Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 12. mar, 2024 18:07

Emmy skrev:
tirsdag, 12. mar, 2024 15:49
Jeg er glad for at Edwards er tilbage i klubben. Knap så glad for hans nye rolle.
Lad dog manden lige træde til i sin nye rolle

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 12. mar, 2024 19:42

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 12. mar, 2024 16:43
[🟢] NEW: FSG want a second club in which Liverpool can attract 𝙂𝙇𝙊𝘽𝘼𝙇 talent from.

@_pauljoyce

[🟢] NEW: Michael Edwards was the man who recommended Jurgen Klopp to FSG & also ruled out Ancelotti and Eddie Howe.

@TheAthleticFC

[🟢] NEW: Michael Edwards 𝙍𝙀𝙅𝙀𝘾𝙏𝙀𝘿 Chelsea and Manchester United.

@David_Ornstein
Hehe de får det nærmest til at lyde som Klopp var en Edwards opfindelse.. Han var vel på daværende og er stadig den vel nok mest eftertragtede manager... Så der var vel ikke meget tvivl i valget..

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 13. mar, 2024 13:18

Cynwal skrev:
tirsdag, 12. mar, 2024 15:26
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 12. mar, 2024 15:19
Cynwal skrev:
tirsdag, 12. mar, 2024 14:15
Nu har FSG meldt ud at Michael Edwards er ny "CEO of Football" hos FSG:
Billede

Den fulde meddelelse kan læses her: https://fenwaysportsgroup.com/wp-conten ... a5JqRRkJuQ

Edwards er super dygtig. Men CEO of Football? Planlægger FSG at købe flere klubber?
Det står næsten explicit i den fulde erklæring, at det er det de stræber efter. Flere klubber altså. Der står følgende:
"As an organization we constantly strive for improvement in our football operation, whether
that be identifying fresh opportunities externally
or areas for enhancement internally, and there
is no better person to lead that ongoing process. In keeping with this objective, he will take
over responsibilities
Jeg har det lidt stramt med flerklubsejere. Jeg synes det er en uskik.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 15. mar, 2024 14:01

Tør næsten ikke skrive det her af frygt for at jinxe noget ...

Kan desværre ikke genfinde historien, men altså, der var et skriv, endda med Fabrizio Romano som kilde, iflg hvilket Klopp skulle være blevet så begejstret over de unge menneskers præstationer på det seneste (helt konkret den første kamp mod Sparta, men også Liga Cup-finalen og - gætter jeg da på - opgøret i aftes), at han er begyndt at genoverveje sin opsigelse.

Sikke et påskeæg det kunne blive til os allesammen :clap: :love3: :aliboronz8:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 15. mar, 2024 15:53

Sledgehammer skrev:
fredag, 15. mar, 2024 14:01
Tør næsten ikke skrive det her af frygt for at jinxe noget ...

Kan desværre ikke genfinde historien, men altså, der var et skriv, endda med Fabrizio Romano som kilde, iflg hvilket Klopp skulle være blevet så begejstret over de unge menneskers præstationer på det seneste (helt konkret den første kamp mod Sparta, men også Liga Cup-finalen og - gætter jeg da på - opgøret i aftes), at han er begyndt at genoverveje sin opsigelse.

Sikke et påskeæg det kunne blive til os allesammen :clap: :love3: :aliboronz8:
Og så vågnede du fra din dejlige drøm?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1686
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Mysjkin » lørdag, 16. mar, 2024 00:43

JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 15. mar, 2024 15:53
Sledgehammer skrev:
fredag, 15. mar, 2024 14:01
Tør næsten ikke skrive det her af frygt for at jinxe noget ...

Kan desværre ikke genfinde historien, men altså, der var et skriv, endda med Fabrizio Romano som kilde, iflg hvilket Klopp skulle være blevet så begejstret over de unge menneskers præstationer på det seneste (helt konkret den første kamp mod Sparta, men også Liga Cup-finalen og - gætter jeg da på - opgøret i aftes), at han er begyndt at genoverveje sin opsigelse.

Sikke et påskeæg det kunne blive til os allesammen :clap: :love3: :aliboronz8:
Og så vågnede du fra din dejlige drøm?
Med en klat på maven og en pensel i hånden og troede han var maler.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11287
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Cynwal » lørdag, 16. mar, 2024 10:04

Mysjkin skrev:
lørdag, 16. mar, 2024 00:43
JudgeArdaStudge skrev:
fredag, 15. mar, 2024 15:53
Sledgehammer skrev:
fredag, 15. mar, 2024 14:01
Tør næsten ikke skrive det her af frygt for at jinxe noget ...

Kan desværre ikke genfinde historien, men altså, der var et skriv, endda med Fabrizio Romano som kilde, iflg hvilket Klopp skulle være blevet så begejstret over de unge menneskers præstationer på det seneste (helt konkret den første kamp mod Sparta, men også Liga Cup-finalen og - gætter jeg da på - opgøret i aftes), at han er begyndt at genoverveje sin opsigelse.

Sikke et påskeæg det kunne blive til os allesammen :clap: :love3: :aliboronz8:
Og så vågnede du fra din dejlige drøm?
Med en klat på maven og en pensel i hånden og troede han var maler.
Jeg plejer at sige: "Med kosten i hånden og tapetklister på maven" . Jeg finder selv ud
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » fredag, 29. mar, 2024 11:13

Rygterne går ikke rigtigt vores vej med Alonso fra næste sæson. Spændende hvem der så satses på...
Ruben Amorim tror jeg vejes for let...

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » fredag, 29. mar, 2024 13:36

Alonso skulle eftersigende forsætte i Leverkusen næste sæson

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11287
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Cynwal » fredag, 29. mar, 2024 14:45

Alonso har nu officielt udtalt på pressekonference, at han bliver et år mere i Bayer Leverkusen, fordi han synes det er det rigtige at gøre som ung manager.
https://www.bbc.com/sport/football/68692969
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » fredag, 29. mar, 2024 15:37

Oomph242 skrev:
fredag, 29. mar, 2024 11:13
Rygterne går ikke rigtigt vores vej med Alonso fra næste sæson. Spændende hvem der så satses på...
Ruben Amorim tror jeg vejes for let...
Ruben Amorim virker lidt som en profil Wolves kunne finde på at skrive under med, og ikke Liverpool.

De Zerbi ville være ok.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 29. mar, 2024 22:33

Jeg synes at det er tyndt felt. Både Amorim og de Zerbi er udmærkede trænere, men er de klar til Liverpool?

De Zerbi har trænet følgende hold:

2013–2014 Darfo Boario
2014–2016 Foggia
2016–2017 Palermo
2017–2018 Benevento
2018–2021 Sassuolo
2021–2022 Shakhtar Donetsk
2022– Brighton & Hove Albion
Og så skulle Liverpool FC være næste klub? Det har jeg svært ved at se. Nu har mange sagt at han skulle være rigtig god, og jeg synes han gør det godt i PL. Han har været i mange klubber de sidste 10 år. Det lugter ikke ligefrem af stabilitet.

Amorim har været træner for Braga i en sæson og for Sporting siden 2020. Det viser stabilitet. I hans anden sæson ledte han Sporting til mesterskabet - det første i 19 år. Men set i et kritisk perspektiv, så gjorde Ten Hag det også godt med et stort hold i en mindre liga.

Jeg er kritisk over for begge kandidater, men hvis jeg skulle sætte mine penge på en af dem, så bliver det Amorim. Men begge kandidater har spillet centralt på banen, og det plejer at give de bedste trænere. .
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af bblauritzen » lørdag, 30. mar, 2024 08:19

Ærgerligt med Alonso, jeg kan dog sagtens forstå og respektere hans beslutning. De må være glade i Leverkusen.

Mht. kandidatfeltet så er jeg heller ikke ubetinget fan af hverken Amorin eller Zerbi.

De Zerbi har for mig ikke vist sig ordentlig frem endnu, kom fra den ukrainske liga som er rangeret 3 pladser under den danske superliga, syntes stadig han rider stadig videre på Graham Potter's arbejde med Brighton. Det eneste der skulle tale for ham er at han kommer med PL erfaring. Amorim gør det rigtig godt med Sporting men springet fra d. 7 bedste liga i Europa til PL vil blive enormt.

Skulle jeg dog vælge mellem de to så måtte det blive Amorim, en træner der er vellidt og respekteret, spiller efter sigende flot fodbold med pres spil og hurtige kombinationer, og så har han fokus på udvikling af unge talenter. Amorin virker på mig som den af de to der har Liverpool DNA, hvor De Zerbi synes helt fejlcastet.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. mar, 2024 08:46

Jeg tror ikke det bliver en af de to. De er ikke store nok til Liverpool.
Medmindre der allerede er en aftale på plads med en ny træner, hvilket jeg tror der er, så kan jeg ikke rigtig se hvem det skal blive.
Pep Lijnders er nok mit bedste bud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 30. mar, 2024 11:09

Emmy skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 08:46
Jeg tror ikke det bliver en af de to. De er ikke store nok til Liverpool.
Medmindre der allerede er en aftale på plads med en ny træner, hvilket jeg tror der er, så kan jeg ikke rigtig se hvem det skal blive.
Pep Lijnders er nok mit bedste bud.
Jeg tænker begge passer fint ind i FSG regi. De vil købe flere klubber og udvide fodbolddelen. Mon ikke det bliver LFC penge som skal financiere de projekter!

Den eneste grund til vi har ligger i toppen af PL er Klopp. Jeg kan ikke se nogen anden manager i verden hamle op med det. Den økonomi FSG tillader klubben er ikke til top 4...

I fremtiden tror jeg vi skal kæmpe hårdt for at holde os i top 6...

Besvar