the messenger...

Men mon ikke der vil ske store udskiftninger med den endegyldige amerikanisering...

McDonald, KFC og Taco Bell bliver den nye madpakke :D

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11343
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Cynwal » mandag, 13. maj, 2024 10:20

Oomph242 skrev:
mandag, 13. maj, 2024 08:52
mortenbak skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 22:21
JudgeArdaStudge skrev:
Oomph242 skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 21:06
Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....


'40 people' will leave with Jurgen Klopp

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-32666706
40 personaler, det var alligevel en slat. Indtil videre har jeg kun læst, at Slot tager sin assistent og sin fysio med, så spillerne skal da vist til selv at have madpakker med, medmindre en af de to eller Slot selv har tid til at stå i køkkenet.
Som de spiller for tiden er vel rimeligt at de selv smører madpakker Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dont kill the messenger...

Men mon ikke der vil ske store udskiftninger med den endegyldige amerikanisering...

McDonald, KFC og Taco Bell bliver den nye madpakke :D
Det sker ikke, så længe Mona Nemmer stadig er Head of Nutrition:
Billede

Kopieret fra: https://www.liverpoolfc.com/team/mens/staff/mona-nemmer
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af TG12 » mandag, 13. maj, 2024 14:46

Oomph242 skrev:
mandag, 13. maj, 2024 08:49
TG12 skrev:
lørdag, 11. maj, 2024 10:33
Nu meldes Ward også på vej tilbage.

Det synes mere og mere som Klopp har været en stor faktor i at flere af vores ellers hæderskronede profiler der arbejder bag scenen forlod klubben.

Det kan også synes en besynderligt Klopp eftersigende er “udkørt” hvis han samtidigt selv har påtaget sig mere og mere ansvar. Måske han faktisk kunne have holdt længere - hvis han lod Edwards, Ward etc beholde sit ansvar ?

Der er nok en hel del mere til historien vi aldrig vil høre om, men det tyder på at der har været en intern magtkamp i noget tid.
Han er da virkelig en bandit ham Klopp :D Edward stoppede og Ward stoppede var de hæderskronede profiler eller kunne de ikke leve op til Klopps niveau?

Jeg er spændt på om Edwards kan køre noget på egen hånd. Et er at lave copypaste på Dortmunds indkøbspolitik og hente spillere til Klopp. At hente spillere til en træner som har trænet et hold på Superliga niveau og dem og ham til at præstere som verdensklasse bliver en helt anden opgave.. Jeg er spændt på om Arne holder sæsonen ud..

Nu bliver det hele også meget mere amerikansk og hierarkisk topstyret med en alt overskyggende direktør.
Vi må se hvordan det kommer til at gå..
Tjooo - men sommerens vindue havde Klopp vel fuld bestemmelse da både Ward, og Edwards var ude.

Udover MacAllister har indkøbene endnu ikke været ubetingede gode køb.

Endo, gjorde efter en sløv start go figur, men er faldet i niveau igen. Han kæmper, men jeg mener ikke han er god nok til en topklub, særligt grundet hans manglede fart i tanke og handling.

Gravenberch, ingen tvivl om potentialet er enormt, og i visse kampe har han vist det. Men han mangler stabilitet og “end-produkt”

Szobo, startede som lyn or torden, men er faldet gevaldigt efter sin skade. Han løber solen sort, men får umiddelbart for lidt ud af det.

De to sidst nævnte kan nok godt vise sig at blive gode indkøb endnu. Men der er et pænt stykke vej før de kan sættes i box med succces køb som; Salah, Mane, eller Robertson. Endo, kan måske vise sig som et succes køb til en backup plads.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2124
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 14. maj, 2024 07:43

Vi har lukket 41 mål ind i PL i denne sæson. Det bliver den næste managers største opgave at lave om på de horrible stats. Glæder mig efterhånden ret meget til at få en ny træner.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 14. maj, 2024 08:23

Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 14. maj, 2024 07:43
Vi har lukket 41 mål ind i PL i denne sæson. Det bliver den næste managers største opgave at lave om på de horrible stats. Glæder mig efterhånden ret meget til at få en ny træner.
Svært at se sig uenig i dette. De mange mål indkaserede bliver blot endnu mere udtalte, når offensiven omvendt har problemer med at omsætte dets chancer. Hvis vi udnytter chancerne, skal modstanderne frem og forsøge at score, hvor vi kan stille os længere tilbage og køre kontrahug. Det er ofte der, vi har kunnet straffe dem endegyldigt. Sådan har det dog ikke helt føltes i denne eller sidste sæson, hvor jeg dels synes, vi ikke udnytter vores chancer og dels formøbler mange af vores potentielle kontraer ved, at det går for langsomt.

Vi spiller med en meget offensiv tilgang og en meget højtstående baglinje, så der vil automatisk opstå store chancer til modstanderne, det tænker jeg også kommer til at være sådan under Arne Slot. Synes så til gengæld, at mange af de mål, vi har tilladt er mål, hvor modstanderen har søgt mod baglinjen og dernæst slår den fladt skråt tilbage i feltet, hvor vi mangler folk til at oppasse dem, der når ind i feltet. Vi så også mange eksempler på dette i går mod Aston Villa, hvor vi godt kunne have lukket flere end de tre mål ind. Det var bestemt ikke godt da Mac Allister kom ned på 6eren. Jeg ved heller ikke om det er godt, at vi altid spiller med to centerbacks, som er højrebenet og i går med en venstreback som er højrebenet, selvom Gomez har gjort det godt i denne sæson.

Så der er en del arbejde foran med at få klaret den opgave, ja. Men rygtemøllen skriver også, at vi prioriterer forstærkning til forsvaret til sommer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar