Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Kapløbet om Prem League - 3 horse race

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 15. apr, 2024 14:29

Vi må håbe at Spurs stadig har mulighed for top 4, når de møder man c!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1297
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Kapløbet om Prem League - 3 horse race

Indlæg af Fowler89 » mandag, 15. apr, 2024 15:09

Hr. Drejer skrev:
mandag, 15. apr, 2024 14:29
Vi må håbe at Spurs stadig har mulighed for top 4, når de møder man c!
Alle 3 hold kommer til at møde Spurs. :)

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Kapløbet om Prem League - 3 horse race

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 15. apr, 2024 15:15

Fowler89 skrev:
mandag, 15. apr, 2024 15:09
Hr. Drejer skrev:
mandag, 15. apr, 2024 14:29
Vi må håbe at Spurs stadig har mulighed for top 4, når de møder man c!
Alle 3 hold kommer til at møde Spurs. :)
Spurs afgører mesterskabet :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1297
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Kapløbet om Prem League - 3 horse race

Indlæg af Fowler89 » mandag, 15. apr, 2024 16:24

Hr. Drejer skrev:
Fowler89 skrev:
mandag, 15. apr, 2024 15:09
Hr. Drejer skrev:
mandag, 15. apr, 2024 14:29
Vi må håbe at Spurs stadig har mulighed for top 4, når de møder man c!
Alle 3 hold kommer til at møde Spurs. :)
Spurs afgører mesterskabet :lol:
Fandeme en klam fiksture de har. Top 3, 3 uger i træk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Kapløbet om Prem League - 3 horse race

Indlæg af Redtothebone » mandag, 15. apr, 2024 23:37

Bare husk det kunne være meget værre….. i kunne holde med Everton
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Kapløbet om Prem League - 3 horse race

Indlæg af Cynwal » torsdag, 18. apr, 2024 07:24

Okay - Det er måske irrelevant, eftersom de fleste regner mesterskabschancen for at være tabt, men det var da godt nok ikke lige en del af planlægningen, at Arse og Cheaty skulle ryge ud i går aftes?

....og det er da slet ikke godt for Englands håb om en 5. Champions League plads.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Kapløbet om Prem League - 3 horse race

Indlæg af TG12 » torsdag, 18. apr, 2024 08:48

Cynwal skrev:
torsdag, 18. apr, 2024 07:24
Okay - Det er måske irrelevant, eftersom de fleste regner mesterskabschancen for at være tabt, men det var da godt nok ikke lige en del af planlægningen, at Arse og Cheaty skulle ryge ud i går aftes?

....og det er da slet ikke godt for Englands håb om en 5. Champions League plads.
Jeg havde umiddelbart set Arsenal ryge ud. Deres hold mangler simpelthen CL erfaring, og Bayern havde kun en chance for at slutte sæsonen godt af - CL.

Men City er troede jeg ville gå videre. Desværre er det “kun” FA cup kamp for dem i weekenden. Så vi kan ikke bruge de måske snubler grundet træthed fra i går.

mortenbak
Indlæg: 3105
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Kapløbet om Prem League - 3 horse race

Indlæg af mortenbak » torsdag, 18. apr, 2024 08:55

For mig handler det mest om at bearbejde skuffelsen over, at sæsonen er slut på 14 dage.
Ja der er stadig en teoretisk chance og vi har før udført mirakler, når der var brug for dem.
Jeg har bare svært ved at se det ske i aften og svært ved at se hvordan Cheaty skal snuble i PL.
Det var fryd med stort F igår
Jeg er et lille bittert menneske, når det kommer til den lorteklub

Nederlaget til Scum i FA var til at bære. Vi var klart det bedste hold den dag.
Det har vi ikke været siden og nederlagene har været fortjent.

Jeg kan holde ud at se 11 mand der kæmper for trøjen.
Jeg kan ikke se på 11 mand der løber rundt som forvirrede høns og ikke kan ramme en aflevering over 3 meter.

Jeg forventede “trods” reaktion mod CP og hvad fik vi ?
Endnu en slatten indsats!

Mon spillerne er gået på ferie? Og tænker, hmm uden Klopp, kan det da godt være jeg skal prøve noget nyt, næste sæson ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af Cynwal » søndag, 28. apr, 2024 17:19

Da det nu kun er et "Two horse Race" om mesterskabet, er tråden omdøbt til at handle om Liverpools slutplacering.
Med gunners sejr over spurs, og Aston Villa's pointtab mod Chelsea, er det nu lige før vi kan tåle nederlag i de tre sidste kampe, og stadig få 3. pladsen. I næste runde møder vi spurs på Anfield søndag den 5. maj, og hvor LFC kan hvile og træne hele ugen, spiller spurs torsdag aften en udsat kamp mod Chelsea. Det burde være "gefundenes Fressen" for Klopps udvalgte. Weekenden efter spiller vi så mandag aften i Birmingham mod Villa. Igen efter hvile og forberedelse hele ugen, hvor Villa torsdag aften før spiller 2. runde af semifinalen i Conference League nede i Athen mod Olympiakos. Så igen bør vi have fordel af friske ben, og en trup der har trænet målrettet mod modstanderen, og forhåbentlig fået styr på egne og modstanderens dødbolde.

Det bør ikke kunne gå galt, men 3 point mod Ange's spurs i næste weekend, kan cementere 3. pladsen, da vi får nuværende fører hhv med 8 point foran Villa, med lige mange kampe og 9 point foran Spurs, hvis de vel at mærke får fuldt udbytte i deres udsatte kampe.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af Redtothebone » søndag, 28. apr, 2024 17:39

Tottenham tabte til Arsenal, så er top 4 sikret 99%
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7327
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. apr, 2024 17:42

Har lidt ondt af Tottenham i dag. De rammer stolpen på et hovedstød, scorer selvmål af PEH, får et mål underkendt for minimal offside, hvor man kan se, at VAR leder efter et still, hvor Tottenham-spilleren er i offside. De gjorde det samme i går mellem Aston Villa og Chelsea, altså vælger hvilket frame de vil bruge efter for godt befindende. Derudover er der straffespark til Tottenham, men i stedet for at fløjte det eller give det på efterkrav, så løber Arsenal op og scorer til 2-0 efter ellers at være spillet i bund af Tottenham. Arsenal scorer 3 mål, men ikke specielt imponerende ud. I dag har de igen det fornødne held og hjælp. Men ja, så er top 4 næsten i hus.

I øvrigt er de ekstremt sleske. Hver gang modstanderen kan køre en kontra, så tager en Arsenalspiller sig til hovedet, for så skal dommeren jo fløjte. Synes virkelig Arteta får de værste unoder og mest ulækre tricks frem i sine spillere. Han er lige ved at overgå Guardiola i trænere, jeg ikke kan udstå. Den slags små snyderier har intet med fodbold at gøre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242
Indlæg: 5685
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. apr, 2024 17:50

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 28. apr, 2024 17:42
Har lidt ondt af Tottenham i dag. De rammer stolpen på et hovedstød, scorer selvmål af PEH, får et mål underkendt for minimal offside, hvor man kan se, at VAR leder efter et still, hvor Tottenham-spilleren er i offside. De gjorde det samme i går mellem Aston Villa og Chelsea, altså vælger hvilket frame de vil bruge efter for godt befindende. Derudover er der straffespark til Tottenham, men i stedet for at fløjte det eller give det på efterkrav, så løber Arsenal op og scorer til 2-0 efter ellers at være spillet i bund af Tottenham. Arsenal scorer 3 mål, men ikke specielt imponerende ud. I dag har de igen det fornødne held og hjælp. Men ja, så er top 4 næsten i hus.

I øvrigt er de ekstremt sleske. Hver gang modstanderen kan køre en kontra, så tager en Arsenalspiller sig til hovedet, for så skal dommeren jo fløjte. Synes virkelig Arteta får de værste unoder og mest ulækre tricks frem i sine spillere. Han er lige ved at overgå Guardiola i trænere, jeg ikke kan udstå. Den slags små snyderier har intet med fodbold at gøre.
Personligt håber jeg Arsenal vinder PL. Langt hellere dem end City...

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. apr, 2024 17:55

Arsenal er super gode i år. Stærk defensiv kombineret med et scoringsvilligt angreb. De er stærke på bolden og uden bold. Jeg håber også de slår oliesheikerne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7327
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. apr, 2024 18:23

Oomph242 skrev:
søndag, 28. apr, 2024 17:50
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 28. apr, 2024 17:42
Har lidt ondt af Tottenham i dag. De rammer stolpen på et hovedstød, scorer selvmål af PEH, får et mål underkendt for minimal offside, hvor man kan se, at VAR leder efter et still, hvor Tottenham-spilleren er i offside. De gjorde det samme i går mellem Aston Villa og Chelsea, altså vælger hvilket frame de vil bruge efter for godt befindende. Derudover er der straffespark til Tottenham, men i stedet for at fløjte det eller give det på efterkrav, så løber Arsenal op og scorer til 2-0 efter ellers at være spillet i bund af Tottenham. Arsenal scorer 3 mål, men ikke specielt imponerende ud. I dag har de igen det fornødne held og hjælp. Men ja, så er top 4 næsten i hus.

I øvrigt er de ekstremt sleske. Hver gang modstanderen kan køre en kontra, så tager en Arsenalspiller sig til hovedet, for så skal dommeren jo fløjte. Synes virkelig Arteta får de værste unoder og mest ulækre tricks frem i sine spillere. Han er lige ved at overgå Guardiola i trænere, jeg ikke kan udstå. Den slags små snyderier har intet med fodbold at gøre.
Personligt håber jeg Arsenal vinder PL. Langt hellere dem end City...
Jeg ved sgu ikke helt. Arsenals fans er ulidelige, dem på nettet, omvendt hører man aldrig rigtig til Citys fans og deres mesterskab er jo hurtigt glemt igen. Det er selvfølgelig vundet ved snyd udenfor banen. Men det er jo en andne snak. Jeg synes bare, det er beskæmmende så meget som går Arsenals vej og så lidt som gik Tottenhams vej i dag. Der er heller ikke offside på van de Vens mål, for den rammer to Arsenalspillere inden og hvert fald den ene af de to går bevidst efter at blokere bolden. Dommerne opfinder deres egne regler, lidt ligesom i går da Taylor fløjtede, fordi Gakpo var ved at løbe ned og score på Areola. Det er en sæson, som er ødelagt af dommerne. De har stjålet alle overskrifter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Kampen om slutplaceringen Prem League - Restprogram

Indlæg af Emmy » søndag, 28. apr, 2024 18:31

Det er bedre at cheaty vinder PL. Alle ved de snyder og ingen tager dem seriøst, ser dem jo bare som en joke. Arsenal vil derimod blive yderligere styrket og det har vi ikke brug for. Vi har mere brug for yderligere frustrationer fra dem over manglende pokaler og mesterskaber. Måske spillere der bliver utilfredse og søger væk. Historien om at de ikke vinder må gerne fortsætte
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar