Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Cynwal » onsdag, 10. apr, 2024 08:03

Emmy skrev:
onsdag, 10. apr, 2024 07:28
Redtothebone skrev:Den er nok næsten umuligt men synes Ange i Tottenham er en virkelig spændende manager
Nej han er FM manager. Lad ham endelig blive hvor han er. De kommer ikke til at vinde noget som helst med ham som træner
Der plejer jo at være kendetegnende, uanset hvem spurs har som manager
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1296
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 10. apr, 2024 08:44

Cynwal skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 10. apr, 2024 07:28
Redtothebone skrev:Den er nok næsten umuligt men synes Ange i Tottenham er en virkelig spændende manager
Nej han er FM manager. Lad ham endelig blive hvor han er. De kommer ikke til at vinde noget som helst med ham som træner
Der plejer jo at være kendetegnende, uanset hvem spurs har som manager
Ja, jeg var lige ved at sige det er en fællesting for alle Spurs managers


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 10. apr, 2024 22:38

Fowler89 skrev:
onsdag, 10. apr, 2024 08:44
Cynwal skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 10. apr, 2024 07:28
Redtothebone skrev:Den er nok næsten umuligt men synes Ange i Tottenham er en virkelig spændende manager
Nej han er FM manager. Lad ham endelig blive hvor han er. De kommer ikke til at vinde noget som helst med ham som træner
Der plejer jo at være kendetegnende, uanset hvem spurs har som manager
Ja, jeg var lige ved at sige det er en fællesting for alle Spurs managers


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo derfor han skal skifte :D
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7326
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. apr, 2024 18:01

Ornstein melder, af hvad jeg har kunnet snuse mig frem til, det usandsynligt, at Liverpool henter Amorim i Sporting. Han plejer at være troværdig, men det ville da alligevel være lidt af et chok, hvis vi ikke har nogen interesse i ham.

Omvendt var Mourinho på Craven Cottage i går, men den skynder vi os ikke at lægge mere i, end at han blot var der for at se fodbold.

Nuværende bookmakers favorit er Arne Slot fra Feyenood. Tanken om en skaldet hollænder, må jeg sige ikke just huer mig pt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5684
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. apr, 2024 18:18

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 22. apr, 2024 18:01
Ornstein melder, af hvad jeg har kunnet snuse mig frem til, det usandsynligt, at Liverpool henter Amorim i Sporting. Han plejer at være troværdig, men det ville da alligevel være lidt af et chok, hvis vi ikke har nogen interesse i ham.

Omvendt var Mourinho på Craven Cottage i går, men den skynder vi os ikke at lægge mere i, end at han blot var der for at se fodbold.

Nuværende bookmakers favorit er Arne Slot fra Feyenood. Tanken om en skaldet hollænder, må jeg sige ikke just huer mig pt.
Han rygtes til West Ham nu..

https://theathletic.com/5435225/2024/04 ... ager-next/

Mourinho vil være det værste...

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. apr, 2024 19:59

Jeg håber heller ikke på Mourinho. Det ville være en katastrofe.

Spørgsmålet er om vi leder efter en lang- eller kortsigtet løsning? Så vidt jeg ved har vi forhørt os om Alonso. Han sagde nej. Men sagde han mere end nej? Måske sagde han 'nej ikke nu, men om 2 år', Det er bare mig der tænker højt.

Jeg er også overrasket over udviklingen, og jeg er heller ikke for en skaldet hollænder. Der er vel få tilbage som kunne have interesse. Hvad med ham fra Ipswich, Kieran McKenna. Han er ved at sikre Ipswich oprykning for andet år i streg. Han er 35 år, og beskrives som 'The Next Big Thing'? Han blev for en del år siden tilbudt stillingen som Academy Coach hos os. Han afslog, og blev hos Spurs.


edit: oddsene på Slot falder drastisk i dag. Not happy at all :evil:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Emmy » mandag, 22. apr, 2024 21:16

Alle de navne der nævnes er for mig fuldstændig no-go og uacceptable. De er ikke i nærheden af at have den klasse der kræves for at være træner i Liverpool. Enten er FSG helt urimelige i deres jagt på ny træner eller også er der bare noget helt helt galt. Er der bare ingen der har modet til at tage over efter Klopp?
Har i overhovedet set nogen der offentligt søger jobbet som træner i Liverpool? Trænere plejer at flokkes om de her stillinger som gribbe. Det her ender i noget værre lort.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af TobyLfc » mandag, 22. apr, 2024 21:21

Jeg vil vædde min lejlighed på at Alonso har lavet en under bordet aftale med Madrid om at overtage efter Carlo. De får i sidste ende altid hvad de vil, skam men sådan er det.

Ikke fordi udvalget af potentielle trænere er særligt spændende i år - og med både os, Bayern, Barca og sikkert også Man Utd bliver det spændende hvem der lander hvor. Med Alonso, Nagelsman og muligvis også Amorim ude af løbet er det sku svært at se hvem man ellers kan gå efter der bare indskyder en smule begejstring.


Vil ikke blive overrasket hvis FSG overrasker os med Thomas Frank.
Billede
"YNWA"

Oomph242
Indlæg: 5684
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. apr, 2024 21:24

TobyLfc skrev:
mandag, 22. apr, 2024 21:21
Jeg vil vædde min lejlighed på at Alonso har lavet en under bordet aftale med Madrid om at overtage efter Carlo. De får i sidste ende altid hvad de vil, skam men sådan er det.

Ikke fordi udvalget af potentielle trænere er særligt spændende i år - og med både os, Bayern, Barca og sikkert også Man Utd bliver det spændende hvem der lander hvor. Med Alonso, Nagelsman og muligvis også Amorim ude af løbet er det sku svært at se hvem man ellers kan gå efter der bare indskyder en smule begejstring.


Vil ikke blive overrasket hvis FSG overrasker os med Thomas Frank.
Den er jeg også ret sikker på. Madrid er Alonso`s næste stop..

Måske vi så skal afprøve Ancelotti...
Senest rettet af Oomph242 mandag, 22. apr, 2024 21:29, rettet i alt 1 gang.

mortenbak
Indlæg: 3102
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » mandag, 22. apr, 2024 21:25

Hvilken manager vil påtage sig jobbet efter Klopp ?
Hvad gør spillerne ?
Ingen er større end klubben, men det har Klopp været i hans tid.
Mourinho? Så takker jeg af.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7326
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. apr, 2024 21:30

TobyLfc skrev:
mandag, 22. apr, 2024 21:21
Jeg vil vædde min lejlighed på at Alonso har lavet en under bordet aftale med Madrid om at overtage efter Carlo. De får i sidste ende altid hvad de vil, skam men sådan er det.

Ikke fordi udvalget af potentielle trænere er særligt spændende i år - og med både os, Bayern, Barca og sikkert også Man Utd bliver det spændende hvem der lander hvor. Med Alonso, Nagelsman og muligvis også Amorim ude af løbet er det sku svært at se hvem man ellers kan gå efter der bare indskyder en smule begejstring.


Vil ikke blive overrasket hvis FSG overrasker os med Thomas Frank.
Det er jo også det lette(ste) valg for Alonso og for alle managers. Han er garanteret succes i en liga, som er så skævvredet, at det år efter år er et parløb mellem Real Madrid og Barcelona om pokalerne. Det er han ikke på samme måde garanteret i Premier League. Klopp er unik, fordi han hele tiden har ledt efter udfordringer. Man United ville jo også have ham og Bayern ville have ham, men han og Ulla sagde nej. Klopp får energi af udfordringer. Alonso slår mig ikke som sådan en, for så havde han også valgt andre klubber i sin spillekarriere.

Udvalget af trænere er generelt ikke spændende. Jeg kan huske alle de gange, hvor Man United har skulle på ny trænerjagt og hver gang har jeg diskuteret med United kammerater om, hvor få interessante navne, som er på markedet. Meget lidt har ændret sig.

Alonso var ret beset det eneste interessante navn på markedet, omvendt er det også på en tynd baggrund. Han har gjort det godt i én sæson i Leverkusen, det kan være, at korthuset vælter om ørene på ham ligesom Raineri sæsonen efter, han vandt mesterskabet med Leicester. Det ved vi af gode grunde ikke. Det antal kampe, hvor Leverkusen har scoret i overtiden er helt uhørt. Han burde have rigtig mange nederlag, men af en eller anden grund er alt gået deres vej i denne sæson.

Thomas Frank har ikke meritterne. Vi skal ikke ud i endnu en Brendan Rodgers, som ikke har vundet pokaler på den helt store scene. Den slags managers har heller ingen tiltrækningskraft.

For mig er det vildt, hvis vi står og ikke ved, hvem vi skal ansatte, med tanke på, at det er længe siden efterhånden, at Klopp meldte sin afsked og den afsked havde han uden tvivl meldt endnu tidligere til LFC. Så snart Edwards blev hentet, gik jeg ud fra, at vi havde den nye manager på plads, men at vi holdt det hemmeligt. Det håber jeg stadig er tilfældet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5684
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. apr, 2024 22:42

Jeg kan måske godt forstå hvorfor mange er bange for, at overtage efter Klopp. Økonomien til indkøb stærkt begrænset i forhold til konkurenterne. Chelsea, Arsenal, Newcastle, Manchester klubberne og måske endda Aston villa har højere budget til indkøb. Forventningerne vil være vi skal være med helt i top for et lavere budget end de andre tophold. Det kræver sin manager..

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2024 01:52

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 22. apr, 2024 21:30
For mig er det vildt, hvis vi står og ikke ved, hvem vi skal ansatte, med tanke på, at det er længe siden efterhånden, at Klopp meldte sin afsked og den afsked havde han uden tvivl meldt endnu tidligere til LFC.
Jeg mener at have hørt at LFC vidste besked allerede i november.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1296
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 23. apr, 2024 08:01

JudgeArdaStudge skrev:
TobyLfc skrev:
mandag, 22. apr, 2024 21:21
Jeg vil vædde min lejlighed på at Alonso har lavet en under bordet aftale med Madrid om at overtage efter Carlo. De får i sidste ende altid hvad de vil, skam men sådan er det.

Ikke fordi udvalget af potentielle trænere er særligt spændende i år - og med både os, Bayern, Barca og sikkert også Man Utd bliver det spændende hvem der lander hvor. Med Alonso, Nagelsman og muligvis også Amorim ude af løbet er det sku svært at se hvem man ellers kan gå efter der bare indskyder en smule begejstring.


Vil ikke blive overrasket hvis FSG overrasker os med Thomas Frank.
Det er jo også det lette(ste) valg for Alonso og for alle managers. Han er garanteret succes i en liga, som er så skævvredet, at det år efter år er et parløb mellem Real Madrid og Barcelona om pokalerne. Det er han ikke på samme måde garanteret i Premier League. Klopp er unik, fordi han hele tiden har ledt efter udfordringer. Man United ville jo også have ham og Bayern ville have ham, men han og Ulla sagde nej. Klopp får energi af udfordringer. Alonso slår mig ikke som sådan en, for så havde han også valgt andre klubber i sin spillekarriere.

Udvalget af trænere er generelt ikke spændende. Jeg kan huske alle de gange, hvor Man United har skulle på ny trænerjagt og hver gang har jeg diskuteret med United kammerater om, hvor få interessante navne, som er på markedet. Meget lidt har ændret sig.

Alonso var ret beset det eneste interessante navn på markedet, omvendt er det også på en tynd baggrund. Han har gjort det godt i én sæson i Leverkusen, det kan være, at korthuset vælter om ørene på ham ligesom Raineri sæsonen efter, han vandt mesterskabet med Leicester. Det ved vi af gode grunde ikke. Det antal kampe, hvor Leverkusen har scoret i overtiden er helt uhørt. Han burde have rigtig mange nederlag, men af en eller anden grund er alt gået deres vej i denne sæson.

Thomas Frank har ikke meritterne. Vi skal ikke ud i endnu en Brendan Rodgers, som ikke har vundet pokaler på den helt store scene. Den slags managers har heller ingen tiltrækningskraft.

For mig er det vildt, hvis vi står og ikke ved, hvem vi skal ansatte, med tanke på, at det er længe siden efterhånden, at Klopp meldte sin afsked og den afsked havde han uden tvivl meldt endnu tidligere til LFC. Så snart Edwards blev hentet, gik jeg ud fra, at vi havde den nye manager på plads, men at vi holdt det hemmeligt. Det håber jeg stadig er tilfældet.
Ej hvad mener du med Alonso ikke vælger udfordringer? Manden har slået Bayern af pinden og så uden at tabe en eneste kamp indtil videre. Det er da en kæmpe udfordring.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7326
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 23. apr, 2024 10:11

Det var snarere Leverkusen, som tog en chance med Alonso og ikke omvendt. Han rykkede op med Sociadad B, men også ned igen. Så det var et sats og en chance fra Leverkusens side og en gylden mulighed for Alonso, som året forinden havde forlænget med Sociadad på trods af interesse fra tyske klubber allerede der. Det hører sig jo med til historien, at godt nok overtog Alonso et Leverkusen hold som efter otte kampe lå to pladser fra nedrykning, men omvendt var de sluttet som nummer tre sæsonen forinden, inden man fyrede Seoane. Så potentialet og elementerne til succes var allerede lagt.

I sin spillerkarriere, har han valgt de "lette" valg, nemlig Bayern Munchen og Real Madrid og det er der intet forkert i.

Men det er i det perspektiv, at jeg ikke tror, at Alonso umiddelbart er en, som tager chancer på samme måde som Klopp.
Alonso ender i Real Madrid efter Ancelotti.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar