LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
4
17%
84 – Conor Bradley ud i 61. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
4
17%
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
3
13%
8 – Dominik Szoboszlai ud i 61. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
5
22%
19 - Harvey Elliott
3
13%
9 - Darwin Nunez ud i 76. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
3
13%
11 - Mohamed Salah ind i 61. min
1
4%
26 - Andy Robertson ind i 61. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 76. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 23

mortenbak
Indlæg: 3089
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » søndag, 10. mar, 2024 23:17

Glemte han ikke også et næsten rødt kort til walker, men fordi der spilles videre i så lang tid efter inden kampstop ?
Det ligner han nærmest har taget kortet op ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 11. mar, 2024 00:25

Dommernes fløjten vil ikke betyde noget, hvis vi havde angribere i verdensklasse! Så stop den forfærdelige pattebarns klynken! Nunez kunne 'bare' have scoret mod Luton, og Diaz kunne bare' have i går mod Man C. Vi har haft chancerne i rigt mål!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1291
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 11. mar, 2024 07:37

Hr. Drejer skrev:Dommernes fløjten vil ikke betyde noget, hvis vi havde angribere i verdensklasse! Så stop den forfærdelige pattebarns klynken! Nunez kunne 'bare' have scoret mod Luton, og Diaz kunne bare' have i går mod Man C. Vi har haft chancerne i rigt mål!
Jeg gider ikke engang at læse de indlæg, der bliver lavet omkring dommeren.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » mandag, 11. mar, 2024 08:26

Fowler89 skrev:
mandag, 11. mar, 2024 07:37
Hr. Drejer skrev:Dommernes fløjten vil ikke betyde noget, hvis vi havde angribere i verdensklasse! Så stop den forfærdelige pattebarns klynken! Nunez kunne 'bare' have scoret mod Luton, og Diaz kunne bare' have i går mod Man C. Vi har haft chancerne i rigt mål!
Jeg gider ikke engang at læse de indlæg, der bliver lavet omkring dommeren.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Og så alle de mærkelige konspirationsteorier oveni

Kunne der være dømt straffe?Ja
Ville Liverpool-fans være nedsmeltet, hvis det var dømt mod os? Ja

Mod Nottingham var vi heldige med, at Tierney på uforklarlig vis gav os bolden ved Konate-situationen.

Bortset fra det, er det bare fedt at se, hvor meget Klopp nyder sin sidste tid i Liverpool. Uanset hvad det ender med af pokaler, så er det dejligt, at han får lov at slutte på den her måde. Og sikke et hold han efterlader.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » mandag, 11. mar, 2024 09:13

Hr. Drejer skrev:Dommernes fløjten vil ikke betyde noget, hvis vi havde angribere i verdensklasse! Så stop den forfærdelige pattebarns klynken! Nunez kunne 'bare' have scoret mod Luton, og Diaz kunne bare' have i går mod Man C. Vi har haft chancerne i rigt mål!
Two wrongs don't make a right

Uanset kvaliteten af vores spillere, så er det tyveri ikke at dømme straffespark i den situation.
Æbler og pærer er ikke engang dækkende her. Det har absolut intet med hinanden at gøre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 11. mar, 2024 13:17

Hr. Drejer skrev:
mandag, 11. mar, 2024 00:25
Dommernes fløjten vil ikke betyde noget, hvis vi havde angribere i verdensklasse! Så stop den forfærdelige pattebarns klynken! Nunez kunne 'bare' have scoret mod Luton, og Diaz kunne bare' have i går mod Man C. Vi har haft chancerne i rigt mål!
Dig selv i Carabao Cup finalen "Lorte lorte lorte dommer" :D :D :D Undskyld jeg driller lidt, jeg er helt enig i vi selvfølgelig skulle have afgjort kampen. Men selvfølgelig kan man komme op i det røde felt når dommeren/VAR endnu en gang laver en kæmpe fejl

Tidligere dommer Clattenburg skriver i sin klumme:

"Liverpool should have been awarded a stoppage-time penalty against Manchester City but this is the problem in the Premier League right now – referees are making mistakes in matches and not being helped by their VARs,"

"The ball bounces up. Alexis Mac Allister moves towards it. Jeremy Doku’s foot is high. He catches Mac Allister in the chest.

"Outside of the box, this would have resulted in a free-kick, every day of the week. Just because it happened inside the box does not suddenly transform it into a clean challenge when Mac Allister might be left playing connect the dots on his chest on Monday morning.

Som fan synes jeg det er belastende at reglerne ændres fra uge til uge og måned til måned, hvem ved efterhånden hvad der skal til for at få straffe og hvornår der er rødt kort ? En ting er sikkert reglerne nu er ikke de samme som de var for et halvt år siden.

Jeg lærer heller aldrig at forstå hvorfor der altid siges "det her er en top kamp, så skal spillerne have lov til at gå til hinanden" Hvorfor er der andre regler når det er en topkamp ?

Jeg har længe været fortaler for VAR, men lige nu synes jeg de skulle droppe det indtil de finder ud af hvordan det kan bruges, eller indtil en computer kan stå for kendelserne.
YNWA

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af bblauritzen » mandag, 11. mar, 2024 15:31

Taget fra andet fora, kæmpe cadeau til vores spillere som er steppet op efter vel nærmest hele A-kæden har været ude med skader.
---------
Park the result of the game. Park the penalty shout. Park 115. Just look at this fucking team, and where they were at the beginning of the season.

Caoimhin Kelleher: A cup keeper, as long as you don't need him to save anything

Virgil van Dijk: Over the hill, lost a step, but he should be a decent captain. We're signing another CB, right?

Jarell Quansah: No, seriously, we're getting a CB, right? We can't go through the season with an academy kid as out 5th CB

Joe Gomez: 3rd choice LB, 2nd choice RB, 4th choice CB, and not good enough for any of them

Conor Bradley: Who? I mean, even if you watch the loanees ... Who?

Alexis Mac Allister: Oh great. We've got the weak half of Brighton's midfield. Wait, what do you mean he's going to play the 6?

Dominik Szoboszlai: Hungarian pretty boy. How good can he be when the last player his country produced retired in 1966

Wataru Endo: We miss out on our No. 1 choice for the 6. And our No. 2 choice for the 6. And we end up with the slow, little Stuttgart fucker? This isn't a a relegation scrap, Jorge

Darwin Núñez: Can't score, can't pass, can run a little

Luis Díaz: All action, as long as none of those actions are putting the ball in the back of the net. I'm sure he'll have a completely uneventful season

Harvey Elliott: Small, slow, can be bullied off the ball by anyone in the league. I know he wants to play up front, but ... no way

This is your starting lineup today. And ever single one of them is a goddam legend.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Thommo » mandag, 11. mar, 2024 19:55

Fowler89 skrev:
mandag, 11. mar, 2024 07:37
Hr. Drejer skrev:Dommernes fløjten vil ikke betyde noget, hvis vi havde angribere i verdensklasse! Så stop den forfærdelige pattebarns klynken! Nunez kunne 'bare' have scoret mod Luton, og Diaz kunne bare' have i går mod Man C. Vi har haft chancerne i rigt mål!
Jeg gider ikke engang at læse de indlæg, der bliver lavet omkring dommeren.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så læser du ikke i efter kamp trådende HVER gang vi har sat point til, kan jeg forstå ;) Og jeg er totalt med på vognen. Og til glæde for mange, har jeg også nærmest droppet forum, da klynk er i samtlige tråde(dommeren, city snyd, fans, managers, vind sol måne stjerner og mange andre ting er skyld i vi ikke ligger på et point snit på 3) og dermed deler jeg ikke mine guldkorn 8-) .
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar