Sparta Prag - LFC >> Kamptråden Europa League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
3
23%
2 - Joe Gomez ud i pausen
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud I 50. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
1
8%
10 – Mac Allister ud I 65. min
4
31%
19 - Harvey Elliott
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ud I 51. min
4
31%
7 - Luis Diaz ud I 74. min
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ind i pausen
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk ind I 50. Min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i 51. min
1
8%
42 - Bobby Clarke ud i 65. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind i 74. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 13

mortenbak
Indlæg: 3083
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Sparta Prag - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af mortenbak » torsdag, 07. mar, 2024 20:13

Jeg savner adidas som vores trøjesponsor!
De laver markant federe trøjer end Nike!
Vores hjemmebanetrøje kan gå, men ellers ligner vi fastelavnsris!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Sparta Prag - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. mar, 2024 20:37

mortenbak skrev:Nej!
Ikke flere skader!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvem??
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2406
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Sparta Prag - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af AJJ » torsdag, 07. mar, 2024 20:45

Konate med hvad der virker som en mindre fiber i baglåret.

Realistisk set nok først klar efter landskampspausen.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Sparta Prag - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af sjampen » torsdag, 07. mar, 2024 21:02

Vi vinder 5-1 og jeg sidder alligevel og tænker at vi spiller en halvdårlig kamp. Lad os håbe der er bedre styr på forsvaret mod City, for Sparta vadede da igennem os som de lystede.

Usymptomatisk dårlig kamp fra Gomez og de øvrige forsvarsspillere var heller ikke for gode. Robertson ligner for mig godt nok en mand der er langt fra sit tidligere niveau. Gakpo med endnu en decideret horribel præstation og med alle offensivspillere klar, så tvivler jeg på at jeg ville have ham på bænken.

Endo til gengæld med endnu en super kamp, ligesom Macca simpelthen bare viser at der er for meget fodbold i ham ift. Europa League modstand. Han har simpelthen for god teknik og for hurtige tanker. Darwin forsættet stimen og VVD kommer bare ind og får ro på forsvaret, selvom vi fik lukket helt ned.

Jeg havde i øvrigt meget svært ved at se offside på Salahs mål. Det lignede en fejl fra VAR-rummet.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Sparta Prag - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 07. mar, 2024 22:44

6 sejr på 19 dage igennem et sandt skadeshelvede, hobetal af unge spillere der får debut på stribe, skadede spillere der kommer tilbage og kæmper for formen, det burde ikke kunne lade sig gøre. Men truppen er bare gennemsyret af vindermentalitet - mentality monsters 2.0.

Vi bør hellere ikke kunne vinde over city, men er sikker på stadion kommer til at eksplodere på søndag.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Sparta Prag - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 07. mar, 2024 22:48

Redtothebone skrev:
torsdag, 07. mar, 2024 22:44
6 sejr på 19 dage igennem et sandt skadeshelvede, hobetal af unge spillere der får debut på stribe, skadede spillere der kommer tilbage og kæmper for formen, det burde ikke kunne lade sig gøre. Men truppen er bare gennemsyret af vindermentalitet - mentality monsters 2.0.

Vi bør hellere ikke kunne vinde over city, men er sikker på stadion kommer til at eksplodere på søndag.
Amen!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Sparta Prag - LFC >> Kamptråden Europa League

Indlæg af VanDjik4 » fredag, 08. mar, 2024 19:50

Redtothebone skrev:
torsdag, 07. mar, 2024 22:44
6 sejr på 19 dage igennem et sandt skadeshelvede, hobetal af unge spillere der får debut på stribe, skadede spillere der kommer tilbage og kæmper for formen, det burde ikke kunne lade sig gøre. Men truppen er bare gennemsyret af vindermentalitet - mentality monsters 2.0.

Vi bør hellere ikke kunne vinde over city, men er sikker på stadion kommer til at eksplodere på søndag.





Liverpool seneste 3-4kampe;
5-1 Sparta Prag
1-0 Nottingham Forrest
3-0 Soton ( FA cup)
Og den sidste i ligningen finalen mod Chelsea 0-0, som blev afgjort af Big Virgil i 120+ min!

Det er kæmpe Cadeau til det forsvar Van Djiik- Konate er brøl stærke sammen med Kelleher! Det er også oplysende, at England vel nok bedste angrebs hold er i top-3; Liverpool FC, ifølge eksperterne.


Darwin Nunez har fået meget kritik for nogle måneder siden og ramte den i skiven mere end 1 gang… igår aftes; VerdensKlasse ligesom mod Nottingham i sidste weekend.

Et stort kridt mod kvart finalerne i EL og så er Man U kampen på det gamle Trafford en trænings kamp for de unge.. (De vil kæmpe mod LFC, som det var en finale) Det er en fejlfri sæson endtil videre af Jurgen Klopp og co.

Besvar