Brentford FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
7
22%
84 – Conor Bradley ud i 83. min
4
13%
5 - Ibrahima Konaté
1
3%
4 - Virgil Van Dijk
3
9%
26 - Andy Robertson
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
3
9%
10 – Mac Allister ud i 83. min
3
9%
48 - Curtis Jones ud 34. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud 43. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ud i pausen
3
9%
7 - Luis Diaz
2
6%
38 – Ryan Gravenberch ind 34. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind 43. min
5
16%
18 – Cody Gakpo ind i pausen
1
3%
2 - Joe Gomez ind 83. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 83. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 32

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Brentford FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 18. feb, 2024 12:15

Cynwal skrev:
søndag, 18. feb, 2024 10:14
Fowler89 skrev:
lørdag, 17. feb, 2024 17:10
AJJ skrev:
lørdag, 17. feb, 2024 15:05
Fowler89 skrev:
lørdag, 17. feb, 2024 14:59
AJJ skrev:
lørdag, 17. feb, 2024 14:06
Vi har en ny 9'er, og han hedder Nunez
Fodboldfans lider af demens. Bare ét mål er nok til at få dem til at glemme alle de missere, der kom før.
Velkommen tilbage fra månen, hvor du tilsyneladende har opholdt dig et stykke tid
2 uger siden han ramte stolpen 4 gange mod Arsenal men ok
Der husker du lidt forkert. Det var mod Chelsea, at han ramte træværket 4 gange. Vi havde en xG mod gunners på 0,37, og var ikke i nærheden af at score, bortset fra Gabriels clumsy selvmål.

By the way: Jeg kan anbefale hoofoot.com, hvis man vil se fyldige sammendrag af kampe. Her er f.eks. næsten 15 min. fyldigt sammendrag, godt klippet sammen, fra Brentford kampen:
https://dawq32xw.hoolights.com/embed/2omZSZdXiOdKC

Kan også anbefales til andre PL kampe. Vil man f.eks. se/gense Man Cheaty nosse i det mod Chelski, så er der link her:
https://dawq32xw.hoolights.com/embed/MR2WXflI97Y50

Den ku' Chelsea altså godt ha' snuppet alle 3 point i.
Det er også fuldstændig ligegyldig hvem det var imod. Han har også brændt flere oplagte chancer, hvor sandsynligheden for at misse næsten er umulig.

Han er ikke til at stole på som en nummer 9. Han fungerer fint som en alternativ LW, men kom ikke her og sig, at han er vores nye nummer 9, fordi han formoder at chippe bolden over målmanden.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11292
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Brentford FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 18. feb, 2024 14:32

Fowler89 skrev:
søndag, 18. feb, 2024 12:15
Cynwal skrev:
søndag, 18. feb, 2024 10:14
Fowler89 skrev:
lørdag, 17. feb, 2024 17:10
AJJ skrev:
lørdag, 17. feb, 2024 15:05
Fowler89 skrev:
lørdag, 17. feb, 2024 14:59
AJJ skrev:
lørdag, 17. feb, 2024 14:06
Vi har en ny 9'er, og han hedder Nunez
Fodboldfans lider af demens. Bare ét mål er nok til at få dem til at glemme alle de missere, der kom før.
Velkommen tilbage fra månen, hvor du tilsyneladende har opholdt dig et stykke tid
2 uger siden han ramte stolpen 4 gange mod Arsenal men ok
Der husker du lidt forkert. Det var mod Chelsea, at han ramte træværket 4 gange. Vi havde en xG mod gunners på 0,37, og var ikke i nærheden af at score, bortset fra Gabriels clumsy selvmål.

By the way: Jeg kan anbefale hoofoot.com, hvis man vil se fyldige sammendrag af kampe. Her er f.eks. næsten 15 min. fyldigt sammendrag, godt klippet sammen, fra Brentford kampen:
https://dawq32xw.hoolights.com/embed/2omZSZdXiOdKC

Kan også anbefales til andre PL kampe. Vil man f.eks. se/gense Man Cheaty nosse i det mod Chelski, så er der link her:
https://dawq32xw.hoolights.com/embed/MR2WXflI97Y50

Den ku' Chelsea altså godt ha' snuppet alle 3 point i.
Det er også fuldstændig ligegyldig hvem det var imod. Han har også brændt flere oplagte chancer, hvor sandsynligheden for at misse næsten er umulig.

Han er ikke til at stole på som en nummer 9. Han fungerer fint som en alternativ LW, men kom ikke her og sig, at han er vores nye nummer 9, fordi han formoder at chippe bolden over målmanden.
Nu er jeg nok een af de største Nunez-skeptikere der er og har været her på Forum, så hvis ovenstående var møntet på mig, rammer du ved siden af. Jeg hælder dog mere og mere til, at det samlede angrebs-output er større med Kaos-Nunez på banen, på grund af al den uro han skaber. Hans prespil er ligeledes blevet langt langt bedre, men hvis han skal sammenlignes med eks. Haaland, så taber Nunez klart. Men vi har før levet rigtig fint med en 9'er, som ikke bare blev målt på antal mål. Her er f.eks. Firmino's stats for scoringer i PL:
Billede
...og her er hans assists:
Billede

De tilsvarende data for Nunez ser sådan her ud:
Billede
Billede
Såfremt Nunez data kan extrapoleres/fortsætter frem til sæsonafslutingen, vil det være en markant fremgang på 2 meget målbare parametre.

Jeg tror aldrig, at Nunez bliver en monster nr. 9, fordi han har ikke den kølighed som eks. Lewandowski og Kane har, men jeg tilslutter mig efterhånden mere og mere, at han skal måles på det samlede output, idet han vel at mærke bliver bedre til at også at score. ....og når hjernen brænder sammen over en brændt Nunez chance, så skal man lige huske, at Firmino, brændte mange chancer. Salah brænder mange chancer. Ja selv Haaland brænder mange chancer.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Brentford FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 18. feb, 2024 17:26

Firmino og Nunez er jo to meget forskellige angribere. Nunez er eksplosiv, fysisk stærk og hurtig, mens Firmino er en teknisk playmaker, der kan se alt og alle og levere fantastiske afleveringer.
Jeg synes, Gakpo minder mere om Firmino.

Jeg synes, at Nunez bør bruges som venstrekant, hvor han kan lave farlige løb ind i feltet. Han er god til at finde medspillere, men hans fart vil være bedst udnyttet på kanten.

Besvar