Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
1
6%
84 – Conor Bradley ud 66. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
6%
26 - Andy Robertson
4
22%
3 – Wataru Endo ud 69. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
11%
8 – Dominik Szoboszlai ud 66. min
2
11%
38 – Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
2
11%
9 - Darwin Nunez ud 69. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
3
17%
48 - Curtis Jones ind 66. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 66. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 69. min
3
17%
18 – Cody Gakpo ind i 69. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 18

AJJ
Indlæg: 2414
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » mandag, 08. apr, 2024 12:18

Dagen derpå. Det var trods alt vigtigt med 1 point. Et nederlag havde været en kæmpe mavepuster. Man City har også et par gange dummet sig mod Man U efter et kæmpe spilmæssigt overtag. Ikke at det er nogen trøst.

Jeg synes dog desværre, at det ligner, at Arsenal og City lige har the cutting edge.

Men altså nu kommer det tætte program med hårde kampe i CL. Arsenal har jo haft et badeprogram i de første tre måneder af 2024.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 08. apr, 2024 13:56

AJJ skrev:
mandag, 08. apr, 2024 12:18
Arsenal har jo haft et badeprogram i de første tre måneder af 2024.
Lad os håb, at de kommer på dybt vand i PL, nu hvor der også skal fokuseres på kvart- og potentielt semifinale (jeg tror de slår Bayern, for det gør stort set alle i øjeblikket)
De spiller bare så fandens godt og flydende for tiden.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 08. apr, 2024 19:15

Nunez har lavet 18 mål og 13 assists i denne sæson og skal sables ned.

Firmino spillede 8 sæsoner i Liverpool og lavede kun i en sæson flere mål end 18 mål og kun en sæson flere assists end 13, han bliver af de fleste vurderet som fantastisk.

Jeg synes stadig Nunez har spillet en rigtig glimrende sæson.
YNWA

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » mandag, 08. apr, 2024 21:19

11 mål i Pl. Hvis vi bliver mestre er det nok ikke på hans bekostning.. Bevares, han har et allerhelvedes talent, men han har endnu ikke forløst det. Vi får svært ved at vinde mesterskabet med folk, der nok bliver til noget engang.. Manden burde som forreste angriber ligge højere på topscorerlisten. Hvem har hørt om et mesterhold,, hvis 9'er lå så lavt på denne? Han spiller til tider gudbenådet fodbold, og han scorede sågar med bagsiden af sine klunker forleden (jo, tjek vinklen! Sejt!).Jeg har den største respekt for Nunez, hans talent er uomtvisteligt; blot bringer han ikke mesterskabet til Liverpool, og det er synd. Vi får se, hvad der sker i det nye år uden Klopp; en anderledes spillestil vil være uundgåelig ( ikke at jeg ønsker det, men det kan næppe undgåes). Måske blomstrer Nunez under en ny træner, jeg synes bare, at han hidtil ikke har leveret varen fuldt ud...

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 08. apr, 2024 22:46

Bock skrev:
mandag, 08. apr, 2024 21:19
11 Hvem har hørt om et mesterhold,, hvis 9'er lå så lavt på denne?
Liverpool i sæsonen 19-20 der scorede Firmino 9 mål i 38 kampe i PRL - bevar troen 🍻🙂⚽️
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1296
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 09. apr, 2024 00:35

Redtothebone skrev:
mandag, 08. apr, 2024 19:15
Nunez har lavet 18 mål og 13 assists i denne sæson og skal sables ned.

Firmino spillede 8 sæsoner i Liverpool og lavede kun i en sæson flere mål end 18 mål og kun en sæson flere assists end 13, han bliver af de fleste vurderet som fantastisk.

Jeg synes stadig Nunez har spillet en rigtig glimrende sæson.
Det bør vurderes ud fra, hvor mange målchancer han reelt set får.

Hvis man ser kampene og ikke taler rent ud fra statistik kan man konkludere, at han gerne skulle have haft 10-15 mål mere, hvis han nu havde mere skarphed i sine afslutninger.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » tirsdag, 09. apr, 2024 05:12

kan vi ikke blive enige om ,at manden er skidedygtig, men at han mangler det som Jota har, at være kynisk foran målet. Hans potentiale er er enormt, jeg tror meget ligger i hans hovede.; der er noget uforløst i dette talent...

Oomph242
Indlæg: 5684
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 09. apr, 2024 14:17

Redtothebone skrev:
mandag, 08. apr, 2024 22:46
Bock skrev:
mandag, 08. apr, 2024 21:19
11 Hvem har hørt om et mesterhold,, hvis 9'er lå så lavt på denne?
Liverpool i sæsonen 19-20 der scorede Firmino 9 mål i 38 kampe i PRL - bevar troen 🍻🙂⚽️
Jeg vil nu mene Firmino var en helt anden type angriber en Nunez. Firmino rolle var primært at fodre og sætte Salah og Mane i spil.. Han lå også længere tilbage i banen end Nunez gør..

Men Nunez er kun 24 år, ofte blomstre angribere af hans type efter de er 26-27 år og bliver ved 7-8 år frem....
Samt vil både Diaz og Salah helst selv afslutte når de har bolden det giver også Nunez færre muligheder...

Salah og Mane fik også først rigtig styr på efter de var 25-26 år...

Diaz slutprodukt er jeg mere bekymret for end Nunez. Det bliver bare aldrig rigtig bedre...

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. apr, 2024 19:30

Redtothebone skrev:
mandag, 08. apr, 2024 19:15
Nunez har lavet 18 mål og 13 assists i denne sæson og skal sables ned.

Firmino spillede 8 sæsoner i Liverpool og lavede kun i en sæson flere mål end 18 mål og kun en sæson flere assists end 13, han bliver af de fleste vurderet som fantastisk.

Jeg synes stadig Nunez har spillet en rigtig glimrende sæson.

Firmino havde en helt anden rolle. Han var det man populært kalder en falsk 9'er, hvor Nunez er en mere traditionel 9'er. Ja, han har scoret 18 mål, og....Det nytter jo ingenting, hvis han kun scorer på femte chance, vel. Vi skaber chancerne, men vi er for dårlige til at udnytte dem.

Nunez er en udmærket angriber, Han havde nogle rigtige gode kampe i januar/februar. Problemet med Nunez er at han kan bare ikke afslutte, og det er altså en vigtig del af at være angriber. Kan NUnez blive en bedre afslutter? måske, men det er ligesom om han har blokering, når han er helt fri foran mål, og bare lige skal...

Diaz har også problemer med at score, og hen mangler generelt et end product, og hvis det er rigtigt at PSG vil give £75 M. for ham, så skal vi da overveje det.

Vi mangler en angriber der kan score mål. Vigtige mål. En Aguero type. Hold op jeg misundte Man C for at de havde ham. Han reddede dem mange gange, hvor de lige skulle bruge ét mål mere, så dukkede han op, og vupti, så var der mål.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » onsdag, 10. apr, 2024 04:16

Vi har så mange spilere, der bringer sig i position og har et højt anlagt spil, men at trille den i mål er der, hvor skudtræningen åbenbart er blevet afbrudt .Der er så meget, der går galt i denne sidste fase, at det begynder at ligne et symptom...

Besvar