Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fowler89
Indlæg: 1297
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 30. mar, 2024 11:36

Emmy skrev:Jeg tror ikke det bliver en af de to. De er ikke store nok til Liverpool.
Medmindre der allerede er en aftale på plads med en ny træner, hvilket jeg tror der er, så kan jeg ikke rigtig se hvem det skal blive.
Pep Lijnders er nok mit bedste bud.
Lijnders smuttet med Klopp


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Cynwal » lørdag, 30. mar, 2024 15:23

Emmy skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 08:46
Pep Lijnders er nok mit bedste bud.
Han er vel allerede enten vejet og fundet for let af FSG eller har valgt at han vil søge managerjob på en lidt mindre adresse. Er der ikke snak om ham og Ajax her til sommer?

Ang. Klopp's efterfølger: Hvad med Julian Nagelsmann? Han har flere Bundesliga-klubber på CV'et og det gik da meget godt sidst vi fik en manager med Bundesligaerfaring ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5685
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 30. mar, 2024 15:56

Cynwal skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 15:23
Emmy skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 08:46
Pep Lijnders er nok mit bedste bud.
Han er vel allerede enten vejet og fundet for let af FSG eller har valgt at han vil søge managerjob på en lidt mindre adresse. Er der ikke snak om ham og Ajax her til sommer?

Ang. Klopp's efterfølger: Hvad med Julian Nagelsmann? Han har flere Bundesliga-klubber på CV'et og det gik da meget godt sidst vi fik en manager med Bundesligaerfaring ;)
Thomas Frank er nok heller gået FSG`s næse forbi...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Emmy » lørdag, 30. mar, 2024 17:05

Cynwal skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 08:46
Pep Lijnders er nok mit bedste bud.
Han er vel allerede enten vejet og fundet for let af FSG eller har valgt at han vil søge managerjob på en lidt mindre adresse. Er der ikke snak om ham og Ajax her til sommer?

Ang. Klopp's efterfølger: Hvad med Julian Nagelsmann? Han har flere Bundesliga-klubber på CV'et og det gik da meget godt sidst vi fik en manager med Bundesligaerfaring ;)
Jo snak er der masser af. Men så længe intet er bekræftet, så ser jeg det som ganske sandsynligt at han kan få chancen.
Jeg tror dog stadig mest på at den nye træner er fundet og kontrakten underskrevet.
Skulle det ikke være tilfældet, så har vi jo så åbenbart misset Alonso. Og det er en kæmpe bet. Jeg kan ikke rigtig se så mange muligheder. Måske Zidane.
Bare det ikke bliver en panik handling. Er det velovervejet og fornuftigt, så er det fint med mig hvis det bliver en forholdsvis ukendt træner. Hellere det end årets smag eller bare det størst mulige navn.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 30. mar, 2024 20:46

Oomph242 skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 11:09
I fremtiden tror jeg vi skal kæmpe hårdt for at holde os i top 6...
Det kommer an på om fremtiden er de næste 5 år eller længere. Vi har Premier Leagues anden stærkeste trup, så en ny manager skal ikke opbygge en ny trup. Den er på plads, og det er det sværeste. En ny manager skal overtage en af Europas stærkeste trupper, og føre den videre.

Vi har Edwards og Hughes på plads. Nu skal de finde en ny manager, som så skal sammensætte hele støtte apparatet - selvfølge med hjælp fra de to førstnævnte. Vi står meget stærkt. Jeg tror vi skal tilbage til 80'erne for at finde et tidspunkt, hvor vi stod ligeså stærkt ved et managerskifte!

Selvfølgelig er der en del der kan gå galt; Vi kan havne i en situation, hvor ingen tørre at overtage efter Klopp, fordi der er stor chance for at man fejler, og det kan betyde en pre-season uden manager. Men det scenarie tænker jeg er ren utopi. Der er meget dygtige folk i og omkring klubben.

Vi er en suveræn klub. En af de fem bedste i Europa. En af verdens største klubber. Vi har en super god trup, et suverænt ungdomsakademi, et moderne stadium, en kernesund økonomi. Vi står et meget stærkt sted!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5685
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 30. mar, 2024 23:08

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 20:46
Oomph242 skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 11:09
I fremtiden tror jeg vi skal kæmpe hårdt for at holde os i top 6...
Det kommer an på om fremtiden er de næste 5 år eller længere. Vi har Premier Leagues anden stærkeste trup, så en ny manager skal ikke opbygge en ny trup. Den er på plads, og det er det sværeste. En ny manager skal overtage en af Europas stærkeste trupper, og føre den videre.

Vi har Edwards og Hughes på plads. Nu skal de finde en ny manager, som så skal sammensætte hele støtte apparatet - selvfølge med hjælp fra de to førstnævnte. Vi står meget stærkt. Jeg tror vi skal tilbage til 80'erne for at finde et tidspunkt, hvor vi stod ligeså stærkt ved et managerskifte!

Selvfølgelig er der en del der kan gå galt; Vi kan havne i en situation, hvor ingen tørre at overtage efter Klopp, fordi der er stor chance for at man fejler, og det kan betyde en pre-season uden manager. Men det scenarie tænker jeg er ren utopi. Der er meget dygtige folk i og omkring klubben.

Vi er en suveræn klub. En af de fem bedste i Europa. En af verdens største klubber. Vi har en super god trup, et suverænt ungdomsakademi, et moderne stadium, en kernesund økonomi. Vi står et meget stærkt sted!
Klopp får os til at spille over evne. Jeg synes ikke kvaliteten er verdensklasse høj og mange af vores spillere døjer ofte med skader. Hvem tænker du er vores næste verdens stjerner i truppen på Salah, Firmino, VvD, Mane niveau?

Salah, VvD, Matip og Thiago er snart fortid, Endo er heller ikke ung. Diaz, Jota, Konate, Gomez og Jones er alle ude meget af sæsonen år efter år. Allison, Robertson og TAA er efterhånden også begyndt på skader. Mac Allister og Szoboszlai har også været ude med skader og misset en del kampe. Om vores unge slår igennem ved vi endnu ikke...

Mange af vores spillere er Klopp spillere. Om de virker lige så godt andre systemer må tiden vise. Men tidligere spillere som var verdensklasse under klopp har ikke vist meget siden de blev solgt eks. Firmino, Gino og Mane... Coutinho vel også..

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 31. mar, 2024 19:08

Oomph242 skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 23:08
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 20:46
Oomph242 skrev:
lørdag, 30. mar, 2024 11:09
I fremtiden tror jeg vi skal kæmpe hårdt for at holde os i top 6...
Det kommer an på om fremtiden er de næste 5 år eller længere. Vi har Premier Leagues anden stærkeste trup, så en ny manager skal ikke opbygge en ny trup. Den er på plads, og det er det sværeste. En ny manager skal overtage en af Europas stærkeste trupper, og føre den videre.

Vi har Edwards og Hughes på plads. Nu skal de finde en ny manager, som så skal sammensætte hele støtte apparatet - selvfølge med hjælp fra de to førstnævnte. Vi står meget stærkt. Jeg tror vi skal tilbage til 80'erne for at finde et tidspunkt, hvor vi stod ligeså stærkt ved et managerskifte!

Selvfølgelig er der en del der kan gå galt; Vi kan havne i en situation, hvor ingen tørre at overtage efter Klopp, fordi der er stor chance for at man fejler, og det kan betyde en pre-season uden manager. Men det scenarie tænker jeg er ren utopi. Der er meget dygtige folk i og omkring klubben.

Vi er en suveræn klub. En af de fem bedste i Europa. En af verdens største klubber. Vi har en super god trup, et suverænt ungdomsakademi, et moderne stadium, en kernesund økonomi. Vi står et meget stærkt sted!
Klopp får os til at spille over evne. Jeg synes ikke kvaliteten er verdensklasse høj og mange af vores spillere døjer ofte med skader. Hvem tænker du er vores næste verdens stjerner i truppen på Salah, Firmino, VvD, Mane niveau?

Salah, VvD, Matip og Thiago er snart fortid, Endo er heller ikke ung. Diaz, Jota, Konate, Gomez og Jones er alle ude meget af sæsonen år efter år. Allison, Robertson og TAA er efterhånden også begyndt på skader. Mac Allister og Szoboszlai har også været ude med skader og misset en del kampe. Om vores unge slår igennem ved vi endnu ikke...

Mange af vores spillere er Klopp spillere. Om de virker lige så godt andre systemer må tiden vise. Men tidligere spillere som var verdensklasse under klopp har ikke vist meget siden de blev solgt eks. Firmino, Gino og Mane... Coutinho vel også..
Mange er vores spillere er købt til en bestemt spillestil. Helt enig. Derfor er det vigtigt at der ikke sker store forandringer i måden vi spiller på.

Vi har vist at vi er gode til at købe ind. Sidste sommer hvor vi skiftede hele midtbanen, og faktisk kom styrket ud af vinduet, selvom vi mistede hele vores midtbane. Vi lykkedes med at sælge midtbanen, købe en helt ny og stå endnu stærkere. Macca, Szobo og Endo har vist sig at være langt bedre end den forgående midtbane. Derudover har Jones og Elliott slået igennem i denne sæson, og vist at de trods deres unge alder sagtens kan være med på dette niveau.

Matip,og Thiago er fortid. Måske er Salah det også. Diaz rygtes til PSG osv. Det er positivt at andre klubber ønsker vores spillere. Det viser at vi gør noget rigtigt. VVD, Salah, Alisson, Endo har endnu ikke vist tegn på at alderen trykker. Hvem af vores nuværende spillere kan nå Salah, mane og Firmino? Jeg synes både Macca og Szobo har vist at de kan nå det niveau. De har vist verdensklasse flere gange i løbet af sæsonen. Vi har Bradley på vej frem, som også viser lovende takter. Quansah ligeså. Nunez har da også vist sig positivt frem efter nytår. Der er mange lovende takter på holdet.

Hvem havde troet sidste sommer, at vi vil være i den position på nuværende tidspunkt?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2414
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af AJJ » fredag, 05. apr, 2024 22:22

Mere og mere tyder på, at Amorim bliver Liverpools nye træner.

Er der Brendan Rodgers eller Klopp vibes? Jeg tror på det sidste. (Det skal man jo.)

Og som Drejer er inde på, så overtager han en fantastisk og fremtidssikret spillertrup. Det er antitesen til Man U efter Ferguson.

Fowler89
Indlæg: 1297
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 09. apr, 2024 12:37

Hva satan, Sky Germany skriver, at vi har en "verbal agreement" med Amorim.

https://www.skysports.com/football/news ... ky-germany

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af VanDjik4 » tirsdag, 09. apr, 2024 19:25

Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 12:37
Hva satan, Sky Germany skriver, at vi har en "verbal agreement" med Amorim.

https://www.skysports.com/football/news ... ky-germany
Den er dog bekræftet sf James Pearce, (Liverpool journalist), at der er INGEN aftale med en ny træner i Liverpool FC. Både mundtlig og skriftligt.

Mit håb udover Amorim, er nok 2 gode bud;
Jurgen Nagelsmans, tyskland nuværende træner, eller De Zerbi som spiller rigtig flot fodbold med små midler i Briiighton, der er næsten bedre spillende end Man Us Ten Hag mandskab, med guld i R*ven…

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 09. apr, 2024 21:52

Den er nok næsten umuligt men synes Ange i Tottenham er en virkelig spændende manager
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1297
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 09. apr, 2024 22:43

Redtothebone skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 21:52
Den er nok næsten umuligt men synes Ange i Tottenham er en virkelig spændende manager
Ja, eller Pep.

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. apr, 2024 22:54

Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 22:43
Redtothebone skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 21:52
Den er nok næsten umuligt men synes Ange i Tottenham er en virkelig spændende manager
Ja, eller Pep.
:lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3105
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » onsdag, 10. apr, 2024 04:18

Fowler89 skrev:
Redtothebone skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 21:52
Den er nok næsten umuligt men synes Ange i Tottenham er en virkelig spændende manager
Ja, eller Pep.
Billede
Gider sgu ikke se på hans boldtrilleri type fodbold eller hans små spytklatteri.
Han ville også pive og klynke hele tiden, fordi FSG ikke åbnede pungen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Emmy » onsdag, 10. apr, 2024 07:28

Redtothebone skrev:Den er nok næsten umuligt men synes Ange i Tottenham er en virkelig spændende manager
Nej han er FM manager. Lad ham endelig blive hvor han er. De kommer ikke til at vinde noget som helst med ham som træner
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar