LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
1
3%
84 – Conor Bradley
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ud i 72. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
11
38%
8 – Dominik Szoboszlai ud I 72. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud i 60. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud i 60. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez
1
3%
7 - Luis Diaz
2
7%
19 - Harvey Elliott ind i 60. min
3
10%
26 - Andy Robertson ind i 60. min
6
21%
18 – Cody Gakpo ind i 72. min
5
17%
48 - Curtis Jones ind 72. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 29

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. apr, 2024 22:22

Gakpo - Lukket og slukket, og hurtigt videre til søndag, hvor der forhåbentlig er mere motivation til stede......
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2414
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » torsdag, 04. apr, 2024 22:22

Hvor er det fedt, at Gakpo laver sådan et indhop efter så svag en periode!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 04. apr, 2024 22:25

Redtothebone skrev:
torsdag, 04. apr, 2024 21:59
Synes faktisk det er fair nok Salah ryger, han har været skidt igen idag imø, han skal til at oppe sig.
Det virker egentlig nærmest surrealistisk, at Klopp skifter Salah UD få minutter efter at vi bliver tvunget til at jagte en scoring. Det ville næppe være sket for et år eller to siden.

Disclaimer: Jeg var lige ovre og kikke på Chelsea-Scum, så ved ikke om det var fordi Salah blev skadet?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 04. apr, 2024 22:25

Flotte indhop af Robertson, Gakpo og Jones…. Vilje og gejst
YNWA

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » torsdag, 04. apr, 2024 22:43

Endnu et skridt mod Premier League trofæet nr.20… Der skal stempels ind med de bedste på søndag, hvor det dårligste top-6 hold i ligaen skal køres midt over i en kamp Klopp har alt og vinde for, mens Ten Hag ligner en færdig mand i Manchester hvis han ikke får succes i FA Cuppen (Som er deres eneste håb for Europa League) Da deres CL mulighed er vel næsten lig 0.5 % ;-)

Mo Salah blev vel sparet til på søndag med den udskiftning efter en time Det gir fuldt ud mening, af en verdensklasse træner “Last Dance 2024” Efter Man U kampen d7/4 så er der Atalanta d11/4 på Anfield Road. Fede kampe i vente!

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af pingel » fredag, 05. apr, 2024 01:56

Curtis Jones - :-)
Senest rettet af pingel fredag, 05. apr, 2024 07:40, rettet i alt 1 gang.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 05. apr, 2024 07:32

Hold da kæft, Mac Allister er et godt køb. Bargain. Er jo klart vores bedste spiller for tiden, og det siger ikke så lidt.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 05. apr, 2024 08:19

pingel skrev:
torsdag, 04. apr, 2024 18:00
Bananskræller i vente…😬
Der var tegn i sol og måne på, at det var ved at udvikle sig til en bananskræl, og det tog et magisk Verdensmester-øjeblik at undgå. Håber God Damn at holdet er mere motiverede og tempofyldte på søndag. Det bliver jo (nok) igen en kampdag, hvor der skal 3 point på kontoen, hvis vi skal beholde overhånden i trio-væddeløbet om PL titlen. Jeg ser umiddelbart ikke hverken Cheathy sætte point til på Selhurst Park eller gunners gøre det på Amex i Brighton.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2414
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » fredag, 05. apr, 2024 10:45

Cynwal skrev:
fredag, 05. apr, 2024 08:19
pingel skrev:
torsdag, 04. apr, 2024 18:00
Bananskræller i vente…😬
Der var tegn i sol og måne på, at det var ved at udvikle sig til en bananskræl, og det tog et magisk Verdensmester-øjeblik at undgå. Håber God Damn at holdet er mere motiverede og tempofyldte på søndag. Det bliver jo (nok) igen en kampdag, hvor der skal 3 point på kontoen, hvis vi skal beholde overhånden i trio-væddeløbet om PL titlen. Jeg ser umiddelbart ikke hverken Cheathy sætte point til på Selhurst Park eller gunners gøre det på Amex i Brighton.
Lad os nu se.... Amex er ikke det nemmeste sted. Og CP har før drillet Man C - senest i kampen på Emptyhad.

Men vi har så heller ikke just nogen nem kamp. Hvordan mon gårsdagens morsomme begivenheder påvirker Man U? De er jo nu reelt ude af CL-kapløbet.
Men det skulle ikke undre, at typer som Onana og mr. Mykonos spiller en drømmekamp....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: LFC - Sheffield United FC >> Kamptråden

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 05. apr, 2024 12:54

AJJ skrev:
fredag, 05. apr, 2024 10:45
Cynwal skrev:
fredag, 05. apr, 2024 08:19
pingel skrev:
torsdag, 04. apr, 2024 18:00
Bananskræller i vente…😬
Der var tegn i sol og måne på, at det var ved at udvikle sig til en bananskræl, og det tog et magisk Verdensmester-øjeblik at undgå. Håber God Damn at holdet er mere motiverede og tempofyldte på søndag. Det bliver jo (nok) igen en kampdag, hvor der skal 3 point på kontoen, hvis vi skal beholde overhånden i trio-væddeløbet om PL titlen. Jeg ser umiddelbart ikke hverken Cheathy sætte point til på Selhurst Park eller gunners gøre det på Amex i Brighton.
Lad os nu se.... Amex er ikke det nemmeste sted. Og CP har før drillet Man C - senest i kampen på Emptyhad.

Men vi har så heller ikke just nogen nem kamp. Hvordan mon gårsdagens morsomme begivenheder påvirker Man U? De er jo nu reelt ude af CL-kapløbet.
Men det skulle ikke undre, at typer som Onana og mr. Mykonos spiller en drømmekamp....
Jeg tillader mig også at håbe på, at i det mindste Brighton, som ikke er noget ueffent mandskab, kan drille Gooners. Imo er det på ingen måde urealistisk, men selvfølgelig er Arsenal favoritter.

Kan vi overleve denne runde stadig med et par points forspring vil det være et stort skridt mod the promised land, for det bliver svært mod Scum, der nok gerne vil hævne ydmygelsen i aftes.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar