LFC - Burnley FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
7
26%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i pausen
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson ud 96. min
2
7%
3 – Wataru Endo ud 96. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ud 96. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones
2
7%
20 - Diogo Jota
2
7%
9 - Darwin Nunez
6
22%
7 - Luis Diaz ud 82. min
1
4%
19 - Harvey Elliott ind i pausen
7
26%
18 – Cody Gakpo ind 82. min
0
Ingen stemmer
42 - Bobby Clarke ind 96.min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind 96. min
0
Ingen stemmer
James McConnell ind 96. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 27

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Burnley FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 14. feb, 2024 09:02

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 13. feb, 2024 09:28
For 3 år siden: Mo
I dag: Becker
Om 3 år: Nunez eller Szobo
Du har nok helt ret, shit han er vigtig Alisson får og beholde den første plads, samt Europa League bliver nok en 50/50 duel Kelleher/alisson.

Bradley kunne også godt blive den bedste back om 3 år.
Nunez kan blive rigtig god over tid, hvis han formår udnytte sine chancer. Flest skud på overlæggeren/stolpen i denne her sæson, er ret vildt 14+

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11296
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Burnley FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 15. feb, 2024 11:18

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 13. feb, 2024 23:34
Cynwal skrev:
tirsdag, 13. feb, 2024 12:16
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 13. feb, 2024 09:28
......Om 3 år: Nunez eller Szobo
Eller BRADLEY!!1
Han ligner seriøst af og til en ny Gareth Bale, bare højrebenet, samme statur, drive og close control med bolden og uhyre farlig skøjte. Spændende knægt og hold kæft, hvor er det synd for ham med sin far! I've been there og det gør nas! Kan ikke forestille mig, hvor nas det gør på en 20-årig. YNWA Bradley!
Jeg er KÆMPE fan af ham, og håber i den grad at han for det første kommer hurtigt og godt igennem forløbet med faderens død. Det skete efter lang tids sygdom, så et kæmpe chock har det ikke været, men forståeligt skabet det mental ubalance, når en af ens forældre dør. Har også selv været der.... 2 gange, men begge nåede at blive over 80.

Jeg håber yderligere, at han bliver givet chancen for at spille kontinuerligt på backpladsen, uanset om Trent kommer tilbage fra skade eller ej. Han er klasser bedre defensivt, og det var tydeligt, at hans vanvittige arbejdsraseri og lukken af i højre forsvarsside, var hårdt savnet mod gunners.

Et sidste ønske er, at han kan holde benene på jorden, og ikke bliver ødelagt af hans pludselige stjernestatus, men at han fortsat vil være ydmyg og hårdtarbejdende. Nu vi taler om Trent, så virker det nogen gange som om han " ...er for kendt til det her sted" og kun koncentrerer sig om "den næste gude-aflevering og assist"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7307
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Burnley FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 15. feb, 2024 21:27

Cynwal skrev:
torsdag, 15. feb, 2024 11:18
Et sidste ønske er, at han kan holde benene på jorden, og ikke bliver ødelagt af hans pludselige stjernestatus, men at han fortsat vil være ydmyg og hårdtarbejdende. Nu vi taler om Trent, så virker det nogen gange som om han " ...er for kendt til det her sted" og kun koncentrerer sig om "den næste gude-aflevering og assist"
Udenfor banen har Trent til gengæld netop skabt en organisation, der skal give mentalstøtte og få akademispillere tilbage i samfundet, hvis deres fodboldkontrakt rives over og drømmen brister. Drømmen brister for mange og vi skal desværre ikke mange år tilbage til artikler om, at både en dreng og en pige fra Manchester Citys akademi havde taget deres eget liv som følge af at blive efterladt alene, fordi de har nul værdi, når de ikke længere er gode nok. Mads Timm har jo fortalt det samme om sin tid i Manchester United. Det er benhård business, så kæmpe respekt til Trent!

Conor Bradley er i sikre hænder i Liverpool i forhold til ikke at blive revet med, men bevare sin ydmyghed og hårdtarbejende sind.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar