LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud I 69. min
16
37%
5 - Ibrahima Konaté
1
2%
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ud I 69. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
8
19%
8 – Dominik Szoboszlai ud I 69. min
1
2%
48 - Curtis Jones ud i 83. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud I 69. min
9
21%
9 - Darwin Nunez
6
14%
7 - Luis Diaz
2
5%
66 - Trent Alexander-Arnold ind 69. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 69. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind 69. min
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson ind I 69. min
0
Ingen stemmer
42 - Bobby Clarke ind 83.min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 43

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. jan, 2024 16:39

Billede
Hvornår: Onsdag den 31. januar 2024 kl 21:15
TV: See - Optakt fra kl. 20:00
Sted: Anfield
Dommer: Paul Tierney VAR: John Brooks
Hvordan ind i hede hele Hel..... kan det passe, at vi igen-igen skal "serviceres" af Paul Tierney, som åbenlyst har et horn i siden på Klopp og/eller Liverpool FC??? :shock: I VAR rummet sidder så John Brooks, som tidligere i karrieren har fået 2 dages "fri" (= karantæne) for åbenlyse fejl i VAR rummet. Det skal nok blive "muntert", og Howard Webb kan godt begynde at forberede sig på efterfølgende offentlige undskyldninger for fejlkendelser!

Indbyrdes statistik og 5 sidste PL opgør
Billede
De to klubber ligger næsten lige i statistikken, dog et lille + til LFC, men jævnbyrdigheden afspejler sig også i de 5 sidste PL opgør, som alle er endt uafgjort:
Billede
Der kan så tilføjes to Wembley finaler i februar og maj 2022, som også endte uafgjort efter ordinær og forlænget spilletid, men med LFC som vinder efter straffesparkskonkurrence.

Formbarometer PL
Billede
Så begge hold kommer med 3 sejre i ryggen i PL kampe. Dertil skal lægges, at begge her i januar har kvalificeret sig til endnu en straffesparkskonkurrence på Wembley.... Undskyld: Der skulle stå Pokalfinale. Begge er også stadig med i FA Cup'en, Chelsea dog med et hængeparti, da de i 4. runde i weekenden spillede 0-0 mod Aston VIlla på Biblioteket i London. Så Liverpool er favorit, og har generelt også spillet væsentligt bedre end Chelsea indtil nu i denne sæson, da Pochettino stadig kæmper med at få Chelsea til at spille som han vil/finde den rigtige kombination af spillere. I sommerens transfervindue var vi LFC fans godt og grundigt trætte af Ch€£$€a's ageren i transfermarkedet, da Tod Boehly & Co. "snød os" for både Caicedo og Romeo Lavia. .....med mindre LFC "dodged a bullet" eftersom Caicedo ikke ligefrem har brændt PL af siden han kom til Chelsea, og Romeo Lavia har været skadet. Bortset fra 27 minutters spilletid mod Crytal Palace 27. december, hvor han så for i øvrigt blev skadet (lårskade) og har været ude siden da. I mellemtiden er Wataru Endo jo blomstret rimelig godt op og Mac Allsiter og resten af midtbanen virker bedre og bedre sammenspillede, og jeg savner i hvert fald IKKE Caicedo eller Lavia PT, hverken på Liverpools hold eller udgiftskonto.
Chealsea's galehus med trænerkarrussel og engrosindkøb siden Tod Boehlys overtagelse blev beskrevet i kampoplægget til 1 spillerunde, hvor Liverpool gæstede Biblioteket og spillede 1-1. Oplægget kan læses her:
https://www.liverpoolfc.dk/forum/viewto ... 36#p554879

Den øgede fokus på FFP med foreløbig 10 point fratrukket Evertons point, og undersøgelser af Everton (igen), Nottingham Forest og så en lille sag med 115 overtrædelser i Manchester Cheaty, har åbenbart gjort klubberne mere opmærksomme på FFP regler. Så selv Tod Boehly har taget den med ro, og der har kun været justeringer på lidt udlån af ungdomsspillere - to tilbage til Chelsea og en ny udlejet.

Liverpool
Det handler om 3 livsvigtige point, som skal vindes, i den intensive spidsrodslignende kamp mod Man C, der nu skal løbes imens nedtællingen til Klopps sidste kamp går mod nul. Så det er stærkest mulige opstilling, og intet andet.

Keeper: Alisson Becker

4-back kæden: HB: Conor Bradley! Jamen TAA er jo tilbage? Jep, men Bradley er langt stærkere defensivt, og lægger alen til sit offensive spil i hver kamp. TAA bedømmes også til at have været "i andet gear" i sin indskiftning, så han må nøjes med bænken een gang til. Midterforsvaret bliver Konaté og VVD, som pudsigt nok mod Norwich oplevede sin allerførste indskiftning i en Liverpool af betydning. VB får Gomez, da Robertson skal finde formen, men Andy får måske ½ time til sidst, så han kommer tættere på at være klar mod gunners i weekenden,

Midtbanen: Mac Allister på 6'eren, for der er han bedre og væsentligt mere indspillet end TAA. Han sad helt over mod Norwich, men det var for netop at give ham skånekost efter at han var kommet tilbage fra skade (støvleknoppen som gik igennem musklen til knoglen). På de to 8'ere satser jeg på, at Szoboszlai er frisk til at starte. Er han ikke det, så får Elliot chancen. Den anden 8'er Curtis Jones, som rygterne siger Arsenal fans er begyndt at drømme om at få til klubben. Han er fandeme også god for tiden!

Angrebet: Gakpo ligner een ved siden af sig selv for tiden, og med ham på bænken giver de 3 i front sig selv. Jeg foretrækker at de stilles op, så 2 af dem spiller på deres normale plads, og den mest flexible/alsidige af dem tager den sidste. Så det vil sige Højre fløj: Jota, Nunez centralt og Diaz på venstre flanken.

Så her, dagen før Klopp holder pressemøde, og måske giver et hint om form/skader el. lign. ser mit forventede hold sådan ud:
Billede

Men hvad siger I? Skal Trent have HB tilbage? Eller spille 6'eren...? ....eller Szoboszlais 8'er...?
Skal Robertson starte isf Gomez...?
Skal der flyttes rundt på de 3 forreste...?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » mandag, 29. jan, 2024 21:40

Alisson TAA, Konate, VvD, Gomez, Mac Allister, Szoboszlai, Jones, Diaz, Nunez, Jota

Sammen med Man C og Newcastle er Chelsea billedet på alt, hvad der er galt med fodbold i dag.

Så den kamp mod det pishold skal bare vindes.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » mandag, 29. jan, 2024 21:50

Bradley beholder sin back. Hvis Robbo er klar starter han, ellers Gomez.
TAA tager 6eren med MacA og Curtis foran sig
Darwin venstre, Jota midt og Szobo højre
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » onsdag, 31. jan, 2024 09:26

Jeg tror, Anfield bliver helt elektrisk i aften.

Det var et klogt tidspunkt at kommunikere vedr. Klopp.

Så havde man en kamp mod en nem modstander, hvor det kunne få lov at fylde.

Og nu er der så igen fuld fokus på holdet og fodbolden.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jan, 2024 20:06

AJJ skrev:
onsdag, 31. jan, 2024 09:26
Det var et klogt tidspunkt at kommunikere vedr. Klopp.
Det er alt for tidligt at drage den konklusion.

Denne kamp skal bare vindes. Kom så drenge!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 31. jan, 2024 20:47

Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 31. jan, 2024 21:15

Come on Red mens! Stærkt hold, og fin bænk med Eliott , Gravenberch, Robbo, Gakpo og Trent.

Klopp har stor tiltro til backkæden, som får en voksen opgave i både Bradley og Gomez side.

Ned med klamme Sterling og så ham Palmer der ligner en fodbold teenager på 16 år. (Spøg til side)

Lad os slå de bitre blå plastic London!

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jan, 2024 21:34

Nunez is on fire!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 31. jan, 2024 21:35

Bradley er mega nice :D
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 31. jan, 2024 21:42

JAAAAAHHHHHH Jota ....fremragende dribling.
Får Bradley en assist, eller rammer Nunez den med hælen?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 31. jan, 2024 21:43

Jota er fucking genial! Sådan en måltyv :D
Billede
"YNWA"

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » onsdag, 31. jan, 2024 21:44

Jota og Nunez oser af selvtillid, og så er de bare dødsensfarlige

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 31. jan, 2024 21:45

Cynwal skrev:
onsdag, 31. jan, 2024 21:42
JAAAAAHHHHHH Jota ....fremragende dribling.
Får Bradley en assist, eller rammer Nunez den med hælen?

Unge Bradley får en assist mere på kontoen. Stærkt og elegant spiller. Markedsværdi 2.0 euro? Kan det passe..? Virkelig dynamisk og powerfuld. :dance:

Lovende start af Jota og Nunez, der malker på uden Salah(Klopps vel nok bedste spiller baseret på mål og assist)

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » onsdag, 31. jan, 2024 21:49

Det er tydeligt at vi er meget mere end Salah.

Chelsea ligner et league 2 mandskab.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1416
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af TobyLfc » onsdag, 31. jan, 2024 21:54

mortenbak skrev:
onsdag, 31. jan, 2024 21:49
Det er tydeligt at vi er meget mere end Salah.

Chelsea ligner et league 2 mandskab.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dont jinx it
Billede
"YNWA"

Besvar