Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
2
15%
66 - Trent Alexander-Arnold ud 57. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
2
15%
4 - Virgil Van Dijk
1
8%
2 - Joe Gomez ud 85. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
3
23%
38 – Ryan Gravenberch ud 57. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota
1
8%
18 – Cody Gakpo ud 57. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
3
23%
9 - Darwin Nunez ind 57. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 57. min
1
8%
26 - Andy Robertson ind 57. min
0
Ingen stemmer
6 - Thiago Alcantara ind 85. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 13

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 04. feb, 2024 19:21

Jeg kan sgu godt forstå Darwin er rasende. Der er da klart frispark på ham
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. feb, 2024 19:21

Alisson :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. feb, 2024 19:22

Vor Herre på LOKUM....
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1407
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af richs » søndag, 04. feb, 2024 19:22

Giga drop - Arsenal og City er favoritter nu, vi må holde os i top 4 , hvis vi kan.

Vi har godt nok ikke været der idag , tydeligt at Klopp er løbet tør for energi
Senest rettet af richs søndag, 04. feb, 2024 19:24, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 04. feb, 2024 19:23

Hold kæft en joke mand. Hvor jammerligt at tabe sådan en latterlig pis kamp
"We're not racist, we only hate the mancs"

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af STMO » søndag, 04. feb, 2024 19:24

Det er vildt, så meget vi taber i en kamp vi spiller rigtigt ringe. Jeg synes ikke Arsenal har spillet særligt godt, men vi har da spillet særligt ringe.

mortenbak
Indlæg: 3096
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » søndag, 04. feb, 2024 19:29

Arsenal scorer 4 kasser. Vi scorer ikke og er på intet tidspunkt farlige.
Fair resultat.
Videre


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. feb, 2024 19:29

Det er tydeligt at Arsenal har fået af vide at de skal ind og skubbe til os. De har været utrolig fysiske i denne kamp i forhold til hvad de normalt er.

De har med afstand været det bedste hold på banen. Vi har hængt efter.

Vi er stadig med i mesterskabskampen, om end at Man C er klare favoritter til at vinde mesterskabet for 4 år i streg. Sikke en præstation af dem, hvis det sker. Mesterskabskampen er åbnet op nu, og Man C tabte også på Emirates.

Det er kun vores andet nederlag i ligaen i denne sæson. Det er absolut godkendt. Nu skal vi lige tanke noget selvtillid, og vi har jo Man C hjemme, så... :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » søndag, 04. feb, 2024 19:32

Arsenal er bare bedre forberedt på os, end vi er på dem.

De står og spiller sådan vores presspil bliver udstillet. De udbytter fejl i vores højre side.

Vi kommer ikke til noget - hvilket en chance inden for rammen bevidner, og vi skal have et selvmål forærende for ar kampen bliver kortvarigt spænende..

Virkelig ringe præstation.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » søndag, 04. feb, 2024 19:36

Det er vist første gang, jeg ikke føler mig i stand til stemme MOM.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mysjkin » søndag, 04. feb, 2024 19:39

Hr. Drejer skrev:
søndag, 04. feb, 2024 19:29
Det er tydeligt at Arsenal har fået af vide at de skal ind og skubbe til os. De har været utrolig fysiske i denne kamp i forhold til hvad de normalt er.

De har med afstand været det bedste hold på banen. Vi har hængt efter.

Vi er stadig med i mesterskabskampen, om end at Man C er klare favoritter til at vinde mesterskabet for 4 år i streg. Sikke en præstation af dem, hvis det sker. Mesterskabskampen er åbnet op nu, og Man C tabte også på Emirates.

Det er kun vores andet nederlag i ligaen i denne sæson. Det er absolut godkendt. Nu skal vi lige tanke noget selvtillid, og vi har jo Man C hjemme, så... :D
God indstilling! Jeg kan godt lide positiv-Drejer😊
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Junte
Indlæg: 156
Tilmeldt: mandag, 22. jul, 2019 01:00

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Junte » søndag, 04. feb, 2024 19:42

En utroligt skidt omgang.
En til glemmebogen - ingen grund til tærske langhalm på den.
Videre.
En lille uges pause og så skal burnley have en på skallen.

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 04. feb, 2024 19:52

Arsenal klart bedst over hele kampen, og de stod totalt godt til et skidt Liverpool hold, som manglede power og energi, samt marginalerne var der ikke idag.

Uden Salah til sådant en top kamp, som er topscorer på holdet ville havde gjort en gevaldig forskel end Gakpo/Jota/Diaz på den højre (angreb) kant.

Guld duellen er totalt åben nu. Man City er en marginal favorit, da de kender deres besøgelsestid;
måske 50% til Man C, Liverpool er nok nede på 40% og så 10% til Arsenal…. Alt kan ske, selvom det kan kun være Man C eller Lfc der kan afgøre den hvis de vinder resten og så den kamp på Anfield Road maksimalt afgørende nu….

videre, selvom det er en hård aften med 2. nederlag i sæsonen.. Vil nok kalde kampen idag for den dårligste i sæsonen.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 04. feb, 2024 21:13

Hvordan fanden kan vi tabe til Arsenal?! Den her ligger til Man City. Arsenal har ikke klasse til at vinde Premier League og hvis vi har flere kampe, hvor vi spiller som i dag, så har vi heller ikke. Vi taber fordi, vi er ringe og ikke fordi Arsenal er specielt gode.

Gravenberch og Gakpo har i øvrigt intet at gøre i startopstillingen. Hvorfor startede Nunez ikke? Var han småskadet? De to hollændere bringer intet til holdet i deres nuværende form. Vi var desværre decimeret i fraværet af Szoboszlai og jeg vil også gå så langt til at sige i Bradley samt selvfølgelig i Salah. Men derfor havde jeg alligevel forventet en meget bedre indstilling end den vi så i dag. Det er skuffende ovenpå en periode, hvor vi har hevet resultater hjem, at vi falder fuldstændig fra hinanden og overlader al spil og initiativ til en modstander vi på enhver anden dag kan kyse fysisk. Vi var en skygge af det hold, vi har været indtil nu og jeg frygter, at Man City lukrerer på det her, nu når de har fået de Bruyne og Haaland tilbage. City er den helt store vinder i dag, for de må have siddet og set to middelmådige hold begå børnefejl på børnefejl og det ene hold juble som havde de vundet ligaen. Det må være guf for Guardiola.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 04. feb, 2024 22:15, rettet i alt 5 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Arsenal FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 04. feb, 2024 21:19

Mysjkin skrev:
søndag, 04. feb, 2024 19:39
Hr. Drejer skrev:
søndag, 04. feb, 2024 19:29
Det er tydeligt at Arsenal har fået af vide at de skal ind og skubbe til os. De har været utrolig fysiske i denne kamp i forhold til hvad de normalt er.

De har med afstand været det bedste hold på banen. Vi har hængt efter.

Vi er stadig med i mesterskabskampen, om end at Man C er klare favoritter til at vinde mesterskabet for 4 år i streg. Sikke en præstation af dem, hvis det sker. Mesterskabskampen er åbnet op nu, og Man C tabte også på Emirates.

Det er kun vores andet nederlag i ligaen i denne sæson. Det er absolut godkendt. Nu skal vi lige tanke noget selvtillid, og vi har jo Man C hjemme, så... :D
God indstilling! Jeg kan godt lide positiv-Drejer😊
Kan slet ikke hive mig op på samme humør, selvom jeg gerne ville. Vi taber jo i dag, fordi vi er dårlige. Havde Arsenal været gode, så havde det været en pille, man bare skulle sluge, men i dag sidder man med en følelse af, at vi har en decideret offday og det er derfor vi taber. Det gør satme nas mod den evige toer. Deres fans er ulidelige og dem skal vi høre på nu, indtil de klokker i det næste weekend. Lorte weekend! Og ja, jeg tror mesterskabet ender i den blå del af Manchester nu.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar