LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
4
17%
84 – Conor Bradley ud i 61. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
4
17%
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
3
13%
8 – Dominik Szoboszlai ud i 61. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
5
22%
19 - Harvey Elliott
3
13%
9 - Darwin Nunez ud i 76. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
3
13%
11 - Mohamed Salah ind i 61. min
1
4%
26 - Andy Robertson ind i 61. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 76. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 23

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. mar, 2024 08:43

Billede
Hvornår: Søndag den 10. marts kl. 16:45
TV: See - Optakt fra 16:00
Hvor: Anfield
Dommer: Michael Oliver VAR: Stuart Attwell

Så er det "Judgement day". Den måske mest afgørende kamp i sæsonen, i det tætteste opløb om Prem. Legue titlen, som har udviklet sig til et "three horse race" mellem LFC, MCFC og Arsenal..... Altså lige indtil gunners slider truppen op, og går ned sidst på sæsonen. Så det er en ægte 6-pointer, hvor der er en verden til forskel på at være 4 point foran MCFC søndag aften kontra at være 2 point bagud efter MCFC søndag aften. .....og specielt mandag morgen, når vi på arbejdet møder de sædvanlige Manchester fans. De fleste er scum, men de har jo ingen smalle steder mht at holde med MCFC, hvis det er LIverpool det går ud over.

Indbyrdes statistik i PL tiden
Billede

Så stadig et statistisk overtag i LFC's favør, men bemærk lige, at over 40% af opgørene er endt uafgjort. Jeg synes også, at den kommende kamp har "uafgjort" skrevet hen over sig, forventeligt 0-0 eller 1-1. Da gunners jo nok får 3 point mod Brentford i eftermiddag, vil det betyde, at de overtager Liverpools førsteplads i PL. ....midlertidigt!


Sidste 5 indbyrdes PL-opgør:
Billede

Igen: 3 ud af 5 sidste PL-opgør er endt uafgjort. 4-1 nederlaget, som kom på Emptyhad i Liverpools "ØV-sæson" stikker unormal ud, og det er værd at bemærke, at sidste opgør mellem de to klubber på Anfield, endte med en 1-0 sejr til LIverpool. Højdepunkterne fra den kamp kan ses i et fyldigt sammendrag her:
Målet kom efter et hurtigt Alisson udspark, som endte med at blive en assist, grundet en forsvarsfejl fra Cancello. I det hele taget frygter MCFC nok Mo Salah meget mere end andre LFC spillere, da han historisk scorer en del kasser mod dem, som det fremgår af denne video:
Formbarometer PL
Billede
Begge hold har skruet op for koncentrationen, og sigter efter at lave det bedste inløb i de sidste 11 kampe i denne PL sæson. Begge har dog stadig Europæiske kampe og FA-Cup kampe, som kan forstyrre fokus, eller medføre skader til nøglespillere. Jeg ville eksempelvis godt se MCFC klare sig uden Foden, Rodri og De Bruyne i 4-5 kampe. Bortset fra det, så kommer begge klubber fra sikre sejre i hhv EL og CL og henholdsvis Sparta Prag og FC København. Kampe, hvor MCFC i større grad end LFC sparede de store kanoner, og hvor en manglende udskiftning af Konaté med VVD i pausen, betød at Konaté nu er tvivlsom. Men det er jo bakspejls-klogskab, men ikke desto mindre ærgerligt alligevel. MCFC har langt færre skader end LFC. og Manchester Evening News skriver følgende om deres skader:

Billede

Liverpool
Så hvordan stiller vi op til denne kamp? Een ting er sikkert: Der skal IKKE spares nogen spillere af hensyn til kommende kampe. De to næste er torsdag mod Sparta Prag på Anfield, og så søndag på Old Trafford i FA Cup'en, og derefter er der landskampspause, indtil vi 31. marts tager imod Brighton & Hove Albion på Anfield. Så det er bare "mit vollen Risiko!" og så SMADRER vi det pishold med følgende opstilling:

PÅ mål: Vi tager en kold fra Kellerhen, og jeg har efterhånden fuld tillid til Caoimhin, Skal jeg finde én ting, hvor han mangler lidt ift Alisson, så er det de hurtige igangsætninger, som vi så gav sejren sidst de to mødtes på Anfield. Det er over 470 minutter siden, at en spiller fra modstanderne har scoret på Kelleher (Det var Ogbene fra Luton), og siden da har det krævet overraskende tordendrøn lige i krogen fra en medspiller, hvis Kelleher har skullet overrumples.

Forsvaret: Jeg krydser alt, der krydses kan for at Konaté kom ud i tide i torsdags, og er klar. I modsat fald må Quansah tage pladsen, hvilket vil være en svækkelse, men dog ikke kæmpestor. Så Conor Bradley på HB, Robertsson på VB og VVD + Konaté i centerforsvaret.

Midtbanen: Vi skal lukke af over for Cheaty, så Wataru Endo kommer til at løbe mange meter og lukke mange huller. Jeg håber bare, at han ikke trækker sit obligatoriske gule kort alt for tidligt i kampen. Det kunne godt ligne Pep at spille på det, og i B. Silva har de eksperten i dette. En spiller som jeg i den grad afskyr, da han laver så mange små kalkulerede frispark, og qua MCFC's dommertække slipper godt fra det alt for meget. Eno på 6'eren giver plads til, at Szoboszlai og Mac Allister styrer det kreative fremad, og her er Mac Allister i den grad steppet op siden nytår, og er nu mindst lige så god, som han var i Brighton. Szoboszlai skal lige have banket lidt rust af, men han fik immervæk 40 minutter i torsdags, så han må være sulten.

Angrebet: Mo Salah skal i front lige fra første fløjt, da han om nogen er spilleren MCFC frygter. Venstre side skal Diaz naturligvis have, så han med sin uforudsigelighed kan være med til at trække linjerne hos City fra hinanden. På toppen skal det selvfølgelig være Captain Chaos, som er i den bedste form han endnu har været i sin Liverpooltid. Han må meget gerne ramme formen (...og kassen) som han gjorde i torsdags.

Så mit bud på start-11 ser sådan ud:
Billede
Bortset fra det, så lever jeg fint med at tage fejl af, at det bliver en lige kamp, og at vi fører 3-0 ved pausen!
UP THE MIGHTY REDS!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. mar, 2024 09:23

Vi SMADRER det pishold!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. mar, 2024 10:17

Emmy skrev:
lørdag, 09. mar, 2024 09:23
Vi SMADRER det pishold!
AMEN to that!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 09. mar, 2024 13:02

Cynwal skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 09. mar, 2024 09:23
Vi SMADRER det pishold!
AMEN to that!
Amen og inshallah


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. mar, 2024 13:14

Fowler89 skrev:
lørdag, 09. mar, 2024 13:02
Cynwal skrev:
Emmy skrev:
lørdag, 09. mar, 2024 09:23
Vi SMADRER det pishold!
AMEN to that!
Amen og inshallah
Nærmere inshsalah
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af STMO » lørdag, 09. mar, 2024 15:15

Emmy skrev:
lørdag, 09. mar, 2024 09:23
Vi SMADRER det pishold!
Enig!

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 10. mar, 2024 11:02

Vi har så fucking mange skader :/


Sent from my iPhone using Tapatalk

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 10. mar, 2024 11:13

Liverpool FC er ved og genforenes med Michael Edwards, og vil få en større rolle i klubben. Samt han er med i at tage Xabi Alonso (Leverkusen nuværende træner, kæmpe bedrift han har gjort for dem i 23/24 sæsonen) som cheftræner, hans største kandidat til sommer.
“Liverpools ejergruppe Fenway Sports Group (FSG) og Michael Edwards er tæt på at nå til enighed efter fokuserede forhandlinger om en mulig retur til klubben

Det skriver den yderst velorienterede journalist David Ornstein for The Athletic.

Ifølge Ornstein vil en retur for Edwards betyde at han bliver overordnet chef for fodbold i klubben, mens Richard Hughes (der forlader Bournemouth til sommer) står til at overtage den ledige stilling som sportsdirektør.

Edwards og FSG er endnu ikke færdige med forhandlingerne, men de er tæt på at lægge sig fast på en aftale og det forventes at dette falder på plads i begyndelsen af den kommende uge.

Det er stadig Liverpools ønske at hente Xabi Alonso ind som ny manager, men at man samtidig respekterer at Alonso har gang i en helt særlig sæson, hvor al fokus er på at sikre sig så meget sølvtøj som muligt.“
Kilde; Redmen Family:-)

Nå, men kampen idag er en 6points kamp, og vel muligvis årets kamp om de bedste klubber i Europa.!!! Man City besøger et fyldt Anfield Road. Det kommer til at være taktisk… :music: Lad den bedste træner/hold vinde, som selvfølgelig er Klopp og Liverpool baseret på historie de sidste mange årtier.

Tips resultat; odds20 3-1 til LFC afgjort af kongen Mo Salah..! Boom, han kommer ind og brager Haaland væk fra topscore listen i sidste spille runde og så tage Premier League foran Shitty ville være en fryd for øjet . :violin:


God kamp boys and girls!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. mar, 2024 12:05

Så er det i dag sæsonen muligvis afgøres. Vi har mange skader, og de sidste kampe har vi lige nøjagtig hevet sejren hjem. I dag skal vi spille sæsonens bedste kamp for at få de 3 point, og Anfield må også gerne vise sig fra den bedste side.

Det bliver interessant at se om Salah, Szobo og Konate starter inde. Eller om førstnævnte holdes i baghånden for så at komme ind med 30 minutter igen, og afgøre kampen til vores fordel :)

Konate er vigtig. Jeg håber han starter inde. Quansah er lidt for urutineret til denne opgave, og VVD vil også blive maks presset i dag. Quansah og Bradley i samme forsvarskæde, kan enten blive fugl eller fisk. Måske skal Gomez starte inde?

Det blive utroligt spændende. Ingen af holdene kan tåle et nederlag, og det kan gøre kampen lidt krampagtigt. Det værste der kan ske, er at Man C kommer hurtigt foran, og vi har jo haft en lille tendens til at være bagud ved halvleg i denne sæson. Men det tror jeg ikke går i denne kamp, Man C er alt for stærke. Vi skal simpelthen være 100% klar, og ikke lave fejl.

God kamp til alle. YNWA
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af bblauritzen » søndag, 10. mar, 2024 15:49

Get in..


Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. mar, 2024 15:50

Det er ved at være pisseirriterende - Klopp udtaler, at Ibou sandsynligvis ikke er alvorligt, men scanninger vil vise omfanget. Efter scanninger, ingen Ibou, ikke engang på bænken.

Det eneste jeg håber, at Klopp tager med sig, når han stopper, det er de mange skader. Der er simpelthen for mange skader.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 10. mar, 2024 15:51, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. mar, 2024 15:51

Liverpool: Kelleher, Gomez, Endo, Van Dijk, Diaz, Szoboszlai, Nunez, Mac Allister, Elliott, Quansah, Bradley.
Subs: Adrian, Salah, Gakpo, Tsimikas, Robertson, Clark, McConnell, Nallo, Koumas.

Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af STMO » søndag, 10. mar, 2024 15:57

Det er bestemt ikke godt, vi ikke stater med vores bedste mand.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. mar, 2024 16:05

Når Klopp smutter, skal vi have en ind, der har sit eget trænerteam og lægestab. Der skal ændres på omfanget af skader.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1292
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 10. mar, 2024 16:43

JudgeArdaStudge skrev:Når Klopp smutter, skal vi have en ind, der har sit eget trænerteam og lægestab. Der skal ændres på omfanget af skader.
Vi har også haft en tendens til at hente spillere med en lang skadeshistorik heriblandt Konate og Thiago.

Det er interessant, at Chelsea og United også døjer med seriøse skade problemer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar