Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
10
28%
84 – Conor Bradley ud i 84-min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
2
6%
26 - Andy Robertson ud i 60. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez
2
6%
42 - Bobby Clarke ud i 60. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
11
31%
19 - Harvey Elliott ud i 76. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 84.min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 60. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 60. min
11
31%
8 – Dominik Szoboszlai ind i 76. min
0
Ingen stemmer
76 - Jayden Danns ind i 84. min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind i 84. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 36

mortenbak
Indlæg: 3096
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 02. mar, 2024 18:17

Hvor længe kan vi som fodboldfans holde ud ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af bblauritzen » lørdag, 02. mar, 2024 18:21

Shit.. Er først lige blevet genoplivet.. Det holdt alt for hårdt.. En sejr og videre.. Og så et lille kip med hatten for united i morgen..

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. mar, 2024 18:22

Kampe som denne vinder mesterskaber. At score 10 minutter inde i overtiden er helt vildt! Men det er ikke godt for mit blodtryk. Macca er bare en kæmpe gevinst som 8'er. Han bliver bedre og bedre, og i dag strøede han om sig med små lækre stikninger i dybden på den sidste 1/3 del af banen. Og Nunez har også spillet sig gevaldigt op siden nytår. Klasse mål, og de to Macca og Nunez er ved at udvikle en sublim forståelse, og det bliver meget interessant at følge de næste måneder.

Til slut sad jeg håbede på at vi kunne hive en uafgjort hjem. De var farlige i deres kontringer, og stort set hver gang kom VVD i vejen. Han har virkelig fundet tilbage til sit gamle jeg.

Jeg er stolt af de unge gutter fra Akademiet som kommer ind og gør et super job. Det betyder at de etablerede skadede spillere kan restituere sig ordentligt, og komme tilbage 100% skadesfrie. Igen i dag gør Clark et godt job, selvom det var utroligt vanskelige forhold, da Nottingham F. kæmpede bravt. Elliott og Bradley tog også del i det store arbejde. Kelleher tog det der kom. Han gør det rigtigt godt!

MOM Macca, Nunez VVD (Jeg kunne også have valgt Kelleher, men tager VVD for variationens skyld)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 02. mar, 2024 18:27

I øvrigt ret smukt, hvordan Liverpool tilhængerne sang Divock Origi! da han blev skiftet ud. Dejlig dreng!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » lørdag, 02. mar, 2024 18:40

Og Gomez. Når han engang pensioneres - så fortjener han den største fidusbamse. Det er fandeme en ydmyg og trofast spiller…

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 02. mar, 2024 18:47

pingel skrev:
lørdag, 02. mar, 2024 18:40
Og Gomez. Når han engang pensioneres - så fortjener han den største fidusbamse. Det er fandeme en ydmyg og trofast spiller…
Helt enig kæmpe shout out til Gomez, der som en ny Milner bare spiller der hvor der er behov for det, og han er kun 26, og i øvrigt helt fortjente han får masser af spilletid.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. mar, 2024 18:55

mortenbak skrev:
lørdag, 02. mar, 2024 18:10

Jeg er vokset op med Robin Hood og Lady Marion. De var dyr den gang. Jeg var forelsket i Lady Marion Billede
Her er lidt inspiration til lidt "godnatlæsning":
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. mar, 2024 19:55

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 02. mar, 2024 18:27
I øvrigt ret smukt, hvordan Liverpool tilhængerne sang Divock Origi! da han blev skiftet ud. Dejlig dreng!
Og Nottingham F. supportere sang National melodien som en kraftig hentydning til Liverpools fans, som pifter af den og ikke synger med. De sang også at Nunez "is just a shit Andy Carroll", og så scorer han :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 02. mar, 2024 22:14

Cynwal skrev:
lørdag, 02. mar, 2024 18:55
mortenbak skrev:
lørdag, 02. mar, 2024 18:10

Jeg er vokset op med Robin Hood og Lady Marion. De var dyr den gang. Jeg var forelsket i Lady Marion Billede
Her er lidt inspiration til lidt "godnatlæsning":
Billede
Flot Sir Hiss :D

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 02. mar, 2024 23:30

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 02. mar, 2024 19:55
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 02. mar, 2024 18:27
I øvrigt ret smukt, hvordan Liverpool tilhængerne sang Divock Origi! da han blev skiftet ud. Dejlig dreng!
Og Nottingham F. supportere sang National melodien som en kraftig hentydning til Liverpools fans, som pifter af den og ikke synger med. De sang også at Nunez "is just a shit Andy Carroll", og så scorer han :lol:
De er nogle klaphatte. De sang også god save the queen i stedet for god save the king, fordi Margaret Thatcher var hovedpersonen bag den konservative regering, der underminerede Hillsborough tragedien og lagde al ansvar over på fansne og ikke politiet og sikkerheden, en af grundene til, at scousere ikke føler sig som englændere og derfor buher den engelske nationhymne. Derudover sang de også Sign up, hvilket er en smædesang om arbejdsløshed og fattigdom i Liverpool, hvilket er ironisk i og med, at der er større arbejdsløshed og fattigdom i Nottingham. Den klub skal bare ned og så må Origi videre. De er ligesom Everton også anklaget for brud på FFP tilmed og der forventes at falde pointstraf til dem også.

Angiveligt var Klopps reaktion på Andy Carroll sangen dog genial, han grinte og udtalte, at hvis det var ham, så ville han ikke have sunget noget, der kunne få Darwin i det røde felt. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 03. mar, 2024 09:41

mortenbak skrev:
JudgeArdaStudge skrev:Og det er Neco Williams, der taber duellen til Nunez. Så kan Forest fans lære det. De sang God save the queen pga Thatcher og de brugte hele kampen på at synge om poverty og "sign up" smædesange - Der er større arbejdsløshed og fattigdom pr indbygger i Nottingham end i Liverpool, men åbenbart en mindre detalje. Må de få en kæmpe pointstraf og rykke ud, de snydepelse.

JUSTICE!!!

MotM: Darwin! Mac A og Kelleher!

Grim kamp med en smuk afslutning. Vi var ikke gode. Vi skal bare videre nu til næste kamp.
Jeg er vokset op med Robin Hood og Lady Marion. De var dyr den gang. Jeg var forelsket i Lady Marion Billede
Nottingham har derfor en plads i mit hjerte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Min datter ELSKER den film. Vi ser den 2-3 gange om dagen. Jeg kan alle scener uden ad


Sent from my iPhone using Tapatalk

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 03. mar, 2024 09:45

MoM Kelleher, Macca og Nunez deler i porten… Klopp maskinen “The young boys go again”

Fin afslutning, der blev lidt for spændende… Afgjort i sidste minut og pubben i Herning gik amok. Vanvittig oplevelse! Der var sågar C Palace, Brentford og Chelsea fans tilstede som blev “overrasket over den glæde”… Ham Palace fanen nævnte den missede Premier League trofæ for nogle år tilbage.. Så blev han lige sat på plads af Darwin Nunez…. Genialt(“We never give up!”) :gunfire: :love3:

Skal man holde med Man U senere mod Shitty? Jeg kan desværre ikke holde med de forbandende fans fra Manchester. Lad dem dele i det tomme stadion på Etihad. 1-1 ville jeg tippe gir odds 7.0..!! Også flækker United forsvar lige Haaland eller Kevin De Bruyne med en større skade..(I dont give a fuck) :laughin:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 05. mar, 2024 11:05

3 LFC spillere på Garth Crooks' Team of the week (BBC)
Billede

2 ud af 3 i forhold til vores afstemning, hvor I/vi har valgt Nunez isf VVD sammen med Kelleher og Mac Allister.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 06. mar, 2024 13:40

Cynwal skrev:
tirsdag, 05. mar, 2024 11:05
3 LFC spillere på Garth Crooks' Team of the week (BBC)
Billede

2 ud af 3 i forhold til vores afstemning, hvor I/vi har valgt Nunez isf VVD sammen med Kelleher og Mac Allister.
Vi skulle have nappet Van De Ven i sommers, hvis han kan holde sig skadesfri så bliver han en bæst af en CB.
YNWA

Besvar